• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Меблі ( ЛОТ 1- меблі офісні(з дерева); ЛОТ 2 - Ліжко медичне функціональне 2-х секційне з матрацом медичним 2-х секційним; ЛОТ 3 — шафа архівна канцелярська, шафа офісна металева)

Меблі ( ЛОТ 1- меблі офісні(з дерева); ЛОТ 2 - Ліжко медичне функціональне 2-х секційне з матрацом медичним 2-х секційним; ЛОТ 3 — шафа архівна канцелярська, шафа офісна металева)

Завершена

871 568.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 730.00 UAH
Період оскарження: 27.09.2019 14:32 - 10.10.2019 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 36b9460b928d49089788c12f16e3a738
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-27-000651-c.b3
Назва: Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Автор: ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ", Бірюков Дмитро Миколайович +380563733202 medmarket@med-mm.com
Вимога
Є відповідь

Порушення Закону України "Про санкції"

Номер: f3b1248cd869465a9cd7c65c281bef8f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-27-000651-c.a2
Назва: Порушення Закону України "Про санкції"
Вимога:
ПрАТ «УХЛ-МАШ», як учасник тендеру на закупівлю код ДК 021:2015 – 39100000-3 Меблі (ЛОТ 3 — шафа архівна канцелярська, шафа офісна металева) номер у Prozorro UA-2019-09-27-000651-c, хоче звернути Вашу увагу на той факт, що ТОВ «ХОЛД Трейд», якого Ви визнали переможцем торгів і з яким збираєтеся укласти угоду на закупівлю, запропонував Вам шафи архівні канцелярські АМ 1891 та шафи офісні металеві М-18, не вказавши при цьому, що запропонована ними продукція підпадає під дію низки законів, а саме: Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансування тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», т.я. ці шафи вироблені в країни-агресорі Росії, а імпортує їх в Україну, порушуючи ті ж самі Законі, компанія ТОВ «Практик Про». Про це можна дізнатися з відкритих джерел, наприклад компанії-імпортера на території України http://www.praktik-pro.com.ua/index.php?action=showModel&ID=1540 Виробником же всієї цієї продукції є російська компанія «Промет», Росія: http://www.safe.ru/ Додатково перевірити правдивість наших фактів Ви можете за ссилками, де інтернет-магазин «Розетка» чітко в характеристиках вказує на країну виробника: Росія: https://bt.rozetka.com.ua/18/p289143/characteristics/ https://bt.rozetka.com.ua/1891/p289141/characteristics/ Крім того, компанія ТОВ «ХОЛД Трейд» не мала право пропонувати Вам продукцію ТОВ «Практик Про» ще й з тієї причини, що вони не являються дилерами ТОВ «Практик Про», а просто, без будь-яких на те підстав, захотіли трохи заробити на державній закупівлі. Раніше такі дії називалися СПЕКУЛЯЦІЯ. Це можна просто перевірити на сайті тієї ж «Розетки», де ціна шафи АМ 1891 з ПДВ складає 3654 грн., що на 132 грн. нижче, а шафи М-18 з ПДВ складає 3540 грн., що на 45 грн. нижче запропонованої Вам ціни ТОВ «ХОЛД Трейд», і це на кожній шафі! Враховуючи вищевикладене, ПрАТ «УХЛ-МАШ» вимагає від Тендерного комітету Київської міської дитячої клінічної лікарні №1 не порушувати вимоги Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансування тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», та дискваліфікувати ТОВ «ХОЛД Трей» за порушення вимог всіх вище вказаних Законів. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися в Антимонопольний комітет для розгляду критеріїв оцінки такої закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Скаргу відхилено, обгрунтування завантежено в систему
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на дискримінаційні вимоги ТД Замовника

Номер: ce7a314b583d4237b341e1b05e046958
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-27-000651-c.a1
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги ТД Замовника
Скарга:
Вих. 0910 від 09.10.19 до Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Гребініченко Світлана Анатоліївна код ЄДРПОУ 2635017227 Адреса: 49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Героїв Сталінграду, 14, гуртожиток. електронна пошта: prozorro.grebinichenko@gmail.com телефон +38097-101-06-06 Замовник: Київська міська дитяча клінічна лікарня №1 код ЄДРПОУ 04350694 Адреса: 04209, Україна, Київська область, Київ, вул. Богатирська, 30. електронна пошта: kmdkl1@ukr.net телефон: +380442013256 Інформація про закупівлю ID: b12e101422104eec888cbecce54d6678 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-27-000651-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 27.09.19 Плата за подання скарги – 5 000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА на незаконні вимоги тендерної документації Замовника Київської міської дитячої клінічної лікарні №1 та встановлення дискримінаційних вимог Замовником торгів – Київською міською дитячою клінічною лікарнею №1 було розпочато закупівлю товару код ДК 021:2015 – 39100000-3 Меблі ( ЛОТ 1- меблі офісні(з дерева); ЛОТ 2 - Ліжко медичне функціональне 2-х секційне з матрацом медичним 2-х секційним; ЛОТ 3 — шафа архівна канцелярська, шафа офісна металева) за процедурою відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-27-000651-c. ФОП Гребініченко Світлана Анатоліївна (надалі – Скаржник), будучі зацікавленим в постачанні вказаного товару та маючи достатні можливості для належного виконання замовлення в разі перемоги та укладення договору, виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, ознайомився із вимогами ТД Замовника (затверджено рішенням тендерного комітету від 16.09.19 № б/н), викладеними та оприлюдненими на prozorro.gov.ua. Скаржник категорично не погоджується з положеннями тендерної докумпентації Замовника та вважає рішення Замовника про проведення закупівлі таким, що грубо порушують Скаржника та його законні інтереси, зокрема право на вільний доступ до ринку, здійснення господарської діяльності без обмежень та дискримінації. Також дії та рішення Замовника порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 3 якого проголошує одним з принципів здійснення закупівель – об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Так, додатком 2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація» встановлено «УМОВИ ДО ЛОТІВ ЛОТ 2 Учасник, цінова пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною, повинен протягом одного робочого дня з дати завершення аукціону, на стадії кваліфікації, безоплатно надати зразок ліжка та матрацу (згідно макету товара), який пропонується до постачання із супровідними документами (оригінал паспорту виробника), для перевірки його на відповідність вимогам. Не відповідність зразків продукції технічним характеристикам призводить до відхилення тендерної пропозиції такого Учасника.» Вважаємо такі вимоги Замовника такими, що протирічать чинному законодавству про публічні закупівлі та порушують законні права та інтереси учасників зогляду на наступне. Частиною 1 статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що під час процедури закупівлі всю інформацію учасники подають в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Статтею 25 Закону передбачається спосіб подання Учасником своєї пропозиції - в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів, які вимагаються замовником згідно умов тендерної документації. Документи, завантажені після кінцевого терміну подання пропозицій, не вважаються її частиною. Таким чином, вимога замовника безоплатно надати зразки запропонованого товару на етапі оцінки та розгляду його пропозиції є незаконними. Крім того, вимога безоплатно передати бюджетній установі будь-які товарно-матеріальні цінності є ознакою корупційного діяння та кримінально караного злочину – вимагання!!! Вважаємо, що Замовником грубо порушуються положення Закону, якими не передбачено такої підстави для відхилення пропозицій учасника як «неподання або невідповідність зразку продукції технічним характеристикам предмета закупівлі». Навіть сама вимога про надання зразку носить дискримінаційний характер, оскільки передбачає, що учасник, якого ще навіть не визнано переможцем, вже має в наявності товар, що пропонується ним до закупівлі. Більше того, цей зразок учасник має змогу надати протягом 1 робочого дня!!! Тобто Замовник штучно намагається обмежити коло потенційних учасників закупівлі Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ФОП Гребініченко Світлана Анатоліївна до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та зобов’язати Замовника Київську міську дитячу клінічну лікарню №1 внести зміни до тендерної документації щляхом зміни встановлених вимог щодо надання зразків запропонованого товару ФОП Гребініченко Світлана Анатоліївна
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.10.2019 21:11
Автор: ФОП ГРЕБІНІЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА, Гребініченко Світлана Анатоліївна +380631124699 prozorro.grebinichenko@gmail.com