-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ліки (Гемцитабін (Gemcitabine), Гемцитабін (Gemcitabine), Доцетаксел (Docetaxel), Капецитабін (Capecitabine), Оксаліплатин (Oxaliplatin), Паклітаксел (Paclitaxel), Філграстим (Filgrastim)
Завершена
449 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 224.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 224.50 UAH
Період оскарження:
27.09.2019 12:51 - 11.10.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови
Номер:
7435154b614244abaf2670ebde469991
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-27-001068-b.b1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можуть бути передбачені в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів). Ретельно проаналізувавши розміщену тендерну документацію, нами встановлено дискримінаційні положення документації, які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення законних прав інших Учасників брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом України «Про публічні закупівлі» порядку їх проведення. Просимо Вас, внести зміни в тендерну документацію конкурсних торгів, так як медико-технічні вимоги до товару, що є предметом закупівлі вочевидь виписані в спосіб, який призводить до обмеження конкуренції і призводить до дискримінації потенційних учасників процедури публічної закупівлі, а саме внести зміни в Тендерну документацію та розділити предмет закупівлі на лоти за принципом 1 позиція/найменування – 1 лот
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД (3).doc 02.10.2019 17:22
Дата подачі:
02.10.2019 17:22
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Тендерний комітет Управління охорони здоров’я облдержадміністрації розглянуло Ваше звернення та інформує про наступне. Тендерний комітет Управління, при складенні Тендерної документації для проведення процедури закупівлі, завжди намагається прописати рівні та конкурентні умови участі у процедурі закупівлі.
Відповідно до п. 18 ч. 1 статті 1. Закону «предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції… Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.».
Також, відповідно до ч.2 статті 2 Закону «…Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.».
Тендерний комітет здійснив вибір процедури закупівлі та затвердив тендерну документацію керуючись пунктом 3 статті 11, статтею 22 Закону.
Перелік лікарських засобів, який заявлено на торги, було визначено згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454 (надалі - Наказ). Відповідно до Наказу право поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти) є правом, а не обов’язком Замовника.
Предмет закупівлі визначено без розподілу на окремі частини (лоти), при цьому, предмет закупівлі не містить позицій, включення яких до загального переліку могло б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури (незалежно від їх організаційно-правової форми, форми власності і т.д.) або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі. Так, згідно з Державним реєстром лікарських засобів України, станом на 07.10.2019р., щодо кожної позиції предмету закупівлі на території України є щонайменше два препарати, які належним чином зареєстровані та відповідають технічним вимогам до лікарських засобів, що є предметом закупівлі. В даному випадку замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому для забезпечення безперебійного лікування та належного надання медичної допомоги.
Згідно Наказу під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, що повністю відповідає тендерній документації з відкритих торгів та оголошенню про закупівлю.
Наразі відсутні нормативні документи, що встановлюють обмеження щодо внесення замовником в один перелік різних лікарських засобів.
Таким чином зазначені умови жодним чином не порушують законодавство України у сфері публічних закупівель та не створюють перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі. Враховуючи вищезазначене, Тендерний комітет Управління не може погодитися з Вашою пропозицією щодо внесення змін до Тендерної документації.
Сподіваємося на Ваше розуміння та запрошуємо до співпраці в рамках умов Тендерної документації. З повагою Тендерний комітет Управління!
Статус вимоги:
Відхилено