-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Інформаційні системи (ДК 021:2015 код СРV 48810000-9) (компоненти системи захисту)
Торги відмінено
41 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 205 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 205 000.00 UAH
Період оскарження:
27.09.2019 10:30 - 22.11.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга щодо дискримінаційних вимог Тендерної документації
Номер:
a1ee5a5ea7324576b9c1812a45a7e506
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-27-000110-c.b5
Назва:
Скарга щодо дискримінаційних вимог Тендерної документації
Скарга:
Звертаємо увагу на те, що в Додатку 1 до Тендерної документації (Загальні вимоги до предмету закупівлі) міститься вимога: Учасники торгів повинні належним чином здійснювати діяльність щодо предмету закупівлі. У зв’язку з цим для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару за даними торгами учасники торгів повинні надати копію авторизаційного листа про повноваження від виробника, що підтверджує право учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України із обов’язковим зазначенням найменування та номеру даних торгів, інформації щодо партнерських відносин між виробником обладнання та учасником закупівель. Зазначена вимога значно звужує коло учасників торгів, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушує основні принципи здійснення закупівель відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», далі за текстом – «Закону». Крім того, виробник обладнання або їх представники мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам зазначені листи авторизації, іншим же учасникам відмовляти в їх наданні, або, зволікаючи час, не надавати їх вчасно. До того ж авторизаційний лист про повноваження від виробника не гарантує своєчасну та належну поставку обладнання, тому що виконувати зобов’язання стосовно поставки буде безпосередньо учасник торгів, з яким буде підписано договір про закупівлю.
Також в Додатку 1 до Тендерної документації (Загальні вимоги до предмету закупівлі) міститься ще одна вимога: У разі, якщо учасник пропонує Обладнання, що не є обладнанням виробництва Fortinet, у складі тендерної пропозиції такий учасник має надати офіційного листа від компанії-виробника устаткування Fortinet Inc. або його представництва, повноваження якого розповсюджується на територію України, про можливість керування запропонованим учасником обладнанням з наявної у Замовника системи керування міжмережевими екранами FortiManager та можливість інтеграції запропонованих учасником рішень з наявними у Замовниками обладнанням захисту від цілеспрямованих атак FortiSandbox. Дана вимога є дискримінаційною та не дає можливості запропонувати Учаснику рішення, що не виробляється Fortienet Inc., так як у ТД закріплено умови, які створюють конфлікт інтересів, який дозволяє компанії Fortienet Inc. прямо чи опосередковано перешкоджати постачальникам альтернативних рішень інших виробників у поданні тендерних пропозицій. Такий лист від компанії Fortienet Inc. відповідно до вимог ТД обов’язково повинен бути в складі Тендерної пропозиції, так як в п. 1 Розділу 3 ТД зазначено: «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається у тендерній документації, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам цієї тендерної документації, буде віднесено на ризик Учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції».
З огляду на зазначене, дані положення ТД призводить до обмеження кола потенційних учасників, створює нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та може спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів. П.3 ст. 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вимоги, зазначені в ТД, обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушують права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть отримати відповідні листи про повноваження, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів. Вимагаємо виключити зі складу Додатку 1 ТД вимоги щодо надання авторизаційного листа про повноваження від виробника, а також офіційного листа від компанії-виробника устаткування Fortinet Inc.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 23.10.2019 19:08
- Скарга.pdf 23.10.2019 19:08
- Рішення від 28.10.2019 № 15476 + лист Замовнику.pdf 28.10.2019 19:39
- рішення від 11.11.2019 № 16409.pdf 12.11.2019 22:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.10.2019 19:08
Опис причини скасування:
Прийнято рішення не приймати участі у процедурі відкритих торгів у зв'язку з ризиками компанії щодо виконання строків поставки обладнання.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
31.10.2019 18:23
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.11.2019 22:16
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо дискримінаційних положень тендерної документації
Номер:
0d170350e46b49358ab2e1a27ce85595
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-27-000110-c.a4
Назва:
СКАРГА щодо дискримінаційних положень тендерної документації
Скарга:
СКАРГА щодо дискримінаційних положень тендерної документації, невідповідності умов тендерної документації Закону України «Про публічні закупівлі»
Державним підприємством «Інформаційні судові системи» (далі по тексту - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Інформаційних систем (ДК 021:2015 код СРУ 48810000-9) (компоненти системи захисту), затверджену рішенням Тендерного комітету від 26 вересня 2019 року (далі - Тендерна документація).
ТОВ "АФІТО ГРУП" (далі - Суб’єкт оскарження) уважно вивчило Тендерну документацію та Технічний опис предмету закупівлі та прийшло до висновку, що положення Тендерної документації містять дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію, звужують коло потенційних учасників закупівлі та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.PDF 23.10.2019 18:39
- Скарга.PDF 23.10.2019 18:39
- Пояснення ТОВ АФІТО ГРУП.PDF 13.11.2019 09:46
- Рішення від 28.10.2019 № 15477+ лист Замовнику.pdf 28.10.2019 19:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2019 № 16584.pdf 14.11.2019 16:25
- рішення від 13.11.2019 № 16584.pdf 18.11.2019 21:32
- ЛИСТ HUAWEI TECHNOLOGIES.pdf 13.11.2019 09:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.10.2019 18:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.11.2019 21:32
Дата виконання рішення Замовником:
19.11.2019 23:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення від 13.11.2019 року № 16584 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель державним підприємством "Інформаційні судові системи" внесено зміни до тендерної документації
Скарга
Розгляд припинено
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог
Номер:
576806c903514a9f95f460724e0ddf2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-27-000110-c.b3
Назва:
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог
Скарга:
Державне підприємство «Інформаційні судові системи» (надалі - Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю Інформаційні системи (ДК 021:2015 код СРV 48810000-9) (компоненти системи захисту), ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-27-000110-c (надалі - Процедура закупівлі).
Строк на оскарження Процедури закупівлі: до 24 жовтня 2019 01:00. З урахуванням зазначеного, строк для подання скарги на вимоги тендерної документації (надалі - ТД) не порушено.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), закупівля здійснюється на таких принципах як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В порушення вищезазначених принципів, Замовником оприлюднено тендерну документацію, яка містить дискримінаційні вимоги по відношенню до Фізична особа-підприємець Пивоваренко Олександр Миколайович, який має намір прийняти участь в Процедурі закупівлі (надалі - Скаржник), а саме:
1. Згідно технічних вимог Додатку 1 тендерної документації у разі, якщо учасник пропонує Обладнання, що не є обладнанням виробництва Fortinet, у складі тендерної пропозиції такий учасник має надати офіційного листа від компанії-виробника устаткування Fortinet Inc. або його представництва, повноваження якого розповсюджується на територію України, про можливість керування запропонованим учасником обладнанням з наявної у Замовника системи керування міжмережевими екранами FortiManager та можливість інтеграції запропонованих учасником рішень з наявними у Замовниками обладнанням захисту від цілеспрямованих атак FortiSandbox.
Дана вимога є дискримінаційною та унеможливлює можливість запропонувати Учаснику рішення, що не виробляється Fortienet так як Виробник може підтвердити характеристики, сумісництво тільки між своїм обладнанням. За обладнання інших виробників він не відповідає і не може гарантувати від свого імені їх роботу та сумісництво. У зв’язку з чим, просимо видалити дану вимогу з тендерної документації та привести документацію у відповідність Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- 201910221739.pdf 23.10.2019 15:09
- 201910231345.pdf 23.10.2019 15:09
- Рішення від 28.10.2019 № 15478.pdf 28.10.2019 19:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.10.2019 15:09
Опис причини скасування:
Учасником прийнято рішення не приймати участь в даній закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
25.10.2019 17:19
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.10.2019 19:35
Скарга
Розгляд припинено
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог
Номер:
0da74040efb54e108e1f73de9806b5f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-27-000110-c.b2
Назва:
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог
Скарга:
Щодо порушень Замовником чинного законодавства у сфері державних закупівель та обмежень законних прав ТОВ «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» в участі у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 23.10.2019 13:27
- Скан-копія платіжного доручення 23.10.2019 13:27
- Рішення від 28.10.2019 № 15479+ лист Замовнику.pdf 28.10.2019 19:43
- рішення від 11.11.2019 № 16407.pdf 12.11.2019 22:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.10.2019 13:27
Опис причини скасування:
Рішення учасника.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
07.11.2019 17:25
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.11.2019 22:15
Вимога
Є відповідь
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
c48d096ad359461099d8b5c04b0d36b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-27-000110-c.a1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що:
1) в Додатку 1 до Тендерної документації (Загальні вимоги до предмету закупівлі) міститься вимога: Учасники торгів повинні належним чином здійснювати діяльність щодо предмету закупівлі. У зв’язку з цим для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару за даними торгами учасники торгів повинні надати копію авторизаційного листа про повноваження від виробника, що підтверджує право учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України із обов’язковим зазначенням найменування та номеру даних торгів, інформації щодо партнерських відносин між виробником обладнання та учасником закупівель. Зазначена вимога значно звужує коло учасників торгів, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушує основні принципи здійснення закупівель відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», далі за текстом – «Закону». Крім того, виробник обладнання або їх представники мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам зазначені листи авторизації, іншим же учасникам відмовляти в їх наданні, або, зволікаючи час, не надавати їх вчасно. До того ж авторизаційний лист про повноваження від виробника не гарантує своєчасну та належну поставку обладнання, тому що виконувати зобов’язання стосовно поставки буде безпосередньо учасник торгів, з яким буде підписано договір про закупівлю. З огляду на зазначене, дане положення ТД призводить до обмеження кола потенційних учасників, створює нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та може спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів. П.3 ст. 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вимога, зазначена в ТД, обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушує права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть отримати відповідні авторизаційні листи про повноваження, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів. Вимагаємо виключити зі складу Додатку 1 ТД вимоги щодо надання авторизаційного листа про повноваження від виробника, що в свою чергу забезпечить розширення кола потенційних учасників та суттєво зменшить вартість закупівлі обладнання. 2) Предметом закупівлі є постачання інформаційної системи, а саме: обладнання та програмного забезпечення для розширення функціональності існуючої системи захисту, яка побудована на базі програмно-апаратних комплексів виробництва Fortinet, а саме: - міжмережевих екранів наступного покоління FortiGate – 2 од., ідентифікатори компанії-виробника Fortinet Inc.: FG-1500D; - системи керування міжмережевими екранами FortiManager, ідентифікатор компанії-виробника Fortinet Inc.: FMG-VM-BASE; - обладнання захисту від цілеспрямованих атак FortiSandbox, ідентифікатор компанії-виробника Fortinet Inc.: FSA-1000F. Тобто, зазначені конкретні моделі обладнання, що суперечить вимогам ч.2 п.3 ст.22 ЗУ, так як технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вираз «або еквівалент» взагалі відсутній у ТД. Крім того, після детального вивчення технічних вимог до предмету закупівлі, з’ясувалось, що даним вимогам відповідає лише компанії-виробника Fortinet і ніяке інше обладнання не може бути запропоноване як відповідне. З огляду на вищевикладене, для усунення порушень Закону та створення конкурентного середовища закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.10.2019 10:57
Вирішення:
Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Дійсно предметом закупівлі є постачання інформаційної системи, а саме: обладнання та програмного забезпечення для розширення функціональності існуючої системи захисту, яка побудована на базі програмно-апаратних комплексів виробництва Fortinet, а саме: - міжмережевих екранів наступного покоління FortiGate – 2 од., ідентифікатори компанії-виробника Fortinet Inc.: FG-1500D; - системи керування міжмережевими екранами FortiManager, ідентифікатор компанії-виробника Fortinet Inc.: FMG-VM-BASE; - обладнання захисту від цілеспрямованих атак FortiSandbox, ідентифікатор компанії-виробника Fortinet Inc.: FSA-1000F. Проте зазначені вище моделі не є вимогами до обладнання і програмного забезпечення, що закуповується, а лише є переліком програмного і апаратного забезпечення, що вже використовується в інфраструктурі. І ця вимога вказує лише на те, що інформаційна система, що закуповується має розширювати функціональність існуючої системи, а не створювати нову. Варто зазначити, що в технічних вимогах відсутні будь-які посилання на торгівельну марку та/або модель обладнання чи програмного забезпечення, що закуповується. Учасник може запропонувати будь яке рішення, що буде задовільняти вимоги викладені Додатку 1 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено