-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Деталі контактної мережі (затискачі, проміжки)
Деталі контактної мережі ( затискачі, проміжки) (Джерело фінансування - Власні кошти)
Завершена
817 825.05
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 661.20 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 661.20 UAH
Період оскарження:
27.09.2019 10:05 - 31.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
414b9b2c29114dcda242354c2bde0d20
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-27-000381-b.b5
Назва:
Вимога
Вимога:
ТОВ «Слов’янський Електротехнічний Завод» є виробником деталей контактної мережі та приймало учать у закупівлі за номером у ЦБД UA-2019-09-27-000500-b та UA-2019-09-27-000381-b, але, пропозиції нашого товариства було відхилені. Умовами Тендерної Документації (далі ТД) встановлено вимоги щодо оцінки відповідності продукції, які порушують права потенційних учасників та є протизаконними.
З 1 січня 2018 року було скасовано обов’язкову сертифікацію продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка підлягала сертифікації та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації.
Натомість, вступив в силу ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», згідно якого, якщо на продукцію не поширюється дія жодного з технічних регламентів (перелік http://www.me.gov.ua/) то оцінка відповідності має бути добровільною.
Хочемо зазначити, що на деталі контактної мережі не поширюється дія жодного з технічних регламентів, таким чином оцінка відповідності має бути добровільною, за бажанням виробника. Вимогами тендерної документації не перебачено добровільної оцінки відповідності, що є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме розділ 3 ст. 5 «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». Таким чином Замовник намагається звузити коло потенційних учасників та дати можливість прийняти участь у закупівлі «бажаним» учасникам.
Замовник не може вимагати документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Також, хочемо зазначити, що згідно номеру судового провадження А/855/15267/19 категорія справи № 826/15639/17 за посиланням:
http://reyestr.court.gov.ua/Review/84675884?fbclid=IwAR2luZwBjT1tuv6_Ct_bSrG2V353MYuhPqaVw9w63Gvx0Ev5GibcOITntYE
вимога щодо надання учасником сертифікатів відповідності є протизаконною.
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «СЕЗ». У разі ігнорування даної вимоги ТОВ «СЕЗ» буде змушено звернутись до АМК з оскарженням рішення замовника опираючись на судовий прецедент.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога ОЖД СЕЗ.pdf 04.12.2019 18:42
- 9 Відповідь на вимогу затискачі, проміжки.pdf 10.12.2019 08:50
Дата подачі:
04.12.2019 18:42
Вирішення:
На вимогу в тендері №4546499, UA-2019-09-27-000381-b «Деталі контактної мережі (затискачі, проміжки)» на електронному майданчику «smarttender.biz» подану учасником ТОВ «СЕЗ» стосовно скасування рішення про відхилення його пропозиції, повідомляємо:
Доброго дня Шановний учаснику.
Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Деталі контактної мережі є одним з важливих елементів, які безпосередньо впливають на безпеку руху поїздів.
Відповідно до ст. 11Закону України «Про залізничний транспорт»:
«рухомий склад, обладнання та інші технічні засоби, які постачаються залізничному транспорту, повинні відповідати вимогам безпеки руху, схоронності вантажів, охорони праці, екологічної безпеки і мати відповідний сертифікат».
З метою підвищення надійності роботи контактної мережі, недопущення постачання неякісної продукції, умовами тендерної документації (Розділом III п.6 п.п.1) передбачено надання від учасників у складі своєї тендерної пропозиції наступних документів щодо підтвердження відповідності заявленим вимогам:
«1.1 Для товару, підтвердження відповідності якого здійснено до 01.01.2018 року, надати:
1.1.1 На товар, який підлягає обов’язковій сертифікації:
Сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації.
Форма документів з підтвердження відповідності, зазначених в пункті 1.1, які видані до 01.01.2018 року, повинна відповідати:
- для сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання) або їх копій – вимогам ДСТУ 3498-96.
1.1.2 На товар, який підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства – один з наступних документів про відповідність:
- сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності);
- свідоцтво (у тому числі про визнання);
- свідоцтво про допуск типу конструкції;
- свідоцтво про допуск до експлуатації;
- технічне свідоцтво;
- інші документи, що підтверджують виконання визначених вимог, які стосуються предмету закупівлі, підлягають обов’язковій оцінці відповідності, що встановлено міжнародними договорами України та іншими нормативно-правовими актами для товару, який використовується для потреб залізничного транспорту;
Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
1.2 Документи про відповідність повинні бути чинні за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо строк дії документу про відповідність товару закінчується до кінця року постачання товару, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
1.3 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленого товару, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії товару.
1.4 Якщо оцінка відповідності товару проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/124-19/paran521).»
В наданій Вами тендерній пропозиції не надано жодного документу на підтвердження відповідності товару, який виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою (в порушення пп. 1 п. 6 Розділ ІІІ тендерної документації)
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога дискваліфікувати пропозицію ТОВ "СЕЗ"
Номер:
76fe3c965a9c41eda393e5cf44c5b733
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-27-000381-b.c4
Назва:
Вимога дискваліфікувати пропозицію ТОВ "СЕЗ"
Вимога:
Інформація наведена у прікріплених файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- 01 - Вимога.pdf 15.11.2019 12:06
- 02 - Адвокатський запит.pdf 15.11.2019 12:06
- 03 - Відповідь Укрзалізниці.pdf 15.11.2019 12:06
- 04 - Лист з органу сертифікації.pdf 15.11.2019 12:06
- 6.1 Відповідь на вимогу затискачі, проміжки.jpg 18.11.2019 13:25
Дата подачі:
15.11.2019 12:06
Вирішення:
На вимоги в тендері № 4546499, UA-2019-09-27-000381-b «Деталі контактної мережі (затискачі, проміжки)» на електронному майданчику «smarttender.biz» стосовно дискваліфікації пропозиції ТОВ "СЕЗ", повідомляємо:
Доброго дня Шановний учаснику.
Наразі учасник ТОВ "СЕЗ" який запропонував на найкращу пропозицію знаходиться на стадії оцінки. Під час вивчення пропозиції учасника ТОВ "СЕЗ", Ваша вимога буде взята до уваги.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога дискваліфікувати пропозицію ТОВ "СЕЗ"
Номер:
5bbf4f8ad29e4890a1003cbd9dc2a828
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-27-000381-b.b3
Назва:
Вимога дискваліфікувати пропозицію ТОВ "СЕЗ"
Вимога:
Інформація наведена у прікріплених файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- 01 - Вимога.pdf 15.11.2019 12:04
- 02 - Адвокатський запит.pdf 15.11.2019 12:04
- 03 - Відповідь Укрзалізниці.pdf 15.11.2019 12:04
- 04 - Лист з органу сертифікації.pdf 15.11.2019 12:04
- 6.1 Відповідь на вимогу затискачі, проміжки.jpg 18.11.2019 13:24
Дата подачі:
15.11.2019 12:04
Вирішення:
На вимоги в тендері № 4546499, UA-2019-09-27-000381-b «Деталі контактної мережі (затискачі, проміжки)» на електронному майданчику «smarttender.biz» стосовно дискваліфікації пропозиції ТОВ "СЕЗ", повідомляємо:
Доброго дня Шановний учаснику.
Наразі учасник ТОВ "СЕЗ" який запропонував на найкращу пропозицію знаходиться на стадії оцінки. Під час вивчення пропозиції учасника ТОВ "СЕЗ", Ваша вимога буде взята до уваги.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації у зв'язку з некоректно сформованою вимогою щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар (п. 3.1)
Номер:
abb39ad537724107914d601bd210eb79
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-27-000381-b.c2
Назва:
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації у зв'язку з некоректно сформованою вимогою щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар (п. 3.1)
Вимога:
Повідомляємо про некоректно складену вимогу, а саме: 3.1 Для товару залізничного призначення надати: - на товар, який виготовляється серійно згідно вимог стандартів АБО ТЕХНІЧНИХ УМОВ або такий, який раніше виготовлявся іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань товару; Вимагаємо видалити "АБО ТЕХНІЧНИХ УМОВ" у зв'язку з тим, що цей пункт стосується ВИКЛЮЧНО виробників, які виготовляють продукцію згідно вимог стандартів АБО яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов. Коректним цей пункт виглядає так: "на товар, який виготовляється серійно згідно вимог стандартів або такий, який раніше виготовлявся іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань товару".
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь деталі (затискачі, проміжки).jpg 08.10.2019 14:36
Дата подачі:
04.10.2019 16:24
Вирішення:
Доброго дня Шановний учаснику!
Ваше звернення розглядається замовником - службою електропостачання. В разі необхідності, зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Сертифікация товару
Номер:
9f24844ac9544fc0ac12dccc2ec5b2d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-27-000381-b.b1
Назва:
Сертифікация товару
Вимога:
Умовами ТД документації не передбаченно надання Декларації постачальника про відповідніть згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 якщо товар не потребую оцінки відповідності згідно діючих технічних регламентів. Обов'язкова сертифікація товару та система УкрСЕПРО з 01.01.2018 була скасована, тому просимо привести тендерну документацію до діючих в Україні стандартів та вимог чинного законодавства. У іншому випадку будемо змушені оскаржити умови ТД у АМК.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 07.10.2019 12:58
Дата подачі:
02.10.2019 17:21
Вирішення:
Ваше звернення розглянуто.
В разі необхідності,зміни до тендерної документації буде внесено
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено