-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, Житомирська область.
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, Житомирська область.
Завершена
68 811 745.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 680 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 680 000.00 UAH
Період оскарження:
26.09.2019 15:44 - 12.10.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на рішення тендерного комітету
Номер:
1b828f98ea004907a62bfac25f8f0be8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-26-001234-a.b1
Назва:
Скарга на рішення тендерного комітету
Скарга:
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-26-001234-a Управлінням дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, Житомирська область (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі- ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1. ТОВ "МЕГО ЛТД";
2. ПП "АРТЕМБУД";
3. ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ";
4. ТОВ "СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ";
5. ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС";
6. ТОВ "БУДСТАНДАРТ ЛТД";
7. ТОВ "ГРАНІТ-001";
8. ТОВ "Автобанн";
9. ПП "КИЇВШЛЯХБУД".
І. Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 31 жовтня 2019 року № 238 підставою відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" було наступне:
"Згідно Додатку 3 тендерної документації необхідно надати довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для виконання робіт згідно предмету закупівлі. Учасником ПП "Автомагістраль" у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучении(і) для виконання робіт згідно предмету закупівлі, яка не містить інформацію про Відстань до місця виконання робіт/надання послуг, км. Пропозиція учасника ПП "Автомагістраль" відповідно до вимог п.4 ч 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" відхилена".
Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, вважаємо прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права.
По-перше, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається згідно з пунктом статті 25 Закону в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) закупівлі та завантаження файлів у форматі pdf. та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних, в сканованому вигляді підписних уповноваженою особою Учасника з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до пункту 5 розділу III цієї Тендерної документації.
Згідно з пунктом 5 розділу III Тендерної документації для участі у процедурі закупівель Учасники повинні мати відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям, як наявність обладнання та матеріально-технічні бази.
У відповідності до додатку 3 Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для виконання робіт згідно предмету закупівлі
п/п Тип/марка /потужність АБЗ Вид асфальтобетону (по типах та марках) Відстань до місця виконання робіт/надання послуг, км Власний та/або орендований та/або договір постачальника або гарантійний лист від постачальника Запланований обсяг асфальтобетону, т.
У складі тендерної пропозиції Скаржника надано довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для виконання робіт згідно предмету закупівлі (файл 5_Довідка про наявність власного АБЗ.pdf).
В наданій довідці про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, вказано місце знаходження АБЗ, а саме- Житомирська обл., а/д М-21 Житомир-Могилів-Подільський, км 35-800. Разом з тим, тендерна документація не містила вимогу щодо дотримання форми довідки, яка була наведена в Тендерній документації, тому учасник був в праві самостійно вирішувати, яку саме інформацію вказувати у довідці.
Роботи за предметом закупівлі будуть проводитись на дорозі загального користування місцевого значення О 061629 Попільня - Ружин на ділянці км 18+895 – км 25+105, відстань від місця розташування АБЗ до місця виконання робіт становить 60 км.
По-друге, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції та які не призведуть до відхилення пропозиції учасника.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Зокрема:
- відсутність на окремих документах підпису або печатки (у разі наявності печатки) (але не одночасно). До зазначеного переліку документів не відносяться наступні: документи для підтвердження кваліфікації учасника за статтею 16 Закону; форма тендерної пропозиції, гарантійні листи;
- допущення у пропозиції описок, опечаток, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, арифметичних помилок, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції.
Таким чином, оформлення довідки у наведений вище спосіб не впливає на зміст тендерної пропозиції Скаржника, надана довідка містить повну інформацію, яка передбачалась умовами Замовника.
Також, у складі тендерної пропозиції Скаржника надано атестат виробництва, який також підтверджує місце розташування АБЗ.
Слід звернути увагу, що тендерна документація не містить посилання, що учаснику заборонено відступати від форми наданої довідки, а наведено Замовником її лише, як зразок для оформлення.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" була неправомірно відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Замовник порушив право ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" на об’єктивну оцінку його тендерної пропозиції, а також не конкретизував в чому полягає невідповідність тендерної пропозиції Скаржника. Таким чином, прийняте рішення замовника є неправомірним по відношенню до Скаржника.
ІІ. Щодо неправомірного вибору Переможцем тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БУДСТАНДАРТ ЛТД".
1. Відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи, зокрема, відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг (Додаток 3), копію документу, що підтверджує наявність власної лабораторії (з підтвердженням компетентності учасника в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)) з додатками або копію чинного договору залучення сторонньої лабораторії з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)), або лист-підтвердження власника лабораторії про згоду надати послуги за предметом закупівлі (копія документу з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо) з додатками надається також у випадку залучення сторонньої лабораторії);
Згідно з додатком 3 Тендерної документації учасник має надати відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт*
Найменування Учасника:№ п/п Найменування обладнання Марка або модель або тип Термін експлуатації (років) Технічний стан
Наявна кількість Власна, орендується чи лізинг (у кого) або поставляється (ким)
*До довідки включаються обладнання та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт (при використанні орендованої техніки надати копії договорів оренди, в яких повинно бути зазначено перелік обладнання та технічної бази, яка залучається із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму).
1.1) У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» надало Відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт від 15.10.2019 року № 1/3, в яких вказано, що обладнання поставляється на правах договору про надання послуг від 01.10.2019 року №1П/3. Однак, у наданих відомостях відсутня інформація ким поставляється обладнання, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника.
Також, учасником не підтверджено договором про надання послуг від 01.10.2019 року № 1П/3, що учаснику будуть надавати послуги саме такою кількістю обладнання, що зазначена ним у Відомостях про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт від 15.10.2019 року № 1/3.
Таким чином, в договорі про надання послуг від 01.10.2019 року №1П/3 міститься лише вартість машино/години за кожною з вказаної техніки, без вказання наявної у власника кількості цього обладнання.
1.2) У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» надано копію Договору про надання послуг від 01.10.2019 року № АБ/19-10.01 та Гарантійний лист від власника лабораторії від 09.10.2019 року №19/03/10-4 однак, всупереч встановленим вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» не було надано копії документу з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо) з додатками.
На підставі цього, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи, зокрема, опис аналогічного предмету закупівлі договору, копія аналогічного виконаного договору з додатками та додатковими угодами та копії довідок КБ-2в, останньої КБ-3, позитивний відгук від іншого замовника, який повинен зокрема включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт, відсутність претензій та стан виконаних взаєморозрахунків за договором (Додаток 5).
2.1) У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» надано Опис аналогічного предмету закупівлі договору від 11.10.2019 року №1/44, який не містить всієї інформації, що вимагалася Замовником в Додатку 5 до Тендерної документації, а саме- відсутня інформація по пункту 4 «Характер послуг та особливості договору відповідно до предмету закупівлі», що не відповідає тендерній документації Замовника.
2.2) У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» надано Лист-відгук від 09.10.2019 року №4/16, в якому відсутня інформація про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт за Договором від 12.03.2018 року № 113/8, що не відповідає тендерній документації Замовника.
Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення від 04.03.2019 року № 2350-р/пк-пз, згідно з яким встановлено: «У складі Пропозиції Переможця у файлі "Відгук Миколаївськ інтернат.pdf" міститься лист-відгук від 02.01.2018 № 01-02. Разом з тим у наданому учасником листі-відгуці відсутня інформація саме про якість товару і відсутність претензій з боку контрагента, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція не відповідала умовам Документації та мала бути відхилена Замовником на підставі вимог статті 30 Закону».
На підставі цього, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція подається згідно пункту 1 статті 25 Закону в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) закупівлі та завантаження файлів у форматі pdf. та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних, в сканованому вигляді підписних уповноваженою особою Учасника, зокрема з інформацією про підприємство (Додаток 1).
В Додатку 1 до Тендерної документації надана форма «Інформація про Учасника», яку Учасник повинен заповнити та зазначено наступне: «Заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим!».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» надано Інформацію про Учасника від 10.10.2019 року № 1/24, в якій відсутня інформація, яка вимагалася Замовником, а саме- в пункті 5 таблиці не вказана «спеціалізація» учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція подається згідно пункту 1 статті 25 Закону в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) закупівлі та завантаження файлів у форматі pdf. та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних, в сканованому вигляді підписних уповноваженою особою Учасника, зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, а саме – гарантійний лист, в якому міститься ствердження про зобов’язання Учасника виконати роботи по предмету закупівлі (вказується назва предмета закупівлі) згідно Додатку 8 «Технічне завдання» та відповідно до умов проекту договору викладеному в Додатку 9 тендерної документації, за кінцеву ціну, що буде подана учасником на електронному аукціоні.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» не було надано гарантійного листа, в якому повинно було міститься ствердження про зобов’язання Учасника виконати роботи по предмету закупівлі (вказується назва предмета закупівлі) згідно Додатку 8 «Технічне завдання» та відповідно до умов проекту договору викладеному в Додатку 9 тендерної документації, за кінцеву ціну, що буде подана учасником на електронному аукціоні, що суперечить вимогам Тендерної документації.
Детальніше в документації тексту скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на рішення UA-2019-09-26-001234-a.pdf 11.11.2019 16:43
- скарга на рішення UA-2019-09-26-001234-a.docx 11.11.2019 16:43
- рішення від 04.03.2019 №2350.pdf 11.11.2019 16:43
- рішення від 11.10.2019 № 14660.pdf 11.11.2019 16:43
- Платіжне доручення.jpg 11.11.2019 16:43
- рішення від 14.11.2019 № 16620.pdf 14.11.2019 21:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.11.2019 16:43
Опис причини скасування:
Скаргу відкликано відповідно до п.5 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі "
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.11.2019 10:39
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
14.11.2019 21:02