• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (код ДК 021:2015 - 33600000-6)

Завершена

63 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 315.00 UAH
Період оскарження: 26.09.2019 11:29 - 07.10.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Поділ на лоти

Номер: bb2e54ef2e6843c9ba50a4b3a10b7bd2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-26-000233-c.a1
Назва: Поділ на лоти
Вимога:
Висловлюючи свою повагу, зазначаємо наступне. Після детального ознайомлення з тендерною документацію (далі - ТД) на закупівлю: « ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична продукція » ( Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-26-000233-c), повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями, надалі - Закон). Відповідно до ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за наступними основними принципами, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. В пункті 4.2 розділу «опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції» ТД зазначено наступне: «Лоти не передбачено.». Виведення товару в додаток №2 до тендерної документації єдиним лотом обмежує потенційну кількість учасників, у зв'язку з тим, що не всі дистриб'ютори або виробники лікарських засобів, які можуть приймати участь в даній процедурі закупівлі можуть запропонувати Замовнику весь перелік предмету закупівлі. Наголошуємо, що деякі лікарські засоби (Налоксон 0,4 мг/1мл) які заявлені Замовником до закупівлі відповідно до Додатку ДКТ не мають еквівалентів (аналогів), які повністю відповідають за міжнародною непатентованою назвою або загальноприйнятою назвою діючої речовини відповідно до переліку лікарських засобів вітчизняного та іноземного виробництва, які можуть закуповувати заклади і установи охорони здоров'я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.1996 № 1071 «Про порядок закупівлі лікарських засобів закладами та установами охорони здоров'я, що фінансуються з бюджету», та можуть бути запропоновані лише деякими дистриб'юторами та/або виробниками, що обмежує потенційну кількість учасників процедури закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника є прямим порушенням статті 3, п.3 ст. 5, п. 3 ст. 22 Закону. Враховуючи вищевикладене, та керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення документації конкурсних торгів до вимог чинного законодавства України, розділивши специфікацію на окремі лоти за найменуванням товару по одиниці виміру (флакони, упаковки) та по методу введення( для інфузії, для ін’єкції, пероральні). У випадку не виправлення дискримінації учасників конкурсних трогів та не приведення у відповідність документацію конкурсних торгів до вимог чинного законодавства, будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України в порядку оскарження, відповідно до приписів ст. 18 Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом ухвалене рішення залишити без змін оголошення UA-2019-09-26-000233-c на закупівлю Фармацевтична продукція (код ДК 021:2015 - 33600000-6) на суму 63000,00 грн. Тендерна документація на закупівлю фармацевтичної продукції розроблена з дотриманням вимог чинного законодавства. Абз. 6 пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку17.03.2016 № 454 передбачено, що « Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.» Абз. 7 вищезазначеного Порядку передбачено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Розділом 4 рекомендацій Антимонопольного комітету України № 4-рк від 30.03.2018 року зазначено, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено перелік випадків, коли саме замовник може та має визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських засобів та критерії такого поділу. Отже ,поділ на лоти є правом Замовника, а не його обов’язком. З приводу лікарського засобу Налоксон 0,4 мг/1мл то в своїй тендерній документації Замовник не зазначав жодних гарантійних листів виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, які б встановлювали дискримінацію учасників чи обмежували конкурентоспроможність потенційних учасників.
Статус вимоги: Не задоволено