-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; молоко тривалого зберігання - ультрапастеризоване не менше 2,5% жирності; молоко згущене 8,5% жирності без рослинних домішок
Торги відмінено
338 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 690.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 690.00 UAH
Період оскарження:
25.09.2019 19:17 - 03.11.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
дискримінаційні вимоги по відношенню до учасниів, та не відповідність тендерної документації чинному Законодавству
Номер:
99ddd8cf53b14622ad5dc56c5e8dd293
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-25-002841-b.b9
Назва:
дискримінаційні вимоги по відношенню до учасниів, та не відповідність тендерної документації чинному Законодавству
Скарга:
Скарга на умови тендерної документації у відповідності до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі". Повний текст Скарги викладено в окремому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 04.10.2019 12:31
- Платіжне доручення.pdf 04.10.2019 12:31
- Тендерна документація.pdf 04.10.2019 12:31
- Договір зберігання.pdf 04.10.2019 12:31
- Договір тран. сервісу.pdf 04.10.2019 12:31
- рішення від 07.10.2019 № 14395 + лист Замовнику.pdf 08.10.2019 15:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.10.2019 № 15385.pdf 25.10.2019 18:58
- рішення від 24.10.2019 № 15385.pdf 29.10.2019 21:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.10.2019 12:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.10.2019 21:52
Дата виконання рішення Замовником:
31.10.2019 18:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання вимог рішення АКМУ від 24.10.2019 № 15385 Замовником внесені зміни до тендерної документації в частині, визначеної в рішенні.ТД зі змінами та Перелік змін оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги до учаснків
Номер:
187ae3d974ca4415947544aaa779ca33
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-25-002841-b.c8
Назва:
Дискримінаційні вимоги до учаснків
Вимога:
Додаток 1 Тендерної документації передбачено, що - у разі використання потужностей, які належать іншим особам: Якщо між учасником і власником приміщень укладений договір оренди або суборенди приміщень, та використовується не вся площа потужностей, в довідці потрібно вказати, яка саме частина потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використовуватись для виробництва та/або обігу предмету закупівлі..
Однак на ча проведення дани торгів в мене відсутній Договір оренди або суборенди на потужності. В мене укладено Договір іншого характеру, який не суперечить господарському та циільному законодавству України. А в раховуючи вище вкладене ця вимога є для мене дискримінаційною.
Проу внести відповідні зміни
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2019 20:12
Вирішення:
Шановний учасник!
Дякуємо за Вашу вимогу.
В Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ВИМОГИ) ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає:
у разі використання потужностей, які належать іншим особам:
• договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися зазначені в інформаційній довідці потужності для виробництва та/або обігу предмету закупівлі.
• експлуатаційний дозвіл на зазначені потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, для харчових продуктів, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу (згідно з ст.ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
Враховуючи вищенаведене, в учасника є можливість надати у складі своєї пропозиції Договір іншого характеру, який не суперечить господарському та циільному законодавству України.
У Замовника не має законних підстав вважати цю вимогу дискримінаційною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Незаконна вимога
Номер:
86f85a89b6ee45b780ca36376262da41
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-25-002841-b.a7
Назва:
Незаконна вимога
Вимога:
Пункти 6 та 8 Додатку 6 «Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації містять вимоги Замовника щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції Довідки з обслуговуючого банку(через який буде здійснюватися оплата за поставлений товар, що є предметом закупівлі) про відсутність/наявність простроченої заборгованості за кредитами, не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлі та Документи, що підтверджують господарську діяльність учасника, як то позитивний баланс, звіт про фінансові результати(для учасників - юридичних осіб), декларація (для фізичних осіб-підприємців) за останній звітний період (рік) та/або квартал/місяць).
Вважаю ці вимоги незаконними та вимагаю виключити їх з тендерної документації з наступних підстав.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
З огляду на цю норму перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений Законом і є вичерпним. Закон не передбачає права Замовника встановити кваліфікаційний критерій «Фінансова спроможність» та вимагати на його підтвердження баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів та довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами тощо.
Крім того, документи, надання яких Замовник вимагає від фізичної особи-підприємця у пп. 6 та 8 Додатку 6 «Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації, містять інформацію про майновий стан особи, яка відповідно до Рішення Конституційного суду від 20 січня 2012 року № 2-рп/2012 вважається конфіденційною. Лише фізична особа, якої стосується конфіденційна інформація, відповідно до конституційного та законодавчого регулювання права особи на збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації має право вільно, на власний розсуд визначати порядок ознайомлення з нею інших осіб, держави та органів місцевого самоврядування, а також право на збереження її у таємниці. Збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди державою, органами місцевого самоврядування, юридичними або фізичними особами є втручанням в її особисте та сімейне життя. Таке втручання допускається винятково у випадках, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2019 12:31
Вирішення:
Шановний учасник!
Дякуємо за Вашу вимогу.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ(зі змінами) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником у додатку 6 «Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено надання: Довідки з обслуговуючого банку(через який буде здійснюватися оплата за поставлений товар, що є предметом закупівлі) про відсутність/наявність простроченої заборгованості за кредитами, не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлі та Документів, що підтверджують господарську діяльність учасника, як то позитивний баланс, звіт про фінансові результати(для учасників - юридичних осіб), декларація (для фізичних осіб-підприємців) за останній звітний період (рік) та/або квартал/місяць).
Тобто, вимоги, які зазначені у Додатку 6 не мають ніякого відношення до кваліфікаційних критерієв. А звіт про рух грошових коштів Замовник взагалі не вимазає. Інформація, що на думку учасника може становити комерційну та/чи державну таємницю, може бути заретушована
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Незаконна вимогга
Номер:
46ddffcdac4e483390406cbca73ad8e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-25-002841-b.a6
Назва:
Незаконна вимогга
Вимога:
У пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що для фізичних осіб-підприємців повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються карткою платника податку та паспортом, а саме сторінки 1-6 та сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двосторонню копію паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI (зі змінами).
Вважаю цю вимогу незаконною та вимагаю її виключити з тендерної документації з наступних підстав.
Положення про паспорт громадянина України, затвердженого постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, визначає, що паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
Відповідно до розділу VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 Картка платника податків - документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які зобов’язані сплачувати податки, збори у порядку та на умовах, що визначаються Податковим кодексом України та іншими нормативно-правовими актами України, з метою створення умов для здійснення контролюючими органами контролю за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, нарахованих фінансових санкцій, дотриманням податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Таким чином, відповідно до законодавства паспорт громадянина України та картка платника податку не є документами, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури для фізичних осіб-підприємців.
Крім того, паспорт громадянина України та картка платника податків містять конфіденційну інформацію щодо учасників закупівель. Вимога замовника щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копій цих документів є порушенням конституційних прав людини і громадянина, оскільки відповідно до статті 32 Конституції України не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2019 00:25
Вирішення:
до тендерної документації найближчим часом будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаціна вимога
Номер:
7d9820f9318c49d38eabe8c38594efe2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-25-002841-b.b5
Назва:
Дискримінаціна вимога
Вимога:
В Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ВИМОГИ) ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Тендерної документації Замовник встановлює вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції зразка декларації виробника, або інший документ, що буде супроводжувати товар, який підтверджує походження товару, його безпечність і якість, та в якому обов’язково будуть зазначені дата та час виготовлення продукції.
Вважаю цю вимогу дискримінаційною щодо мене, оскільки відповідно до частини 7 статті 37 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, яким мають супроводжуватися об’єкти санітарних заходів під час їх перевезення (пересилання), не пов’язаного із здійсненням експортних або імпортних операцій, є товарно-транспортна накладна. Керуючись цією нормою закону виробники продукції, що є предметом закупівлі, з якими я співпрацюю на підтвердження походження товару, його безпечності і якості не надають декларацій виробника, або інших документів в яких обов’язково будуть зазначені дата та час виготовлення продукції. Товарно-транспортна накладна, що надається мені виробником продукції, яка є предметом закупівлі, оформлюється за формою, наведеною в додатку 7 до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року № 363, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 20 лютого 1998 р. за № 128/2568, і не містить інформації щодо зазначення дати та часу виготовлення продукції.
З огляду на викладене, я не маю можливості подати тендерну пропозицію, яка відповідатиме умовам тендерної документації.
Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вимоги, які стосуються надання Учасником у складі тендерної пропозиції зразка декларації виробника, або інший документ, що буде супроводжувати товар, який підтверджує походження товару, його безпечність і якість, та в якому обов’язково будуть зазначені дата та час виготовлення продукції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2019 23:05
Вирішення:
Шановний учасник!
Дякуємо за Вашу вимогу.
В Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ВИМОГИ) ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації Замовник встановлює вимогу надання учасником у складі тендерної пропозиції зразка декларації виробника, або інший документ, що буде супроводжувати товар, який підтверджує походження товару, його безпечність і якість, та в якому обов’язково будуть зазначені дата та час виготовлення продукції.
Харчові продукти, як вітчизняного, так і іноземного виробництва, що реалізуються на території України, повинні бути безпечними для життя і здоров'я людей, відповідати вимогам українського законодавства з безпеки та окремим показникам якості харчових продуктів (п. 51 ст. 1, ч. 1 ст. 32 Закону від 23.12.97 р. № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», далі – Закон № 771; ч. 1 ст. 34 Закону від 01.12.05 р. № 3164-IV «Про технічні регламенти та процедури оцінки відповідності», далі – Закон № 3164). Продавець зобов'язаний надати покупцеві (ст. 6 Закону від 12.05.91 р. № 1023-XII «Про захист прав споживачів», далі – Закон № 1023): продукцію належної якості та інформацію про неї; якщо покупець зажадає – документ, що підтверджує якість реалізовуваної продукції.
Одним із документів, що підтверджують відповідність харчових продуктів вимогам українського законодавства, є Декларація про відповідність.
Відповідно до ст. 1, 13 Закону № 2406
цим документом виробник зобов'язаний супроводжувати свою продукцію.
Тобто, встановлення Замовником вимогу надання учасником у складі тендерної пропозиції зразка декларації виробника, або інший документ, що буде супроводжувати товар, який підтверджує походження товару, його безпечність і якість, та в якому обов’язково будуть зазначені дата та час виготовлення продукції не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
933f6162f2904b208b164e5476176fe6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-25-002841-b.b4
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
У додатку 3 «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям» Тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання молока, складену за нижченаведеною формою, у якій необхідно зазначити інформацію про наявне (наявні) виробниче (виробничі) приміщення із зазначенням його (їх) найменування, місця розташування (вказати підставу користування: власне чи орендоване); Перелік обладнання (вказати підставу користування: власне, орендоване тощо) та надати копії наступних документів:
- свідоцтво про державну реєстрацію права власності або інші документи, які підтверджують наявність власних складських приміщень;
- договір оренди, суборенди, або інший документ, що підтверджує право використання учасником складських приміщень (якщо складські приміщення не є власністю учасника)
Вважаю цю вимогу дискримінаційною щодо мене, оскільки на час подання тендерних пропозицій в мене відсутні власні або орендовані складські приміщення, інформацію про які необхідно зазначити в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у зв’язку з тим, що мною укладено договір зберігання з суб’єктом господарювання, який має та використовує зареєстровані відповідно до законодавства потужності для обігу предмету закупівлі, що не суперечить чинному законодавству України.
З огляду на викладене, я не маю можливості подати тендерну пропозицію, яка відповідатиме умовам тендерної документації.
Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вимоги, які стосуються надання Учасником документів інформацію про наявне (наявні) виробниче (виробничі) приміщення із зазначенням його (їх) найменування, місця розташування (вказати підставу користування: власне чи орендоване); Перелік обладнання (вказати підставу користування: власне, орендоване тощо) та надати копії наступних документів:
- свідоцтво про державну реєстрацію права власності або інші документи, які підтверджують наявність власних складських приміщень;
- договір оренди, суборенди, або інший документ, що підтверджує право використання учасником складських приміщень (якщо складські приміщення не є власністю учасника).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2019 22:39
Вирішення:
Шановний учасник!
Дякуємо за Вашу вимогу.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ(зі змінами) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно з ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ(зі змінами) визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Замовником на виконання вимог ст.16 вищезазначеного Закону встановив два кваліфікаційних критерія, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник у складі тендерної пропозиції надає копії наступних документів:
- свідоцтво про державну реєстрацію права власності або інші документи, які підтверджують наявність власних складських приміщень;
- договір оренди, суборенди, або інший документ, що підтверджує право використання учасником складських приміщень (якщо складські приміщення не є власністю учасника).
В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання молока в переліку обладнання необхідно вказати підставу користування: власне, орендоване тощо. Замовником в тендерній документації передбачено надання учасниками іншого документу, що підтверджує право використання учасником складських приміщень (якщо складські приміщення не є власністю учасника), а також зазначення в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання молока іншого права користування приміщенням. Тобто, встановлення кваліфікаційних критеріїв та спосіб їх документального підтвердження здійснено Замовником у відповідності до вимог ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ(зі змінами) та не є дискримінаційними вимогами.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
022f167387624649ad11a63a801bd7bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-25-002841-b.c3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
У додатку 3 «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям» Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки про наявність працівників в необхідній кількості та відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід складену за нижченаведеною Формою 2.
З метою підтвердження зазначеної інформації учасник обов’язково надає стосовно осіб, зазначених у довідці: оригінали наказів про призначення на посаду або цивільно-правового договору, зазначених у довідці. Також, учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінали особистих медичних книжок (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) працівників, вказаних у довідці.
Вважаю цю вимогу дискримінаційною щодо мене з наступних причин. Я є фізичною особою-підприємцем і не маю найманих працівників, які перебувають зі мною у трудових відносинах. Під час провадження своєї господарської діяльності з постачання продуктів харчування я залучаю працівників суб’єкта господарювання, який здійснює перевезення вантажів на підставі договору транспортного сервісу. У документах, які Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, у оригіналах наказів про призначення на посаду або цивільно-правового договору, зазначених у довідці, оригіналах особистих медичних книжок міститься інформація, яка відповідно до норм Конституції України, Закону України «Про інформацію», Закону України «Про захист персональних даних» вважається конфіденційною. Я не маю права обробляти персональні дані зазначених працівників, без отримання згоди від них. З огляду на те, що працівники перевізника, яких я залучаю під час провадження своєї господарської діяльності, відмовляються надати мені згоду на використання конфіденційної інформації щодо них, я не маю можливості подати тендерну пропозицію, яка відповідатиме умовам тендерної документації.
З огляду на викладене, вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вимоги, які стосуються надання Учасником документів стосовно осіб, зазначених у Довідці про наявність працівників в необхідній кількості та відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, оригіналів наказів про призначення на посаду або цивільно-правового договору, зазначених у довідці, оригіналів особистих медичних книжок (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) працівників, вказаних у довідці.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2019 22:09
Вирішення:
Шановний учасник!
Дякуємо за Вашу вимогу.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ(зі змінами) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно з ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ(зі змінами) визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Замовником на виконання вимог ст.16 вищезазначеного Закону встановив два кваліфікаційних критерія, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник обов’язково надає стосовно осіб, зазначених у довідці: оригінали наказів про призначення на посаду або цивільно-правового договору, зазначених у довідці. Також, учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінали особистих медичних книжок (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) працівників, вказаних у довідці. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559(зі змінами) затверджено Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, в якому в тому числі зазначені працівники харчової промисловості, як то вантажники, водії, зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту) та навіть прибиральники приміщень. Слід відмітити, що за не проходження профілактичних медичних оглядах як і роботодавець, та і працівник несе відповідальність згідно з КпАП.
Тобто, встановлення кваліфікаційних критеріїв та спосіб їх документального підтвердження здійснено Замовником у відповідності до вимог ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ(зі змінами) та не є дискримінаційними вимогами.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Незаконна вимога
Номер:
be06dc4434f649629378465d99eaf7e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-25-002841-b.c2
Назва:
Незаконна вимога
Вимога:
Пункт 3 Додатку 6 Тендерної документації передбачає надання учасником Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, не більше трьохмісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Оскільки на час проведення Замовником торгів Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є у вільному доступі, то вимога Замовника щодо надання учасником Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, не більше трьохмісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій є незаконною і має бути виключена з тендерної документації. Вимагаю внести відповідні зміни до п.3 Додатку 6 ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2019 20:57
Вирішення:
Шановний учасник!
Дякуємо за Вашу вимогу. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ(зі змінами) Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Таким чином, це стосується тільки статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ(зі змінами).
Крім того, відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ(зі змінами) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником у додатку 6 «Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено надання учасниками у складі пропозиції витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, не більше трьохмісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ(зі змінами).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
cecec75ad8e2445c9f7218c189bdbbb4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-25-002841-b.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
У пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням електронного цифрового підпису (ЕЦП) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозиції.
Вважаю вимогу щодо накладення електронного цифрового підпису (ЕЦП) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозиції дискримінаційною щодо мене, у зв’язку з тим, що я не маю електронного цифрового підпису і не використовую його під час провадження своєї господарської діяльності, оскільки з огляду положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» не є суб’єктом електронного документообігу. Крім того, Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює обов’язкових вимог для учасників процедури закупівлі щодо накладення ЕЦП на тендерну пропозицію.
Вимагаю виключити з пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації вимогу щодо накладенням електронного цифрового підпису (ЕЦП) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2019 20:46
Вирішення:
Шановний учасник!
Дякуємо Вам за звернення. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено