• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (32043- Лапароскопічний набір для хірургічних процедур, не медикаментозний, багаторазовий, 35088 - Гастроскоп оптоволоконний гнучкий (фіброгастроскоп))

Джерела фінансування: Державний фонд регіонального розвитку та місцевий бюджет

Завершена

3 423 604.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 423.00 UAH
Період оскарження: 25.09.2019 15:56 - 07.10.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушень у сфері публічних закупівель

Номер: 75539f56775e4b0cb17b9189cbcae1d4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-25-001319-a.c2
Назва: Скарга щодо порушень у сфері публічних закупівель
Скарга:
Невідповідність тендерної пропозиції ПП «ВКФ «КВАНТ-ЮГ» умовам тендерної документації.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.11.2019 23:11
Дата виконання рішення Замовником: 21.11.2019 09:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерним комітет підприємства буде прийнято до уваги рішення АМКУ
Автор: ТОВ "ЛІРТОН ГРУП", Трофімчук Олена +380445921336 lirton.group@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА (про внесення змін до тендерної документації ( Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-25-001319-a від 25.09.2019 року , ID 9a4f80829e8042b0bd53e81a77921d14 ) та усуненню протизаконних дій тендерного комітету Комунального закладу "Обласна лікарня відновного лікування" Херсонської обласної ради" щодо порушень вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року порушення конкурентного законодавства України та ЗУ«Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , направлених на необ’єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій , що призведе до спотворення результатів торгів).

Номер: eec51d04a88c488997b213edd9ef6c8d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-25-001319-a.c1
Назва: ВИМОГА (про внесення змін до тендерної документації ( Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-25-001319-a від 25.09.2019 року , ID 9a4f80829e8042b0bd53e81a77921d14 ) та усуненню протизаконних дій тендерного комітету Комунального закладу "Обласна лікарня відновного лікування" Херсонської обласної ради" щодо порушень вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року порушення конкурентного законодавства України та ЗУ«Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , направлених на необ’єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій , що призведе до спотворення результатів торгів).
Вимога:
ВИМОГА (про внесення змін до тендерної документації ( Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-25-001319-a від 25.09.2019 року , ID 9a4f80829e8042b0bd53e81a77921d14 ) та усуненню протизаконних дій тендерного комітету Комунального закладу "Обласна лікарня відновного лікування" Херсонської обласної ради" щодо порушень вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року порушення конкурентного законодавства України та ЗУ«Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , направлених на необ’єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій , що призведе до спотворення результатів торгів).
Вирішення: Тендерним комітетом закладу розглянуто Вашу вимогу від 26.09.2019 року № 98 та повідомляємо наступне. До п.1., 3. Вимоги. Пунктом 18 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається ЗАМОВНИКОМ у порядку, встановленому Уповноваженим органом Абзацом 1 ч. 3 ст.11 Закону передбачено, що Тендерний комітет (замовник) планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, в тому числі обирає предмет закупівлі. Порядок визначення предмету закупівлі регламентовано наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок). Відповідно до Порядку - «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. З огляду на вищевикладене, тендерним комітетом визначено предмет закупівлі товару як ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (32043- Лапароскопічний набір для хірургічних процедур, не медикаментозний, багаторазовий; 35088 - Оптоволоконний гнучкий гастроскоп (фіброгастроскоп)) з дотриманням вимог вищезазначеного Порядку. При цьому зазначаємо що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Аналізом ринку закуповуваного товару, встановлено що виробництвом даного обладнання замається велика кількість підприємств по всьому світу тобто, всі потенційні учасники мають змогу постачати обладнання різних виробників. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі, або його частин – лотів, чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі або перелік обладнання під конкретного учасника. До п.2. Вимоги. Відповідно до пп.12 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Тобто, Законом не встановлено імперативної вимоги щодо того, на якій мові мають бути складені та подані документи тендерної пропозиції. Відповідно до ч.7 ст.13 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» підприємства, установи та організації державної і комунальної форм власності в листуванні з іноземними адресатами можуть застосовувати іншу мову, ніж державна. Тому при складенні тендерної документації жодними чином не порушено вимог вищезазначеного закону. Крім того п.7. розділу Загальні положення Тендерної документації передбачено також, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). При проведені зазначеної закупівлі тендерний комітет Замовника керується такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. У зв’язку з наведеним вище, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено