• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля марки ДГ 13-100, АМ 13-25

Торги відмінено

937 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 378.00 UAH
Період оскарження: 25.09.2019 12:05 - 07.10.2019 00:00
Скарга
Очікує розгляду

Неправомірні дії тендерного комітету при обранні переможця процедури закупівлі

Номер: 85955293f90f4d9c948841f0a0fb9282
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-25-000959-b.b4
Назва: Неправомірні дії тендерного комітету при обранні переможця процедури закупівлі
Скарга:
Неправомірні дії тендерного комітету при обранні переможця процедури закупівлі
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОСТАЧ-2018", Александр Станиславович Дмитриев +380506453887 64garant@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Незаконне відхилення учасника.

Номер: 2580d49cab654b63833fdba94d4dbb42
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-25-000959-b.b3
Назва: Незаконне відхилення учасника.
Скарга:
Незаконне відхилення учасника ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО"
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.11.2019 20:56
Дата виконання рішення Замовником: 20.11.2019 10:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Розглядається органом оскарження
Автор: ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО", Антон Фольварков +380503967909 tavriat@i.ua
Вимога
Є відповідь

Незаконне відхилення пропозиції.

Номер: 7316be267f9d4396add056458e0275b5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-25-000959-b.b2
Назва: Незаконне відхилення пропозиції.
Вимога:
Незаконне відхилення пропозиції ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО"
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Сиваської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ступенів Херсонської облради щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО” та вимоги про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.10.19 р. за вих.№685, повідомляє наступне: тендерна пропозиція учасника ТОВ “ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО” не відповідає вимогам тендерної документації затвердженої рішенням замовника, підстави для задоволення вимог до замовника відсутні. Відповідно до п.5 розділу ІІІ Документації перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведено у додатку 2 Документації. Відповідно до п.1 додатку 2 Документації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи та завірена печаткою (у разі наявності) про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, та документи, що підтверджують право власності та/або користування об'єктами матеріально-технічної бази в сканованому вигляді (наявність складів для зберігання вугілля та авто ваги для зважування у Херсонській обл., транспорту та навантажувача). Відповідно до п.2 розділу 5 Документації, у тому разі, якщо відповідно до вимог даної Документації вимагаються копії довідок, сертифікатів, витягів, свідоцтв, виписок виданих іншими установами, дані копії повинні бути завірені нотаріусом в іншому разі Замовник вимагає оригінал. Учасником ТОВ “ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО” у складі тендерної пропозиції надано pdf.файл “Договір на зважування”, у якому міститься договір №01/08/1 від 01.08.19 р. про надання послуг зважування автомобілів на сертифікованих вагах та Свідоцтво про повірку законодавчого регульованого засобу вимірювальної техніки №5545-19 чинного до 30.07.2020 р. з відміткою “згідно з оригіналом” з печаткою власника “Бабурнич Іван Васильович” та печаткою самого Учасника, натомість такий документ як повірка вагового обладнання має бути сканована з оригіналу документу. Також, Учасником ТОВ “ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО” у складі тендерної пропозиції надано pdf.файл “Договір оренди автотранспорту”, у якому міститься договір оренди №4 вантажних автотранспортних засобів від 06.12.2018 року та Свідоцтво про реєстрацію машини Навантажувача марки Т-156, Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу КАМАЗ 55111 Самоскид — С та Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ-САЗ самоскид, які надані в копії з відміткою “Згідно з оригіналом” 01.04.2019 р., натомість свідоцтва на транспортні засоби подаються у сканованій копії з оригіналу. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам Документації. Дана позиція висловлена також в рішенні АМКУ від 16.09.2019 р. за №13041-р/пк-пз, яким було розглянуте дане питання та прийняте рішення, що з таких умов до Документації Учасником повинні бути надані оригінали документів, що підтверджують право власності та/або користування об'єктами матеріально- технічної бази.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Зміни в Тендерній документації

Номер: ab153782e8c747c5a1210a336f2e8b22
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-25-000959-b.b1
Назва: Зміни в Тендерній документації
Вимога:
1. Із інструкції про зміст Тендерної документації на сайті Prozorro: Детально опишіть товар, який Вам необхідно закупити. Пропишіть технічні, якісні та кількісні характеристики, чітко зазначте вимоги до технічних та функціональних характеристик предмета закупівлі, зазначте, яким ДСТУ, ТУ має відповідати товар. – Тому просимо Вас зазначити яким ДСТУ повинен відповідати Товар. Якщо це єдиний в Україні ДСТУ 7146:2010 на вугілля для побутових потреб, то прошу привести Документацію стосовно показників якості вугілля у відповідність до діючого стандарту, а саме Зольність АМ(13-25) – 16%, Нижча теплота згорання ДГ(13-100) – 5500ккал/кг. 2. Розділ ІІІ. п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: та копії усіх ДСТУ, яким відповідає товар. Частина 3 ст.17 Закону: Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. – Просимо убрати цей абзац. 3. Просимо внести зміни на всю Тендерну документацію, там де вказано «Копія» на: «копію або оригінал», згідно витягу з рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМК із розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель від 01.04.16 р. № 635-р/пк-ск: Водночас АМК звернув увагу на те, що встановлення замовником у документації вимоги щодо необхідності нотаріального посвідчення вищезгаданих документів покладає на учасників процедури закупівлі додаткові матеріальні витрати, що може призвести до здорожчання предмета закупівлі. І хоча замовник обґрунтував необхідність нотаріального посвідчення документів з метою недопущення подання учасниками недостовірної інформації та ефективного проведення закупівлі, а також те, що за вимогами документації учасники не повинні включати в ціну пропозиції витрати, які вони понесли у зв’язку з її підготовкою, орган оскарження зазначив, що така вимога замовника є порушенням принципу здійснення закупівель максимально економно та ефективно, а дії замовника є дискримінаційними. 4. П.5 Вимог до тендерної пропозиції: Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон» (або Учасник процедури закупівлі, остаточну пропозицію якого визначено найбільш економічно вигідною електронною системою закупівель автоматично та поставлено на розгляд Замовнику) – повторно протягом 1 (одного) робочого дня надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатка 1) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону (окрім випадку коли остаточна ціна не відрізняється від початкової ціни/первинної пропозиції). Дана вимога і ймовірна дискваліфікація учасника у випадку незавантаження вищевказаної форми після проведення аукціону є неправомірною, адже, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тому всі документи, що були надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації. Просимо Вас видалити цей пункт. 5. П.4 Вимог до Тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція повинна додатково містити розрахунок вартості одиниці товару (тонни), а саме: вартість одиниці товару без урахування витрат на транспортування, навантаження/розвантаження товару, а також вартість зазначених витрат. Даний розрахунок подається у вигляді окремого додатку до форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Але ж п.2.та 3 Вашої документації(До кінцевої вартості тендерної пропозиції включаються усі витрати Учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати (транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплата податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо). Ціна тендерної пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Тендерну пропозицію, яка буде мати будь-які посилання, обмеження або застереження щодо ціни, буде відхилено як таку, що не відповідає вимогам цієї тендерної документації. все вже прописали про ціну, то навіщо Вам ще й розрахунок? Просимо видалити П.4 Вимог до Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Висновки про можливість зазначених фактів не ґрунтуються на приписах законів та дійсних обставин, адже умови ТД Замовника є стандартними та відповідають всім вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Не зрозуміла постановка питання. Не зрозуміло, чому замовник повинен переробляти документацію під певного учасника торгів, обмежуючи тим самим коло учасників та порушуючи тим самим основні принципи закону Про публічні закупівлі, Ст.3 Ст.5. Інформація про визначені марки вугілля міститься в сертифікатах генетичних та технологічних властивостях вугілля. Якщо в підтвердження достовірності інформації вимагається нотаріально-завірені документи, то потрібно їх надати. Замовник має право впевнитись у достовірності наданих документів, а не отриманих учасником з будь якої процедури закупівлі на майданчиках Прозорро. В ДСТУ вказані граничні показники властивостей вугілля, так як у замовника специфічне котельне обладнання: -відсутній піддув ,котли на природній тязі опалення -потрібен безперевний процес опалення з метою додержання постійної температури самого котла,є потреба в отриманні більш якісного вугілля, ніж граничні показники ДСТУ, що ніяким чином не протирічить закону про Публічні закупівлі. АМКУ неодноразово підтверджував правомочність даних вимог замовника.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так