• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

паливо

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 24.09.2019 17:38 - 06.10.2019 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА (ТД)

Номер: 3bd8d698e32247a0895acce39d01ec3f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-24-001651-a.b1
Назва: ВИМОГА (ТД)
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які суперечать принципам проведення закупівель, які закріплено в ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ. Додаток 4 до ТД містить наступну вимогу : "Логотип на картках (скретч-картках) повинен відповідати бренду АЗС. ". Варто зауважити, що більшість Постачальників нафтопродуктів на ринку України не зможуть задовільнити цю вимогу, оскільки не всі назви бренду АЗС зазначено на талонах безпосередньо. Така вимога жодним чином не впливає на "МАКСИМАЛЬНУ ЕКОНОМНІСТЬ", яку як принцип зазначено в Законі України "Про публічні закупівлі". Отже, ВИМАГАЮ: внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу щодо наявності логотипу на картках (скретч-картках) , який має відповідати бренду АЗС.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 27.09.2019 14:52
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Також ураховуючи вимоги частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики закупівлі виходячи зі специфікації предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Так нами, як Замовником при складанні тендерної документації було визначено наступні вимоги до закупівлі: "Логотип на картках (скретч-картках) повинен відповідати бренду АЗС." Замовником визначено дану вимогу з метою ідентифікації картки (скреч-картки) з автозаправною станцією. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником в тендерній документації не вказано посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, що не порушує вимог Закону, та не дискримінує учасників закупівлі. Крім того повідомляємо, що відповідно до статті 3 Закону Замовник дотримується принципів максимальної економії та ефективності здійснення закупівель. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій даної закупівлі є ціна. При здійсненні закупівлі Замовник має намір максимально заощадити кошти державного бюджету та отримати товар, який відповідає його кваліфікаційним критеріям. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.