• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція Коровинської загальноосвітньої школи |-||| ступенів Коровинської сільської ради (системи теплопостачання та покрівлі) за адресою : вул. Київська,70 ,с. Коровинці, Недригайлівського району , Сумської області

Завершена

8 591 248.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 85 912.48 UAH
Період оскарження: 24.09.2019 16:01 - 05.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна марка»

Номер: 0e499eeb08f242a8be619a5a1d8a533d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-24-002182-b.b3
Назва: Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна марка»
Вимога:
У протоколі №34 засідання тендерного комітету відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Коровинської сільської ради від 16.10.2019 року вами зазначено, що пропозиція ТОВ «Будівельна марка» відхилена з наступних підстав: 1. Тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна марка» не містить ліцензії, яка надає право на виконання робіт з вогнезахисту. 2. ТОВ «Будівельна марка» надав графiк виконання робiт з кiнцевою датою здачi робiт грудень 2020 року. Відповідно до першого пункту можемо повідомити наступне. Згідно п.2 додатку 2 до тендерної документації учасник має надати «копії дозволів або ліцензії Учасника на провадження певного виду господарської діяльності (субпідрядника, якщо Учасник залучає субпідрядника до провадження відповідної господарської діяльності), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством». Однак, згідно чинного законодавства, ліцензія на виконання робіт з вогнезахисту, як окремий документ не видається. Право на здійснення такого виду господарської діяльності надається наказом про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (про що надаємо лист ДСНС України). Отже замовник прямо не вимагав надання документу під назвою «наказ» (такий документ не є тотожним поняттю «ліцензія»), таким чином ненадання такого документу не може підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції. Більше того, наказ який надає право нашому підприємству здійснювати цей вид діяльності опубліковано на офіційному веб-сайті ДСНС України у розділі «Нормативна база – Накази (з основної діяльності» (№395 від 08.07.2019 р.), а отже у розуміння ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» доступ до нього є вільний. Відповідно до вищевикладеного замовник може перевірити цю інформацію самостійно та не має права вимагати від учасника надання цього документу. Відповідно до другого пункту можемо повідомити наступне. Згідно п.14 додатку 2 до тендерної документації учасник має надати графік виконання робіт з рухом робочої сили по видам робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів робіт, наданих замовником в технічних вимогах. Вимога щодо передбачення у графіку певних часових меж (дат, місяців, тощо) замовником не передбачена та включена до нього учасником з власної ініціативи. У графіку чітко зазначено саме рух робочої сили по видам робіт у співвідношенні одне до одного, що відповідає вимозі тендерної документації. Таким чином, дана інформація не може бути підставою для відхилення оскільки замовник прямо не вимагав вказувати дати та місяці до графіку виконання робіт. Якщо замовник вважає, що вказана з власної ініціативи, а не на пряму вимогу замовника описка є помилкою, то положенням додатку 2 тендерної документації передбачено, що відповідно до ст. 22 п.3 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Графік виконаних робіт не є документом, який впливає на зміст тендерної пропозиції (графік нічого не забезпечує та не гарантує), оскільки документами які прямо передбачались замовником, зокрема гарантійним листом щодо погодження з проектом договору встановлено чіткі хронологічні межі виконання договору. На підставі вищевикладеного просимо Вас скасувати протокол №34 засідання тендерного комітету відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Коровинської сільської ради від 16.10.2019 року та розглянути нашу тендерну пропозиціє повторно з урахуванням наведених нами даних у цій вимозі.
Вирішення: Учасник для підтвердження відповідності умовам ТД повинен був надати у складі своєї пропозиції копії дозволів або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (субпідрядника, якщо Учасник залучає субпідрядника до провадження відповідної господарської діяльності), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна марка» не містить ні ліцензії, ні дозволів , які надавали б право на виконання робіт з вогнезахисту.Тим більше, щодних роз"яснень щодо наявності наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Учасник також не надав ( а в самій уже вимозі до Замовника надав лист ДСНС України) . Відповідно до ТД Замовник самостійно перевіряє інформацію про Учасника у відкритих єдиних державних реєстрах для підтвердження відсутності підстав для відхилення його тендерної пропозиції, а саме: Єдиний державний реєстр осіб, що вчинили корупційні правопорушення; Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тому наявність наказу про видачу ліцензії ТОВ «Будівельна марка» Замовник не міг передбачити,а Учасник жодних роз"яснень з цього приводу у свої пропозиції не надав. Відповідно до ТД кінцевим строком виконання робіт є грудень 2019 року. В проекті договору вказано "дата здачі робіт є 25 грудня 2019 року, відповідно до графіка виконання робіт, що додається. " Учасник же надав графік з кінцевим строком виконання грудень 2020 , до того ж у своїй тендерній пропозиції надав гарантійний лист на погодження проектом договору, що прямо суперечить надим Учасником графіку виконання робіт. Тому відповідно до ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" пропозиція ТОВ «Будівельна марка» відхилена Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: bd2def9b31bb44b798047a951b91460a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-24-002182-b.b2
Назва: Вимога щодо усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТК ЛІМІТЕД», учасник закупівлі «Реконструкція Коровинської загальноосвітньої школи |-||| ступенів Коровинської сільської ради (системи теплопостачання та покрівлі) за адресою : вул. Київська,70 ,с. Коровинці, Недригайлівського району , Сумської області», ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-24-002182-b, звертаємось до Замовника для отримання роз’яснення стосовно визначення переможцем ТОВ «Будівельно-інжинірингова група «Новапроект». Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Для захисту своїх прав як Учасника просимо надати роз’яснення, яким чином було визначено переможця, якщо тендерна пропозиція переможця ТОВ «Будівельно-інжинірингова група «Новапроект» не відповідає умовам тендерної документації: 1.Умовами тендерної документації розділу 3 пункту 1 встановлено наступне: «Копії документів перед завантаженням в систему електронних закупівель в сканованому вигляді мають бути попередньо завірені Учасником належним чином. (Наприклад, копії документів отриманих Учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються Учасником, після чого робиться кольорова сканкопія документа та завантажується в електронну систему закупівель). Оригінали документів, створені Учасником (довідки, листи, договори, сертифікати, паспорти, інструкції та ін.), підписуються уповноваженою особою Учасника, після чого скануються та завантажуються в електронну систему закупівель.» та додатком 2 «Перелік документів, які має надати Учасник для підтвердження відповідності умовам тендерної документації» пункт 1 «Копія Статуту або іншого установчого документу (У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи);», пункт 2 «Копії дозволів або ліцензії Учасника на провадження певного виду господарської діяльності (субпідрядника, якщо Учасник залучає субпідрядника до провадження відповідної господарської діяльності), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.». Всупереч вищезазначеним вимогам Учасник-переможець надав у складі тендерної пропозиції скановані з оригіналів документи, що є порушенням, яке не відноситься до формальних помилок, які чітко визначені розділом 3 пунктом 1 тендерної документації. Крім того, особливу увагу слід звернути на наступне: відповідно до технічних умов закупівлі, додаток 4 до тендерної документації «Технічне завдання» (позиція 58) передбачені роботи з вогнезахисту лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах, що відповідно до чинного законодавства підлягають ліцензуванню. У складі тендерної пропозиції Учасника-переможця відсутня ліцензія на роботи з вогнезахисту та відсутні листи-роз’яснення стосовно ненадання цього документу. Вважаємо, що Учасник-переможець не підтвердив змогу виконання повного переліку робіт відповідно технічного завдання. Аналогічної позиції дотримується Антимонопольний комітет України (рішення додається до листа). 2.Розділом 3 пунктом 5 тендерної документації встановлено наступне «При складанні ціни пропозиції (ціни) на виконання підрядних робіт необхідно використовувати норми згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Учасником-переможцем надано договірну ціну з розрахунками, які суперечать нормам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Так, пунктом 6.2.3 визначено, що «Ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів». Учасником-переможцем всупереч вимогам тендерної документації та нормам будівництва не враховані кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Крім того, у складі тендерної пропозиції відсутні кошторисні розрахунки на окремі види витрат та відсутні будь-які листи-роз’яснення стосовно цього. Не дотримані вимоги додатку 1 «Примітки: *Документи, що не передбачені законодавством для учасників юридичних або учасників фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції з відповідним посиланням на відповідний нормативно-правовий акт. Документи, що не передбачені законодавством країни учасників-нерезидентів, не подаються ними у складі тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням ненадання такого документу.» 3.Розділом 3 пунктом 1 тендерної документації наявна вимога «Всі сторінки тендерної пропозиції які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі.» Всупереч даної вимоги частина документів Учасника-переможця не відповідає вищезазначеній вимозі, наприклад, документи «Проект договору», «Договірна ціна» з локальними кошторисами та відомостями ресурсів та інше. 4.Додатком 2 пунктом 14 зазначена вимога надання «Графік виконання робіт з рухом робочої сили по видам робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів робіт, наданих замовником в технічних вимогах.» У складі тендерної пропозиції Учасника-переможця надано файл з назвою «Календарний план» без руху робочої сили. 5.Додатком 2 пунктом 12 зазначено надання учасником листа-згоди на обробку наявних персональних даних. Даний лист відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника-переможця. 6. Додатком 2 пунктом 15 зазначено надання учасником листа-гарантії про використання при роботі сертифікованих матеріалів та обладнання. Даний лист відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника-переможця. 7. Додатком 2 пунктом 6 зазначено надання учасником гарантійного листа щодо погодження з проектом договору. Даний лист відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника-переможця. 8.У складі тендерної пропозиції відсутня довідка з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, не дотримана вимога додатку 2 пункт 10.2. 9.У складі тендерної пропозиції Учасника-переможця надано документ «Тендерна пропозиція», в якому пункт 5 не заповнений Учасником-переможцем, що є грубим порушенням. Просимо повторно перевірити тендерну пропозицію Учасника-переможця на відповідність її тендерній документації та усунути порушення, які виникли під час розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем ТОВ «Будівельно-інжинірингова група «Новапроект». Копія цього листа надсилається до Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: При повторному розгляді тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ" виявлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідний протокол розгляду завантажено на порталі Уповноваженого органу.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 014845300e10489eaa983221e0cbc9dd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-24-002182-b.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТК ЛІМІТЕД», учасник закупівлі «Реконструкція Коровинської загальноосвітньої школи |-||| ступенів Коровинської сільської ради (системи теплопостачання та покрівлі) за адресою : вул. Київська,70 ,с. Коровинці, Недригайлівського району , Сумської області», ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-24-002182-b, звертаємось до Замовника для отримання роз’яснення стосовно визначення переможцем ТОВ «Будівельно-інжинірингова група «Новапроект». Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Для захисту своїх прав як Учасника просимо надати роз’яснення, яким чином було визначено переможця, якщо тендерна пропозиція переможця ТОВ «Будівельно-інжинірингова група «Новапроект» не відповідає умовам тендерної документації: 1.Умовами тендерної документації розділу 3 пункту 1 встановлено наступне: «Копії документів перед завантаженням в систему електронних закупівель в сканованому вигляді мають бути попередньо завірені Учасником належним чином. (Наприклад, копії документів отриманих Учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються Учасником, після чого робиться кольорова сканкопія документа та завантажується в електронну систему закупівель). Оригінали документів, створені Учасником (довідки, листи, договори, сертифікати, паспорти, інструкції та ін.), підписуються уповноваженою особою Учасника, після чого скануються та завантажуються в електронну систему закупівель.» та додатком 2 «Перелік документів, які має надати Учасник для підтвердження відповідності умовам тендерної документації» пункт 1 «Копія Статуту або іншого установчого документу (У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи);», пункт 2 «Копії дозволів або ліцензії Учасника на провадження певного виду господарської діяльності (субпідрядника, якщо Учасник залучає субпідрядника до провадження відповідної господарської діяльності), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.». Всупереч вищезазначеним вимогам Учасник-переможець надав у складі тендерної пропозиції скановані з оригіналів документи, що є порушенням, яке не відноситься до формальних помилок, які чітко визначені розділом 3 пунктом 1 тендерної документації. Крім того, особливу увагу слід звернути на наступне: відповідно до технічних умов закупівлі, додаток 4 до тендерної документації «Технічне завдання» (позиція 58) передбачені роботи з вогнезахисту лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах, що відповідно до чинного законодавства підлягають ліцензуванню. У складі тендерної пропозиції Учасника-переможця відсутня ліцензія на роботи з вогнезахисту та відсутні листи-роз’яснення стосовно ненадання цього документу. Вважаємо, що Учасник-переможець не підтвердив змогу виконання повного переліку робіт відповідно технічного завдання. Аналогічної позиції дотримується Антимонопольний комітет України (рішення додається до листа). 2.Розділом 3 пунктом 5 тендерної документації встановлено наступне «При складанні ціни пропозиції (ціни) на виконання підрядних робіт необхідно використовувати норми згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Учасником-переможцем надано договірну ціну з розрахунками, які суперечать нормам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Так, пунктом 6.2.3 визначено, що «Ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів». Учасником-переможцем всупереч вимогам тендерної документації та нормам будівництва не враховані кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Крім того, у складі тендерної пропозиції відсутні кошторисні розрахунки на окремі види витрат та відсутні будь-які листи-роз’яснення стосовно цього. Не дотримані вимоги додатку 1 «Примітки: *Документи, що не передбачені законодавством для учасників юридичних або учасників фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції з відповідним посиланням на відповідний нормативно-правовий акт. Документи, що не передбачені законодавством країни учасників-нерезидентів, не подаються ними у складі тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням ненадання такого документу.» 3.Розділом 3 пунктом 1 тендерної документації наявна вимога «Всі сторінки тендерної пропозиції які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі.» Всупереч даної вимоги частина документів Учасника-переможця не відповідає вищезазначеній вимозі, наприклад, документи «Проект договору», «Договірна ціна» з локальними кошторисами та відомостями ресурсів та інше. 4.Додатком 2 пунктом 14 зазначена вимога надання «Графік виконання робіт з рухом робочої сили по видам робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів робіт, наданих замовником в технічних вимогах.» У складі тендерної пропозиції Учасника-переможця надано файл з назвою «Календарний план» без руху робочої сили. 5.Додатком 2 пунктом 12 зазначено надання учасником листа-згоди на обробку наявних персональних даних. Даний лист відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника-переможця. 6. Додатком 2 пунктом 15 зазначено надання учасником листа-гарантії про використання при роботі сертифікованих матеріалів та обладнання. Даний лист відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника-переможця. 7. Додатком 2 пунктом 6 зазначено надання учасником гарантійного листа щодо погодження з проектом договору. Даний лист відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника-переможця. 8.У складі тендерної пропозиції відсутня довідка з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, не дотримана вимога додатку 2 пункт 10.2. 9.У складі тендерної пропозиції Учасника-переможця надано документ «Тендерна пропозиція», в якому пункт 5 не заповнений Учасником-переможцем, що є грубим порушенням. Просимо повторно перевірити тендерну пропозицію Учасника-переможця на відповідність її тендерній документації та усунути порушення, які виникли під час розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем ТОВ «Будівельно-інжинірингова група «Новапроект». Копія цього листа надсилається до Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка
Дата скасування: 11.10.2019 15:03