-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з доступу до інтернету закладів загальної середньої освіти ДК 021 - 2015 код 72410000 - 7 - послуги провайдерів
Код за ДК 021 - 2015 код 72410000 - 7 - послуги провайдерів. Джерело фінансування кошти субвенції з державного бюджету, що спрямовуються на фінансування потреби, що складає предмет закупівлі. Порядок оплати - здійснюється за надані послуги (післяоплата).
Завершена
945 124.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 725.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 725.62 UAH
Період оскарження:
24.09.2019 10:09 - 05.10.2019 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Номер:
f0ba97f97c89460195b2528fb6007b96
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-24-000121-c.c4
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП»
Податковий номер: 39884276
Місце знаходження: вул. Автобазівська 2/9, корп. 16, м.Полтава,36008
електронна пошта: engineerservice2015@gmail.com
телефон (0532) 65-62-65
Замовник:
Відділ освіти ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (код ЄДРПОУ 02145518)
Місцезнаходження: вул. Полтавський шлях 85, м. Карлівка, Полтавська область, 39500
електронна пошта: karrn@adm-pl.gov.иа
Тел.: (05346) 2-16-73, факс (05346)2-34-40,
Інформація про закупівлю
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-24-000121-c
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА
на рішення Замовника Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Аватор М.М., який не відповідає вимогам тендерної документації Замовника
Замовником торгів було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі (відкриті торги) за номером UA-2019-09-24-000121-c про закупівлю послуг з доступу до інтернету закладів загальної середньої освіти, ДК 021-2015 код 72410000-7-послуги провайдерів.
Кінцева дата подання учасником тендерних пропозицій: 09.10.2019 23:59.
Аукціон відбувся: 10.10.2019 11:27:36.
За результатами аукціону участь взяли 2 (два) учасники:
1) ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП» - 942 624,00 грн.
2) ФОП Аватор М.М.- 945 000,00 грн.
Очікувана вартість закупівлі: 945 124 грн. з ПДВ.
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була наша пропозиція – ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП». Протоколом (без номеру) від 17.10.2019 року дану пропозицію було відхилено Замовником згідно до вимог п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає вимогам документації) та Протоколом (без номеру) від 24.10.2019 року визнано переможцем ФОП Аватор Михайло Миколайович та в подальшому розглядати питання щодо підписання договору з учасником.
ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП» звернувся до Замовника - Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації з вимогою від 27.10.2019р. переглянути рішення про свою дискваліфікацію, оскільки вважаємо недостатньою аргументацію, наведену у Протоколі про відхилення учасника, так як ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП» відповідає кваліфікаційним критеріям до учасників відповідно до статті №16 Закону України «Про публічні закупівлі» і вимогам статті 17 Закону, а помилки, допущені при подачі документів тендерної пропозиції є не суттєвими (формальними) та такими, що не впливають на зміст пропозиції. Замовник надав відповідь (лист «Відповідь на вимогу» №1189 від 30.10.2019р.) та не змінив своє рішення про дискваліфікацію нас, як Учасника, вважаючи його правомірним.
ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП» надіслав 30.10.2019 р. вимогу Замовнику про дискваліфікацію ФОП Аватор М.М., оскільки його тендерна пропозиція та документи тендерної пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю - Послуги з доступу до інтернету закладів загальної середньої освіти, ДК 021-2015 код 72410000-7 - послуги провайдерів (№ у ЦБД: UA-2019-09-24-000121-c) та кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та вимогам п.4 розділу 3 тендерної документації.
ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП» не погоджується з рішенням Замовника згідно Протоколу (без номеру) від 24.10.2019р. про визнання переможцем ФОП Аватор М.М. (ідентифікаційний код 3046221998).
Керуючись абзацом 2 частини 2 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю, ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП») реалізує своє право подання скарги.
ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП» заперечує проти визнання переможцем ФОП Аватор М.М. з подальшою аргументацією.
1) Згідно розділу 3 пункту 5 тендерної документації учасник повинен подати Лист-пропозицію (за власним підписом і печаткою), що повинна містити найменування та код за ЄДРПОУ учасника, найменування запропонованого на торги товару, зазначені у додатку 2, загальну ціну пропозиції із зазначенням ПДВ (або без ПДВ якщо учасник не є платником цього податку). ФОП Аватор Михайло Миколайович на виконання даної вимоги подав електронний файл «Тендерна пропозиція.pdf», в якому міститься лист-пропозиція за вих. №09-10/21 від 09.10.2019 за формою згідно із Додатком 2 даної тендерної документації, вказавши загальну ціну без ПДВ у сумі 945 000,00 грн (Дев’ятсот сорок п’ять тисяч гривень 00 копійок), оскільки згідно електронного файла «Довідка про систему оподаткування. pdf» міститься довідка за вих.№09-10/30 від 09.10.2019 про те, що на момент подачі тендерної пропозиції ФОП Аватор М.М. не є платником ПДВ, а буде подано пакет документів для переходу на ПДВ з 01.11.2019. Таким чином пропозиція ФОП Аватор М.М., якого було визнано Замовником переможцем згідно Протоколу (без номера) від 24.10.2019, не передбачає включення податку на додану вартість до загальної вартості пропозиції, а це унеможливлює дотримання вимоги ч.4 ст 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. У результаті з моменту отримання статусу платника ПДВ на ФОП Аватор М.М. покладаються усі обов’язки і переходять усі права, передбачені розд. V ПКУ, у тому числі з нарахування податкових зобов’язань (ПЗ). А це означає, що надаючи послуги, необхідно нараховувати ПЗ. Датою виникнення ПЗ у цьому випадку буде дата тієї події, яка відбулася раніше: або дата отримання передоплати, або дата відвантаження товарів / оформлення акта наданих послуг (п. 187.1 ПКУ).
П.п. 194.1.1 ПКУ зобов’язує постачальника товарів/послуг додавати ПДВ до ціни товарів/послуг. Тому, попри те, що в договорі ціна товару/послуги була прописана одна, а згодом вона зросла у зв’язку зі зміною ПДВ - статусу постачальника, покупець повинен оплатити вартість товару/послуги, збільшену на суму ПДВ. Таким чином, ціна тендерної пропозиції ФОП Аватор М.М., якого визнано переможцем, перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі (бюджет закупівлі, зазначений Замовником - 945 124,00 грн. з ПДВ).
2) Згідно додатку 3 «Технічна специфікація (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики)» тендерної документації закупівлі - Послуги з доступу до інтернету закладів загальної середньої освіти, ДК 021-2015 код 72410000-7-послуги провайдерів міститься вимога до мережевого комутатора Enternet та мережевого комутатора - маршрутизатора Enternet. В свою чергу, у електронному файлі «Довідка про обладнання та матеріально-технічна база.pdf» за вих. № 09-10/5 від 09.10.2019 це обладнання відсутнє у ФОП Аватор М.М.
3) Електронний файл «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf» за вих. № 09-10/7 від 09.10.2019 в інформації про виконання учасником аналогічного договору містить графу «Відомості щодо виконання договору». ФОП Аватор М.М. заповнив її як «Послуга надана в повному обсязі» та на підтвердження додав копію договору №51 від 02.06.2017р. з Абазівською сільською радою та акт наданих послуг №777, що не містить дати надання послуги. Обов’язковими реквізитами первинних документів згідно ст. 9 Закону про бухоблік є: назва документа (форми); дата складання; назва підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Наявність усіх реквізитів на документі надає йому юридичної сили та доказовості. На цьому наголосив і Мінфін в листі від 15.01.2015 р. № 31-11410-08-10/871. Відповідно такий акт (оскільки він не містить дати надання послуги) не може бути підтвердженням факту виконання послуги.
Також, зазначаємо, що ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП» має зауваження до Протоколу розгляду пропозицій учасників. Так, у Протоколі засідання уповноважених осіб з проведення процедур закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації відсутній такий обов’язковий реквізит протоколу як номер (індекс) протоколу. Основні вимоги до оформлення протоколів висвітлені в Типовій інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади (далі – Типова інструкція), яка затверджена постановою Кабінету міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55. Згідно п.110 Розділу 1 Типової інструкції номер (індекс) протоколу повинен відповідати порядковому номеру засідання. Нумерація протоколів ведеться в межах календарного року окремо за кожною групою протоколів засідання відповідної комісії, колегії, дорадчого органу, робочої групи тощо. Відповідно даний документ теж втрачає юридичну силу.
Таким чином, Замовник допустив порушення під час процедури закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників процедури закупівель - пропозицію ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП» відхиляє як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а ФОП Аватор М.М., пропозиція якого також не відповідає вимогам тендерної документації, незважаючи на перелічені вище невідповідності, визначає переможцем торгів, чим порушує ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій (ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо визнання переможцем ФОП Аватор М.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до антимонопольного комітету 03.11.2019 11:54
- Тендерна пропозиція 03.11.2019 11:54
- ТД інтернет нова редакція (з додатками) 03.11.2019 11:54
- протокол відхилення тендерної пропозиції 03.11.2019 11:54
- протокол визнання переможцем 03.11.2019 11:54
- Довідка про систему оподаткування. 03.11.2019 11:54
- Довідка про обладнання та матеріально-технічну базу 03.11.2019 11:54
- Довідка про виконання аналогічного договору 03.11.2019 11:54
- відповідь на вимогу 03.11.2019 11:54
- Акт наданих послуг 03.11.2019 11:54
- Аналогічний договір 03.11.2019 11:54
- Лист про підтвердження надходжень 03.11.2019 11:54
- Платіжне доручення №11130 03.11.2019 11:54
- Квитанція №1130 03.11.2019 11:54
- довідка про зарахування коштів 05.11.2019 21:24
- рішення від 06.11.2019 № 16062 + лист Замовнику.pdf 06.11.2019 20:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.11.2019 № 17077.pdf 21.11.2019 16:41
- рішення від 20.11.2019 № 17077.pdf 25.11.2019 23:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.11.2019 11:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.11.2019 23:02
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
7e60a9e0d3934e88abcda171ae0ef6ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-24-000121-c.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
За результатами проведеного аукціону 10.10.2019 року ми, ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП» подали найкращу економічно вигідну пропозицію у сумі 942 624,00 грн (Дев’ятсот сорок дві тисячі шістсот двадцять чотири гривні). У результаті розгляду нашої пропозиції Протоколом засідання уповноважених осіб з проведення процедур закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації (без номеру) від 17.10.2019 року Вами було вирішено відхилити нашу пропозицію згідно вимог п.4. ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та визнано Протоколом (без номера) від 24.10.2019 року переможцем ФОП Аватор М.М., встановлено, що пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, з чим ми, ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП» не погоджуємося.
1) Згідно розділу 3 пункту 5 тендерної документації учасник повинен подати Лист-пропозицію (за власним підписом і печаткою), що повинна містити найменування та код за ЄДРПОУ учасника, найменування запропонованого на торги товару, зазначені у додатку 2, загальну ціну пропозиції із зазначенням ПДВ (або без ПДВ якщо учасник не є платником цього податку). ФОП Аватор Михайло Миколайович на виконання даної вимоги подав електронний файл «Тендерна пропозиція.pdf», в якому міститься лист-пропозицію за вих. №09-10/21 від 09.10.2019 за формою згідно із Додатком 2 даної тендерної документації, вказавши загальну ціну без ПДВ у сумі 945 000,00 грн (Дев’ятсот сорок п’ять тисяч гривень 00 копійок), оскільки згідно електронного файла «Довідка про систему оподаткування. pdf» міститься довідка за вих.№09-10/30 від 09.10.2019 про те, що на момент подачі тендерної пропозиції ФОП Аватор М.М. не є платником ПДВ, а буде подано пакет документів для переходу на ПДВ з 01.11.2019. Таким чином пропозиція ФОП Аватор М.М., якого було визнано Замовником переможцем згідно Протоколу (без номера) від 24.10.2019, не передбачає включення податку на додану вартість до загальної вартості пропозиції, а це унеможливлює дотримання вимоги ч.4 ст 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. У результаті з моменту отримання статусу платника ПДВ на ФОП Аватор М.М. покладаються усі обов’язки і переходять усі права, передбачені розд. V ПКУ, у тому числі з нарахування податкових зобов’язань (ПЗ). А це означає, що надаючи послуги, необхідно нараховувати ПЗ. Датою виникнення ПЗ у цьому випадку буде дата тієї події, яка відбулася раніше: або дата отримання передоплати, або дата відвантаження товарів / оформлення акта наданих послуг (п. 187.1 ПКУ).
П.п. 194.1.1 ПКУ зобов’язує постачальника товарів/послуг додавати ПДВ до ціни товарів/послуг. Тому, попри те, що в договорі ціна товару/послуги була прописана одна, а згодом вона зросла у зв’язку зі зміною ПДВ - статусу постачальника, покупець повинен оплатити вартість товару/послуги, збільшену на суму ПДВ. Таким чином, ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі (бюджет закупівлі, зазначений Замовником - 945 124,00 грн. з ПДВ).
2) Згідно додатку 3 «Технічна специфікація (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики)» тендерної документації закупівлі - Послуги з доступу до інтернету закладів загальної середньої освіти, ДК 021-2015 код 72410000-7-послуги провайдерів (№ у ЦБД: UA-2019-09-24-000121-c) міститься вимога до мережевого комутатора Enternet та мережевого комутатора- маршрутизатора Enternet. В свою чергу, у електронному файлі «Довідка про обладнання та матеріально-технічна база.pdf» за вих. № 09-10/5 від 09.10.2019 це обладнання відсутнє у ФОП Аватор М.М.
3) Електронний файл «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf» за вих. № 09-10/7 від 09.10.2019 в інформації про виконання учасником аналогічного договору містить графу «Відомості щодо виконання договору». ФОП Аватор М.М. заповнив її як «Послуга надана в повному обсязі» та на підтвердження додав копію договору з Абазівською сільською радою та акт наданих послуг №777, що не містить дати надання послуги. Обов’язковими реквізитами первинних документів є: назва документа (форми); дата складання; назва підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Наявність усіх реквізитів на документі надає йому юридичної сили та доказовості. На цьому наголосив і Мінфін в листі від 15.01.2015 р. № 31-11410-08-10/871. Відповідно такий акт не може бути підтвердженням факту виконання послуги.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Аватор М.М. не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю - Послуги з доступу до інтернету закладів загальної середньої освіти, ДК 021-2015 код 72410000-7 - послуги провайдерів (№ у ЦБД: UA-2019-09-24-000121-c) та не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та вимогам п.4 розділу 3 тендерної документації.
Просимо Замовника прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Аватор М.М.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу від 04.11.2019.pdf 04.11.2019 11:38
Дата подачі:
30.10.2019 11:33
Вирішення:
Вимогу, щодо неправомірності рішення замовника про визнання переможцем ФОП Аватор М. М. не визнаємо ( розгорнута відповідь в прикріпленому документі "Відповідь на вимогу від 04.11.2019")
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Текст вимоги
Номер:
e56bf1dacd6b41de93aca0f0de91687b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-24-000121-c.b2
Назва:
Текст вимоги
Вимога:
17 жовтня 2019 року Протоколом (номер відсутній) засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції по закупівлі № UA-2019-09-24-000121-c ДК 021:2015: код 72410000-7 — Послуги провайдерів (послуги з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти) оголошеної відділом освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації, було відхилено пропозицію ТОВ «Інженер сервіс груп»., оскільки тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
У зв’язку з тим що ТОВ «Інженер сервіс груп» відповідає кваліфікаційним критеріям до учасників відповідно до статті №16 Закону України «Про публіччні закупівлі» і вимогам статті 17 Закону, вважаємо недостатньою аргументацією наведеної у Протоколі для відхилення тендерної пропозиції та вважаємо неправомірним рішення Вашого комітету.
Вважаємо що помилки допущені нами, які Замовник виклав у протоколі є формальними та несуттевими і не впливають на зміст пропозиції, та такими, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність пропозиції нашого підприємства.
Виправлений документ (Гарантійний лист та Захист довкілля) дозавантажений нами у систему закупівель.
«Висновок» Українського державного центру радіочастот щодо електромагнітної сумісності не є обов’язковим у складі тендерної пропозиції, тому розцінювати його значимість при прийнятті рішення неможливо.
Просимо переглянути рішення про дискваліфікацію нас, як учасника, та віднести допущені нами помилки до формальної( несуттеєвої).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 27.10.2019 14:09
- Гарантійний лист 27.10.2019 14:09
- Гарантійний лист про довкілля 27.10.2019 14:09
- відповідь на вимогу.pdf 30.10.2019 09:33
Дата подачі:
27.10.2019 14:10
Вирішення:
Вимогу, щодо неправомірності рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції не визнаємо ( розгорнута відповідь в прикріпленому документі "Відповідь на вимогу")
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Гарантійний лист
Номер:
7c5a7d31f52c4705bed5adadaf0482cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-24-000121-c.b1
Назва:
Гарантійний лист
Вимога:
Гарантійний лист про технічні, якісні та кількісні характеристики
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 27.10.2019 13:54
Дата подачі:
27.10.2019 13:54
Опис причини скасування:
помилкове завантаження
Дата скасування:
27.10.2019 21:32