• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне марки АМ (13-25)

Торги відмінено

525 239.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 252.39 UAH
Період оскарження: 24.09.2019 01:15 - 12.11.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на умови тендерної документації

Номер: ce27c8b115a54adb9680469a829c3f46
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-24-000002-c.b1
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
23.09.2019 року Замовником було прийнято рішення (протокол від 23.09.2019 протокол № б/н) про затвердження тендерної документації щодо предмету закупівлі 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне (вугілля АМ (13-25)), при цьому положення тендерної документації містять умови, що порушують наші права та законні інтереси як учасника процедури закупівлі, а саме: замовником порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Скаржник, Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРКВУД» (далі Скаржник), не погоджується з умовами тендерної документації в наступній їх частині: 1. Підпунктом 3.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» пункту 3 Кваліфікаційні критерії, згідно статті 16 Закону, ДОДАТОКУ 2 до тендерної документації передбачено, що учасник має надати зокрема наступні документи: 1. Довідка в довільній формі, завірена підписом та печаткою Учасника, що має містити інформацію про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема про наявність складу( із обов’язковим зазначенням інформації про його адресу, загальну площу (кв.м)), навантажувача (вказати марку та кількість), мобільних вагів (із можливістю використання на місці поставки) із обов’язковим зазначенням інформації про марку вагів та максимальне навантаження вагів (тон), автотранспорту (вантажних автомобілів) – марки, кількість та інформації про їх місцезнаходження, а також надати у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи, а саме: - ….. - Документи, що підтверджують наявність вантажного автотранспорту, інформація про який вказана у довідці: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом на водіїв, (у випадку, якщо вантажний автотранспорт не належить учаснику, надати договір, який підтверджує право користування). - Документ (и), що підтверджують наявність навантажувача, інформація про який вказана у довідці: свідоцтво про реєстрацію (у випадку, якщо навантажувач не належить учаснику, надати договір, який підтверджує право користування та свідоцтво про реєстрацію). - Документ (и), що підтверджують наявність вагів, інформація про які вказана у довідці: договір оренди/надання послуг зважування тощо, або документ, який підтверджує право власності учасника на ваги. Учасник не погоджується з вищезазначеними вимогами та вважає їх дискримінаційними, а саме: Скаржник у своїй діяльності використовує навантажувачі, вантажний автотранспорт на підставі договору перевезення (надання послуг організаціями-перевізниками), при цьому такі автомобілі не належать нам на праві власності або користування, отже не може надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом на водіїв, так як такі документи належать іншому суб’єкту права власності або права користування або працівникам такого суб’єкта користування чи права власності. Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації. Окрім того, не зрозуміло, чому саме повинно бути кілька вантажних автомобілів у учасника, на нашу думку така вимога дискримінує інших учасників, так як здійснити поставку можна одним вантажним автомобілем. Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації. Також, у вимогах зазначено, що учасник надає: інформацію про наявність в учасника мобільних вагів для зважування предмету закупівлі на місці поставки із зазначенням їх марки. При цьому, у іншому пункті зазначено, що учасник для документального підтвердження інформації, що надана учасником у довідці у довільній формі надає: - Документ (и), що підтверджують наявність вагів, інформація про які вказана у довідці: договір оренди/надання послуг зважування тощо, або документ, який підтверджує право власності учасника на ваги. Отже, вимога тендерної документації вводить учасника в оману, так як у одному пункті вимагається наявність мобільних вагів, а в іншому просто вагів. Отже, замовник має визначитися, які саме ваги йому потрібні: мобільні чи просто ваги. Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації. 2. ДОДАТОК 1 до тендерної документації передбачає надання учасником, зокрема наступних документів: -…. - копію дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці), завіреного виробником. - Оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар, строк дії якого повинен бути дійсним на момент подання пропозиції та постачання продукції. Учасник не може надати вищезазначених документів, так як такі документи надаються виробнику товару, (а якщо виробник не використовує машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки), при цьому учасник-скаржник, співпрацює з дилером (посередником), який не володіє такими документами. Окрім того, вимагається документ (копія дозволу) завірений виробником запропонованої продукції. Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації. На підставі зазначеного в пунктах 1-2 цієї Скарги, тендерна документація замовника не відповідає вимогам Закону та порушує принципи проведення процедури закупівлі встановлені статтею 3 Закону. Тому, у зв’язку з порушенням наших законних прав на недискримінацію учасників та керуючись частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.10.2019 21:36
Дата виконання рішення Замовником: 08.11.2019 23:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Внесено відповідні зміни (що зазначені у мотивувальній частині рішення органу оскарження № 15494-р/пк-пз від 28.10.2019) до Додатку №2 до тендерної документації та викладено його у новій редакції, що додається; 2. Внесено відповідні (вищезазначені) зміни до тендерної документації, та викладено її у новій редакції, що додається.
Автор: ТОВ "СТАРКВУД", Сергій Тітков +380503102944 starkvud@ukr.net