-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Розробка генеральних планів поєднаних з планами зонування територій с. Корсунці, с. Кубанка, с. Новокубанка, с. Переможне Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області – 4 лоти
Кількість: 4 послуги Більш детально по кожному лоту зазначено у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) – додаток №4.
Завершена
2 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
23.09.2019 20:16 - 04.10.2019 00:00
Вимога
Відхилено
вимога замовнику
Номер:
a5b33dc932aa470fa73dc05c1e7868a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-23-002551-b.a1
Назва:
вимога замовнику
Вимога:
Доброго дня.
1. В тендерній документації Замовник вимагає для підтвердження наявного досвіду виконання аналогічних договорів вимагає від учасників надати "оригінали або копії листів-відгуків щодо виконання зазначених у довідці договорів у довільній формі на фірмовому бланку контрагента (у разі відсутності власного бланка у контрагента - з обов’язковою наявністю печатки контрагента) з вихідним номером та датою за підписом керівника контрагента або іншої уповноваженої особи контрагента". Уточніть будь ласка, яким нормативним документом передбачено обов'язкову наявність такого документу як "лист-відгук" ? Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та вимагаємо прибрати її з тендерної документації. Факт виконання договору підтверджує наявність акту виконаних робіт/наданих послуг. Додаткову інформацію щодо виконаного договору Замовник в змозі отримати самостійно від Замовника вказаного договору, адже його реквізити зазначаються в довідці про виконання аналогічного договору.
2. В тендерній документації Замовник вимагає від Учасників наявності "не менше 6 осіб" працівників. Чим обумовлена саме ця цифра? Важаємо цю вимогу дискримінаційною та вимагаємо прибрати її з тендерної документації.
3. В тендерній документації Замовник вимагає від Учасників наявності "в обов’язковому порядку повинні бути в наявності сертифіковані архітектори (не менше двох осіб), які мають сертифікати за видом робіт «Розроблення містобудівної документації»". Уточніть будь ласка, яким нормативним документом передбачено обов'язкову наявність двох осіб архітекторів. Чим обумовлена саме ця цифра? Важаємо цю вимогу дискримінаційною та вимагаємо прибрати її з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення розгляд вимоги ГП від 24.09.2019.pdf 27.09.2019 18:45
Дата подачі:
24.09.2019 17:27
Вирішення:
Шановний учаснику! Розглянувши зазначену вимогу встановлено наступне:
1. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, як зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Законом України «Про публічні закупівлі» не закріплено поняття аналогічного договору та не визначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх такому критерію. Тобто, встановлення переліку документів, які б підтверджували відповідність учасників кваліфікаційним критеріям визначається Замовником самостійно та зазначається у тендерній документації. Тендерною документацією (Додаток № 2 до тендерної документації) замовником встановлено вимогу щодо надання учасником в т.ч. оригіналів або копій листів-відгуків щодо виконання зазначених у довідці договорів у довільній формі на фірмовому бланку контрагента (у разі відсутності власного бланка у контрагента - з обов’язковою наявністю печатки контрагента) з вихідним номером та датою за підписом керівника контрагента або іншої уповноваженої особи контрагента, що цілком відповідає чинному законодавству України, яке не містить заборони видачі задоволеним виконанням умов договору контрагентом замовником відповідного листа-відгуку. З огляду на вищевикладене, замовник розглядає лист-відгук/листи-відгуки про виконання аналогічного/их договору/ів в т.ч. як документ/и, що документально підтверджує/ють інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Враховуючи викладене, зазначена вимога задоволенню не підлягає.
2. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність працівників відповідної кваліфікації. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи це, вважаємо, що даний кваліфікаційний критерій не обмежує коло потенційних учасників та не призводить до дискримінації. За таких осбтавин вказана вимога також задоволенню не підлягає.
3. Стосовно п.3 вимоги також звертаємо увагу, що недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом. Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями. Наявність працівників, серед них архітекторів, які мають сертифікати за видом робіт «Розроблення містобудівної документації», має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості послуг, що надаються, злагодженості дій під час надання послуги, та можливості дублюювання виконання робочих функцій (можливі лікарняні працівників і .т.і.), а тому надійнішого використання коштів за призначенням. Враховуючи незначні терміни виконання проектних робіт, уповноважена особа вважає за необхідне забезпечити команду фахівців вказаних сфер діяльності, яка буде спроможна виконати вимоги замовника, розробити рішення з дотриманням законодавчо-нормативних актів та захистити їх, тому вважає вказану кількість осіб обґрунтованою. Отже, зазначена вимога задоволенню також не підлягає.
На підставі наведеного вирішено відхилити вимогу від 24.09.2019 в (Ідентифікатор: UA-2019-09-23-002551-b.a1).
Статус вимоги:
Відхилено