-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд по об’єкту: «Реконструкція спортивного комплексу та будівель за адресою вул. Універсальна, 18 А у м. Дніпрі»
Завершена
2 944 101.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 441.01 UAH
мін. крок: 1% або 29 441.01 UAH
Період оскарження:
23.09.2019 16:53 - 10.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення про визначення переможця
Номер:
b267bdcfd8194c81afdb0417cee63cff
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-23-002277-b.b4
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця
Вимога:
Скарга на рішення про визначення переможцем ТОВ «ПТБ ЕКСПЕРТ»
Прошу звернути увагу, що ТОВ «ПТБ ЕКСПЕРТ» при підготовці та поданні тендерної пропозиції припустилося невиконання вимог тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до вимог тендерної документації, тобто, підпункт 1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «…документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі…».
Натомість, ТОВ «ПТБ ЕКСПЕРТ» такі документи подало різними файлами:
копія аналогічного договору та актів виконаних робіт, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, подано файлом під назвою «46_56 Коп__ аналог_чного договору та акт_в»;
кваліфікаційні документи персоналу, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному), критеріям подано файлом «57_58 Коп__ Сертиф_кату та Св_доцтва», файлом «59 Дов_дка про прац_вник_в», файлом «93 Сертификат _ _ТН Резник ориг_нал» і т.д.
Але інформаційна довідка, яка містить технічний опис предмета закупівлі під № 2019/10-02/1 від 02.10.2019 року подана в іншому файлі під назвою «69_91 Дов_дки_листи_пояснення».
2. Відповідно до вимог тендерної документації, тобто, пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено «…Копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, тощо) на паперовому носії завіряються наступним чином: підписом уповноваженої особи Учасника з зазначенням посади, ПІБ та дати завіряння, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу …»
Натомість, в файлах ТОВ «ПТБ ЕКСПЕРТ» відсутня дата завіряння на документах на сторінках 21,22, 46,48, 51, 52, 54, 62. Таке порушення не входить до переліку помилок, допущення яких не тягне за собою відхилення тендерної пропозиції.
Прошу врахувати цю скаргу при визначені переможця тендеру.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2019 17:43
Вирішення:
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону Укрїани «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Разом з цим, вимога ТОВ "ІК-ПРОЕКТ" не містить вищезазначених обставин.
Також, повідомляємо, що надана Вами інформація прийнята до уваги тендерним комітетом. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вид будівництва на аналогічному об'єкті.
Номер:
2dc5709b164542a4b4d137baa48df14d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-23-002277-b.c3
Назва:
Вид будівництва на аналогічному об'єкті.
Вимога:
Прошу вилучити вимогу щодо надання копії аналогічного договору на об'єкті саме РЕКОНСТРУКЦІЇ. Дискримінація полягає в тому, що досвід і кваліфікація роботи на об'єктах НОВОГО будівництва нічим не поступається досвіду і кваліфікації роботи на об'єктах реконструкції. Єдиний документ, яким засвідчується кваліфікація інженера технічного нагляду, - сертифікат - визначає спеціалізацію (дороги, будівлі та споруди) та ступінь кваліфікації - інженер ІІ, І категорії, провідний інженер, клас наслідків відповідальності об'єктів - СС1, СС2, СС3. Види будівництва кваліфікаційними документами не регламентуються.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2019 16:13
Вирішення:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Предметом даної процедури закупівлі є здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція спортивного комплексу та будівель за адресою вул. Універсальна, 18 А у м. Дніпрі».
Згідно вимог тендерної документації з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасники мають надати інформаційну довідку, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору. На підтвердження інформації щодо наявності досвіду досвід виконання аналогічного договору учасники мають надати у складі пропозиції копію аналогічного договору за об’єктом реконструкції. Також мають бути надані документи, які підтверджують виконання договору, такі, як: акти виконаних робіт за договором технічного нагляду, а також оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір).
Враховуючи вищевикладене, аналогічним договором за даною процедурою закупівлі слід вважати договір із здійснення технічного нагляду за об’єктом реконструкції. Зазначена вимога є реалізацією права замовника торгів на використання кваліфікаційного критерію визначеного статтею 16 Закону щодо наявності в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а не дискримінацією.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Надання копії паспорту і згоди на обробку персональних даних
Номер:
050757b59c5a4746a5a455775cd77d0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-23-002277-b.c2
Назва:
Надання копії паспорту і згоди на обробку персональних даних
Вимога:
Прошу вилучити вимогу стосовно надання копії паспорту та згоди на обробку персональних даних на підставі наведених положень законодавчих актів: Ст. 1 ЗУ «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010: «Особисті немайнові права на персонаљні дані, які має кожна фізична особа, є невід 'ємними i непорушними»; ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010: «згода суб'єкта персонаљних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови й поінформованості)...». Листом Уповноваженого ВРУ з прав людини 03.03.2014 № 2/9-227067.14-1/НД-129, роз'яснюється, що ст. 11 «Закону про захист персональних даних» визначений перелік підстав для обробки персональних даних, однією з яких є згода суб'єкта персональних даних на обробку його персональних даних.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України". Ст. 32 Конституції' України: «Не допускається збip, зберігання, використання та розповсюдження конфіденційної інформації про особистість без її згоди, кpiм випадків, визначених Законом лише в інтересах національної безпеки, економічних благ та прав людини»; Ст. 19 Конституції України: ”ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством”
Відповідно до абз. 5 п. 2 ст. 8 Закону України № 2297-VI 01.06.2010 «Про захист персональних даних»: «Особа має право пред'являти вмотивовану вимогу iз запереченням проти обробки своїх персональних даних органами державної влади, органами місцевого самоврядування при здійсненні їхнix повноважень, передбачених законом”; п.6 ст. 6 Закону України № 2297-VI від 01.06.2010 «Про захист персональних даних»: ”Не допускається обробка даних про фізичну особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, i лише в iнтересах нацјональної безпеки, економічного добробуту та прав людини”
Повідомляю, що ненадання мною листа-згоди на обробку персональних даних (Розділ Ш Тендерної документації п. 1, п. п. 1.1.6), пов’язане iз тим, що запитувані завірені копії сторінок паспорту уповноваженої особи , на підписання документів пропозиції будуть розміщені у вільному доступі на веб-порталі Prozorro для мільйонів oci6, зокрема й тих, якi матимуть бажання використати їx з метою вчинення шахрайських дій.
Зокрема, мені стала відома ситуація, яка склалася з бізнесменом Валерієм Яковенко. Підприємець повідомив, що став жертвою шахраїв, які оформили кредит на його ім’я на сайті Moneyveo.UA. У своєму пості на Фейсбук автор припускає, що скани документів з його персональними даними зловмисники взяли iз системи Prozorro, хоча прямих доказјв немає. Система електронних публічних закупівель Prozoro сповідує принцип ”Bсі бачать все“ Іншими словами, всi, в кого є доступ до Інтернету, можуть моніторити та аналізувати на порталі prozorro.gov.ua, як держава витрачає гроші громадян. Про дану ситуацію йдеться на веб-порталі Dozorro за посиланням: https://dozorro.org/news/v-dp-prozorro-prokomentuvalimozhlive-nesankcionovane-vikoristannya-personalnih-danih-uchasnikiv-publichnih-zakupivel .
Крім того, для виконання pобіт (послуг), визначених у предметі закупівлі надання паспортних даних керівника підприємства не вбачається необхідним, оскільки жодним чином не впливає на зобов'язання підприємства щодо здійснення вказаних робіт (послуг).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2019 16:01
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу тендерний комітет департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради повідомляє наступне.
З метою перевірки дотримання учасниками Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644- VII, Рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та інших нормативно-правових актів вимога щодо надання копії паспорту та згоди на обробку персональних даних не може бути вилучена з тендерної документації.
Разом з цим, з метою захисту персональних даних учасників фізичних осіб та уповноваженої особи учасника на підписання договору від осіб, які мають бажання використати персональні дані учасників для вчинення шахрайських дій, до тендерної документації будуть внесені зміни та передбачено завантаження учасниками до електронної системи файлів з персональними документами (паспорт) із присвоєнням типу файлу «конфіденційний», тобто, відкритий до перегляду тільки замовнику торгів та учаснику який завантажив їх до електронної системи закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
місцезнаходження машин та механізмів в межах Дніпропетровської області
Номер:
f824c932dd1749689ebd9b88e8b95226
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-23-002277-b.b1
Назва:
місцезнаходження машин та механізмів в межах Дніпропетровської області
Вимога:
Прошу вилучити вимогу щодо місцезнаходження машин та механізмів в межах Дніпропетровської області. По-перше, повноваження технічного нагляду, визначені Постановою КМУ № 903 від 11.07.2007 і проектом Договору, не передбачають застосування машин та механізмів. По-друге, вимога про наявність їх в конкретних межах є дискримінаційною за географічною ознакою. Дякую
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2019 15:45
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу тендерний комітет департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради повідомляє, що тендерною документацією передбачено, що Документи, які не передбачені законодавством, не надаються учасниками у складі тендерної пропозиції з наданням письмового пояснення причин та законодавчих підстав їх ненадання. Тобто, учасник може надати відповідне пояснення у складі своєї тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено