-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними
Згідно додатку
Торги відмінено
5 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55.00 UAH
мін. крок: 1% або 55.00 UAH
Період оскарження:
23.09.2019 16:27 - 25.09.2019 10:00
Вимога
Без відповіді
посилання на скаргу неправомірне
Номер:
0d9b09c2fe6e45d28d2f36f88db02a8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-23-001471-a.b2
Назва:
посилання на скаргу неправомірне
Вимога:
рішення АМКУ оскаржується в судовому порядку, воно прийняте за неправомірним поясненням замовника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2019 10:04
Вимога
Є відповідь
дискримінаційні умови, порушення принципу добросовісної конкуренції
Номер:
1481171b7ae142eca5d626d6c9999482
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-23-001471-a.a1
Назва:
дискримінаційні умови, порушення принципу добросовісної конкуренції
Вимога:
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр №2 Дарницького району м. Києва", Код ЄДРПОУ: 26064374
Підстави: дискримінаційні вимоги, порушення основних принципів закупівель, зазначених в Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), які обов’язкові для виконання при здійсненні допорогових закупівель (Ст. 2 Закону).
Обґрунтування: в оголошенні про закупівлю за кодом ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами зазначено, що замовник закупає (Послуги щодо перевезення небезпечних відходів) зазначені дискримінаційні вимоги, що звужують коло учасників та порушують принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Детальний опис послуг містить наступну інформацію: «Послуги з завантаженням небезпечних відходів, транспортування для подальшого знешкодження шляхом кремації (спалювання), надання консультативної допомоги у галузі поводження з клінічними відходами, а саме небезпечні відходи, які утворилися в результаті медичної практики у лікувальному закладі.
При цьому, замовляючи подальше знешкодження шляхом кремації (спалювання), замовник не вимагає ліцензію саме на знешкодження, а вимагає ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів України ( Операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, утилізація або видалення).
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що порушує права учасників, які мають ліцензію на поводження з небезпечними відходами (Клінічні та подібні їм відходи) саме на знешкодження небезпечних відходів, яка дозволяє їм надавати послуги зі знешкодження шляхом кремації небезпечних медичних відходів категорії В, але замовник своїм формулюванням щодо видів діяльності за ліцензією позбавляє таких учасників прийняти участь в закупівлі на умовах добросовісної конкуренції.
(детально у вкладеному файлі)
Враховуючи викладену інформацію, вважаємо за необхідне для забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників доповнити дозвільні види діяльності за ліцензією операціями знешкодження, так як вони відповідають переліку послуг, що закуповуються.
Вимагаємо:
Дотримуючись основних принципів закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, викласти вимогу щодо ліцензії
• Наявність ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація або видалення або знешкодження), надати копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії;
• наявність ліцензії на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, надати копію ліцензії (витягу).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_умови закупівлі_утилізація або видалення.docx 24.09.2019 13:31
- Reyestr_licenziativ_ 06092019_Клінічні та подібні відходи.xlsx 24.09.2019 13:31
- Відповідь МОЗ на запит щодо порядку поводження з небезпечними медичними відходами категорії В_від 20.09.2019.pdf 24.09.2019 13:31
- Скарга АМКУ_Київський ЦНтаД_умови закупівлі_ (1)(1) (1).pdf 25.09.2019 09:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2019 № 11652(1).pdf 25.09.2019 09:58
Дата подачі:
24.09.2019 13:31
Вирішення:
Доброго дня!
Ознайомившись з вимогою Скаржника зазначаємо наступне:
1)Відповідно до пункту «е», Статті 32 Закону України «Про відходи» «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється: передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЇ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що згідно п.1 Розділу 1 Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» «Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.», Тобто Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» не стосується суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію чи видалення медичних відходів.
З даним твердженням погоджується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (копію Скарги та рішення Колегії надаємо), ідентифікатор закупівлі - UA-2019-07-22-001025-b.
Лист наданий скаржником не містить а ні підпису, печатки, вих.№ та дата, що не є підтвердженням, що саме від Міністерство охорони здоров’я надало цей лист, тому вбачаємо підробку документів надані скаржником.
Керуючись викладеним вище у задоволені вимоги Скаржника відмовити.
2) Нам потрібне підтвердження (це може бути витяг), що Вам надано дозвіл Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на займання таким видом діяльності, як перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом. Не надання ліцензії в паперовому вигляді не буде рахуватись як порушення.
Тому зважаючи на вище викладене відмовляємо у задоволені Вимоги в цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
25.09.2019 09:58
Підтвердження вирішення:
Доброго дня!
Ознайомившись з вимогою Скаржника зазначаємо наступне:
1)Відповідно до пункту «е», Статті 32 Закону України «Про відходи» «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється: передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЇ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що згідно п.1 Розділу 1 Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» «Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.», Тобто Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» не стосується суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію чи видалення медичних відходів.
З даним твердженням погоджується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (копію Скарги та рішення Колегії надаємо), ідентифікатор закупівлі - UA-2019-07-22-001025-b.
Лист наданий скаржником не містить а ні підпису, печатки, вих.№ та дата, що не є підтвердженням, що саме від Міністерство охорони здоров’я надало цей лист, тому вбачаємо підробку документів надані скаржником.
Керуючись викладеним вище у задоволені вимоги Скаржника відмовити.
2) Нам потрібне підтвердження (це може бути витяг), що Вам надано дозвіл Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на займання таким видом діяльності, як перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом. Не надання ліцензії в паперовому вигляді не буде рахуватись як порушення.
Тому зважаючи на вище викладене відмовляємо у задоволені Вимоги в цій частині.