-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція Мечиславського сільського будинку культури (з виготовленням проектно-кошторисної документації) за адресою: с. Мечиславка, вул. Центральна, 3, Благовіщенського району Кіровоградської області» (ДК 021:2015: код 45454000-4 «Реконструкція»)
«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»
Торги не відбулися
15 832 047.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 158 320.47 UAH
мін. крок: 1% або 158 320.47 UAH
Період оскарження:
23.09.2019 15:16 - 05.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
6dd4492656d841d79e7e9dae7363a1a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-23-001652-b.b1
Назва:
вимога
Вимога:
переглянути документи
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 18.10.2019 09:20
- IMG_20191016_0002.pdf 22.10.2019 12:44
- IMG_20191016_0007.pdf 22.10.2019 12:44
- IMG_20191016_0008.pdf 22.10.2019 12:44
- IMG_20191016_0009.pdf 22.10.2019 12:44
- IMG_20191016_0010.pdf 22.10.2019 12:44
Дата подачі:
18.10.2019 09:20
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету №11-19 від «16» жовтня 2019 року було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ" вимогам тендерної документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція Мечиславського сільського будинку культури (з виготовленням проектно-кошторисної документації) за адресою: с. Мечиславка, вул. Центральна, 3, Благовіщенського району Кіровоградської області» (ДК 021:2015: код 45454000-4 «Реконструкція») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-23-001652-b та відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступних підстав:
У складі документів тендерної пропозиції учасником було надано документ, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке подане у виді банківської гарантії, проте в порушення вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації на забезпечення тендерної пропозиції не було накладено електронний цифровий підпис банка – гаранта. (Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта – вимога пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації).
Учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції файл «Гарантія санкції.pdf», який містить сканований документ – гарантійний лист (вих. №1096 від 01.10.2019р.). В порушення вимог тендерної документації учасником не було надано гарантій щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника з наступних підстав: Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року "Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"» від 19 березня 2019 року №82/2019.
Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
e5da6e98ca604aac84ebdf390332a3eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-23-001652-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Вважаємо зазначені в рішенні Тендерного комітету Мечиславської сільської ради від 16.10.20109 року підстави для відхилення учасника ПП «Будкомплект» недостатньо аргументованими та вимагаємо визнати найбільш економічно-вигідну пропозицію учасника ПП «Будкомплект» такою, що відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю та визнати ПП «Будкомплект» переможцем даної процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження 18.10.2019 15:36
- IMG_20191016_0001.pdf 22.10.2019 12:38
- IMG_20191016_0003.pdf 22.10.2019 12:38
- IMG_20191016_0004.pdf 22.10.2019 12:38
- IMG_20191016_0005.pdf 22.10.2019 12:38
- IMG_20191016_0006.pdf 22.10.2019 12:38
Дата подачі:
18.10.2019 15:36
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету №10-19 від «16» жовтня 2019 року було встановлено невідповідність найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції вимогам тендерної документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція Мечиславського сільського будинку культури (з виготовленням проектно-кошторисної документації) за адресою: с. Мечиславка, вул. Центральна, 3, Благовіщенського району Кіровоградської області» (ДК 021:2015: код 45454000-4 «Реконструкція») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-23-001652-b та відхилено тендерну пропозицію учасника ПП Будкомплект на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступних підстав:
Учасником було надано у складі тендерної пропозиції копію паспорту уповноваженої особи учасника не у повному обсязі, а саме: стор. 8,9,12,13,14,15,16. Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженої Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII, паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Зазначений факт невідповідності вимогам тендерної документації в цій частині було встановлено Колегією під час розгляду скарг з аналогічних питань та викладений у рішеннях Колегії №5271-р/пк-пз від 01.06.2018р., №3887-р/пк-пз від 24.04.2018р., №1851-р/пк-ск від 23.08.2016р. та №158-р/пк-ск від 01.02.2016р.
Замовником було проведено перевірку наявності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої п.9 ч. 2 ст. 9 Закону України ,,Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником у відкритому реєстрі за посиланням https://usr.minjust.gov.ua та встановлено відсутність інформації, передбаченої п.9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) ПП Будкомплект. Довідка – пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – відсутня у складі тендерної пропозиції учасника.
У складі документів тендерної пропозиції учасника відсутній наступний перелік документів:
– План фінансування робіт (помісячний) (надається в складі кваліфікаційної частини тендерної пропозиції). (Додаток 3 до проекту договору)
– довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по-батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами/довіреністю.
Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону.
Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено