-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45310000-3 Електромонтажні роботи (поточний ремонт системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією інфекційно-боксованого відділення Комунального некомерційцного підприємства "Тернопільської обласної дитячої клінічної лікарні" Тернопільської обласної ради за адресою вул.Академіка Сахарова,2 в м.Тернополі)
Торги не відбулися
461 497.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
23.09.2019 13:42 - 04.10.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
90b5d4e504434b5aa69d6bcb3131860e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-23-001182-b.b2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження :
Товариство з обмеженою відповідальністю “Пожежне спостереження - Тернопілля”
Код ЄДРПОУ 33271627
46002, м. Тернопіль, просп. С. Бандери, 34 А кв. 7
телефон : (067) 713-85-42
Замовник, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради
код ЄДРПОУ 02001305
46023, м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-23-001182-b
СКАРГА
на дії Замовника
Замовником торгів Комунальним некомерційним підприємством “Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня” Тернопільської обласної ради (далі – “КНП "ТОДКЛ" ТОР”, “Замовник”) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) UA-2019-09-23-001182-b, предмет закупівлі - Електромонтажні роботи (поточний ремонт системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією інфекційно-боксованого відділення Комунального некомерційного підприємства “Тернопільської обласної дитячої клінічної лікарні” Тернопільської обласної ради за адресою вул. Академіка Сахарова, 2 в м. Тернополі).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Тернопілля» (надалі – “Товариство”, “Суб’єкт оскарження”) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (далі – ТД) подало тендерну пропозицію.
За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Товариства та визнано переможцем ФОП Подоляка М. С. (протокол № 15.10/1 засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства “Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня” Тернопільської обласної ради від 15 жовтня 2019 року).
Суб’єкт оскарження не погоджується із висновками, наведеними у вищевказаному протоколі, а відтак вважає, що рішення прийняте тендерним комітетом з порушенням процедури закупівлі, є незаконним, порушує права та законні інтереси Товариства, а тому підлягає скасуванню з огляду на наступне.
1. УЧАСНИКОМ ФОП ПОДОЛЯКОМ М. С. НЕ ДОТРИМАНО ВИМОГИ ТД В ЧАСТИНІ ПОДАННЯ ДОВІДКИ НАЯВНОСТІ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ
Відповідно до п. 1.1. Додатку 1 ТД для підтвердження відповідності Учасників цьому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції подається довідка за нижченаведеною формою.
В той же час долучена ФОП Подоляком М. С. “Довідка про наявність МТБ” не містить жодної інформації у стовбці 5 “Посилання на документ”, а відтак не відповідає вимогам ТД. Проте члени тендерного комітету помилково не взяли зазначеного до уваги та не відхилили пропозицію даного учасника.
2. УЧАСНИКОМ ФОП ПОДОЛЯКОМ М. С. НЕ ДОТРИМАНО ВИМОГИ ТД В ЧАСТИНІ ПОДАННЯ КОПІЇ ПОСВІДЧЕННЯ ПРИ ВИКОНАННІ РОБІТ НА ВИСОТІ
Відповідно до п. 2.1. Додатку 1 ТД документальне підтвердження наявності кваліфікованого персоналу.. які повинні мати, зокрема: посвідчення при виконанні робіт на висоті.
Проте ФОП Подоляком М. С. до пропозиції долучено копії посвідчення про проходження навчання та перевірку знань безпечних методів і прийомів праці налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики та посвідчення про проходження навчання та перевірку знань безпечних методів і прийомів праці електромонтера охоронно-пожежної сигналізації, які жодним чином не свідчать про наявність дозволу на виконання робіт на висоті.
А відтак у тендерного комітету були відсутні підстави для акцепту пропозиції ФОП Подоляка М. С. та неправомірно було визнано його переможцем.
3. УЧАСНИКОМ ФОП ПОДОЛЯКОМ М. С. НЕ ДОТРИМАНО ВИМОГИ ТД В ЧАСТИНІ ПОДАННЯ ЛІЦЕНЗІЇ НА МОНТАЖ, ПІДТРИМАННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ ПРИДАТНОСТІ (ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ) СИСТЕМ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕВАКУАЦІЄЮ ЛЮДЕЙ
Відповідно до п. 1. Розділу “Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника” Додатку 3 ТД учасник у складі пропозиції повинен надати Ліцензію на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Аналогічна вимога міститься в п. 5 Розділу V ТД, якою передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати копію діючої ліцензії (діючого дозволу) на право займатись відповідним видом господарської діяльності. А відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 7 ЗУ “Про ліцензування видів господарської діяльності” такі види господарської діяльності підлягають ліцензуванню (надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України).
Однак ФОП Подоляком М. С. не надано в складі тендерної пропозиції ліцензії чи її копії, а лише копію наказу про видачу ліцензії, що в жодному разі не є аналогічним документом та не задовольняє вимогу ТД.
Проте тендерний комітет в порушення вимог закону та ТД не звернув на зазначену обставину увагу, не відобразив це в вищезазначеному протоколі та незаконно визнав згаданого учасника переможцем торгів.
4. УЧАСНИКОМ ФОП ПОДОЛЯКОМ М. С. НЕ ДОТРИМАНО ВИМОГИ ТД В ЧАСТИНІ ПОДАННЯ СЕРТИФІКАТІВ ВІДПОВІДНОСТІ
Пунктом 7 Додатку 3 ТД передбачено, що Учасник повинен виконувати роботи використовуючи матеріали та обладнання, що передбачені в робочому проекті. Матеріали і роботи повинні бути в обов’язковому порядку сертифікованими згідно чинного законодавства, якісними та відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТ, норма та правил (надати гарантійний лист стосовно відповідності та сертифікати відповідності).
Учасником ФОП Подоляком М. С. не надано сертифікатів відповідності на матеріали та обладнання, зокрема на Гучномовець 1АС100ПН (п. 10 Монтаж системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією Додатку 3 ТД), короби (п.3-6 Монтаж системи пожежної сигналізації Додатку 3 ТД), труби гофровані (п. 12,13 Монтаж системи пожежної сигналізації Додатку 3 ТД), сповіщувачі димові, фотоелектричні, радіоізотопні, світлові (р. 23,24 Монтаж системи пожежної сигналізації Додатку 3 ТД), табло (п. 29 Монтаж системи пожежної сигналізації Додатку 3 ТД), акумулятор (п. 35 Монтаж системи пожежної сигналізації Додатку 3 ТД) та інші. А тому пропозиція цього учасника повинна була бути відхиленою тендерним комітетом.
5. УЧАСНИКОМ ФОП ПОДОЛЯКОМ М. С. НЕ ДОТРИМАНО ВИМОГИ ТД В ЧАСТИНІ ПОДАННЯ КОПІЇ ПАСПОРТА
Частиною 1 розділу III ТД передбачено, що Повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець – копією паспорта.
Проте учасник ФОП ФОП Подоляк М. С. у складі своєї тендерної пропозиції надав лише частину паспорту, а саме сторінки 1-3, 10,11. У зв’язку із зазначеним вважаємо, що пропозиція ФОП Подоляка М. С. не відповідає вимогам ТД.
6. УЧАСНИКОМ ФОП ПОДОЛЯКОМ М. С. НЕ ДОТРИМАНО ВИМОГИ ТД В ЧАСТИНІ ЗАВІРЕННЯ КОПІЙ ДОКУМЕНТІВ, А ТАКІ ПОМИЛКИ НЕ БУЛИ ВІДНЕСЕНІ ТЕНДЕРНИМ КОМІТЕТОМ ДО ФОРМАЛЬНИХ (НЕСУТТЄВИХ)
Відповідно до частини 1 розділу III ТД усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Документи, долучені ФОП Подоляком М. С. до тендерної пропозиції, а саме “Наказ про видачу ліцензії”, “Проект договору”, “Трудовий договір Олійник”, “Трудовий договір Наумчук”, “Трудовий договір Пежинський”, “Цінова пропозиція” та інші не оформлені згідно з вимогами вищенаведеного положення ТД, а саме не всі сторінки містять підпис, прізвище, ініціали та відтиск печатки, що є очевидним порушенням вимог ТД.
В той же час тендерний комітет не скористався можливістю, наданою ч. 1 розділу III ТД (Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету) та не відніс наведені помилки до формальних (несуттєвих), чим підтвердив порушення учасником ФОП Подоляком М. С. вимог ТД та всупереч цьому тендерний комітет прийняв незаконне та необґрунтоване рішення щодо визначення такого учасника переможцем.
7. ФОП ПОДОЛЯКОМ М. С. НЕ ДОТРИМАНО ВИМОГИ ТД В ЧАСТИНІ ПОДАННЯ КОПІЇ НАКАЗУ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ОСОБИ
Пунктом 2 Розділу “Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника” Додатку 3 ТД передбачено, що учасник повинен надати копію наказу на призначення відповідальної особи (відповідальних осіб) за проведення монтажних робіт та охорону праці. Проте учасником ФОП Подоляком М. С. у файлі “Наказ про призначення відповідальної особи за монтажні роботи” долучено до тендерної пропозиції оригінал наказу, а не його копію, як того вимагає ТД. А тому вважаємо зазначене додатковою підставою для відхилення його пропозиції.
8. ФОП ПОДОЛЯКОМ М. С. НЕ ДОТРИМАНО ВИМОГИ ТД В ЧАСТИНІ ОФОРМЛЕННЯ ДОВІДКИ ПРО УЧАСНИКА
Частиною 2 розділу V ТД передбачено, що Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати довідку, складену учасником в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності) яка, зокрема, містить відомості про телефон, факс.
ФОП Подоляк М. С. у своєму файлі з назвою “Відомості про учасника” не вказав номер телефону та факсу, чим також не дотримав вимог ТД. Проте вказане неправомірно не було взято до уваги замовником.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП Подоляка М. С., адже його пропозиція не відповідає вимогам ТД, що підтверджується наведеними вище аргументами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного акцепту пропозиції ФОП Подоляка М. С., що в свою чергу призвело до порушення майнових прав суб’єкта оскарження, оскільки в разі відхилення пропозицій інших учасників Замовник зобов’язаний відмінити торги і в разі потреби оголосити про проведення нової процедури, в якій наше Товариство має змогу взяти участь та перемогти, зважаючи на найнижчу цінову пропозицію в рамках даних торгів.
Наявність порушення прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі, реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та на укладання договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення.
Предметом оскаржуваної закупівлі є ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи (поточний ремонт системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією інфекційно-боксованого відділення Комунального некомерційного підприємства “Тернопільської обласної дитячої клінічної лікарні” Тернопільської обласної ради за адресою вул.Академіка Сахарова,2 в м.Тернополі).
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” за подання скарги до органу оскарження справляється плата. Розмір плати визначається Кабінетом Міністрів України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №291 від 23.03.2016 р. Про встановлення розміру плати за подання скарги установлено, що за подання скарги до органу оскарження відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” справляється плата в розмірі 5 тис. гривень - у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг.
Таким чином, за подання даної скарги суб’єкт оскарження сплатив плату у розмірі 5000,00 грн.
Виходячи з вищенаведеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Тернопілля»
ПРОСИТЬ :
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2019-09-23-001182-b
3. Зобов’язати Замовника повністю скасувати свої рішення, оформлені протоколом № 15.10/1 засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства “Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня” Тернопільської обласної ради від 15 жовтня 2019 року
4. Здійснити розгляд скарги за участю суб’єкта оскарження Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Тернопілля» шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу.
Додатки:
1. Платіжне доручення на суму 5000,00 грн.
2. Копія протоколу № 15.10/1 засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства “Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня” Тернопільської обласної ради від 15 жовтня 2019 року
3. Документ ФОП Подоляка М. С.“Довідки про наявність МТБ”
4. Документ ФОП Подоляка М. С. “Посвідчення охорона праці Олійник_Пежинський”
5. Документ ФОП Подоляка М. С.“Сертифікати відповідності на обладнання”
6. Документ ФОП Подоляка М. С. “Копія паспорта завірена”
7. Документ ФОП Подоляка М. С. “Наказ про видачу ліцензії”
8. Документ ФОП Подоляка М. С. “Проект договору”
9. Документ ФОП Подоляка М. С. “Трудовий договір Олійник”
10. Документ ФОП Подоляка М. С. “Трудовий договір Наумчук”
11. Документ ФОП Подоляка М. С. “Цінова пропозиція”
12. Документ ФОП Подоляка М. С. “Трудовий договір Пежинський”
13. Документ ФОП Подоляка М. С. “Наказ про призначення відповідальної особи за монтажні роботи”
14. Документ ФОП Подоляка М. С. “Відомості про учасника”
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА АМКУ.PDF 18.10.2019 14:20
- Копія Протоколу засідання тендерного комітету КНП Терноп_обласна дит_клінічна лікарня.pdf 18.10.2019 14:20
- Довідка про наявність МТБ.pdf 18.10.2019 14:20
- ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.PDF 18.10.2019 14:20
- Наказ про призначення відповідальної особи за монтажні роботи.pdf 18.10.2019 14:32
- Трудовий договір Олійник.pdf 18.10.2019 14:32
- Трудовий договір Наумчук.pdf 18.10.2019 14:32
- Цінова пропозиція.pdf 18.10.2019 14:32
- Трудовий договір Пежинський.pdf 18.10.2019 14:32
- Посвідченя охорона праці Олійник_ Пежинський..pdf 18.10.2019 14:32
- Сертифікати відповідності на обладнання.pdf 18.10.2019 14:32
- Копія паспорта завірена.pdf 18.10.2019 14:32
- Наказ про видачу ліцензії.pdf 18.10.2019 14:32
- Проект договору.pdf 18.10.2019 14:32
- Відомості про учасника.pdf 18.10.2019 14:36
- Додаткові пояснення до скарги АМКУ.PDF 31.10.2019 11:47
- рішення від 22.10.2019 № 15134+ лист Замовнику.pdf 23.10.2019 11:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.11.2019 №16023 .pdf 06.11.2019 19:06
- рішення від 05.11.2019 №16023 .pdf 08.11.2019 22:56
- Відповідь в АМКУ.pdf 30.10.2019 14:19
- Протокол відхилення торгів пожежна (1).pdf 05.12.2019 11:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.10.2019 14:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.11.2019 22:57
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2019 11:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення тендерного комітету № 13.11/1 від 13.11.2019 р. відмінено торги по ДК 021:2015 -45310000-3 Електромонтажні роботи (поточний ремонт системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією інфекційно-боксованого відділення Комунального некомерційцного підприємства "Тернопільської обласної дитячої клінічної лікарні" Тернопільської обласної ради за адресою вул.Академіка Сахарова,2 в м.Тернополі).
Вимога
Відхилено
Виключити з додатку № 3 до тендерної документації розділу «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» як дискримінаційні вимоги пункти: 8. Виконанні послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей повинні відповідати вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, що підтверджується наданням Сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту» та Сертифікату OHSAS 18001 «Системи управління гігієною та безпекою праці» 9. Учасник надає документ, що підтверджує впровадження, застосування на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001).
Номер:
660185cf15fc4a9ab135f287f7275b5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-23-001182-b.b1
Назва:
Виключити з додатку № 3 до тендерної документації розділу «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» як дискримінаційні вимоги пункти:
8. Виконанні послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей повинні відповідати вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, що підтверджується наданням Сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту» та Сертифікату OHSAS 18001 «Системи управління гігієною та безпекою праці»
9. Учасник надає документ, що підтверджує впровадження, застосування на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001).
Вимога:
Включення до додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації вимог щодо відповідності виконаних послуг по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією, що підтверджується наданням Сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту» та Сертифікату OHSAS 18001 «Системи управління гігієною та безпекою праці,а також надання учасником документа, що підтверджує впровадження, застосування на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001)-є дискримінаційним, оскільки дані вимоги не є обов’язковими при виконанні робіт, що є предметом закупівлі та не передбачені Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповідь пож.pdf 02.10.2019 11:38
Дата подачі:
27.09.2019 15:46
Вирішення:
Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 01.10/1 від 01 жовтня 2019 року прийнято рішення залишити вимогу без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено