-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж)_9034889
Торги не відбулися
2 627 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 135.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 135.00 UAH
Період оскарження:
20.09.2019 17:06 - 03.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Надати пояснення про переможця
Номер:
ea7ad4f74238410ea3e1934e03638dbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-20-002619-b.b9
Назва:
Надати пояснення про переможця
Вимога:
Відповідно до ст. 32 Закону України про Публічні закупівлі, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів. Вимагаємо надати інформацію про стан заборгованості переможця з налогів та обов’язкових платежів. Тому що у відкритих реєстрах станом на 28 жовтня(на кінцеву дату подання документів переможцем торгів) наявна заборгованість. Відповідно до п.п.16.1.4 п.16.1 ст.16 ПКУ платник податків зобов’язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених ПКУ та законами з питань митної справи. У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов’язання в установлені законодавством строки, майно такого платника податків передається у податкову заставу. Вимагаємо надати пояснення,як переможцем Закупівлі на суму понад 2 млн. грн. може бути учасник який має податковий борг та майно якого передеється у податкову заставу?
Також просимо надати пояснення, Згідно додатку 1 до тендерної документації, кваліфікаційним критерієм підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору є довідка про виконання аналогічного договору з зазначенням даних, та позитивні листи-відгуки від контрагентів зазначених у довідки. Так ТОВ «КПРІНТ » у складі своєї пропозиції надав відповідну довідку, у складі якої міститься інформація про рік укладення договору, а саме – 2018 рік. Але як рекомендаційний лист,який містить не правдиву інформацію, а саме про рік 2014 рік(коли підприємство зареєстровано з 2017 року) може бути підтвердженням досвідом виконання аналогічного договору? Таким чином учасником надано тільки один рекомендаційний лист.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.10.2019 11:09
Вирішення:
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Відповідно до додатку 1 та додатку 4 до тендерної документації – від учасника вимагалась довідка в довільній формі що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного договору (не менше двох договорів) на поставку та монтаж інформаційних фасадних вивісок (зі світловими елементами) із зазначенням відповідної інформації, зокрема й щодо року укладення договору. Учасник у складі своєї пропозиції надав відповідну довідку, у складі якої міститься інформація про рік укладення договору, а саме – 2018 рік.
Замовник в черговий раз наголошує, що відмова в участі, скасування рішення про визначення учасника переможцем торгів, тощо є виключно правом Замовника, а не його обов’язком. Не передбачено імперативної норми законодавства, що встановлює обов’язкове відхилення у разі наявності заборгованості зі сплати податків та зборів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження переможця
Номер:
f4cd7c997d2c4febaa731ab34ed8259c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-20-002619-b.a8
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
Переможцем визнан учасник,який має податковий борг, та подав в складі своєї пропозиції завідомо неправдиву інформацію. Біль детально у листі оскаржені. Фото наявності боргу також додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-оскарження 24.10.2019 11:26
- Податковий борг 24.10.2019 11:26
Дата подачі:
24.10.2019 11:26
Вирішення:
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до умов та вимог тендерної документації – цінова пропозиція вимагається лише від переможця торгів за результатами аукціону в паперовому вигляді. Відповідно до умов та вимог тендерної документації учасник надав підписаний лист-гарантію про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», крім того – від переможця торгів вимагається довідка уповноваженого органу (або її копія) про відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє станом на дату подання документу. Замовником буде розглянуто вказаний факт. Звертаємо увагу, що відмова в участі за вказаною обставиною є правом Замовника, а не його обов’язком. Відповідно до додатку 1 та додатку 4 до тендерної документації – від учасника вимагалась довідка в довільній формі що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного договору (не менше двох договорів) на поставку та монтаж інформаційних фасадних вивісок (зі світловими елементами) із зазначенням відповідної інформації, зокрема й щодо року укладення договору. Учасник у складі своєї пропозиції надав відповідну довідку, у складі якої міститься інформація про рік укладення договору, а саме – 2018 рік.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Температура склеювання плівки зі склом > + 8 ° C
Номер:
923d6e95114e4293bd83112c15031211
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-20-002619-b.a7
Назва:
Температура склеювання плівки зі склом > + 8 ° C
Вимога:
Так як аукціон буде проходити восени, то логічним буде той факт, що температура на вулиці буде близько нуля, а взимку взагалі мінусова. Відкриваємо Паспорт плівки і дивимось: Температура склеювання плівки зі склом > + 8 ° C. Але замовник про погдні умови ніде і словом не обмовився. Вимогаємо замовника пояснити, яким чином буде здійснюватись поклейка плівки на скло відділень Укрпошти, коли температура буде нижче + 8 ° C, чи буде замовник дописувати в договір орієнтування виконання заявки на об`єкт в залежності від погодних умов. Отже поклейка плівки нижче + 8 ° C є грубим порушенням паспорту виробника плівки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.09.2019 15:57
Вирішення:
Замовником розглянуто ваше питання та прийняте рішення щодо внесення змін до тендерної документації. Зміни будуть внесені найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
5.7 Приймання результатів Робіт здійснюється Покупцем на підставі Акту виконаних робіт
Номер:
089777a7a35342cfb1e733bb0241316f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-20-002619-b.b6
Назва:
5.7 Приймання результатів Робіт здійснюється Покупцем на підставі Акту виконаних робіт
Вимога:
Замовник в проекті договору прописав Заявку на проведення замірів - взірець прікрипив, в проекті договору прописав Заявку на об’єкт - взірець прікрипив. Вимогаємо дописати аналогічно: прописав Паспорт - просимо прикріпити взірець паспорту, прописав в проекті договору п .5.7 : Приймання результатів Робіт здійснюється Покупцем на підставі Акту виконаних робіт, вимогаємо прикріпити взірець Акту виконаних робіт в тендері на ТОВАР.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2019 14:43
Вирішення:
Технічна специфікація містить необхідний зміст згаданих документів. Взірець паспорту є інтелектуальною власністю інших компаній, використовувати для прикладу які ми не маємо змоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Заявка на об’єкт
Номер:
cdda9c47eeaa4f67b8c95cc76d51672f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-20-002619-b.a5
Назва:
Заявка на об’єкт
Вимога:
Замовник не дописав те, що сам вимогає. Прикріпив взірець : лист "Заявка на об’єкт" . Відкриваємо проект договору п.5.2.3. Читаємо: Заявка на об’єкт повинна містити наступну інформацію: адресу доставки та монтажу, адресу доставки демонтованих ТМЦ, перелік Продукції та робіт. Вимгаємо замовника привести лист "Заявка на об’єкт" до умов тендерної документації - дописати перелік робіт, яких не існує в ціновій пропозиції, але їх треба ще прописати. Вимогаємо замовника дописати в лист "Заявка на об’єкт" ще дані з п.5.5 проекту договору, а саме: Приймання продукції по якості та кількості здійснює відповідальна особа Покупця певного структурного підрозділу (структурний підрозділ, посада, ПІБ відповідальної особи Покупця вказується в Заявці).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2019 14:30
Вирішення:
Замовником буде розглянуто ваше питання щодо внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
монтаж і підключення нової вивіски до електромережі
Номер:
88ed1e350b5645f794b17337bfbec69a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-20-002619-b.c4
Назва:
монтаж і підключення нової вивіски до електромережі
Вимога:
З проекту договору зовсім не зрозуміло про підготовчі роботи що до підключення нової вивіски до електромережі. Вимогаємо замовника більш детально прописати цей пункт. Щоб замовник вже підготував електромережу до підключення. А не так, що стирчать два тонесеньки проводки зі стіни, які пропрацюють місяць та перегорять. Тобто повинно в договорі дописано: Під`єднання до електромережі на висоті будівлі готує замовник. Якщо такої можливості немає, припустимо, у замовника в регіоні нема електрика з дозволом працювати на висоті, то пропишіть в тендерній документації цю послугу - виїзд електрика Постачальника та послугу під`єднання електрики зі сторони будівлі замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2019 14:14
Вирішення:
Монтаж і підключення нової вивіски до електромережі – входить в комплекс робіт з розміщення вивіски.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
2.7. НАВІГАЦІЙНІ ТАБЛИЧКИ З КОМПЛЕКТОМ КРІПЛЕНЬ
Номер:
49c0c78fd6ef4c018e91c8eef42dd25f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-20-002619-b.c3
Назва:
2.7. НАВІГАЦІЙНІ ТАБЛИЧКИ З КОМПЛЕКТОМ КРІПЛЕНЬ
Вимога:
Про наліпки "графік роботи" замовник чітко написав - 170 см від рівня підлоги до верхньої межі графіку роботи. Вимогаємо також прописати і для навігаційних табличок - розмір від потолку до верхнього краю таблички, розмір від рівня підлоги до нижньої межі навігаційних табличок.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2019 13:48
Вирішення:
У зв’язку з тим, що відділення Замовника розміщуються у орендованих приміщеннях з різною висотою та конфігурацією стелі вказати єдину висоту не має можливості. Під час монтажу табличок на об’єкті завжди присутній представник Замовника, який уповноважений надати чіткі вказівки щодо висоти розміщення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
НАЛІПКИ «ГРАФІК РОБОТИ»
Номер:
1a7d6bef98e442c0b0b7ef343daa4566
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-20-002619-b.c2
Назва:
НАЛІПКИ «ГРАФІК РОБОТИ»
Вимога:
Вимогаємо замовника прописати в тендерній документації, що години та графік роботи не є фіксованими згідно зображення та можуть бути різними в залежності від регіону. Бо якщо замовник надасть макет Графіку, де наприклад режим роботи з 9 до 19.00 - то без ціх правок це буде порушення тендерної документації, як таких, що відрізняються від тендерного завдання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2019 13:40
Вирішення:
Згідно п. 5.2.3. проекту Договору (додаток 6 до тендерної документації) перед початком робіт Постачальник надає Замовнику на погодження усі макети. Графік роботи, як складова Заявки на об’єкт також має бути погоджений.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Проект договору лише на Продукцію
Номер:
9530fe44aa13464d854462f1c550da8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-20-002619-b.c1
Назва:
Проект договору лише на Продукцію
Вимога:
Замовник пише маячню в п. 5.2.3. проекту договору - перелік Продукції та робіт. Тендер лише на Продукцію ! Як Вам виставляти рахунок на перелік робіт, якщо він не прописаний в документації ? Вимогаємо добавити в технічну специфікацію додатка 1 проекту договору перелік робіт. Інакше п. 5.7 Приймання результатів Робіт здійснюється Покупцем на підставі Акту виконаних робіт, - буде нікчемним.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2019 13:09
Вирішення:
Замовником буде розглянуто ваше питання щодо внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині.
Статус вимоги:
Відхилено