• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 — 31220000-2 Елементи електричних схем (Деталі контактної мережі).

Деталі контактної мережі, згідно Додатку №4 тендерної документації

Торги відмінено

3 735 241.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 027.52 UAH
Період оскарження: 20.09.2019 15:50 - 20.10.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення замовника

Номер: e9f61854ecf3475ebb683d89245659a3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-20-001401-a.b2
Назва: Оскарження рішення замовника
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Слов’янський електротехнічний завод» код ЄДРПОУ: 37470196 (далі – Скаржник, ТОВ «СЕЗ»), приймало участь у відкритих торгах на закупівлю «ДК 021:2015 — 31220000-2 Елементи електричних схем (Деталі контактної мережі)», оголошених Регіональною філією «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) 20.09.2019 р., оголошення № UA-2019-09-20-001401-a, Лот № 1, дата аукціону 21.11.2019 р. (далі – Процедура закупівлі). В Процедурі закупівлі приймало участь п’ять учасників, а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІАДУК КОМПЛЕКС» (надалі - ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС»), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Д.А. БУДСНАБ» (надалі – ТОВ «Д.А. БУДСНАБ»), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «Вольтен» (надалі - ТОВ «НВП «Вольтен»), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЗ», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Компанія Легіон-Енерго». За результатами розкриття тендерних пропозицій у відповідності до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕЗ», затвердженого протоколом розгляду тендерних пропозицій, що був опублікований на електронному майданчику електронних закупівель «Prozorro» 15.11.2019 року. Вказаним вище протоколом розгляду тендерних пропозицій, що був опублікований на електронному майданчику електронних закупівель «Prozorro» 15.11.2019 року, Замовником було допущено до аукціону тендерні пропозиції ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС», ТОВ «Д.А. БУДСНАБ». Вважаємо, що таке рішення Замовника є незаконними та необґрунтованим виходячи з наступного: 1. Стосовно відхилення пропозиції ТОВ «СЕЗ» з підстав того що дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «СЕЗ» підставами для її відхилення, Замовник зазначає наступне: «Не відповідає вимогам тендерної документації ТОВ «СЛОВ'ЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД» - пропозиція ТОВ «СЕЗ» містить документ, а саме технічні умови ТУ У 25.9-01056327-034:2013 (файл витяг ТУ У 034) в якому на сторінці 12 наведенні технічні характеристики запропонованого Блоку компенсаторів КС-041, які відповідають вимогам зазначених у додатку №4 (технічній специфікації) ЛОТ №1 тендерної документації, але слід зауважити, що 10.10.2019 року ТОВ «СЕЗ» приймала участь в аналогічній закупівлі деталей контактної мережі № UA-2019-09-24-000009-a, яка проводилась для регіональної філії «Південно-Західної залізниця». Технічні характеристики вказані в ТУ, наданих для Південно-Західної залізниці відрізняються від тих, які були надані при проведені тендерної процедури № UA-2019-09-20-001401-a для регіональної філії «Донецька залізниця», а саме: - у наданому з боку ТОВ «СЕЗ» ТУ У 25.9-01056327-034:2013 для регіональної філії «Південно-Західна залізниця» згідно закупівлі № UA-2019-09-24-000009-a технічна характеристика щодо допустимого навантаження Р1 блоку компенсатора КС-041 складає 20кН, а для регіональної філії «Донецька залізниця» згідно закупівлі № UA-2019-09-20-001401-a технічна характеристика щодо допустимого навантаження Р1 блоку компенсатора КС-041 складає 30кН. Таким чином виникає сумнів, щодо правдивості наданої інформації ТОВ «СЕЗ», а саме технічних умов, оскільки жодних ознак внесених офіційних змін ТУ не містять не відповідає вимогам тендерної документації., зокрема аналогічно до відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕЗ»». Тобто з вищезазначеного випливає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «СЕЗ» посилаючись на те, що ТУ У 25.9-01056327-034:2013 (надалі ТУ У), у відповідності до умов яких має виготовлятись та поставлятись товар Скаржником, відповідають вимогам Тендерної документації, однак такі ТУ У містять інші технічні характеристики порівняно з тими, що зазначалися в таких же ТУ У в подібних процедурах закупівлі, де ТОВ «СЕЗ» брало участь, зокрема процедури закупівель № UA-2019-09-24-000009-a З даним твердженням Замовника, що стало підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, ТОВ «СЕЗ» не може погодитись, оскільки така підстава є надуманою та не передбачена нормами чинного законодавства. Так, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, як ми вбачаємо з положень ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» і підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕЗ» згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій, що був опублікований на електронному майданчику процедури закупівель «Prozorro» 15.11.2019 року, така підстава відхилення не відповідає положенням ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже Замовник вийшов за межі чинного законодавства та відхилив тендерну пропозицію Скаржника не маючи на це достатньо правових підстав. Вважаємо за необхідне зазначити той факт, що чинним законодавством не передбачена можливість відхиляти тендерну пропозицію на підставі того, що документи які подавали у складі такої тендерної пропозиції відрізняються від тих же документів, що подавалися у складі іншої тендерної пропозиції по процедурі закупівель з подібним предметом закупівлі, та використання при цьому документації такої процедури закупівель. 2. Стосовно допущення до аукціону тендерні пропозиції ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС», ТОВ «Д.А. БУДСНАБ». За результатами розкриття тендерних пропозицій у відповідності до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженого протоколом розгляду тендерних пропозицій, що був опублікований на електронному майданчику електронних закупівель «Prozorro» 15.11.2019 року Замовник допусти в до участі в процедурі закупівлі ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС» та ТОВ «Д.А. БУДСНАБ». Однак, з вказаним рішенням не можливо погодитись, оскільки тендерні пропозиції ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС» та ТОВ «Д.А. БУДСНАБ» не відповідають вимогам тендерної документації . Так, зокрема відповідно до пп. 2.8. п. 2 Додатку № 5 Тендерної документації зазначено, що на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника учасник процедури закупівлі має надати: «лист про перелік супроводжувальних документів по якості, які будуть надані при постачанні продукції після укладання договору, де зазначити в якому виді будуть надані документи по якості (копії, оригінали чи нотаріально завірені копії , тощо).» Відповідно до п. 2.7 Додатку № З Тендерної документації зазначено, що: «якщо продукція виготовляється по технічним умовам або ГОСТУ ДСТУ то при постачанні товару Постачальник надає витяг з них (ст. 268 ГК України), який повинен містити першу сторінку та вимоги щодо якості, приймання, пакування, маркування та гарантійних термінів товару, технічні характеристики та письмовий запит ПОКУПЦЯ.» Як ми вбачаємо з документів наданих ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС» та ТОВ «Д.А. БУДСНАБ» у відповідності до пп. 2.8. п. 2 Додатку № 5 Тендерної документації, зокрема листа про перелік супроводжувальних документів по якості № ДЗ-10 від 22.10.2019 року ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС» та довідки щодо супроводжувальних документів по якості № 07 від 23.10.2019 року наданого ТОВ «Д.А. БУДСНАБ» такі документи не містять витягів з технічних умов або ГОСТУ ДСТУ у відповідності до яких має виготовлятись продукція, що буде поставлятись за результатами розгляду вказаної вище процедури закупівель. Так, виходячи з тендерних пропозицій ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС» та ТОВ «Д.А. БУДСНАБ», вказані учасники додають у складі свої тендерних пропозицій технічні умови та/або ГОСТУ ДСТУ у відповідності до яких має виготовлятись продукція, що буде поставлятись за результатами розгляду вказаної вище процедури закупівель. Тому як ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС» так і ТОВ «Д.А. БУДСНАБ» у відповідності до пп. 2.8. п. 2 Додатку № 5 Тендерної документації та п. 2.7 Додатку № З Тендерної документації мали зазначити у листі про перелік супроводжувальних документів по якості технічні умови або ГОСТУ ДСТУ у відповідності до яких має виготовлятись продукція, що буде поставлятись за результатами розгляду вказаної вище процедури закупівель. Враховуючи зазначене, тендерні пропозиції ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС» так і ТОВ «Д.А. БУДСНАБ» не відповідають вимогам тендерної документації, а тому такі тендерні пропозиції мають бути відхилені Замовником. Вище зазначене знаходить зокрема своє підтвердження і в інших процедурах закупівель де з подібних підстав тендерні пропозиції учасників були відхилені, а саме процедура закупівель UA-2019-09-27-000877 де Тендерну пропозицію ТОВ "ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП" згідно Протоколу № 19401/3/ТМЦ відхилили з подібних підстав. Відтак можна зробити висновок, що тендерна пропозиція ТОВ «СЕЗ» в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації Замовника, зокрема Регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» згідно оголошення № UA-2019-09-20-001401-a, «ДК 021:2015 — 31220000-2 Елементи електричних схем (Деталі контактної мережі)», Лот №1, а тому відповідне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕЗ», затвердженого протоколом розгляду тендерних пропозицій, що був опублікований на електронному майданчику електронних закупівель «Prozorro» 15.11.2019 року - має бути скасовано, ТОВ «СЕЗ» допущено до участі у процедурі закупівель. А стосовно тендерних пропозицій ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС» та ТОВ «Д.А. БУДСНАБ» то такі тендерні пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, Регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» у зв’язку з чим мають бути відхилені відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». У відповідності до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.12.2019 21:24
Дата виконання рішення Замовником: 16.12.2019 14:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішень № 18188-р/пк-пз від 09.12.2019 р. та № 18177-р/пк-пз від 09.12.2019 р. постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення про відхилення учасників ТОВ «Слов’янський електротехнічний завод» та ТОВ «Компанія Легіон-Енерго» на закупівлю за кодом ДК 021:2015 — 31220000-2 Елементи електричних схем (Деталі контактної мережі)
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "СЕЗ", Володимир Панченко +380676278206 sletz.office@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення замовника

Номер: 6270ec1bdcd342ae9777b184171e781a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-20-001401-a.b1
Назва: Оскарження рішення замовника
Скарга:
За результатами розкриття тендерних пропозицій у відповідності до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Легіон-Енерго», затвердженого протоколом розгляду тендерних пропозицій, що був опублікований на електронному майданчику електронних закупівель «Prozorro» 15.11.2019 року. Вважаємо, що таке рішення Замовника є незаконними та необґрунтованим виходячи з наступного: 1. Пропозиція ТОВ «Компанія Легіон-Енерго» не відповідає вимогам тендерної документації. Відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Легіон-Енерго» підставами для її відхилення, Замовник зазначає ідентичні тим, що зазначались стосовно ТОВ «СЕЗ» у протоколі розгляду тендерних пропозицій, який був опублікований на електронному майданчику процедури закупівель «Prozorro» 15.11.2019 року. Зокрема, Замовник зазначає, що тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Легіон-Енерго»: «не відповідає вимогам тендерної документації. Аналогічні зауваження до учасника тендерної процедуру по закупівлі елементів електричних схем (деталі контактної мережі) ТОВ "КОМПАНІЯ ЛЕГІОН-ЕНЕРГО", які є представником (дилером) ТОВ «СЕЗ» та в складі своєї пропозиції містить ТУ У 25.9-01056327-034:2013.» Стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕЗ» Замовник зазначав наступне: «Не відповідає вимогам тендерної документації ТОВ «СЛОВ'ЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД» - пропозиція ТОВ «СЕЗ» містить документ, а саме технічні умови ТУ У 25.9-01056327-034:2013 (файл витяг ТУ У 034) в якому на сторінці 12 наведенні технічні характеристики запропонованого Блоку компенсаторів КС-041, які відповідають вимогам зазначених у додатку №4 (технічній специфікації) ЛОТ №1 тендерної документації, але слід зауважити, що 10.10.2019 року ТОВ «СЕЗ» приймала участь в аналогічній закупівлі деталей контактної мережі № UA-2019-09-24-000009-a, яка проводилась для регіональної філії «Південно-Західної залізниця». Технічні характеристики вказані в ТУ, наданих для Південно-Західної залізниці відрізняються від тих, які були надані при проведені тендерної процедури № UA-2019-09-20-001401-a для регіональної філії «Донецька залізниця», а саме: - у наданому з боку ТОВ «СЕЗ» ТУ У 25.9-01056327-034:2013 для регіональної філії «Південно-Західна залізниця» згідно закупівлі № UA-2019-09-24-000009-a технічна характеристика щодо допустимого навантаження Р1 блоку компенсатора КС-041 складає 20кН, а для регіональної філії «Донецька залізниця» згідно закупівлі № UA-2019-09-20-001401-a технічна характеристика щодо допустимого навантаження Р1 блоку компенсатора КС-041 складає 30кН. Таким чином виникає сумнів, щодо правдивості наданої інформації ТОВ «СЕЗ», а саме технічних умов, оскільки жодних ознак внесених офіційних змін ТУ не містять не відповідає вимогам тендерної документації., зокрема аналогічно до відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕЗ»». Тобто з вищезазначеного випливає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Легіон-Енерго» посилаючись на те, що ТУ У 25.9-01056327-034:2013 у відповідності до умов яких має виготовлятись та поставлятись товар Скаржником, який зокрема є Дилером ТОВ «СЕЗ», відповідають вимогам Тендерної документації, однак такі ТУ У містять інші технічні характеристики порівняно з тими, що зазначалися в таких же ТУ У в подібних процедурах закупівлі, де ТОВ «СЕЗ» брало участь, зокрема процедури закупівель № UA-2019-09-24-000009-a З даним твердженням Замовника, що стало підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, ТОВ «Компанія Легіон-Енерго» не може погодитись, оскільки така підстава є надуманою та не передбачена нормами чинного законодавства. Так, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, як ми вбачаємо з положень ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» і підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Легіон-Енерго» згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій, що був опублікований на електронному майданчику процедури закупівель «Prozorro» 15.11.2019 року, така підстава відхилення не відповідає положенням ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже Замовник вийшов за межі чинного законодавства та відхилив тендерну пропозицію Скаржника не маючи на це достатньо правових підстав. Вважаємо за необхідне зазначити той факт, що чинним законодавством не передбачена можливість відхиляти тендерну пропозицію на підставі того, що документи які подавали у складі такої тендерної пропозиції відрізняються від тих же документів, що подавалися у складі іншої тендерної пропозиції по процедурі закупівель з подібним предметом закупівлі, та використання при цьому документації такої процедури закупівель. Відтак можна зробити висновок, що тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Легіон-Енерго» в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації Замовника, зокрема Регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» згідно оголошення № UA-2019-09-20-001401-a, «ДК 021:2015 — 31220000-2 Елементи електричних схем (Деталі контактної мережі)», Лот №1, а тому відповідне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Легіон-Енерго», затвердженого протоколом розгляду тендерних пропозицій, що був опублікований на електронному майданчику електронних закупівель «Prozorro» 15.11.2019 року - має бути скасовано, ТОВ «Компанія Легіон-Енерго» допущено до участі у процедурі закупівель. У відповідності до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.12.2019 21:28
Дата виконання рішення Замовником: 16.12.2019 14:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішень № 18188-р/пк-пз від 09.12.2019 р. та № 18177-р/пк-пз від 09.12.2019 р. постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення про відхилення учасників ТОВ «Слов’янський електротехнічний завод» та ТОВ «Компанія Легіон-Енерго» на закупівлю за кодом ДК 021:2015 — 31220000-2 Елементи електричних схем (Деталі контактної мережі)
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "Компанія Легіон-Енерго", Сергій Шевцов +380506036730 sergoo73@mail.ru