-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Печиво цукрове, вафлі "Артек" з шоколадною начинкою
Ціна з ПДВ.
Завершена
24 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 122.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 122.50 UAH
Період оскарження:
20.09.2019 10:36 - 23.09.2019 14:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога надання зразків
Номер:
59ac90072e234f23afdfa0c34fd09296
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-20-000318-a.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога надання зразків
Вимога:
Шановний Замовнику! У п.7 Технічних вимог Тендерної документації зазначено «7. Учасник, пропозиція якого за результатом оцінки закупівлі визначена найбільш економічно вигідною протягом двох робочих днів для підтвердження відповідності технічним характеристикам документації надає зразки продукції (зразки продукції надаються за рахунок Учасника з урахуванням доставки на адресу 02094, м. Київ, вул. Краківська, 13, кабінет 9; повернення зразків здійснюється за рахунок Учасника).». Але, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник може вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків продукції, що пропонується до постачання, та можливості проведення дослідження таких зразків. Закон визначає, що неподання зразків продукції або їх можлива невідповідність не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції. Окремо також необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції проводиться у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт. У разі відсутності в Україні випробувальних лабораторій чи інших організацій, акредитованих на право проведення експертизи (випробувань) зразків відповідної продукції, допускається проведення експертизи (випробувань) зразків такої продукції у випробувальних лабораторіях, які мають необхідну технічну компетентність для їх проведення. У Тендерній документації не встановлено можливості проведення дослідження зразків продукції учасників та не визначено суттєвих елементів такого дослідження (як то суб’єкт дослідження, місце проведення, коло учасників такого дослідження). Замовник не має акредитованої лабораторії, а лише в ній можна незалежно та експертно дослідити зразок товару кожного учасника і зробити фаховий висновок за результатами дослідження.
В рішенні № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. АМКУ було зазначено, що у тендерній документації зразки не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже не відповідність зразків умовам тендерної документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
На підставі викладеного, вимагаємо п.7 Технічних вимог Тендерної документації про надання зразків товару видалити як дискримінаційну, а отже і протизаконну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.09.2019 16:11
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення принципу «Недискримінація учасників» визначеного ст.3,5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
cfb7fea4667d4f5cbc4909d539cfcb11
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-20-000318-a.b1
Назва:
Порушення принципу «Недискримінація учасників» визначеного ст.3,5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель.
Вказані принципи визначені ст.3, 5 Закону, зокрема встановлені принципи:
1. «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Встановлення вимоги про те, що товар повинен бути лише вітчизняного виробника, є прямим порушення ст.3,5 Закону. Вказані вимоги призводять до незаконного позбавлення права на участь тих учасників, які є іноземцями та/або пропонують товар іноземних виробників.
На підставі викладеного, керуючись ст.3, ст.5 Закону, вимагаємо видалити умову про допуск до тендеру лише товарів вітчизняних виробників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.09.2019 16:06