• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Ремонт (реставраційний) будівлі Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського, за адресою: м. Київ, Печерський р-н, вул. Городецького, 1-3/11», код за ДК 021:2015 – 71320000-7 (Послуги з інженерного проектування) (джерело фінансування - Державний бюджет України)

Завершена

9 082 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 412.50 UAH
Період оскарження: 19.09.2019 17:03 - 30.09.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Встановлення нереальних термінів виконання

Номер: c039cfbf3176453596635314fb8e97ee
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-19-000804-c.b2
Назва: Встановлення нереальних термінів виконання
Вимога:
Згідно тендерної документації термін виконання робіт до 10.12.2019 р. Згідно законодавства термін експертизи СС2-СС3-30 календарних днів. Аукціон відбудеться (якщо не буде перенесень та скарг до АМКУ) 07.10.19 р. Припустимо, що 10.10.19 р. буде визнано переможця. Заключити договір зможете не раніше 21.10.19. В даному, оптимістичному розрахунку для виконання робіт залишається 50 к.д. до 10.12.2019 р. за ці 50 к.д необхідно здійснити технічні обстеження та інженерні вишукування, розрахунки (з відповідним кваліфікаційним сертифікатом), якісно та професійно виконати проектну документацію, погодити її з Замовником та пройти комплексну експертизу, яка триває до 30 днів (згідно законодавства, а якщо якихось даних немає у Замовника, як надаються Замовником так і довше так, як продовжується згідно відповідного листа). Вимагаємо встановити реальні терміни, закупівля не на 100 тис гривень та відповідно передбачає виконання значної кількості робіт. Те, що замовник вчасно не зміг оголосити закупівлю ( наприклад в першому кварталі 2019 р.) - це його проблема!. Також учасників не цікавить те, що у вас закінчується фінансовий рік. Вкажіть реальні терміни, а не терміни для "освоєння" коштів, а не виконання робіт. Також твердження, що хамовник має право заключити додаткову угоду нас не влаштовує. Ваше право- це можете заключити, а можете і не заключити. залежно від найменування виконавця, його відношення до замовника і .т.д. Передбачте чітко, що після закінчення фінансового року замовник ініціює продовження термінів виконання на 2020 р. шляхом підписання додаткової угоди. Термін виконання в 2010 р до 01.06.2020 р. Тоді це будуть реальні терміни! Вимагаємо встановлювати терміни за, які можливо якісно та професійно виконати роботи передбачені закупівлею, а не терміни на освоєння коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Тендерним комітетом Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського уважно розглянута Ваша вимога щодо внесення змін в тендерну документацію, які стосуються зміни строків виконання робіт, та повідомляємо наступне. Замовник торгів є бюджетною установою, яка фінансується виключно в межах бюджетного року. Бюджетний рік розпочинається з 1 січня та закінчується 31 грудня. Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2018, № 50, ст.400) Замовник має забезпечити виконання всіх витрат, що передбачені його кошторисом бюджетної установи, протягом бюджетного періоду в іншому випадку виділені кошти повертаються до державного бюджету. У разі наявності об’єктивних причин затримки Замовник може укласти додаткову угоду з Переможцем торгів на продовження строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, але не пізніше строку закінчення бюджетного року у 2019 році. ДЯКУЄМО ЗА ВАШЕ ЗВЕРНЕННЯ.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога з метою зменшення конкуренції та максимізації ціни договору, що призведе до розкрадання бюджетних коштів

Номер: 6b53d246a21b4edc8b1890265ec03b0c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-19-000804-c.b1
Назва: Дискримінаційна вимога з метою зменшення конкуренції та максимізації ціни договору, що призведе до розкрадання бюджетних коштів
Вимога:
Замовник вимагає: "дійсний сертифікат на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 з сертифікацією у сфері послуг архітектурних, інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, коди ДКПП згідно ДК 016:2010 71.11, 71.12". Вимога щодо надання Учасниками сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 з сертифікацією у сфері послуг архітектурних, інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, коди ДКПП згідно ДК 016:2010 71.11, 71.12 є дискримінаційною вимогою і націлена на зменшення конкуренції серед учасників закупівлі в результаті чого порушуються принципи державних закупівель, кардинально обмежується коло учасників, що призведе до максимізації ціни договору і як результат розкрадання бюджетних коштів. Сертифікація ISO 9001 в Україні не є обов’язковою. Це система добровільної сертифікації. Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі- Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:  добросовісна конкуренція серед учасників;  максимальна економія та ефективність;  відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;  недискримінація учасників;  об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;  запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п.3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Керуючись п.2 ст.16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:  наявність обладнання та матеріально-технічної бази;  наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;  наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.4 ст.22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для набуття права на виконання проектних робіт, суб’єкту господарської діяльності необхідно мати у своєму складі фахівців з відповідним кваліфікаційним сертифікатом. Вимагаємо прибрати вимогу щодо надання: дійсний сертифікат на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 з сертифікацією у сфері послуг архітектурних, інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, коди ДКПП згідно ДК 016:2010 71.11, 71.12". Всі ваші дії чітко та повністю прослідковуються. Після аукціону відразу буде видно в інтересах якої компанії, замовник встановлює дискримінаційні вимоги. Ще раз наголошуємо, що для виконання робіт за результатом даної закупівлі не потрібні сертифікати на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 з сертифікацією у сфері послуг архітектурних, інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, коди ДКПП згідно ДК 016:2010 71.11, 71.12. Для проектування, згідно чинного законодавства потрібні кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців. З таким успіхом можна вимагати надання документів, які підтверджують проходження флюорографії та всіх аналізів на працівників, які будуть задіяні для виконання робіт передбачених закупівлею. Не займайтеся корупцією!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Тендерним комітетом Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського уважно розглянута Ваша вимога щодо внесення змін в тендерну документацію та повідомляємо наступне. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на викладені норми Закону вбачається, що Замовнику, як найбільш зацікавленій особі у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів. Замовник скористався своїм передбаченим законодавством та керівними документами правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і учасника, встановивши вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне. Вимагаючи наявність зазначеного сертифікату, Замовник розуміє, що відповідність учасника всім зазначеним вимогам є ознакою його компетентності, дисциплінованості, що опосередковано впливає на якість послуг (робіт), що ним надаються, і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам. Відповідно до п. 1 частини ІІІ тендерної документації, Учасник Процедури закупівлі повинен подати дійсний сертифікат на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 з сертифікацією у сфері послуг архітектурних, інженерних та пов’язаних з ними послуг щодо технічного консультування, коди ДКПП згідно ДК 016:2010 71.11, 71.12. Наявність вказаного в тендерній документації сертифікату в Учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання послуг (виконання робіт), оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості. Звертаємо увагу, що своєчасно отримати зазначений сертифікат якості ДСТУ ISO 9001:2015 може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у своїй діяльності при наданні послуг (виконанні робіт) дотримується певних правил, регламентів, слідування яким виключає будь-який ризик. Обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для надання послуг (виконання робіт) матеріально-технічну базу. У своїй вимозі потенційним Учасником не підтверджено відсутність можливості надання ним та іншими Учасниками документів, згідно вимоги п. частини ІІІ тендерної документації. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання Учасниками сертифікату на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону. Дякуємо за Ваше звернення.
Статус вимоги: Задоволено