• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплекс для термічного аналізу на базі приладу STA 6000 або еквівалент

Торги не відбулися

1 644 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 220.00 UAH
Період оскарження: 19.09.2019 16:09 - 01.10.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

До ДОДАТОК №3

Номер: 77fc2cb68e0b46eba4bcff71f1725832
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-19-001400-a.c5
Назва: До ДОДАТОК №3
Вимога:
Вважаємо, що вимога щодо Часу охолодження печі від 1000 до 30 °C менше ніж за 10 хвилин. Є дискримітаційною так як цій вимозі відповідає продукція лише виробника PerkinElmer, Inc (США), взяти участь у Процедурі закупівлі можуть лише суб'єкти господарювання, які запропонують саме продукцію цього виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Просимо внести зміни у ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Додаток 3 ) усунути дискримінаційні умови. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення. Розглянувши вимоги, повідомляємо, що прилади з часом охолодження печі від 1000 до 30°C менше ніж за 12,5 хвилин також будуть прийняті до розгляду.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

до терміну поставки товару

Номер: 7fdacb9368f046e08c1f18acb00d6994
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-19-001400-a.c4
Назва: до терміну поставки товару
Вимога:
Вважаємо, що умова щодо терміну поставки товару протягом 10 робочих днів з моменту надходження заявки від Замовника є дискримінаційною та не відповідає вимогам чинного законодавства України, виходячи з наступного: По-перше зазначена вимога обмежує коло потенційних учасників закупівлі лише тими, які мають продукцію, що складає предмет закупівлі, у своєму законному володінні на території України та можуть доставити у термін 10 календарних днів з дня отримання заявки від Замовника, та позбавляє можливості взяти участь у закупівлі інших учасників. По-друге Така вимога є дискримінаціною так як створює неконкурентні умови. Строк поставки повинен розраховуватися з моменту отримання заявки, а не тим строком який вказаний у заявці. Строк поставки повинен розраховуватися з дня, коли обидві сторони знають та усвідомлюють початок строку поставки, який визначений у договорі. Коли строк поставки може розпочатися з моменту, про який одній зі сторін нічого не відомо, такий договір порушує права та інтереси учасника. На території України на момент оголошення закупівлі не існує виробників товару «Комплекс для термічного аналізу на базі приладу STA 6000 або еквівалент» З метою задоволення потреб замовників у придбанні товарів, які не виробляються в Україні, учасники закупівель зазначених товарів укладають договори про придбання таких товарів в іноземних виробників. Учасники закупівель купують товар, що є предметом закупівлі, в іноземних виробників, стандартний строк поставки товару в такому випадку становить до 6 – 8 тижнів Таким чином, встановлення Замовником терміну поставки для товару «Комплекс для термічного аналізу на базі приладу STA 6000 або еквівалент» 10 календарних днів з моменту надходження заявки від Замовника унеможливлює участь у процедурі закупівлі тих постачальників, які співпрацюють із іноземними виробниками, у тому числі – унеможливлює участь у процедурі закупівлі зокрема нашої компанії, а також унеможливлює участь у процедурі закупівлі інших виробників, постачальників та їх представників: офіційних дистрибюторів а також іноземних учасників. Що є порушенням Закону Про публічні закупівлі Стаття 5. Недискримінація учасників Просимо внести зміни у проект договору та ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Додаток 3 )усунути дискримінаційні умови. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дякуємо Вам за звернення та повідомляємо: Відповідно до розділу IV, статті 21, п.2 Закону України про публічні закупівлі, в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково зазначаються: строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; Дана вимога виконана в повній мірі, тому не бачимо умов для внесення змін до тендерної документації. Додатково повідомляємо, що встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації можливо виключно в ході визначення кваліфікаційних критеріїв до учасників, або вимог до способу підтвердження їх відповідності або встановлення будь-яких інших додаткових вимог, які ставлять їх у нерівне становище. Зазначаємо, що тендерна документація не містить вимог до потенційних учасників закупівлі, які б надавали будь-які переваги будь-якому із учасників - вітчизняному або іноземному - в ході підтвердження кваліфікаційним вимогам. Предметом закупівлі є постачання товару, а не його виробництво, тому кожен потенційний учасник має можливість звернутися до різних виробників предмета закупівлі, які мають більш короткі строки постачання або наявність складських запасів предмета закупівлі. Додатково повідомляємо, що відповідно до приписів діючого законодавства сторони договірних взаємовідносин вільні у виборі своїх контрагентів та умов договорів, які з ними укладаються. З огляду на те, що оголошення про необхідність проведення процедури закупівлі в порядку, який визначений Законом України “Про публічні закупівлі” з повідомленням істотних умов договору, який планується укладати, є фактично публічною офертою про укладання такого договору, то будь-який інший субʼєкт вправі або погодитися з такими умовами (акцептувати пропозиції) та прийняти участь у закупівлі у якості учасника, або відмовитись від участі у закупівлі у випадку непогодження з істотними умовами, які визначені іншою стороною.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

До ДОДАТОК №3

Номер: 1af505ce95ec48f0ad40376b493b5f38
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-19-001400-a.c3
Назва: До ДОДАТОК №3
Вимога:
У Додатку № 3 наведено приклад порушення правил опису товару, що закуповується. Стаття 22 Закону містить пряму заборону на опис конструкції товару. Установлення детальних вимог до конструкції товару – один із поширених способів допустити до тендера лише "потрібних" учасників. Просимо видалити або змінити вимоги, що тосуються опису конструкції предмету закупівлі на ті що стосуються функціональності предмету закупівлі, тобто вимоги до основних функцій предмету закупівлі за призначенням. Або надати посилання на стандартні характеристики, вимоги, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення та повідомляємо, що встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації можливо виключно в ході визначення кваліфікаційних критеріїв до учасників, або вимог до способу підтвердження їх відповідності або встановлення будь-яких інших додаткових вимог, які ставлять їх у нерівне становище. Зазначаємо, що тендерна документація не містить вимог до потенційних учасників закупівлі, які б надавали будь-які переваги будь-якому із учасників - вітчизняному або іноземному - в ході підтвердження кваліфікаційним вимогам. Замовник є освітньо-науковим закладом, детальні технічні характеристики приладу вказані саме для можливості проведення наукових досліджень за існуючою та перспективною тематикою на сучасному рівні. Тому вимога щодо надання посилань на стандартні характеристики, існуючі міжнародні або національні стандарти, норми та правила не є коректною.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

до вимоги №2 Додатку 3

Номер: 0f95f788250346d3a259a16972a888ee
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-19-001400-a.c2
Назва: до вимоги №2 Додатку 3
Вимога:
Після ознайомлення з тендерною документацією виявилось, що Технічні вимоги (Додаток 3 до тендерної документації) чітко орієнтовані на характеристики, притаманні конструкції і способу вимірювання виробника - PerkinElmer, Inc (США). А саме вимога: «Прилад повинен мати конструкцію з одним платиновим тримачем, яка використовує лише один тигель зразка для одночасного диференціального термічного та диференціального скануючого калориметричного аналізу без використання тиглю порівняння з еталонною речовиною.» є дискримінаційною, тому що даній вимозі відповідає лише Термічний аналізатор виробництва компанії PerkinElmer, Inc (США). Провідні виробники аналогічних приладів на ринку, таких що забезпечують одночасний диференціальний термічний та диференціальний скануючий калориметричний аналіз використовують конструкцію з двома тиглями (зразок та еталон). TA Instruments, NETZSCH, Меттлер Толедо Просимо видалити вимогу №2 в Додатку 3, як дискримінаційну, тому що вона є індивідуальною для вище зазначеного виробника. Така вимога суперечить пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, згідно з яким технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію… Або надати Таблицю відповідності усім характеристикам предмета закупівлі:ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори (Комплекс для термічного аналізу на базі приладу STA 6000 або еквівалент*) різних виробників (окрім PerkinElmer, Inc). Тобто Таблицю відповідності вимогам Додатку 3 до тендерної документації різних виробників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В тендерній документації надано чітке розʼяснення стосовно можливості надання пропозицій на аналогичні прилади, а саме : ** В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає додатково ще порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічній специфікації Замовника, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Характеристики запропонованого еквіваленту товару визначеного в Тендерній документації повинні відповідати або бути кращими за показники, які наведені у Технічних характеристиках згідно ТД Замовника. Підтверджуємо те, що прилади с аналогічним характеристиками будуть прийняті до розгляду у разі відповідності всім іншим вимогам кваліфікаційних критерієв. Відповідність запропонованого еквіваленту кожному пункту технічних вимог Замовника повинна бути підтверджена згідно з зазначеним у тендерній документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

До ДОДАТОК №3

Номер: 03879590a0ab46fea80888a19e4d46b4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-19-001400-a.c1
Назва: До ДОДАТОК №3
Вимога:
Після ознайомлення з тендерною документацією виявилось, що Технічним вимогам(завданню) тендерної документації (Додаток 3) відповідає лише Термічний аналізатор виробництва компані PerkinElmer, Inc (США). Технічні вимоги до обладнання чітко орієнтовані на характеристики, притаманні конструкції і способу вимірювання зазначеного виробника - PerkinElmer, Inc (США). А саме вимога: «Прилад повинен мати сенсор SaTurnA™ та компактну піч, що дозволяє покращити контроль температури, збільшити кількість послідовних вимірювань та пришвидшити час охолодження.» є дискримінаційною. Так як сам виробник вказує, що це запатентований сенсор, згідно інструкції ст 58 (інструкцію додано): «The patent pending SaTurnA™ sensor and proven compact furnace allows for better temperature control, more consistent measurements and the rapid cool-down time.» тобто Запатентований датчик SaTurnA ™ і надійна компактна піч забезпечують кращий контроль температури, більш узгоджені вимірювання і швидкий час охолодження та «The STA 6000 applies the innovative patent pending SaTurnA sensor for high quality, simultaneous TG and DTA/DSC measurements.»Тобто:STA 6000 використовує інноваційний запатентований датчик SaTurnA для високоякісних одночасних вимірювань TG і DTA / DSC Просимо видалити вимогу №4 в усіх пунктах Додатку 3, як дискримінаційну з огляду на те що жоден виробник не зазначає дану вимогу, тому що вона є індивідуальною для вище зазначеного виробника, що унеможливлює подання еквівалентних пропозицій. Така вимога суперечать пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, згідно з яким технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію… Або надати Таблицю відповідності усім характеристикам предмета закупівлі:ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори (Комплекс для термічного аналізу на базі приладу STA 6000 або еквівалент*) різних виробників. Тобто Таблицю відповідності вимогам Додатку 3 до тендерної документації різних виробників.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: В тендерній документації надано чітке розʼяснення стосовно можливості надання пропозицій на аналогичні прилади, а саме : ** В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає додатково ще порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічній специфікації Замовника, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Характеристики запропонованого еквіваленту товару, визначеного в Тендерній документації, повинні відповідати або бути кращими за показники, які наведені у Технічних характеристиках згідно ТД Замовника. Підтверджуємо те, що прилади с аналогічним характеристиками будуть прийняті до розгляду, у разі відповідності всім іншим вимогам кваліфікаційних критерієв. Відповідність запропонованого еквіваленту кожному пункту технічних вимог Замовника повинна бути підтверджена згідно з зазначеним у тендерній документації.
Статус вимоги: Не задоволено