• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Засоби догляду за важкохворими на амбулаторному етапі, 8 лотів

Строк поставки: протягом 2019 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Завершена

5 583 527.94 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 102.82 UAH
Період оскарження: 18.09.2019 19:01 - 19.10.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга

Номер: 2c5e55e2617b4860afa52de816b6d43e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-18-001737-a.b14
Назва: Скарга
Скарга:
За результатами розгляду пропозицій Учасника за лотами №№ 5, 7, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозицій Учасника за лотами №№ 5, 7 (протокол розгляду тендерних пропозицій № 504 від 21.11.2019). Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Дата прийняття рішення по скарзі: 24.12.2019 20:31
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Бурова Оксана Володимирівна +380961815819 EvrotechCo@gmail.com
Вимога
Є відповідь

неправомірне рішення

Номер: 2b88f63900a748a09a71a31b262eb8ae
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-18-001737-a.b13
Назва: неправомірне рішення
Вимога:
Встановлено невідповідність пропозицій вимогам тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник не може задовольнити вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 05.12.2019 18:49
Підтвердження вирішення: Закупівлю товарів, робіт і послуг Департамент охорони здоров’я здійснює, виключно, відповідно до вимог чинного законодавства України та у відповідності до підготовленого фахівцями певного напрямку технічного завдання (заявки) на закупівлю, що формується на основі потреби закладів охорони здоров’я столиці. Враховуючи рекомендації Міністерства охорони здоров’я України та з метою удосконалення системи контролю за цільовим використанням матеріальних цінностей, отриманих централізовано за кошти державного бюджету, порядку проведення централізованих державних закупівель у Департаменті охорони здоров’я створені Постійні робочі групи з питань профільного супроводу державних закупівель. До складу Постійних робочих груп входять представники структурних підрозділів Департаменту охорони здоров’я, представники закладів медичної галузі за відповідним напрямком роботи, представники громадських організацій та інші фахівці за профілем. Так, відповідно до висновків Постійної робочої групи Департаменту охорони здоров’я з профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Бембікс» та товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРНАТИВА ТРЕЙД», подані учасниками на закупівлю: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (засоби догляду за важкохворими на амбулаторному етапі, 8 лотів), ідентифікатор UA-2019-09-18-001737-a, щодо лотів №№ 5, 7, відповідно, відповідають технічним вимогам тендерної документації на закупівлю. Разом з тим, пунктом 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарги, які стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу подаються до органу оскарження, тобто до Антимонопольного комітету України.
Вимога
Є відповідь

неправомірне рішення

Номер: 1e6486ea52c048b1abb33d8f397165ea
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-18-001737-a.a12
Назва: неправомірне рішення
Вимога:
Встановлено невідповідність тендерних пропозицій вимогам тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник не може задовольнити вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 05.12.2019 18:49
Підтвердження вирішення: Закупівлю товарів, робіт і послуг Департамент охорони здоров’я здійснює, виключно, відповідно до вимог чинного законодавства України та у відповідності до підготовленого фахівцями певного напрямку технічного завдання (заявки) на закупівлю, що формується на основі потреби закладів охорони здоров’я столиці. Враховуючи рекомендації Міністерства охорони здоров’я України та з метою удосконалення системи контролю за цільовим використанням матеріальних цінностей, отриманих централізовано за кошти державного бюджету, порядку проведення централізованих державних закупівель у Департаменті охорони здоров’я створені Постійні робочі групи з питань профільного супроводу державних закупівель. До складу Постійних робочих груп входять представники структурних підрозділів Департаменту охорони здоров’я, представники закладів медичної галузі за відповідним напрямком роботи, представники громадських організацій та інші фахівці за профілем. Так, відповідно до висновків Постійної робочої групи Департаменту охорони здоров’я з профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Бембікс» та товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРНАТИВА ТРЕЙД», подані учасниками на закупівлю: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (засоби догляду за важкохворими на амбулаторному етапі, 8 лотів), ідентифікатор UA-2019-09-18-001737-a, щодо лотів №№ 5, 7, відповідно, відповідають технічним вимогам тендерної документації на закупівлю. Разом з тим, пунктом 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарги, які стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу подаються до органу оскарження, тобто до Антимонопольного комітету України.
Вимога
Є відповідь

неправомірне рішення

Номер: 26aa76aeed2e4de496f91714b0dfb376
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-18-001737-a.c10
Назва: неправомірне рішення
Вимога:
Шановний Замоник! Встановлена невідповідність вимогам тендерної пропозиції учасників ТОВ «БЕМБІКС» та ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА ТРЕЙД».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник не може задовольнити вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 05.12.2019 18:41
Підтвердження вирішення: Закупівлю товарів, робіт і послуг Департамент охорони здоров’я здійснює, виключно, відповідно до вимог чинного законодавства України та у відповідності до підготовленого фахівцями певного напрямку технічного завдання (заявки) на закупівлю, що формується на основі потреби закладів охорони здоров’я столиці. Враховуючи рекомендації Міністерства охорони здоров’я України та з метою удосконалення системи контролю за цільовим використанням матеріальних цінностей, отриманих централізовано за кошти державного бюджету, порядку проведення централізованих державних закупівель у Департаменті охорони здоров’я створені Постійні робочі групи з питань профільного супроводу державних закупівель. До складу Постійних робочих груп входять представники структурних підрозділів Департаменту охорони здоров’я, представники закладів медичної галузі за відповідним напрямком роботи, представники громадських організацій та інші фахівці за профілем. Так, відповідно до висновків Постійної робочої групи Департаменту охорони здоров’я з профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Бембікс» та товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРНАТИВА ТРЕЙД», подані учасниками на закупівлю: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (засоби догляду за важкохворими на амбулаторному етапі, 8 лотів), ідентифікатор UA-2019-09-18-001737-a, щодо лотів №№ 5, 7, відповідно, відповідають технічним вимогам тендерної документації на закупівлю. Разом з тим, пунктом 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарги, які стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу подаються до органу оскарження, тобто до Антимонопольного комітету України.
Вимога
Відкликано скаржником

неправомірне рішення

Номер: 7e8d8758cbda4df39fe8abee8f774562
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-18-001737-a.a11
Назва: неправомірне рішення
Вимога:
Шановний Замовник! Встановлено невідповідність тендерних пропозицій, вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не загрузились всі документи
Дата скасування: 01.12.2019 19:30
Вимога
Є відповідь

відхилення

Номер: be602751aa6a42c794b5c94df852715f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-18-001737-a.a8
Назва: відхилення
Вимога:
Просимо конкретизувати який саме документ не було надано товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія «Євро Технології», для підтвердження відповідності передбачених статтею 17 Закону, та переглянути рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія «Євро Технології» у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 29.11.2019 19:00
Підтвердження вирішення: Згідно вимог тендерної документації на закупівлю переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1, 2, 4, 5, 6 (додаток 3), зокрема: оригінал або нотаріально завірену копію, або електронний оригінал документа, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, з датою видачі не більше місячної давнини до дати подання документа. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Департамент оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу 14.11.2019. 19.11.2019 товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія «Євро Технології» оприлюднено в електронній системі публічних закупівель «ProZorro» файли «Довідка ст 17 юр особа єдр.pdf», «Бурова.PDF», «дов гни Євро Технології.pdf», що містять, зокрема, скановану копію довідки Міністерства внутрішніх справ України (серія ААА № 0788597), з інформацією про те, що директор товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Євро Технології», Бурова Оксана Володимирівна, станом на 18.11.2019 до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Разом з тим, у вказаних файлах відсутня форма цінової пропозиції за підписом керівника або уповноваженого представника підприємства, організації, установи та завірена печаткою (у разі наявності) та надано скановану копію довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, від 19.11.2019, виданої ГУ ДПС у Дніпропетровській області (Додатком 3 вимагалися: «оригінал або нотаріально завірена копія, або електронний оригінал довідки органу Державної фіскальної служби, що є чинною на дату подання документу, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)»). Таким чином, у визначений строк (до 19.11.2019) товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія «Євро Технології» документи згідно визначеного Додатком 3 до тендерної документації на закупівлю переліку не надано.
Вимога
Є відповідь

відхилення

Номер: 58a14c70b0014ef9baf74d754531159d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-18-001737-a.a9
Назва: відхилення
Вимога:
Просимо конкретизувати який саме документ не було надано товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія «Євро Технології», для підтвердження відповідності передбачених статтею 17 Закону, та переглянути рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія «Євро Технології» у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 29.11.2019 18:58
Підтвердження вирішення: Згідно вимог тендерної документації на закупівлю переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1, 2, 4, 5, 6 (додаток 3), зокрема: оригінал або нотаріально завірену копію, або електронний оригінал документа, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, з датою видачі не більше місячної давнини до дати подання документа. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Департамент оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу 14.11.2019. 19.11.2019 товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія «Євро Технології» оприлюднено в електронній системі публічних закупівель «ProZorro» файли «Довідка ст 17 юр особа єдр.pdf», «Бурова.PDF», «дов гни Євро Технології.pdf», що містять, зокрема, скановану копію довідки Міністерства внутрішніх справ України (серія ААА № 0788597), з інформацією про те, що директор товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Євро Технології», Бурова Оксана Володимирівна, станом на 18.11.2019 до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Разом з тим, у вказаних файлах відсутня форма цінової пропозиції за підписом керівника або уповноваженого представника підприємства, організації, установи та завірена печаткою (у разі наявності) та надано скановану копію довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, від 19.11.2019, виданої ГУ ДПС у Дніпропетровській області (Додатком 3 вимагалися: «оригінал або нотаріально завірена копія, або електронний оригінал довідки органу Державної фіскальної служби, що є чинною на дату подання документу, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)»). Таким чином, у визначений строк (до 19.11.2019) товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія «Євро Технології» документи згідно визначеного Додатком 3 до тендерної документації на закупівлю переліку не надано.
Вимога
Без відповіді

Про дискваліфікацію учасника

Номер: 45cec322f56149e7bd51e627b29d8c0e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-18-001737-a.b7
Назва: Про дискваліфікацію учасника
Вимога:
Вимагаємо від Замовника вказати конкретні причини відхилення нашої вимоги про дискваліфікацію учасника ТОВ Б"777" згідно частини 1 п.4 Статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Про дискваліфікацію учасника

Номер: c91801ed75d04a22a361508fb2562c6d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-18-001737-a.b6
Назва: Про дискваліфікацію учасника
Вимога:
Вимагаємо від Замовника вказати конкретні причини відхилення нашої вимоги про дискваліфікацію учасника ТОВ "БЕМБІКС" згідно частини 1 п.4 Статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Шановний замовник. Згідно Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю:33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (засоби догляду за важкохворими на амбулаторному етапі, 8 лотів) Лот 4 Підгузок, розмір 6 (16 кг +) (35008 Дитячий підгузник) - 164916 од. і п.2 Загальних вимог: Товар повинен бути належним чином зареєстрованим в Україні. Для підтвердження цього Учасником обов’язково надається: а) копія декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів; б) копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. Учасник - ТОВ "Б-777" у складі своєї тендерної пропозиції надав копії Висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи: - від 08.05.2019 року за № 12.2-18-3/9837; - від 15.03.2017 року за № 602-123-20-2/6882. Об’ектом данних експертиз: підгузки дитячі (розміри: Маленькі (S), Середні (M), Максі (Maxi), Юниор (Junior), виготовлених у відповідності із ТУ У 14.1-38568656-005:2006. У вказаних висновках не має жодної інформації щодо предмету закупівлі: Підгузок, розмір 6 (16 кг +). А тому вони є нікчемними щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Не надання ТОВ "Б-777" у складі своєї тендерної пропозиції копії висновкусанітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар – пряме порушення умов тендерної документації цієї закупівлі і згідно п. 4 Статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція ТОВ "Б-777" повинна бути відхилина Замовником, а учасник ТОВ "Б-777" – дискваліфікованим. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо: 1. Дискваліфікувати учасника торгів ТОВ "Б-777" згідно п. 4 Статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відмінити вказані торги у зв’язку: - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій; Повідомляємо, якщо наша вимога не буде задовільнена, ми будемо вважати дії Замовника корупційними, а вся інформація по цій закупівлі буде передана у ЗМІ для подальшої правової оцінки.

Номер: ad8c5340fb7f42948da8913183268eda
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-18-001737-a.b5
Назва: Шановний замовник. Згідно Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю:33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (засоби догляду за важкохворими на амбулаторному етапі, 8 лотів) Лот 4 Підгузок, розмір 6 (16 кг +) (35008 Дитячий підгузник) - 164916 од. і п.2 Загальних вимог: Товар повинен бути належним чином зареєстрованим в Україні. Для підтвердження цього Учасником обов’язково надається: а) копія декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів; б) копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. Учасник - ТОВ "Б-777" у складі своєї тендерної пропозиції надав копії Висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи: - від 08.05.2019 року за № 12.2-18-3/9837; - від 15.03.2017 року за № 602-123-20-2/6882. Об’ектом данних експертиз: підгузки дитячі (розміри: Маленькі (S), Середні (M), Максі (Maxi), Юниор (Junior), виготовлених у відповідності із ТУ У 14.1-38568656-005:2006. У вказаних висновках не має жодної інформації щодо предмету закупівлі: Підгузок, розмір 6 (16 кг +). А тому вони є нікчемними щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Не надання ТОВ "Б-777" у складі своєї тендерної пропозиції копії висновкусанітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар – пряме порушення умов тендерної документації цієї закупівлі і згідно п. 4 Статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція ТОВ "Б-777" повинна бути відхилина Замовником, а учасник ТОВ "Б-777" – дискваліфікованим. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо: 1. Дискваліфікувати учасника торгів ТОВ "Б-777" згідно п. 4 Статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відмінити вказані торги у зв’язку: - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій; Повідомляємо, якщо наша вимога не буде задовільнена, ми будемо вважати дії Замовника корупційними, а вся інформація по цій закупівлі буде передана у ЗМІ для подальшої правової оцінки.
Вимога:
Про дискваліфікацію учасника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник не може задовольнити вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 12.11.2019 19:26
Підтвердження вирішення: Відповідно до норм статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються до органу Оскарження, в строки, передбачені законодавством, тобто до Антимонопольного комітету України.