• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Продукти лікувального харчування для хворих на муковісцидоз, 4 лота

Строк поставки: протягом 2019 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Торги не відбулися

1 330 110.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 305.50 UAH
Період оскарження: 18.09.2019 18:24 - 06.12.2019 00:00
Скарга
Відхилено

3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2019-09-18-001713-a шляхом внесення змін у Додаток № 2 Тендерної документації.

Номер: 4715b55838ab4409bdabf4ccc9d1e905
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-18-001713-a.a3
Назва: 3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2019-09-18-001713-a шляхом внесення змін у Додаток № 2 Тендерної документації.
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-18-001713-a Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру публічної закупівлі за предметом закупівлі – ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (лот 3 - Продукт спеціального функціонального харчування для дітей, хворих на муковісцидоз, - 150000 г суміші; лот 4 - Продукт спеціального функціонального харчування для дітей та дорослих, хворих на муковісцидоз, - 353100 г суміші) (далі за текстом – Процедура закупівлі). Суб’єкт оскарження – ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» (далі за текстом – Скаржник) як потенційний учасник Процедури закупівлі вважає, що тендерна документація по зазначеній Процедурі закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація) складена Замовником з порушеннями основних принципів публічних закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Таким чином, свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним: Згідно додатку № 2 Тендерної документації Замовником визначено наступні медико-технічні вимоги до предмету закупівлі: Лот 3 – Продукт спеціального функціонального харчування для дітей, хворих на муковісцидоз – 150000 г суміші: - загальна кількість – 150000 г порошкоподібної суміші; - вікова категорія від 1 до 10 років; - енергетична цінність – не менше 400 кал у 100 г суміші; - вміст жиру – не більше 24 г у 100 г суміші; - вміст білка – не менше 12 г у 100 г суміші; - вміст натрію – не більше 363 мг у 100 г суміші; - продукт повинен бути розфасованим у герметичні упаковки ємністю не більше 900 г. Лот 4 – Продукт спеціального функціонального харчування для дітей та дорослих, хворих на муковісцидоз – 353100 г суміші: - загальна кількість – 353100 г порошкоподібної суміші; - вікова категорія від 10 років та дорослих; - енергетична цінність – не менше 400 кал у 100 г суміші; - вміст жиру – не більше 24 г у 100 г суміші; - вміст білка – не менше 12 г у 100 г суміші; - вміст натрію – не більше 363 мг у 100 г суміші; - продукт повинен бути розфасованим у герметичні упаковки ємністю не більше 900 г. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так, Замовником в Тендерній документації фактично медико-технічні вимоги до предмету закупівлі виписані таким чином, що повністю відповідати ним має змогу лише товар одного виробника – Nestle Suisse S.A. (Нестле Свіс С.А.), Швейцарія (для дітей від 1 до 10 років – Peptamen ® Junior, а для дітей віком від 10 років та дорослих – Peptamen ®). Отже, Замовником штучно, звужено коло потенційних учасників Процедури закупівлі шляхом викладення медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, що їх задовольнити може товар лише одного виробника – Nestle Suisse S.A. (Нестле Свіс С.А.), Швейцарія, оскільки виробництво іншого товару, який має таке ж цільове призначення та схожі медико-технічні характеристики – Мілупа Цистілак (Mylupa Cystilac) – припинено, та про це був обізнаний Замовник, оскільки виробник такого товару повідомив про це в Процедурі закупівель, що оскаржується (в додатку – копія листа виробника щодо припинення виробництва Мілупа Цистілак (Mylupa Cystilac)). Скаржник має змогу поставити товар іншого виробника – «Н.В. Нутриція»/«H.V. Nutricia», Нідерланди – Нутрідрінк Протеїн/Nutridrink Protein з різними смаками (у Додатку надаємо копію етикетування зазначеного товару), але медико-технічні вимоги до предмету закупівлі виписані «під конкретного виробника», а саме: Nestle Suisse S.A. (Нестле Свіс С.А.), Швейцарія. Таким чином, Замовником порушені вимоги ст.ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На час розгляду скарги (до винесення рішення за скаргою) прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-18-001713-a. 3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2019-09-18-001713-a шляхом внесення змін у Додаток № 2 Тендерної документації.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.12.2019 00:19
Автор: ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР", Оксана Бузько 0503959249 nis@mpc-ua.com
Скарга
Виконана замовником

3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2019-09-18-001713-a шляхом внесення змін у Додаток № 2 Тендерної документації до лоту №3

Номер: 6a2410318feb41d1abb042cfb53b4c1e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-18-001713-a.b2
Назва: 3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2019-09-18-001713-a шляхом внесення змін у Додаток № 2 Тендерної документації до лоту №3
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-18-001713-a Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру публічної закупівлі за предметом закупівлі – ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (лот 3 - Продукт спеціального функціонального харчування для дітей від 1 року та дорослих, хворих на муковісцидоз, - 503100 г суміші) (далі за текстом – Процедура закупівлі). Суб’єкт оскарження – ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» (далі за текстом – Скаржник) як потенційний учасник Процедури закупівлі вважає, що тендерна документація по зазначеній Процедурі закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація) складена Замовником з порушеннями основних принципів публічних закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Таким чином, свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним: Згідно додатку № 2 Тендерної документації Замовником визначено наступні медико-технічні вимоги до предмету закупівлі: Лот 3 – Продукт спеціального функціонального харчування для дітей від 1 року та дорослих, хворих на муковісцидоз – 503100 г суміші: - загальна кількість – 503100 г порошкоподібної суміші, з них для дітей віком від 1 до 10 років – 150000 г порошкоподібної суміші, для хворих старше 10 років – 353100 г порошкоподібної суміші; - енергетична цінність – не менше 400 кал у 100 г суміші; - вміст жиру – не більше 24 г у 100 г суміші; - вміст білка – не менше 12 г у 100 г суміші; - вміст натрію – не більше 363 мг у 100 г суміші; - продукт повинен бути розфасованим у герметичні упаковки ємністю не більше 900 г. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так, Замовником в Тендерній документації фактично в одному лоті об’єднано закупівлю для різних вікових категорій – для дітей віком від 1 до 10 років та дітей старше 10 років та дорослих, а медико-технічні вимоги до предмету закупівлі виписані таким чином, що повністю відповідати ним має змогу лише товар одного виробника – Nestle Suisse S.A. (Нестле Свіс С.А.), Швейцарія (для дітей від 1 до 10 років – Peptamen ® Junior, а для дітей віком від 10 років та дорослих – Peptamen ®). Отже, Замовником штучно, звужено коло потенційних учасників Процедури закупівлі шляхом викладення медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, що їх задовольнити може товар лише одного виробника – Nestle Suisse S.A. (Нестле Свіс С.А.), Швейцарія, оскільки виробництво іншого товару, який має таке ж цільове призначення та схожі медико-технічні характеристики – Мілупа Цистілак (Mylupa Cystilac) – припинено, та про це був обізнаний Замовник, оскільки виробник такого товару повідомив про це в Процедурі закупівель, що оскаржується (в додатку – копія листа виробника щодо припинення виробництва Мілупа Цистілак (Mylupa Cystilac)). Скаржник має змогу поставити товар іншого виробника – «Н.В. Нутриція»/«H.V. Nutricia», Нідерланди – Нутрідрінк Протеїн/Nutridrink Protein з різними смаками (у Додатку надаємо копію етикетування зазначеного товару), але медико-технічні вимоги до предмету закупівлі виписані «під конкретного виробника», а саме: Nestle Suisse S.A. (Нестле Свіс С.А.), Швейцарія. Таким чином, Замовником порушені вимоги ст.ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На час розгляду скарги (до винесення рішення за скаргою) прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-18-001713-a. 3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2019-09-18-001713-a шляхом внесення змін у Додаток № 2 Тендерної документації. Додаток: 1. Підтвердження про внесення плати за подання скарги. 2. Копія листа виробника щодо припинення виробництва Мілупа Цистілак (Mylupa Cystilac). 3. Копія етикетування Нутрідрінк Протеїн.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.11.2019 23:12
Дата виконання рішення Замовником: 14.11.2019 18:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.11.2019 № 15946-р/пк-пз, враховуючи службову записку голови Постійної робочої групи Департаменту за відповідним напрямком роботи (с.з. від 12.11.2019 № 239/03.02), рішенням тендерного комітету від 14.11.2019 внесено зміни до тендерної документації на закупівлю: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (продукти лікувального харчування для хворих на муковісцидоз, 3 лота), ідентифікатор UA-2019-09-18-001713-a.
Автор: ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР", Оксана Бузько 0503959249 nis@mpc-ua.com
Скарга
Відхилено

Скарга АМКУ

Номер: d953350414c042ccb389e8e67a9c881b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-18-001713-a.b1
Назва: Скарга АМКУ
Скарга:
Дискримінаційні умови
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.10.2019 21:50
Автор: ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ", Олександр Гуділін +380504956417 tender@zm.kiev.ua