-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп’ютери, принтери та інше обладнання (джерело фінансування – власні кошти КП «Міський магазин»)
За власні кошти, з ПДВ
Завершена
81 901.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 409.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 409.51 UAH
Період оскарження:
18.09.2019 17:45 - 23.09.2019 23:00
Вимога
Відхилено
Заява до Замовника щодо перегляду питання про дискваліфікацію мене як учасника електронної закупівлі UA-2019-09-18-001660-a
Номер:
1da7b57a7c7042c28a68170652a80d36
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-18-001660-a.b1
Назва:
Заява до Замовника щодо перегляду питання про дискваліфікацію мене як учасника електронної закупівлі UA-2019-09-18-001660-a
Вимога:
ФОП "РУДИК ВІКТОР ОЛЕГОВИЧ"
Віктор Рудик
rudikfop@ukr.net
+380442290636
До Комунального підприємства "Міський магазин" виконавчого органу Київради
Код ЄДРПОУ: 36927573
Адреса: 01004, Україна, Київська область, Київ, вул. Басейна, б. 1/2-А
Заява до Замовника щодо перегляду питання про дискваліфікацію мене як учасника електронної закупівлі UA-2019-09-18-001660-a
Шановний замовнику! Просимо переглянути Ваше рішенні про мою дискваліфікацію, оскільки моя пропозиція повністю відповідає Вашим вимогам і умовам закупівлі.
Посилання на те, що я запропонував ДБЖ APC Smart-UPS C RM, яке не відповідає Вашому запиту, оскільки вимогою було те, що треба інше ДБЖ, а саме: APC Smart-UPS С 2000VA LCD 2U (SMC2000I-2U) – є помилковим. Такої моделі, як ДБЖ APC Smart-UPS C RM не існує, оскільки це є лише частина назви саме того ДБЖ, яке Ви вимагали.
Так, погоджуюся, що в моїй ціновій пропозиції залишився рядок, як залишок повної назви товару, який не відобразився при програмному переформатуванні одного виду файлу в інший. Повна ж назва товару зазначається така: «ДБЖ APC Smart-UPS C RM 2000VA LCD (SMC2000I-2U). Ось посилання, яке підтверджує, що в ціновій пропозиції я пропонував Вам саме той товар, який Ви вимагали https://hotline.ua/computer-istochniki-besperebojnogo-pitaniya/apc-smart-ups-c-rm-2000va-lcd-smc2000i-2u/ Однак, зауважую, що в іншому документі про детальний опис та технічні характеристики, я зазначив, що пропонує саме той товар і ті моделі, які Ви вимагали. А саме, в документі під назвою файлу «РВО1754_Погодження технічних вимог.pdf» подається повна назва товарів і їх технічні характеристики, які повністю відповідають Вашим вимогам.
Також, звертаю увагу, що згідно Вашого документа «ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» в загальній частині пунктом 16 передбачалося, що, цитую: «Замовник залишає за собою право вимагати від Учасника інші документи, що можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до Учасника.».
А оскільки, електронні закупівлі і аукціони проводяться з метою ефективного використання коштів, та, оскільки ч.1 ст.2 ЗУ Про публічні закупівлі (далі – Закон), визначає, що «Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору…». При цьому, Замовник зобов’язаний дотримуватися принципів, виписаних в ст. 3 Закону: «Стаття 3. Принципи здійснення закупівель. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням», прошу, керуючись нормою Закону, а саме: принципом максимально економії та ефективність – переглянути Ваше рішення, щодо моєї дискваліфікації.
30 вересня 2019 року
Рудик В.О.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2019 15:05
Вирішення:
Фізичній особі-підприємцю Рудику Віктору Олеговичу
Комунальним підприємством «Міський магазин» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КП «Міський магазин», Підприємство), опрацьовано вимогу фізичної особи-підприємця Рудика Віктора Олеговича (далі – ФОП Рудик В.О.) від 30.09.2019 № UA-2019-09-18-001660-a.b1 щодо рішення замовника (ФОП "РУДИК ВІКТОР ОЛЕГОВИЧ" , 78200 UAH) та повідомляємо.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 3 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (далі – Інструкція) пропозиція учасника – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником.
Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерним комітетом КП «Міський магазин» 30 вересня 2019 року прийнято рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету комунального підприємства «Міський магазин» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) № 64, яким дискваліфіковано ФОП Рудика В.О. по Закупівлі: ДК 021:2015 код 30200000-1 - комп’ютерне обладнання та приладдя (персональні комп’ютери, принтери та інше обладнання (джерело фінансування – власні кошти КП «Міський магазин») у зв’язку з невідповідністю пропозиції умовам Закупівлі.
По-перше, всупереч вимог Додатку 4 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, ФОП Рудик В.О. не надано у складі пропозиції підписаний уповноваженою особою Учасника та засвідчений печаткою проект договору в електронному (сканованому) вигляді.
По-друге, ФОП Рудик В.О. у формі «Цінова пропозиція» зазначив «Джерело безперебійного живлення APC Smart-UPS C RM», тоді як технічними (якісними) вимогами до товарів (Додаток 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель) вимагалося APC Smart-UPS С 2000VA LCD 2U (SMC2000I-2U). Таким чином, запропонований Учасником товар не відповідає технічним (якісним) вимогам до товарів.
Згідно з абзацом третім пункту 3 Інструкції, переможець — учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем.
З огляду на зазначене, пропозиція Учасника не відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, а тому ФОП Рудик В.О. не може бути визначений переможцем по Закупівлі: ДК 021:2015 код 30200000-1 - комп’ютерне обладнання та приладдя (персональні комп’ютери, принтери та інше обладнання (джерело фінансування – власні кошти КП «Міський магазин»).
Таким чином, тендерний комітет КП «Міський магазин», дискваліфікувавши ФОП Рудик В.О., діяв у спосіб, в межах та з дотриманням принципів, передбачених Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено