Засіб рідкий для чищення зовнішніх поверхонь рухомого складу концентрований універсальний
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - Засіб рідкий для чищення зовнішніх поверхонь рухомого складу концентрований універсальний - 39 900 л - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Торги відмінено
3 591 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 910.00 UAH
Дата прийняття скарги до розгляду:16.12.2019 04:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:14.01.2020 21:50
Автор:ТОВ ЕКОВІН ТМ, Смірнов Петро Іванович +380675052150 smirnoff0529@gmail.com
declined
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:8fb0d20f6e874602b502a29b46a681db
Пов'язана кваліфікація:ТОВ ЕКОВІН ТМ, UA-EDR 41426106
Ідентифікатор запиту:UA-2019-09-18-000867-c.b2
Назва:Скарга на дії Замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя
Липківського, 45, м. Київ,03035
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю
«ЕКОВІН ТМ»
Код ЄДРПОУ 41426106
Адреса : 21034,м. Вінниця,
вул. Волошкова, буд.8/85.
телефон (097)8922438,
(067)5052150. ecovintm@gmail.com
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ"
АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА
"УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄРДПОУ 41022900 Адреса: 01032, Україна, Київська обл.,
Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ,
будинок 21 А
Інформація про закупівлю: Код ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для
чищення (Засіб рідкий для чищення зовнішніх поверхонь рухомого складу концентрований
універсальний)
Iдентифікатор закупівлі:
UA-2019-09-18-000867-c
плата за подання скарги - 5000 гривень.
Скарга на дії Замовника
Філією "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) на Засіб рідкий для чищення зовнішніх поверхонь рухомого складу концентрований універсальний Код ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для чищення.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОВІН ТМ» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендеру пропозицію. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для чищення (Засіб рідкий для чищення зовнішніх поверхонь рухомого складу концентрований універсальний)
29.10.2019 року Скаржником було надано (завантажено) свою пропозицію № 10/07-33 від 07.10.2019 року щодо участі у процедурі електронних торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для чищення (Засіб рідкий для чищення зовнішніх поверхонь рухомого складу концентрований універсальний), яка відповідає вимогам ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» порядку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подана в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з яких складається тендерна пропозиція.
Учасник розмістив (завантажив) в електронній системі закупівель документи, передбачені в цій тендерній документації (ТД) в електронному вигляді (сканованому в форматі Portable Document Format, далі – pdf), які містять:
– цінову пропозицію на участь за формою згідно з Додатком № 3 ТД ;
– документи, що визначені, зокрема, Додатком № 2 ТД Додатку №8 ТД, пунктом 3.7 ТД та іншими додатками та вимогами ТД;
– лист підтвердження згоди щодо всіх умов проекту договору відповідно Додатку № 9 ТД (зразок листа зазначено в Додатку №8 ТД );
– забезпечення тендерної пропозиції.
За результатами торгів, що відбулись, цінова пропозиція Скаржника була мінімальною – 2 433 900,00 грн.
31.10..2019 року Замовником в електронній системі закупівель було розміщено ПРОТОКОЛ № 76- /10/19 від 31.10.2019 р. про подовження розгляду пропозицій до 20 робочих днів в зв’язку з великим об’ємом інформації.
01.11.2019 року Замовником в електронній системі закупівель було розміщено ПРОТОКОЛ № 76-11/10/19 від 31.10.2019 р. про дискваліфікацію Скаржника.
01.11.2019 року Замовником в електронній системі закупівель було розміщено ПРОТОКОЛ № 76-11-1/10/19 від 31.10.2019 р про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІММЕЛЬ"та про намір укласти з переможцем договір на суму 2 992 500,00грн.
. Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 76-11/10/19 від 31.10.2019 р. причиною відхилення пропозиції Скаржника у вищевказаних торгах стало наступне.
Пропозиція ТОВ «ЕКОВІН ТМ» була відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації , а саме:
Учасником надано пропозицію, яка не містить позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми), що не відповідає умовам п. 4.3 додатку 2 тендерної документації.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника таким, що порушують його права та інтереси так як дотримався всіх вимог щодо умов надання документації електронних торгів.
В складі тендерної пропозиції в архівованій папці «Кваліфікація» Скаржником надано належним чином складений документ під назвою «Довідка про досвід», в якому, відповідно до умов п.4.3. Додатку №2 тендерної документації міститься позитивний відгук замовника - РФ Донецька залізниця ПАТ УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ про належне виконання договору поставки № ДОН /НХ -18286/ НЮ-В від 24.05.2018.
В тендерній документації серед кваліфікаційних критеріїв зазначено:
4.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
4.3.1 Довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору поставки товару/договорів поставки товарів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою.
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо інформація наведена в довідці підтверджує досвід виконання аналогічного/аналогічних договору поставки товару/договорів поставки товарів.
Довідка складається у довільній формі з зазначенням відповідної інформації (скріпляється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника)
ДОВІДКА
про досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів
______________________ /найменування Учасника/ підтверджує, що має досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів постачання, а саме:
№ з/п Назва контрагента Предмет договору Термін виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента
4.3.2.На підтвердження інформації, наданої згідно довідки, учасник повинен надати скановану копію(ї) аналогічного/аналогічних договору/договорів.
4.3.3.Позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми).
Крім того, в тендерній документації , відповідно до Закону про закупівлі, визначено ігнорування Замовником формальних помилок ( а саме, за текстом):
До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться:
- відсутність ЕЦП або КЕП на окремих документах, окрім відсутності ЕЦП або КЕП Гаранта на забезпеченні тендерної пропозиції;
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації.
- Зміна розширення сканованого(их) файлу(ів) PDF (PortableDocumentFormat) в результаті накладання ЕЦП або КЕП.
- відсутність печатки (за умови її використання) або підпису на окремих копіях (сканах) документів, підготовлених безспосередньо учасником, крім тих, що підлягають засвідченню учасником;
- зазначення в документах учасника попередньої назви вулиці, міста, підприємства (установи) тощо, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» №317-VIII;
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства (учасника);
- встановлення учасником торгів іншої одиниці виміру:
Наприклад: комплект замість комплексу або штука замість одиниці, якщо це не змінює кількісних та/або якісних характеристик предмета закупівлі;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації.
Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника;
ФОРМА ПОЗИТИВНОГО ВІДГУКУ ПРО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ НІ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, НІ В ЗАКОНІ ПРО ЗАКУРІВЛІ НЕ ВИЗНАЧЕНА. Але зміст позитивного відгуку від цього не змінюється – це підтвердження сумлінного виконання договору поставки в частині дотримання термінів поставки, кількості і якості товару.
На підтвердження інформації про виконання аналогічного договору Скаржником надано ( дослівно, по тексту документу під назвою «Довідка про досвід»):
«Скан-копії договору, видаткових накладних, акту приймання - передачі від 12.06.2018 з позитивним відгуком – додаються.»
При постачанні нашої продукції ми завжди складаємо і підписуємо сумісно з замовником акт приймання - передачі товару з зазначенням (див. скан-копію Акту):
- номерів договору поставки,
- дати набуття поставки,
- кількості і вартості товару,
- документальної відповідності умовам договору,
- зауважень (відсутності зауважень) Замовника до якості і технічних характеристик товару.
ПОЗИТИВНИЙ ВІДГУК І ПО ЗМІСТУ І ПО ФОРМІ МІСТИТЬСЯ В АКТІ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ, (Скаржник зазначив це в Довідці про досвід).
Додатково, про повноту та своєчасність ( відповідно договору) поставки свідчить надана в складі Довідки про досвід скан - копія видаткової накладної з підписом Замовника про придбання товару.
Дата підписання договору -24.05.2018, дата відвантаження товару -04.06.2018,дата приймання товару-12.06.2018.
Враховуючи вищенаведене Скаржник стверджує, що належним чином оформлені документи у складі поданої їм тендерної пропозиції свідчать про стовідсоткову відповідність кваліфікаційних критеріїв, наданих Скаржником умовам тендерної документації за ідентифікатором UA-2019-09-18-000867-c.
Наразі звертаємо увагу, що Довідка про досвід виконання аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «ХІММЕЛЬ» замість термінів виконання договору містить дату закінчення строку дії договору – 31.12.2019., що ніяк не свідчить про своєчасність поставки, а зміст їх позитивного висновку у вигляді листа відрізняється від змісту нашого позитивного відгуку у вигляді акту лише рекомендацію про співробітництво. Але ж Замовник у тендерній документації вимагав відгуку на підтвердження виконання договору, а не листа з рекомендацією.
Скаржник стверджує, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, ознаки монопольного зговору, що у свою чергу, є грубим порушенням ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням; вільного переміщення товарів; свободи надання послуг.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст.18, 20 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,-
Прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2.Прийняти рішення про встановлення порушень в діях Замовника при
здійсненні процедури закупівлі Код ДК 021:2015 - 39830000-9
Продукція для чищення (Засіб рідкий для чищення зовнішніх поверхонь
рухомого складу концентрований універсальний). Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-09-18-000867-c
3.Зобов’язати Замовника - Філією "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати Протокол № 76-11/10/19 від 31.10.2019 р про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОВІН ТМ» код ЄДРПОУ41426106 .
4. Зобов’язати Замовника - Філією "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ":
- скасувати Протокол № 76-11-1/10/19 від 31.10.2019 р про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІММЕЛЬ" код ЄДРПОУ 40206074;
- відізвати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю із ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІММЕЛЬ" код ЄДРПОУ 40206074.
Додатки:
1. Тендерна документація зі змінами.
2. Цінова пропозиція ТОВ «ЕКОВІН ТМ» № 10/07-33 від 07.10.2019 р.
3. ПРОТОКОЛ № 76- /10/19 від 31.10.2019 р. про продовження
4. ПРОТОКОЛ № 76-11/10/19 від 31.10.2019 р. про дискваліфікацію
5. ПРОТОКОЛ № 76-11-1/10/19 від 31.10.2019 р про визнання переможцем
6. Документ ТОВ «ЕКОВІН ТМ» «Довідка про досвід.»
7. Документ ТОВ «ХІММЕЛЬ» «Д.2.4.3.1Довідка.»
8. Документ ТОВ «ХІММЕЛЬ» «Д.2.4.3.2. Аналогічний договір.»
9. Документ ТОВ «ХІММЕЛЬ» «Д.2.4.3.3. Відгук.»
10. Повідомлення про намір укласти договір.
11. Підтвердження плати за подання скарги.
З повагою,
Директор Т.С. Тітов
Дата прийняття скарги до розгляду:11.11.2019 20:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:05.12.2019 02:36
Дата виконання рішення Замовником:06.12.2019 08:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:1. Рішенням № 17701-р/пк-пз від 29.11.2019 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язано, філію «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОВІН ТМ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ХІММЕЛЬ" переможцем процедури закупівлі.
2. Підчас розгляду встановлено:
Пропозиція учасника ТОВ ЕКОВІН ТМ не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Учасником надано пропозицію, яка не містить протокол СЕС, в якому зазначено, що нормативний документ на виготовлення продукцii вiдповiдае вимогам безпеки для здоровья та життя людини, що не відповідає умовам пп. 1.2. п. додатку 1 тендерної документації.
Учасником надано пропозицію, яка не містить протокол випробувань робочого розчину продукції, зокрема на показник «Чистяча здатність», в пропозиції надано протокол випробувань 9592/19-м, на вказаний вище показник, на концентрат запропонованої продукції, що не відповідає умовам п. 6 додатка А додатку 1 тендерної документації.
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОВІН ТМ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ХІММЕЛЬ" переможцем процедури закупівлі.
2. Пропозицію учасника ТОВ ЕКОВІН ТМ відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Автор:ТОВ ЕКОВІН ТМ, Смірнов Петро Іванович +380675052150 smirnoff0529@gmail.com
resolved
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на дії Замовника
Номер:52caf8e97e894db88eaa60a7d5bce8c9
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІММЕЛЬ", UA-EDR 40206074
Ідентифікатор запиту:UA-2019-09-18-000867-c.b3
Назва:Скарга на дії Замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя
Липківського, 45, м. Київ,03035
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю
«ЕКОВІН ТМ»
Код ЄДРПОУ 41426106
Адреса : 21034,м. Вінниця,
вул. Волошкова, буд.8/85.
телефон (097)8922438,
(067)5052150. ecovintm@gmail.com
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ"
АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА
"УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄРДПОУ 41022900 Адреса: 01032, Україна, Київська обл.,
Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ,
будинок 21 А
Інформація про закупівлю: Код ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для
чищення (Засіб рідкий для чищення зовнішніх поверхонь рухомого складу концентрований
універсальний)
Iдентифікатор закупівлі:
UA-2019-09-18-000867-c
плата за подання скарги - 5000 гривень.
Скарга на дії Замовника
Філією "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) на Засіб рідкий для чищення зовнішніх поверхонь рухомого складу концентрований універсальний Код ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для чищення.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОВІН ТМ» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендеру пропозицію. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для чищення (Засіб рідкий для чищення зовнішніх поверхонь рухомого складу концентрований універсальний)
29.10.2019 року Скаржником було надано (завантажено) свою пропозицію № 10/07-33 від 07.10.2019 року щодо участі у процедурі електронних торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для чищення (Засіб рідкий для чищення зовнішніх поверхонь рухомого складу концентрований універсальний), яка відповідає вимогам ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» порядку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подана в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з яких складається тендерна пропозиція.
Учасник розмістив (завантажив) в електронній системі закупівель документи, передбачені в цій тендерній документації (ТД) в електронному вигляді (сканованому в форматі Portable Document Format, далі – pdf), які містять:
– цінову пропозицію на участь за формою згідно з Додатком № 3 ТД ;
– документи, що визначені, зокрема, Додатком № 2 ТД Додатку №8 ТД, пунктом 3.7 ТД та іншими додатками та вимогами ТД;
– лист підтвердження згоди щодо всіх умов проекту договору відповідно Додатку № 9 ТД (зразок листа зазначено в Додатку №8 ТД );
– забезпечення тендерної пропозиції.
За результатами торгів, що відбулись, цінова пропозиція Скаржника була мінімальною – 2 433 900,00 грн.
31.10..2019 року Замовником в електронній системі закупівель було розміщено ПРОТОКОЛ № 76- /10/19 від 31.10.2019 р. про подовження розгляду пропозицій до 20 робочих днів в зв’язку з великим об’ємом інформації.
01.11.2019 року Замовником в електронній системі закупівель було розміщено ПРОТОКОЛ № 76-11/10/19 від 31.10.2019 р. про дискваліфікацію Скаржника.
01.11.2019 року Замовником в електронній системі закупівель було розміщено ПРОТОКОЛ № 76-11-1/10/19 від 31.10.2019 р про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІММЕЛЬ"та про намір укласти з переможцем договір на суму 2 992 500,00грн.
. Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 76-11/10/19 від 31.10.2019 р. причиною відхилення пропозиції Скаржника у вищевказаних торгах стало наступне.
Пропозиція ТОВ «ЕКОВІН ТМ» була відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації , а саме:
Учасником надано пропозицію, яка не містить позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми), що не відповідає умовам п. 4.3 додатку 2 тендерної документації.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника таким, що порушують його права та інтереси так як дотримався всіх вимог щодо умов надання документації електронних торгів.
В складі тендерної пропозиції в архівованій папці «Кваліфікація» Скаржником надано належним чином складений документ під назвою «Довідка про досвід», в якому, відповідно до умов п.4.3. Додатку №2 тендерної документації міститься позитивний відгук замовника - РФ Донецька залізниця ПАТ УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ про належне виконання договору поставки № ДОН /НХ -18286/ НЮ-В від 24.05.2018.
В тендерній документації серед кваліфікаційних критеріїв зазначено:
4.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
4.3.1 Довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору поставки товару/договорів поставки товарів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою.
Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо інформація наведена в довідці підтверджує досвід виконання аналогічного/аналогічних договору поставки товару/договорів поставки товарів.
Довідка складається у довільній формі з зазначенням відповідної інформації (скріпляється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника)
ДОВІДКА
про досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів
______________________ /найменування Учасника/ підтверджує, що має досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів постачання, а саме:
№ з/п Назва контрагента Предмет договору Термін виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента
4.3.2.На підтвердження інформації, наданої згідно довідки, учасник повинен надати скановану копію(ї) аналогічного/аналогічних договору/договорів.
4.3.3.Позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми).
Крім того, в тендерній документації , відповідно до Закону про закупівлі, визначено ігнорування Замовником формальних помилок ( а саме, за текстом):
До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться:
- відсутність ЕЦП або КЕП на окремих документах, окрім відсутності ЕЦП або КЕП Гаранта на забезпеченні тендерної пропозиції;
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації.
- Зміна розширення сканованого(их) файлу(ів) PDF (PortableDocumentFormat) в результаті накладання ЕЦП або КЕП.
- відсутність печатки (за умови її використання) або підпису на окремих копіях (сканах) документів, підготовлених безспосередньо учасником, крім тих, що підлягають засвідченню учасником;
- зазначення в документах учасника попередньої назви вулиці, міста, підприємства (установи) тощо, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» №317-VIII;
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства (учасника);
- встановлення учасником торгів іншої одиниці виміру:
Наприклад: комплект замість комплексу або штука замість одиниці, якщо це не змінює кількісних та/або якісних характеристик предмета закупівлі;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації.
Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника;
ФОРМА ПОЗИТИВНОГО ВІДГУКУ ПРО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ НІ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, НІ В ЗАКОНІ ПРО ЗАКУРІВЛІ НЕ ВИЗНАЧЕНА. Але зміст позитивного відгуку від цього не змінюється – це підтвердження сумлінного виконання договору поставки в частині дотримання термінів поставки, кількості і якості товару.
На підтвердження інформації про виконання аналогічного договору Скаржником надано ( дослівно, по тексту документу під назвою «Довідка про досвід»):
«Скан-копії договору, видаткових накладних, акту приймання - передачі від 12.06.2018 з позитивним відгуком – додаються.»
При постачанні нашої продукції ми завжди складаємо і підписуємо сумісно з замовником акт приймання - передачі товару з зазначенням (див. скан-копію Акту):
- номерів договору поставки,
- дати набуття поставки,
- кількості і вартості товару,
- документальної відповідності умовам договору,
- зауважень (відсутності зауважень) Замовника до якості і технічних характеристик товару.
ПОЗИТИВНИЙ ВІДГУК І ПО ЗМІСТУ І ПО ФОРМІ МІСТИТЬСЯ В АКТІ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ, (Скаржник зазначив це в Довідці про досвід).
Додатково, про повноту та своєчасність ( відповідно договору) поставки свідчить надана в складі Довідки про досвід скан - копія видаткової накладної з підписом Замовника про придбання товару.
Дата підписання договору -24.05.2018, дата відвантаження товару -04.06.2018,дата приймання товару-12.06.2018.
Враховуючи вищенаведене Скаржник стверджує, що належним чином оформлені документи у складі поданої їм тендерної пропозиції свідчать про стовідсоткову відповідність кваліфікаційних критеріїв, наданих Скаржником умовам тендерної документації за ідентифікатором UA-2019-09-18-000867-c.
Наразі звертаємо увагу, що Довідка про досвід виконання аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «ХІММЕЛЬ» замість термінів виконання договору містить дату закінчення строку дії договору – 31.12.2019., що ніяк не свідчить про своєчасність поставки, а зміст їх позитивного висновку у вигляді листа відрізняється від змісту нашого позитивного відгуку у вигляді акту лише рекомендацію про співробітництво. Але ж Замовник у тендерній документації вимагав відгуку на підтвердження виконання договору, а не листа з рекомендацією.
Скаржник стверджує, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, ознаки монопольного зговору, що у свою чергу, є грубим порушенням ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням; вільного переміщення товарів; свободи надання послуг.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст.18, 20 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,-
Прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2.Прийняти рішення про встановлення порушень в діях Замовника при
здійсненні процедури закупівлі Код ДК 021:2015 - 39830000-9
Продукція для чищення (Засіб рідкий для чищення зовнішніх поверхонь
рухомого складу концентрований універсальний). Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-09-18-000867-c
3.Зобов’язати Замовника - Філією "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати Протокол № 76-11/10/19 від 31.10.2019 р про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОВІН ТМ» код ЄДРПОУ41426106 .
4. Зобов’язати Замовника - Філією "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ":
- скасувати Протокол № 76-11-1/10/19 від 31.10.2019 р про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІММЕЛЬ" код ЄДРПОУ 40206074;
- відізвати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю із ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІММЕЛЬ" код ЄДРПОУ 40206074.
Додатки:
1. Тендерна документація зі змінами.
2. Цінова пропозиція ТОВ «ЕКОВІН ТМ» № 10/07-33 від 07.10.2019 р.
3. ПРОТОКОЛ № 76- /10/19 від 31.10.2019 р. про продовження
4. ПРОТОКОЛ № 76-11/10/19 від 31.10.2019 р. про дискваліфікацію
5. ПРОТОКОЛ № 76-11-1/10/19 від 31.10.2019 р про визнання переможцем
6. Документ ТОВ «ЕКОВІН ТМ» «Довідка про досвід.»
7. Документ ТОВ «ХІММЕЛЬ» «Д.2.4.3.1Довідка.»
8. Документ ТОВ «ХІММЕЛЬ» «Д.2.4.3.2. Аналогічний договір.»
9. Документ ТОВ «ХІММЕЛЬ» «Д.2.4.3.3. Відгук.»
10. Повідомлення про намір укласти договір.
11. Підтвердження плати за подання скарги.
З повагою,
Директор Т.С. Тітов
Дата прийняття скарги до розгляду:11.11.2019 20:48
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:14.11.2019 20:50
Автор:ТОВ ЕКОВІН ТМ, Смірнов Петро Іванович +380675052150 smirnoff0529@gmail.com
invalid
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на умови ТД
Номер:f3e6e5e49429473fb9d72456ea525df5
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2019-09-18-000867-c.b1
Назва:Скарга на умови ТД
Скарга:
1. Платіжне доручення про сплату 5 000 грн. за подання скарги;
2. Копія акту випробувань в підрозділі АТ «Укрзалізниця»;
3. Копія відповіді виробника про відмову надання повної копії технічних умов;
Копія відповіді виробника про відсутність інших висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи
4. Скарга