• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92

кошти місцевого бюджету

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження: 18.09.2019 16:31 - 29.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Необ’єктивність та упередженість в оцінці тендерних пропозицій учасників. Невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації

Номер: 1181ccc322a24fa0a2f6fdd8260b5daa
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-18-000763-c.b1
Назва: Необ’єктивність та упередженість в оцінці тендерних пропозицій учасників. Невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Вимога:
Звертаємось із вимогою щодо надання додаткової інформації КП «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» (далі-Замовник) підстав відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ». 1. Згідно протоколу № 486 від 11.10.2019 р. : «після розгляду договору від 27.02.2019 р. № ДГ0000626, Замовником було виявлено відсутність документів, які підтверджують наявність однієї АЗС по вул. Південне шосе,75, яка розташована на відстані не більше 3 км від дільниці Замовника (ШЕД -7) в Заводському районі за адресою: м. Запоріжжя, вул. Цимлянська,25». Зазначаємо, що не погоджуємось із таким рішенням у зв’язку з наступним: Учасником ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» було виконано усі вимоги тендерної документації (Додаток 1), а саме: - надано партнерський договір № ДГ00000626 від 27.02.2019 р., в якому зазначено майно (розділ.1 Договору: на сайті www.brsm-nafta.com), яке зазначено в довідках у відповідності до Додатку 1 . - надано гарантійний лист емітента, який надає картки-талони на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск ПММ. - АЗС БРСМ розташована на відстані не більш 3 км від дільниці Замовника (ШЕД-7). Враховуючи викладене, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» наявні всі необхідні документи , щодо партнерської АЗС. 2. Згідно протоколу № 486 від 11.10.2019 р. : «Додатком 1 (примітки до Додатку 1) тендерної документації Замовник вимагає у складі тендерної пропозиції учасника довідку, якою він підтверджує відсутність фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю надання товару (талонів, скретч-карток, ПММ наливом незалежно від причини), крім випадків настання форс-мажорних обставин, які підтверджуються компетентними органами проте, учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку від 02.10.2019 р.№ 0210, в якій повідомляє, що має в наявності одиночний випадок припинення договірних відносин з замовником, що свідчить про невідповідність вимогам тендерної документації Замовника». С приводу цієї причини дискваліфікації, ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» додає відгук КЗ «ЗОШВСМ» ЗОР. Крім того, звертаємо увагу на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» вимогам тендерної документації, а саме: Згідно вимог Додатка 1 до тендерної документації, учасник повинен надати: 1.Довідку, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - це довідка, в якій зазначено наявність складів, офісів, АЗС – по 2 (дві) у кожному із 7 (семи) районів м. Запоріжжя, транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання – перелік власних, орендованих, згідно договору лізингу та інших договорів. - АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином, щоб відстань від автогосподарства та кожної ШЕД була не більш 3км від як мінімум 2 АЗС. 2. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково повинно бути зазначено наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів АЗС та/або касирів АЗС не менше 14 (за штатом підприємства учасника/ за штатом підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги (зазначити назву підприємства) На виконання спеціальних вимог щодо АЗС, ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначив партнерські АЗС, які знаходяться на відстані не більш 3 км від автогосподарства та кожної ШЕД, а саме : - ТОВ «Лівайн торг» - ТОВ «Простор ДС» - ТОВ «Белнафтогаз» - ТОВ «Ріф січ» У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» зазначив працівників за штатом підприємств партнерів: - ТОВ «Простор ДС» - 8 операторів АЗС За штатом підприємства учасника: - ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» - директор, комірник та працівників ТОВ «Формула-Д»: - у кількості - 4!!!! касирів АЗС, 1 працівника зі збуту, 2 операторів АЗС. Приймаючи до уваги відповідь Замовника на вимогу щодо розташування АЗС, по закупівлям UA-2019-09-13-001504-a, UA-2019-09-13-002069-b, UA-2019-09-11-000723-a, UA-2019-09-11-000644-c , ТОВ «Формула-Д» не є підприємством-партнером, тому що АЗС, не знаходиться в 3 км від виробничих дільниць Замовника, Із відповіді Замовника: «Відповідно до зазначених вимог Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість зазначити в довідці АЗС своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто Учаснику НЕОБХІДНО мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС, ЯКІ ЗНАХОДЯТЬСЯ в 3км від виробничих дільниць Замовника. Якщо АЗС будуть розташовані на невизначеній відстані, то для заправки транспортних засобів необхідно буде витрачати додаткові ресурси, що призведе до зайвої витрати пального та робочого часу працівників. Перелічені вимоги не є дискримінаційними, а необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів. Вимоги, які не стосуються постачальників нафтопродуктів Замовником не передбачені.» Враховуючи вищенаведене, ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» підтвердило наявність директора, комірника та 8 операторів АЗС, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» вимогам тендерної документації Замовника. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» мала бути відхилена на підставі норм ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, та керуючись ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: Скасувати рішення прийняте згідно Протоколу № 486 від 11.10.2019 р. по закупівлі UA-2019-09-18-000763-c . Провести завершення процедури закупівлі (UA-2019-09-18-000763-c ) згідно норм чинного законодавства України та Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу щодо відміни рішення Замовника відхилено
Статус вимоги: Відхилено