-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Суміш ремонтна MasterEmaco S 488 PG
Завершена
175 368.38
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 876.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 876.84 UAH
Період оскарження:
18.09.2019 14:31 - 23.09.2019 17:00
Вимога
Відхилено
Проведення аудиту Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст"
Номер:
99ce8156334e4bd1b1f92e2561613179
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-18-001618-b.b6
Назва:
Проведення аудиту Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст"
Вимога:
З боку учасника будуть надані запити до відповідних контролируючих органів що злочиних діяній посадових осіб. З приводу порушень Замовником своїх критеріїв.
Зазначено!!!!!
Учасники, які не надали (на момент проведення аукціону) зазначенні документи (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) та/або надали не у повному обсязі, відхиляються.
Замовник порушив вимоги!!!!!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2019 16:17
Вирішення:
Проведення допорогових закупівель регламентується Наказом ДП «ПРОЗОРО» № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
У вищезазначеній Інструкції заборон щодо довантаження учасником переможцем торгів на стадії «Кваліфікації» документів для підтвердження технічних характеристик відсутні.
Крім того, Учасник у складі своєї документації надав сертифікати аналізу, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат офіційного ділера на товар який планується до постачання.
Головним критерієм оцінки пропозицій учасників є ціна, різниця між пропозиціями учасника ТОВ "АСКЕЙ" та ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД" складає 34 999,99 що є суттєвою економією бюджетних коштів для підприємства "Київавтошляхміст".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Номер:
243667aab1f740a9a5670ac66037f07f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-18-001618-b.b5
Назва:
За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Вимога:
Закону України «Про публічні закупівлі»;
Наказ 05.08.2016 № 158 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31 серпня 2016 р. за № 1203/29333 НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ Про затвердження Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування
Кодексу України про адміністративні правопорушення
Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі
Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
• Порушення Розділу VIII ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Закону України «Про публічні закупівлі»
Стаття 38. Відповідальність за порушення вимог цього Закону
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Стаття 364. Кримінальний кодекс України
1. Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з корисливих мотивів чи в інших особистих інтересах або в інтересах третіх осіб, використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб,-карається виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років, із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
Кодексі України про адміністративні правопорушення;
Кримінальний кодекс України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2019 16:00
Вирішення:
Проведення допорогових закупівель регламентується Наказом ДП «ПРОЗОРО» № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
У вищезазначеній Інструкції заборон щодо довантаження учасником переможцем торгів на стадії «Кваліфікації» документів для підтвердження технічних характеристик відсутні.
Крім того, Учасник у складі своєї документації надав сертифікати аналізу, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат офіційного ділера на товар який планується до постачання.
Головним критерієм оцінки пропозицій учасників є ціна, різниця між пропозиціями учасника ТОВ "АСКЕЙ" та ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД" складає 34 999,99 що є суттєвою економією бюджетних коштів для підприємства "Київавтошляхміст".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога Про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Номер:
5f594eae4ae94c53a6ba3903e13c61e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-18-001618-b.b4
Назва:
Вимога
Про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Вимога:
Звернення до Державній аудиторській службі України
КИЇВСЬКА МІСЬКА
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Код ЄДРПОУ засновника: 00022527
Адреса засновника: 01044, м. Київ,
Шевченківський район,
ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 36
ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
Адреса: вул. Симона Петлюри 15, Київ, 01032
+380(44) 294-64-63
E-mail: info@dbr.gov.ua
Просимо звернути увагу на відповідність дії посадових осіб Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст".
По тендерам Порушення умов тендеру Замовником UA-2019-06-07-002433-b
Порушення умов тендеру Замовником UA-2019-06-10-002230-b
Порушення умов тендеру Замовником UA-2019-09-18-001618-b
В ProZorro працює система, яка автоматично шукає підозрілі закупівлі та відправляє їх на моніторинг Державній аудиторській службі України (далі - Держаудитслужба). Це дозволяє аудиторам виявляти недобросовісних державних Замовників/Порстачальників на ранніх стадіях закупівлі та боротися із тендерними правопорушеннями. За підроблення чи використання підроблених документів (тендерна документація) замовник несе відповідальність згідно ст. 358 Кримінального кодексу України Держава в особі суб'єкта призначення має право зворотної вимоги (регресу) до винного державного службовця у розмірі та порядку, визначених законом
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2019 15:56
Вирішення:
Проведення допорогових закупівель регламентується Наказом ДП «ПРОЗОРО» № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
У вищезазначеній Інструкції заборон щодо довантаження учасником переможцем торгів на стадії «Кваліфікації» документів для підтвердження технічних характеристик відсутні.
Крім того, Учасник у складі своєї документації надав сертифікати аналізу, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат офіційного ділера на товар який планується до постачання.
Головним критерієм оцінки пропозицій учасників є ціна, різниця між пропозиціями учасника ТОВ "АСКЕЙ" та ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД" складає 34 999,99 що є суттєвою економією бюджетних коштів для підприємства "Київавтошляхміст".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порушення Закону з боку Замовника по тендеру з відповідним учасником.
Номер:
d7214d938795427589975d4831874b79
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-18-001618-b.b2
Назва:
Порушення Закону з боку Замовника по тендеру з відповідним учасником.
Вимога:
Наголошуємо. Згідно тендера UA-2019-06-10-002230-b Закупівля на prozorro.gov.ua
ТОВ "АСКЕЙ" в складі пропозиції також не надав ДОДАТОК 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Що є порушенням вимог Замовника з боку учасника.
При тому з боку Замовника був визначений переможцем торгів?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2019 15:47
Вирішення:
Проведення допорогових закупівель регламентується Наказом ДП «ПРОЗОРО» № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
У вищезазначеній Інструкції заборон щодо довантаження учасником переможцем торгів на стадії «Кваліфікації» документів для підтвердження технічних характеристик відсутні.
Крім того, Учасник у складі своєї документації надав сертифікати аналізу, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат офіційного ділера на товар який планується до постачання.
Головним критерієм оцінки пропозицій учасників є ціна, різниця між пропозиціями учасника ТОВ "АСКЕЙ" та ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД" складає 34 999,99 що є суттєвою економією бюджетних коштів для підприємства "Київавтошляхміст".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Порушення Закону з боку Замовника.
Номер:
7b601361ca014ca79b5fc65d4c7a73f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-18-001618-b.b1
Назва:
Порушення Закону з боку Замовника.
Вимога:
ТОВ "АСКЕЙ" згідго вимог тендерної документації, не надав ДОДАТОК 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Що є порушенням вимог Замовника з боку учасника.
При тому з боку нашого зауваження загрузили документ 27/09/2019. Що також є порушенням Закону!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2019 15:44
Вирішення:
Проведення допорогових закупівель регламентується Наказом ДП «ПРОЗОРО» № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
У вищезазначеній Інструкції заборон щодо довантаження учасником переможцем торгів на стадії «Кваліфікації» документів для підтвердження технічних характеристик відсутні.
Крім того, Учасник у складі своєї документації надав сертифікати аналізу, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат офіційного ділера на товар який планується до постачання.
Головним критерієм оцінки пропозицій учасників є ціна, різниця між пропозиціями учасника ТОВ "АСКЕЙ" та ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД" складає 34 999,99 що є суттєвою економією бюджетних коштів для підприємства "Київавтошляхміст".
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Порушення умов тендеру Замовником UA-2019-06-07-002433-b Закупівля на prozorro.gov.ua
Номер:
e47c40026326474f994f1ff0696c0838
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-18-001618-b.b3
Назва:
Порушення умов тендеру Замовником UA-2019-06-07-002433-b Закупівля на prozorro.gov.ua
Вимога:
Порушення умов тендеру Замовником UA-2019-06-07-002433-b Закупівля на prozorro.gov.ua
Договір 07-25 з ТОВ «Аскей» заключено з порушенням Закону. Додані документи учасником після тендеру! 8 документів додано!!!!
Усі документи, завантажені після кінцевого терміну подання тендерної пропозиції, не можна:
• вважати частиною тендерної пропозиції
• приймати до розгляду
Замовник може розглядати лише ті документи учасника, які той подає на вимогу статті 17 Закону № 922.
Стаття 31. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
Усі інші документи, які учасник довантажив після кінцевого терміну подання пропозиції, не є його частиною. Замовник не повинен їх розглядати! Відповідно до Закону!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2019 15:49
Вирішення:
Проведення допорогових закупівель регламентується Наказом ДП «ПРОЗОРО» № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
У вищезазначеній Інструкції заборон щодо довантаження учасником переможцем торгів на стадії «Кваліфікації» документів для підтвердження технічних характеристик відсутні.
Крім того, Учасник у складі своєї документації надав сертифікати аналізу, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат офіційного ділера на товар який планується до постачання.
Головним критерієм оцінки пропозицій учасників є ціна, різниця між пропозиціями учасника ТОВ "АСКЕЙ" та ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД" складає 34 999,99 що є суттєвою економією бюджетних коштів для підприємства "Київавтошляхміст".
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так