-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«ВІКНА ТА ДВЕРІ МЕТАЛОПЛАСТИКОВІ» ЗА ДК 016:2010 - 22.23.1 - ВИРОБИ ПЛАСТМАСОВІ ДЛЯ БУДІВНИЦТВА; ЗА ДК 021:2015 – 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби для Ярушицької СЗОШ I ст.
Попередні заміри і доставка
Торги відмінено
20 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 100.00 UAH
Період оскарження:
22.11.2016 10:30 - 24.11.2016 10:35
Скарга
Очікує розгляду
СКАРГА (в порядку ст.18 Закону України ”Про публічні закупівлі” від 25.12.2015року № 922-VIII)
Номер:
53fd431768864893a1972723b643c519
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-22-000177-b.c1
Назва:
СКАРГА (в порядку ст.18 Закону України ”Про публічні закупівлі” від 25.12.2015року № 922-VIII)
Скарга:
02 грудня 2016року у системі держзакупівель Prozorro було опубліковано Протокол № 33 засідання комітету з конкурсних торгів відділу освіти Стрийської РДА із закупівлі “ВІКНА ТА ДВЕРІ МЕТАЛОПЛАСТИКОВІ” ЗА ДК 016:2010-22.23.1-ВИРОБИ ПЛАСТМАСОВІ ДЛЯ БУДІВНИЦТВА; ЗА ДК021:2015-44221000-5 ВІКНА, ДВЕРІ ТА СУПУТНІ ВИРОБИ ДЛЯ ЯРУШИЦЬКОЇ СЗОШ I CТ.
Дочірнє підприємство “ЕКРАН-ВІКНОСВІТ”товариства з обмеженою відповідальністю”Екран”, надалі(Наше підприємство) не може погодитися із висновками наведеними у даному протоколі № 33, у зв'язку із наступним:
08.11.2016року Наше підприємство було визнано переможцем згідно протоколу № 21 засідання комітету з конкурсних торгів відділу освіти Стрийської РДА із закупівлі “ВІКНА МЕТАЛОПЛАСТИКОВІ” ЗА ДК 016:2010-22.23.1-ВИРОБИ ПЛАСТМАСОВІ ДЛЯ БУДІВНИЦТВА; ЗА ДК 021:2015-44221000-6 ВІКНА ДЛЯ ДОВГІВСЬКОЇ СЗОШ I-II CТ.
10 листопада 2016року між Нашим підприємством та відділом освіти Стрийської РДА було укладено Договір про закупівлю товарів за державні кошти № 68-11/16/2 згідно умов якого:
“Постачальник зобов‘язується поставити та передати у власність Замовника товар, а саме: вікна і двері металопластикові за ДК 021:2015 – 44221000-6 - Вікна, двері та супутні вироби.; (надалі – Товар), а Замовник – прийняти і оплатити даний Товар на умовах, передбачених цим Договором. Найменування, кількість та асортимент Товару вказано у Специфікації ( додаток №1 до Договору ), яка є невід’ємною частиною цього Договору.”
Також, умовами даного договору передбачено, що “Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника та підписання сторонами видаткової накладної на товар.”
Наше підприємство виконало взяті на себе зобов'язання у повному обсязі, про що свідчить підписання та скріплення печатками видаткових накладних обома сторонами.
Жодних претензій щодо якості, кількості та строків поставки щодо договору № 68-11/16/2 від відділу освіти Стрийської РДА за період з 10 листопада 2016року по даний час, тобто по 02 грудня 20016року на нашу адресу ненадходило.
Отже, даний Протокол № 33 від 02 грудня 2016року є надуманим, необгрунтованим жодним доказом та базується виключно на припущеннях голови та членів тендерної комісії, а відтак є незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 02.12.2016 14:47
- Договір.pdf 02.12.2016 14:47
- Видаткова накладна..PDF 02.12.2016 14:47
- Видаткова накладна.PDF 02.12.2016 14:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.12.2016 14:48