-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби особистої гігієни: пелюшки
Завершена
2 035 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 035.80 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 035.80 UAH
Період оскарження:
17.09.2019 19:58 - 28.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо визнання переможця
Номер:
7d09dc8b59db4dcd8f5703102aee5200
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-17-002164-a.b2
Назва:
Щодо визнання переможця
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою скасувати своє рішення - ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №135 від 10.10.2019р. щодо визнання переможцем по процедурі закупівлі відкриті торги на закупівлю Засобів особистої гігієни: пелюшки, за кодом ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-17-002164-a) – Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" (Код ЄДРПОУ: 42648365).
Оскільки, пропозиція ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідає умовам тендерної документації та порушує вимоги чинного законодавства України, зокрема Закон України «Про Публічні закупівлі» з наступних підстав.
У Додатку 3 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації Замовника вказано найменування товару – Поглинаючі пелюшки (розмір 60х90). (наведено нижче).
Учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано видаткову накладну №РН-0000001 від 08.02.2019р., в якій вказано товар Пелюшки EVA optima Plus 60х60, 30 штук в упаковці, хоча предметом закупівлі є саме Пелюшки розміром 60*90.
Тому, надана вищезазначена податкова накладна не підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору щодо поставки Пелюшок розміром 60*90, що є предметом закупівлі даних відкритих торгів.
Крім того, учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано документ під назвою «досвід - виписка банку.pdf». Однак, на зазначеному документі відсутні будь-які відмітки банку, зокрема печатки та/або штампи, які б підтверджували достовірність проведеної вказаної банківської операції та справжність даної виписки. Тому, виписка, засвідчена печаткою самого клієнта, не може бути визнана як первинний документ.
Водночас зазначаємо, що виписка банку — це єдиний документ, що підтверджує факт надходження грошей на рахунок і списання коштів з рахунка. У виписці банку обов'язково зазначають такі реквізити:
1. Номер поточного рахунка підприємства.
2. Дату попередньої виписки і дату руху коштів.
3. Залишок коштів до руху коштів.
4. Суми операцій.
5. Номери документів.
6. Розрахункові рахунки-кореспонденти (на які або з яких почався рух після виконаних протягом дня розра¬хунків).
У наданому учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" документі під назвою «досвід - виписка банку.pdf» відсутній «вихідний залишок».
Тому, наданий учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" документ під назвою «досвід - виписка банку.pdf» не підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору.
З огляду на вищевикладене,
ВИМАГАЄМО:
Скасувати рішення щодо визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю Засобів особистої гігієни: пелюшки за кодом ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-17-002164-a) та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога КМДА пелюшки.pdf 15.10.2019 17:35
Дата подачі:
15.10.2019 17:35
Вирішення:
Доброго дня. Додаток 1 тендерної документації містить кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Відповідно до пункту 3 додатку 1 тендерної документації для підтвердження наявності документально підтверджено досвіду використання аналогічного договору учасник повинен надати у складі пропозиції довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного договору, копію зазначеного договору та документи, що підтверджують його виконання (накладна та банківська виписка Учасника про надходження йому на рахунок коштів за поставлений товар по цьому договору. Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є закупівля товарів, а саме: пелюшок. Отже, визначення аналогічного договору в даній закупівлі є договір предметом якого є закупівля товару: пелюшок, без зазначення розміру та інших характеристик. На підтвердження цієї вимоги тендерної документації у складі пропозиції учасник ТОВ "Компанія "Євро Технології" надав наступні документи: довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного договору, копію аналогічного договору, зазначеного в довідці, предметом якого є поставка товарів, а саме: пелюшок, та документи, що підтверджують його виконання, накладну та банківську виписку по рахунку учасника про надходження йому на рахунок коштів за поставлений товар по цьому договору. Тобто, у складі пропозиції Учасника міститься договір предметом якого є закупівля товару , а саме: пелюшок. Враховуючи зазначене, пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Щодо документа "банківська виписка" повідомляємо наступне. У вимозі зазначено, що документ- "банківська виписка" учасника ТОВ "Компанія "Євро Технології" не підтверджує наявність досвіду виконання аналогічних договорів, оскільки не містить відмітки банку, зокрема печатки або штампу та вхідного задишку. Проте, тендерна документація не містить вичерпного переліку реквізитів, які повинні бути на цьому документі, а також не передбачено обов'язкової наявності на банківській виписці УЧАСНИКА відмітки банку (штампу або печатки). У зв'язку з чим, учасник має право надати у складі пропозиції на власний розсуд документ за формою, обумовленою договором банківського рахунку, укладеного між банком і клієнтом при здійсненні дистанційного обслуговування через систему "клієнт-банк" або "клієнт-інтернет-банк". При цьому, відсутність на банківській виписки вхідного залишку та печатки або штампу, наявність яких не передбачено тендерною документацією, не випливають на зміст пропозиції учасника. Разом з тим, Замовником було надіслано запит до банківської установи АТ “УкрСиббанк”, на який отримано відповідь про підтвердження здійснення даної операції. Враховуючи зазначене, учасник виконав вимоги тендерної документації в цій частині. Отже, підстав для скасування рішення щодо визнання переможцем ТОВ "Компанія "Євро Технології" немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усуненя дискримінаційних вимог в Тендерній документації
Номер:
a145123dd05a4cc6b83b01ba5639a83f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-17-002164-a.c1
Назва:
Вимога щодо усуненя дискримінаційних вимог в Тендерній документації
Вимога:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу (www.prozorro.gov.ua) 17.09.19 року було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-17-002164-a,
згідно з яким визначено: предмет закупівлі, коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі, кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, а також інші, передбачені законодавством для даного роду оголошень дані.
Разом з тим Замовником у пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, вимагається:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Надати довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного договору на суму понад двісті тисяч гривень, копію зазначеного договору та документи, що підтверджують його виконання (накладна та банківська виписка Учасника про надходження йому на рахунок коштів за поставлений товар по цьому договору). Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є закупівля товарів, а саме: пелюшок.»
Вимогою щодо надання довідки довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного договору на суму понад двісті тисяч гривень, копію зазначеного договору та документи, що підтверджують його виконання (накладна та банківська виписка Учасника про надходження йому на рахунок коштів за поставлений товар по цьому договору), Замовник порушує принципи здійснення закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Оскільки визначена вартість аналогічного договору - понад двісті тисяч гривень, не є визначальним критерієм під час виконання договору постачання, а визначальним є досвід виконання аналогічних договорі до предмета закупівлі згідно оголошенням UA-2019-09-17-002164-a. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить понад двісті тисяч гривень (що є дискримінацією по відношенню до інших учасників).
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (стаття 3, частина три статті 5, частина четверта статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, при розгляді скарги з аналогічного питання, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення №9621-р/пк-пз, від 18.09.2018р., пункт 9 підтверджено, що вимога щодо встановлення обсягу аналогічного договору є дискримінаційною до інших учасників і прийнято рішення щодо рекомендації Замовнику про внесення змін до Тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, просиво виключити з пункту 3 Додатка 1 - обмеження щодо визначення вартості аналогічного договору на суму понад двісті тисяч гривень.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо усунення порушення 21.09.2019 20:23
Дата подачі:
21.09.2019 20:24
Вирішення:
Замовником будуть внесено зміни в тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено