• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі (Кошти районного бюджету)

Торги не відбулися

1 940 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 700.00 UAH
Період оскарження: 17.09.2019 15:41 - 29.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація учасника закупівлі

Номер: cc5e192353ec4c99b416d70e729b9685
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-17-000627-c.b3
Назва: Неправомірна дискваліфікація учасника закупівлі
Вимога:
Повідомляю Вас, що 10.10.2019 мою пропозицію в закупівлі (Ідентифікатор UA-2019-09-17-000627-c) було відхилено згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 09.10.2019 року як таку, що не відповідає умовам тендерної пропозиції відповідно до ч. 1 п. 4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», зазначивши, що учасником ФОП Карпінський Г.І. не було виконано п. 13 Додатку 3 до тендерної документації Замовника, зокрема не було надано в складі пропозиції копії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі, який передбачає можливість застосування таких меблів у лікувально профілактичних закладах на весь перелік меблів. Маю зазначити, що в даному протоколі відсутнє цитування п. 13 Додатку 3 до тендерної документації Замовника: «Надати в складі пропозиції копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі, завірену належним чином, який передбачає можливість застосування таких меблів у лікувально профілактичних закладах». У випадку цитування там було, або члени тендерного комітету Замовника уважніше читали тендерну документацію, то вони могли б переконатися, що вимога надати копії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на весь перелік меблів існує лише в уяві голови тендерного комітету Плєханової І.І., а ніяк не в п. 13 Додатку 3. Таким чином, оскільки Замовник в в своїй вимозі про надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи чітко не визначив обсяг меблів, на які має бути наданий такий висновок, я закономірно вважаю, що надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на будь-які меблі є належним і повним виконанням вимог п. 13 Додатку 3 до тендерної документації Замовника. Більше того, оскільки отримання такого висновку передбачає собою попереднє проведення лабораторних випробувань готових виробів, отримати його можливо лише на серійний випуск певного типу меблів або безпосередньо на конкретну фактично виготовлену партію меблів. Отже, вимагати в учасників закупівлі подання в складі пропозиції висновку СЕЕ саме на конкретну партію товару, означає, що в когось з учасників на момент подачі пропозицій вже є на складі виготовлена партія меблів, виготовлених за вимогами Замовника, які пройшли лабораторні дослідження та на які було отримано висновок СЕЕ, що є неможливо, крім випадку змови Замовника з одним із учасників закупівлі. Тому аргумент Замовника про невідповідність поданого в складі пропозиції учасника ФОП Карпінський Г.І. висновку СЕЕ умові надання висновку на весь перелік меблів (хоча в тендерній документації така вимога відсутня) свідчить про низьку кваліфікацію членів тендерного комітету Замовника в системі тендерних закупівель або про небажання Замовника купувати меблі за системою відкритих торгів будь в кого. Враховуючи вищевикладене прошу Вас прийняти пропозицію учасника ФОП Карпінський Г.І. як таку, яка є найбільш економічно вигідною (після відхилення першого учасника) та повністю відповідає вимогам тендерної документації, та оголосити учасника ФОП Карпінський Г.І. переможцем закупівлі. У випадку відмови я буду вимушений звернутися до Антимонопольного комітету та органів прокуратури України за захистом моїх законних прав та інтересів щодо визнання мене переможцем закупівлі та проведення перевірки законності дій членів тендерного комітету Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В п.13 Додатку 3 тендерної документації вимагається: «Надати в складі пропозиції копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі, завірену належним чином, який передбачає можливість застосування таких меблів у лікувально-профілактичних закладах», а саме, звертаємо увагу, вимога стосується виду (категорії) меблів як то столи, кушетки, шафи тощо, а не до назви виробу, які перераховані в п.22 «Перелік товару включеного в закупівлю» 269 найменувань. ФОП Карпінський Геннадій Іванович не надав копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи який передбачає можливість застосування таких меблів у лікувально-профілактичних закладах, як кушетка, стілець, крісло. Після обговорення даного питання комітет дійшов до висновку надати відповідь на оскарження Учасника і не скасовувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Карпінський Геннадій Іванович.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо дискфаліфікації

Номер: 962cae410d2a4b299c6fd726c52249b1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-17-000627-c.a2
Назва: Щодо дискфаліфікації
Вимога:
Згідно Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 року “Про стандартизацію і сертифікацію” обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року № 28, зареєстрованим у міністерстві юстиції України 04.05.2005 року за № 466/10746. законом України “Про технічні регламенти та оцінки відповідності” внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України “Про стандартизацію і сертифікацію” від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 01.01.2018 року скасовується дія Декрету та припиняє свою діяльність державна система сертифікації. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018 року “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів”, наказ Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 року “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні” втратив чинність. Згідно з ч.1 ст. 12 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції і вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов'язковою. Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” відомості про прийняття технічних регламентів, їх перегляд, внесення до них змін, визнання їх такими, що втратили чинність, чи їх скасування вносяться до бази даних про технічні регламенти, яка формується та ідеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання. Відомості з бази даних про технічні регламенти розміщуються у систематизованому вигляді на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання, не пізніше п'яти робочих днів з дня офіційного опублікування відповідних нормативно-правових актів або з дня надання відповідними центральними органами виконавчої влади інформація про висновки, зроблені за результатами перегляду. Відповідно до п.1 “Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України” затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. №459 Мінекономрозвитку є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує: формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, державному промислу політику, державну інвестиційну політику, державну зовнішньоекономічну політику, державну політику у сфері технічного регулювання, стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, управління об'єктами державної власності, розвитку підприємництва, державно-приватного партнерства, інтелектуальної власності, туризмі та курортів (крім здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів), державних та публічних закупівель, а також державного замовлення на підготовку кадрі). На офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, який реалізує державну політику у сфері технічного регулювання ( http://www.me/gov/ua/71ane=ик-ЦА) розміщено перелік актуальних затверджених технічних регламентів. В даному переліку відсутній технічний регламент, який регулює предмет закупівлі. Таким чином на сьогодні виробництво товару, що є предметом закупівлі, не підлягає обов'язковій сертифікації та не регулюються діючими технічними регламентами. Усі сертифікати, оцінки відповідності технічним регламентам є добровільними. Також звертаємо увагу тендерного комітету, щодо того що надані дозвільні документи учасником затверджені накозом МОЗа. Враховуючі ці зауваження, просимо скасувати рішення про дискфаліфікацію ТОВ Компанія "Меблеві Технології" та Протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Компанія "Меблеві Технології", та визнати ТОВ Компанія "Меблеві Технології" переможцем закупівлі. Інакше ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією за ДК 21:2015 код 39150000-8«Меблі та приспособи різні» (Меблі) не вимагається надання сертифікатів. В п.13 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: «Надати в складі пропозиції копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі, завірену належним чином, який передбачає можливість застосування таких меблів у лікувально-профілактичних закладах». Ця вимога законна, і є обов’язковою до її виконання. Враховуючі вищевикладене, тендерним комітетом вирішено на скасовувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Компанія "Меблеві Технології".
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність пропозиції умовам тендерної документації

Номер: 13d506dbdee44f4f9fcb1defe5b12912
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-17-000627-c.b1
Назва: Невідповідність пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
Повідомляємо Вас, що в складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОПЛІТ» було допущено ряд порушень умов тендерної документації, зокрема: − Учасником не було надано копію протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора або випискою (витягом) з нього, що є невиконанням вимог пп. 3.1. п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника: «якщо тендерну пропозицію підписує уповноважена посадова (службова) особа учасника (далі - уповноважена особа): – копією протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін., або випискою (витягом) з нього»; − не всі документи Учасника були оформлені належним чином, зокрема Тендерна пропозиція, Технічні вимоги та Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не мають підпис та печатку уповноваженої особи на кожному аркуші, що є невиконання вимог п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника: «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином, усі аркуші тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні мати підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та печатку (у разі її використання згідно з установчими документами).»; − на виконання вимог пп.пп. 3.1.-3.7. п. 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника Учасником не було надано загальну довідку, а не окремі довідки, надання яких вимагається в даних пунктах, що є неналежним виконанням вищезазначених вимог; − на виконання вимог п.п. 1.-21. Додатку 3 до тендерної документації Замовника Учасником було надано загальний гарантійний лист, а не окремі гарантійні листи, що є неналежним виконанням вищезазначених вимог. Враховуючи вищенаведені порушення просимо тендерний комітет замовника відхилити пропозицію ТОВ «ЕКОПЛІТ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Станом на 04.10.2019 року на 16:23 тендерні пропозиції учасників не розгладались, отже Ваша вимога недоречна.
Статус вимоги: Не задоволено