• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Торги не відбулися

599 109.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 299.55 UAH
Період оскарження: 17.09.2019 13:26 - 28.09.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: b42e5032c21b418196738fe7993ce9e2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-17-000947-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога!!! 17.09.2019 року «Комунальною установою "Запорізька станція екстреної (швидкої) медичної допомоги" Запорізької обласної ради» (далі - Замовник) було оголошено Відкриті торги на закупівлю (Класифікація за кодом ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності) та розміщено в системі відкритих електронних закупівель ProZorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-17-000947-b, тендерну документацію Затверджену Протоколом тендерного комітету від 17.09.2019 р. протокол № 118 Згідно Тендерної документації, Замовник вимагає надання Учасниками Довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази та знаходження складських приміщень та офісу Учасника безпосередньо в м. Запоріжжя, чим обмежує можливість участі у закупівлі лише Учасників які провадять свою діяльність безпосередньо у м. Запоріжжя та порушує цілий ряд норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Норми Ст. 3. Принципи здійснення закупівель - недискримінація учасників; 2. Норми Ст. 5. Недискримінація учасників «1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.» 3. Норми п. 4 Ст. 22. Тендерна документація «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» При цьому Замовник в п. 5 «Недискримінація учасників» тендерної документації цинічно зазначає наступне: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.» Також вважаємо за необхідне зазначити що являються не законними та не мають жодного відношення до предмету закупівлі, наступні вимоги: …..«Для підтвердження зазначених в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», надати копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску. 2.3. В разі зазначення в довідці працівників, які працюють на підприємстві партнера та/або підприємстві, яке надає послуги, необхідно надати відповідний договір та копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги. 2.4. Зазначення в довідці наявності робітників, залучених для виконання робіт по договорам цивільно-правового характеру та цивільно-трудовим угодам не передбачено. 2.6. Стаж роботи працівників на посаді, зазначених у таблиці 2 повинен бути не менше 3 місяців.»….. Зважаючи на все вищенаведене, Вимагаємо!!! Внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити, відверті, дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи відповідні вимоги Закону, для підтвердження зазначених в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Замовником закупівлі були встановлені вимоги про надання документів, які можуть це підтвердити, а саме: надати копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску. В разі зазначення в довідці працівників, які працюють на підприємстві партнера та/або підприємстві, яке надає послуги, необхідно надати відповідний договір та копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску підприємства партнера та/або підприємства, яке надає послуги. Крім того, необхідно надати копії сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші), які підтверджують зазначений стаж та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників. Без наявності відповідного штату працівників з досвідом роботи у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, або взагалі можливістю поставки. Вимога щодо надання копії звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску та копій сторінок трудових книжок (перша сторінка та інші) та наказів про призначення перелічених в таблиці працівників, які підтверджують зазначений стаж працівників вимагається для дійсного підтвердження перебування відповідних осіб у штаті учасника (партнера учасника) та нарахування заробітної плати для уникнення подання учасником інформації, яка не відповідає дійсності.» Без наявності відповідного штату працівників з досвідом роботи у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, або взагалі можливістю поставки. Враховуючи відповідні вимоги Закону, Замовником закупівлі були встановлені вимоги про надання «Довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази.» та « Інформацію про наявність власної чи орендованої (партнерської) матеріально-технічної бази (офіси, склади, гаражі та інше).» Без наявності довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази та складу зберігання товару, який розташовується в межах міста Запоріжжя у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть питання з своєчасним постачанням шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, або взагалі можливістю поставки. На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству та є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників. Тому, тендерний комітет Комунальної установи «Запорізька станція екстреної (швидкої) медичної допомоги» Запорізької обласної ради не може задовільнити дану вимогу. Документи замовника
Статус вимоги: Відхилено