• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.

Завершена

4 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22.50 UAH
Період оскарження: 17.09.2019 10:55 - 20.09.2019 10:54
Вимога
Вирішена

антиконкурентні дій іншого учасника, який спотворює основні принципи закупівель та здійснює тиск на замовників, маніпулюючи нормами законодавства в своїх корисних цілях

Номер: 6bbd0b794276464f85a368bd40cf3278
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-17-000313-b.a4
Назва: антиконкурентні дій іншого учасника, який спотворює основні принципи закупівель та здійснює тиск на замовників, маніпулюючи нормами законодавства в своїх корисних цілях
Вимога:
Учасник, що подає вимогу UA-2019-09-17-000313-b.c3 від 17.09.2019 12:48 , посилаючись на Ст. 32 Закону України «Про відходи», щодо єдино можливого формулювання в ліцензії на поводження з небезпечними відходами «утилізація або видалення» таким чином вдається до шахрайських дій з метою усунення від участі в закупівлі конкурентів, які мають ліцензію саме на знешкодження, тим самим також дискредитують Міністерство екології та природніх ресурсів України, своїми твердженнями щодо неможливості виду діяльності «Знешкодження», що не відповідає дійсності, оскільки більшість ліцензіатів в Україні мають ліцензію на знешкодження Клінічних та подібних їм відходів, а Міністерство екології та природніх ресурсів України діє виключно у відповідності із Законом України «Про відходи». Увага! Звертаємо увагу замовника, що Учасник ТОВ "Укрекосервіс", який на постіній основі подає такі вимоги замовникам закупівель по коду 90520000-8, змушуючи їх вносити зміні в кваліфікаційні вимоги, має ліцензію на клінічні та подібні їх відходи, якою дозволено саме знешкодження або видалення цих відходів, дозволу на утилізацію таких відходів він не має, але намагається усунути конкурентів, які мають ліцензію на знешкодження, тому просимо не піддватись протиправному тиску недобросовісного учасника, що вчиняє протиправні дії антиконкурентні дії! (Детальне пояснення у вкладеному файлі)
Вирішення: Вимога прийнята, внесені зміни до документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

утилізація або видалення

Номер: 5af625825e1d4023bdb17a0b8fd502c7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-17-000313-b.c3
Назва: утилізація або видалення
Вимога:
1.Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-09-17-000313-b 3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи» 4. Обґрунтування вимоги: Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом» Додатково зазначаємо, що даний Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно. Вимагаємо: - Додати до тендерної документації пункт «Учасник надає в складі тендерної пропозиції Ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація або видалення) або наказу про видачу ліцензії»» Додатково зазначаємо, що з даним твердженням погоджується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (для ознайомлення, ідентифікатор Закупівлі UA-2019-07-22-001025-b ), де ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» намагається зобов'язати Замовника видалити вимогу наявності в ліцензії у потенційних учасників операції «ВИДАЛЕННЯ ЧИ УТИЛІЗАЦІЇ», як то передбачено п. «е» , Статті 32, Закону України «Про відходи » проте АМКУ відмовляє у задоволенні скарги, що є підтвердженням саме наявності в ліцензії операції «ВИДАЛЕННЯ ЧИ УТИЛІЗАЦІЇ», а не знешкодження (копію скарги та результуючої частини надаємо)
Вирішення: Вимога прийнята, внесені зміни до документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

висновок екологічної експертизи

Номер: 0963723ea0bd47b7a37e47617a2c3b15
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-17-000313-b.c2
Назва: висновок екологічної експертизи
Вимога:
1.Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-09-17-000313-b 3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи» 4. Обґрунтування вимоги: Згідно Тендерної документації Замовником вимагається «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності, висновок Державної екологічної експертизи;» Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом» Додатково зазначаємо, що даний Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно. Вимагаємо: Пункт «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності, висновок Державної екологічної експертизи;» викласти в наступній редакції «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для утилізації або видалення небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сканкопія з оригіналу сертифікат відповідності, сканкопія з оригіналу висновку Державної екологічної експертизи (обов’язково повинні містити підпис та печатку Міністерства Екології та природних ресурсів або його департаменту, який видав даний документ із зазначенням № документа та дату видачі) з організації збирання, зберігання, видалення небезпечних відходів на території Учасника;» Додатково зазначаємо, що з даним твердженням погоджується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (для ознайомлення, ідентифікатор Закупівлі UA-2019-07-22-001025-b ), де ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» намагається зобов'язати Замовника видалити вимогу «сканкопія з оригіналу висновку Державної екологічної експертизи (обов’язково повинні містити підпис та печатку Міністерства Екології та природних ресурсів або його департаменту, який видав даний документ із зазначенням № документа та дату видачі) з організації збирання, зберігання, видалення небезпечних відходів на території Учасника» проте АМКУ відмовляє у задоволенні скарги, що є підтвердженням саме наявності в складі тендерної пропозиції саме «сканкопія з оригіналу висновку Державної екологічної експертизи (обов’язково повинні містити підпис та печатку Міністерства Екології та природних ресурсів або його департаменту, який видав даний документ із зазначенням № документа та дату видачі) з організації збирання, зберігання, видалення небезпечних відходів на території Учасника» (копію скарги та результуючої частини надаємо)
Вирішення: Вимога прийнята, внесені зміни до документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискримінація атестат виробництва

Номер: 151e777a209a4efba091f97b03ae8855
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-17-000313-b.c1
Назва: дискримінація атестат виробництва
Вимога:
1.Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-09-17-000313-b 3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999 4. Обґрунтування вимоги: Замовником Вимагається надання в складі свої пропозиції Атестат виробництва Зазначаємо, що Наказ № 571 від 25.09.2000 який передбачав обов’язкову наявність атестату виробництва - втратив чинність (Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999), тому прописавши даний пункт діючої документації Замовник порушив Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999 Вимагаємо: Видалити вимогу надання атестату Виробництва
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога прийнята, внесені зміни до документації.
Статус вимоги: Задоволено