• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

прокладки підрейкові гумові для рейкових колій ПР

прокладки підрейкові гумові для рейкових колій ПР

Торги не відбулися

68 477 984.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 342 389.92 UAH
Період оскарження: 16.09.2019 19:56 - 21.10.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 038a6f0ff095416c9e17decd748f6dce
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002167-a.c9
Назва: Вимога
Вимога:
Офіційна копія ДСТУ – копія, яка має силу оригіналу. Може бути видана тільки органом який зберігає оригінал документу, отримання офіційної копії гарантує правильність, повноту та актуальність даного документу. Офіційні паперові копії нормативних документів (надалі — копії) наразі мають право виготовляти і розповсюджувати ДП «УкрНДНЦ» (далі — Генеральний агент) та організації, що працюють згідно з відповідними агентськими угодами (далі — Агенти). Перелік чинних Агентів розміщено у рубриці «Агентська діяльність» у розділі «Національний фонд нормативних документів». Офіційні копії на паперових носіях виготовляють відповідно до «Загальних правил з виготовлення та розповсюдження офіційних копій нормативних документів на паперових носіях» (далі – Правила), затверджених наказом ДП «УкрНДНЦ» від 07 квітня 2016 № 101. Ознаками офіційно виготовленої Агентом копії є нанесений на її обкладинку ідентифікаційний елемент, а також код Агента, позначення «джерело копіювання» та дата виготовлення копії (ліворуч від ідентифікаційного елемента); підпис відповідальної особи та відбиток штампу або печатки Агента (праворуч від ідентифікаційного елемента). (Джерело-веб-портал: http://uas.org.ua/ua/natsionalniy-fond-normativnih-dokumentiv/magazin-standartiv/oznaki-ofitsiynoyi-kopiyi/). Вимагаємо викласти пункт 2.2, додатку №1 тендерної документації в наступній редакції: «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану офіційну копію такого документу завірену учасником.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА щодо забезпечення тендерної пропозиції.

Номер: caca08163b534b33ada87e1e1cf24085
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002167-a.b8
Назва: ВИМОГА щодо забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Для того, щоб забезпечити конкурентне середовище при проведенні даних торгів та надати потенційним учасникам можливість вибору форми забезпечення ВИМАГАЄМО внесення змін до пунктів 3.3 та 7.5 тендерної документації. А саме, передбачити, що видом забезпечення може бути як БАНКІВСЬКА гарантія, так і СТРАХОВА гарантія.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

умови ТД

Номер: 716a6e0a4b3c43388a4a9566072df4ad
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002167-a.c7
Назва: умови ТД
Вимога:
Додатком 4 передбачено, що учасник у колонці 5 має зазначити обов’язково точну дату виготовлення продукції, але не раніше 01.12.18 року із зазначенням місяця та року. Вважаємо, що дана умова ТД містить дискримінаційну складову, а також корупційну складову, так як зазвичай замовником ставиться вимога не раніше 01ю01ю19 року, як приклад закупівля № UA-2019-09-17-000012-c. У виробників, які постійно здійснюють виготовлення та постачання продукції, що планується закупитися, вона не зберігається настільки довго. І з 01.12.18 року вже була б поставлена іншим покупцям. При значних об’ємах виробництва продукції, вона виготовляється підприємством виключно на замовлення за заявкою замовника. Учасник-виробник не може передбачити місяць виготовлення, так як не знає і знати не може у якому місяці замовник надасть заявку для постачання, а тим паче це не може бути продукція, яка виготовлена у 2018 році. Вимога: У додатку № ТД у інструкції щодо заповнення таблиці, пункт щодо заповнення колонки № 5 викласти у наступній редакції: «У колонці 5 вказується дата виготовлення продукції, (у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР) з обов’язковим зазначенням року виготовлення.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Очікувана вартість закупівлі

Номер: 72369957c49e4e3f832a6015b6b8b660
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002167-a.a6
Назва: Очікувана вартість закупівлі
Вимога:
Очікувана вартість закупівлі є заниженою замовником, економічно не вигідною, так як не покриває всіх витрат Постачальника на виготовлення та доставку продукції, а така умова передбачена Додатком № 9. Замовником щорічно здійснюється моніторинг цін на ринку постачання гумотехнічних виробів, але ціна навмисно занижується. Вимога: переглянути очікувану вартість закупівлі, та встановити ціни наближені до ринкових, які є доцільними та справедливими на рівні 9 гривень 90 копійок без ПДВ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити очікувану вартість без змін
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Умови ТД

Номер: 0ba13e700ffd429795a7153101db3982
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002167-a.a5
Назва: Умови ТД
Вимога:
Умовами ТД передбачено надання довідок та гарантійних листів у довільній формі, але враховуючи такий підхід документ будь-який може бути визнаний Замовником як такий, що не відповідає умовам тендерної документації. Такі умови порушують принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Вимога: Встановити у ТД чітку форму документів, довідок та гарантійних листів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник залишає тендерну документацію у цій частині без змін
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оплата за поставлений товар

Номер: 8b1ae91bc55e4c978205be2e4cafa3f1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002167-a.c4
Назва: Оплата за поставлений товар
Вимога:
Умовами ТД та проектом договору Додаток № 9 передбачено оплату за поставлений Товар протягом 30 банківських днів з дати оформлення та реєстрації податкової накладної…. Зауважуємо, що виробництво та постачання такого великого об’єму продукції вимагає витрат на закупівлю та оплату сировини, енергоносіїв, постачальники яких вимагають передоплату. Тому доцільно було б здійснення розрахунків наступним чином: 50% - передоплата протягом 3 днів з моменту надання рознарядки Постачальнику та 50% після оплата протягом 15 календарних днів з моменту відвантаження Товару. Вимога: внести зміни до Додатку № 9 ТД, щодо умов розрахунків за договором.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник залишає тендерну документацію у цій частині без змін
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відповідальність сторін

Номер: 58cab638411a472ab6bf44bd25714e5c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002167-a.b3
Назва: Відповідальність сторін
Вимога:
Проектом договору передбачена відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за договором. Відповідно до р.10 Додатку № 9 відповідальність передбачена лише для Постачальника, що позбавляє Постачальника захищати свої права у випадку порушень з боку Замовника. Такі умови договору є порушенням прав Постачальника, а також порушенням Закону, принципів недискримінації учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, підписання даного проекту договору є «грою в одні ворота». Вимога: Внести зміни у ТД та Додаток № 9 до ТД, якими забезпечити рівні права та обов’язки сторін Договору, та їх відповідальність у випадку порушень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник залишає тендерну документацію у цій частині без змін
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо проекту договору

Номер: f2a1a76af28e4bd6becb401fd03ebe33
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002167-a.c2
Назва: Щодо проекту договору
Вимога:
у запропонованому проекті порушуються норми як Закону, так і Господарського та Цивільного законодавства. Подання у складі тендерної пропозиції запропонованого проекту договору є спірним. Проектом договору не передбачено чітко кількість прокладок, яка буде постачатися до граничного строку дії договору.Вимога ТД та проектом договору вказати дату виготовлення продукції є такою, яка порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Тому вважаємо, що вимога ТД про зазначення дати виготовлення продукції є дискримінаційною. Вимога: не застосовувати дискримінаційні норми при оцінці тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник залишає тендерну документацію у цій частині без змін
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Об'єм закупівлі

Номер: a6b36155a2a540dfa5799bfae9d0c0ac
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002167-a.c1
Назва: Об'єм закупівлі
Вимога:
Заявлений об’єм прокладок є таким, що не може бути виготовлений та поставлений протягом одного місяця з моменту підписання договору. При умові, що фінансування буде стабільним та безперервним будь-який постачальник в Україні та за її межами не має можливості здійснити поставку за один місяць у кількості 6 202 716 шт. Вимога:внести зміни у ТД згідно яких збільшити строк дії договору до 31.12.2020 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник залишає тендерну документацію у цій частині без змін
Статус вимоги: Відхилено