• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

прокладки нашпальні гумові для рейкових колій ПН

прокладки нашпальні гумові для рейкових колій ПН

Торги не відбулися

74 967 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 374 839.20 UAH
Період оскарження: 16.09.2019 18:24 - 21.10.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 5cc2c976c38344e88cb23a98ff10d4a0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002085-a.c9
Назва: Вимога
Вимога:
Офіційна копія ДСТУ – копія, яка має силу оригіналу. Може бути видана тільки органом який зберігає оригінал документу, отримання офіційної копії гарантує правильність, повноту та актуальність даного документу. Офіційні паперові копії нормативних документів (надалі — копії) наразі мають право виготовляти і розповсюджувати ДП «УкрНДНЦ» (далі — Генеральний агент) та організації, що працюють згідно з відповідними агентськими угодами (далі — Агенти). Перелік чинних Агентів розміщено у рубриці «Агентська діяльність» у розділі «Національний фонд нормативних документів». Офіційні копії на паперових носіях виготовляють відповідно до «Загальних правил з виготовлення та розповсюдження офіційних копій нормативних документів на паперових носіях» (далі – Правила), затверджених наказом ДП «УкрНДНЦ» від 07 квітня 2016 № 101. Ознаками офіційно виготовленої Агентом копії є нанесений на її обкладинку ідентифікаційний елемент, а також код Агента, позначення «джерело копіювання» та дата виготовлення копії (ліворуч від ідентифікаційного елемента); підпис відповідальної особи та відбиток штампу або печатки Агента (праворуч від ідентифікаційного елемента). (Джерело-веб-портал: http://uas.org.ua/ua/natsionalniy-fond-normativnih-dokumentiv/magazin-standartiv/oznaki-ofitsiynoyi-kopiyi/). Вимагаємо викласти пункт 2.2, додатку №1 тендерної документації в наступній редакції: «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану офіційну копію такого документу завірену учасником.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА щодо забезпечення тендерної пропозиції.

Номер: 072fa518a59b48a7825ff45fc36f113b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002085-a.a8
Назва: ВИМОГА щодо забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Для того, щоб забезпечити конкурентне середовище при проведенні даних торгів та надати потенційним учасникам можливість вибору форми забезпечення ВИМАГАЄМО внесення змін до пунктів 3.3 та 7.5 тендерної документації. А саме, передбачити, що видом забезпечення може бути як БАНКІВСЬКА гарантія, так і СТРАХОВА гарантія.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

умови ТД

Номер: 861741314a964e47a23fdae87c29ae78
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002085-a.c7
Назва: умови ТД
Вимога:
Додатком 4 передбачено, що учасник у колонці 5 має зазначити обов’язково точну дату виготовлення продукції, але не раніше 01.12.18 року із зазначенням місяця та року. Вважаємо, що дана умова ТД містить дискримінаційну складову, а також корупційну складову, так як зазвичай замовником ставиться вимога не раніше 01ю01ю19 року, як приклад закупівля № UA-2019-09-17-000012-c. У виробників, які постійно здійснюють виготовлення та постачання продукції, що планується закупитися, вона не зберігається настільки довго. І з 01.12.18 року вже була б поставлена іншим покупцям. При значних об’ємах виробництва продукції, вона виготовляється підприємством виключно на замовлення за заявкою замовника. Учасник-виробник не може передбачити місяць виготовлення, так як не знає і знати не може у якому місяці замовник надасть заявку для постачання, а тим паче це не може бути продукція, яка виготовлена у 2018 році. Вимога: У додатку № ТД у інструкції щодо заповнення таблиці, пункт щодо заповнення колонки № 5 викласти у наступній редакції: «У колонці 5 вказується дата виготовлення продукції, (у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР) з обов’язковим зазначенням року виготовлення.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Обєм закупівлі

Номер: 65cd51b75c0943dbbaf21279d09f220b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002085-a.a6
Назва: Обєм закупівлі
Вимога:
Заявлений об’єм прокладок є таким, що не може бути виготовлений та поставлений протягом одного місяця з моменту підписання договору. При умові, що фінансування буде стабільним та безперервним будь-який постачальник в Україні та за її межами не має можливості здійснити поставку за один місяць у кількості 6 202 716 шт. Вимога:внести зміни у ТД згідно яких збільшити строк дії договору до 31.12.2020 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Умови проекту договору

Номер: ac65738b74c74162807b1147a1fe7841
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002085-a.b5
Назва: Умови проекту договору
Вимога:
У запропонованому проекті порушуються норми як Закону, так і Господарського та Цивільного законодавства. Подання у складі тендерної пропозиції запропонованого проекту договору є спірним. Проектом договору не передбачено чітко кількість прокладок, яка буде постачатися до граничного строку дії договору.Вимога ТД та проектом договору вказати дату виготовлення продукції є такою, яка порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Тому вважаємо, що вимога ТД про зазначення дати виготовлення продукції є дискримінаційною. Вимога: не застосовувати дискримінаційні норми при оцінці тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відповідальність

Номер: 1064fc2166e54416b0f6adbb2d36c893
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002085-a.b4
Назва: Відповідальність
Вимога:
Проектом договору передбачена відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за договором. Відповідно до р.10 Додатку № 9 відповідальність передбачена лише для Постачальника, що позбавляє Постачальника захищати свої права у випадку порушень з боку Замовника. Такі умови договору є порушенням прав Постачальника, а також порушенням Закону, принципів недискримінації учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, підписання даного проекту договору є «грою в одні ворота». Вимога: Внести зміни у ТД та Додаток № 9 до ТД, якими забезпечити рівні права та обов’язки сторін Договору, та їх відповідальність у випадку порушень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію та додаток 9 без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

умови розрахунків

Номер: 817ae59c93414b01b3c451e6ecd14d85
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002085-a.a3
Назва: умови розрахунків
Вимога:
Умовами ТД та проектом договору Додаток № 9 передбачено оплату за поставлений Товар протягом 30 банківських днів з дати оформлення та реєстрації податкової накладної…. Зауважуємо, що виробництво та постачання такого великого об’єму продукції вимагає витрат на закупівлю та оплату сировини, енергоносіїв, постачальники яких вимагають передоплату. Тому доцільно було б здійснення розрахунків наступним чином: 50% - передоплата протягом 3 днів з моменту надання рознарядки Постачальнику та 50% після оплата протягом 15 календарних днів з моменту відвантаження Товару. Вимога: внести зміни до Додатку № 9 ТД, щодо умов розрахунків за договором.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Умови ТД

Номер: 87471614b0a0485795a499f634372aef
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002085-a.a2
Назва: Умови ТД
Вимога:
Умовами ТД передбачено надання довідок та гарантійних листів у довільній формі, але враховуючи такий підхід документ будь-який може бути визнаний Замовником як такий, що не відповідає умовам тендерної документації. Такі умови порушують принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Вимога: Встановити у ТД чітку форму документів, довідок та гарантійних листів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Очікувана вартість закупівлі

Номер: 65b0d7639b25466e80f4fd58ba1bbcfd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-002085-a.c1
Назва: Очікувана вартість закупівлі
Вимога:
Очікувана вартість закупівлі є заниженою замовником, економічно не вигідною, так як не покриває всіх витрат Постачальника на виготовлення та доставку продукції, а така умова передбачена Додатком № 9. Замовником щорічно здійснюється моніторинг цін на ринку постачання гумотехнічних виробів, але ціна навмисно занижується. Вимога: переглянути очікувану вартість закупівлі, та встановити ціни наближені до ринкових, які є доцільними та справедливими.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Відхилено