-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з постачання в електронній формі та встановлення ліцензійного програмного забезпечення: «Master:комплексний облік для бюджетних установ»
Завершена
22 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 225.00 UAH
мін. крок: 1% або 225.00 UAH
Період оскарження:
16.09.2019 17:26 - 17.09.2019 17:31
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга на рішення тендерного комітету по закупівлі «Послуги з постачання в електронній формі та встановлення ліцензійного програмного забезпечення: «Master:комплексний облік для бюджетних установ»», ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-16-001982-b
Номер:
aa29e746140e4bb5ba2190b2fba93641
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-16-001982-b.a1
Назва:
Скарга на рішення тендерного комітету по закупівлі «Послуги з постачання в електронній формі та встановлення ліцензійного програмного забезпечення: «Master:комплексний облік для бюджетних установ»», ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-16-001982-b
Вимога:
ТОВ «Інтелект-Сервіс», за результатами розгляду Протоколу (рішення) засідання тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції учасника №58 від 25.09.2019 року, прийняло рішення щодо оскарження такого Протоколу з підстав, які наведені нижче.
Ваші обґрунтування щодо відхилення пропозицій ТОВ «Інтелект-Сервіс» зводяться до того, що нами було запропоновано еквівалент програмного продукту, назву якого Ви прямо зазначили в тендерній документації.
Хочемо Вам нагадати, що згідно абз. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, у закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї статті, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Таким чином, на Вас, шановний Замовнику, поширюється дія закону «Про публічні закупівлі». А враховуючи той факт, що в тендерній документації Ви уже вписали конкретне програмне забезпечення «Master:комплексний облік для бюджетних установ», можна стверджувати про факт грубого порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Своїми неправомірними діями Ви повністю обмежили коло потенційних учасників, чим порушили основні принципи Закону «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників неможлива, оскільки «визначившись» із переможцем Ви обмежили будь-яку конкуренцію в цілому.
- максимальна економія та ефективність неможлива, оскільки через відсутність конкуренції відсутня і змагальність (торг) між сторонами, що призводить до нераціонального використання бюджетних коштів, що ми, власне, і бачимо на даних закупівлях.
- відкритість та прозорість також порушена, оскільки уже на перших етапах технічні вимоги містять у собі приховану перевагу для цілком конкретного товару (послуг) та одночасно неможливість прийняття участі у торгах учасників, які пропонують альтернативні товари (послуги), що по своїй суті є прямою дискримінацією учасників торгів;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, за наявності в технічних вимогах дискримінаційних положень, зокрема явної переваги для конкретного ПЗ, є неможливою;
- зазначене вище створює усі передумови для порушення останнього принципу, а саме: корупційні діяння і зловживання.
Що стосується наявності досвіду виконання аналогічних договорів, то нами була надана довідка в довільній формі де зазначено, що аналогічні послуги по договорам (01.01.2018-31.12.2018 роки) ми надаємо Державним службам зайнятості та Головним управлінням статистики наступних областей: Волинська, Вінницька, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська (24 укладених договори), тому писати про невиконання нами вимог Замовника це абсурд.
У світлі вищезазначеного, просимо Вас відмінити допорогові закупівлі «Послуги з постачання в електронній формі та встановлення ліцензійного програмного забезпечення: «Master:комплексний облік для бюджетних установ»», ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-16-001982-b, оскільки вони були проведені за наявності дискримінаційних вимог та з грубим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата подачі:
27.09.2019 18:15
Вирішення:
Тендерний комітет Департаменту з питань державного архітектурного – будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не приймає до уваги доводи у вашій скарзі від 27.09.2019р. № 296-I та вважає її не обґрунтованою, та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено