• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Завершена

48 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 240.00 UAH
Період оскарження: 16.09.2019 16:08 - 17.09.2019 16:15
Вимога
Відхилено

протиправна вимога іншого учасника щодо внесення змін у види діяльності за ліцензією на поводження з небезпечними відходами

Номер: 9330acae1c8340259b69e9f51ff52435
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-001350-a.b4
Назва: протиправна вимога іншого учасника щодо внесення змін у види діяльності за ліцензією на поводження з небезпечними відходами
Вимога:
(обгрунтування у вкладеному файлі) Вимагаємо: дотримуючись принципу недискримінації учасників, викласти вимогу щодо наявності Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження), оскільки вона повністю відповідає порядку поводження з небезпечними біологічними відходами, які неможливо утилізувати, а можна тільки спалити (знешкодити), і в переліку ліцензіатів Міністерства екології та природніх ресурсів велика кількість ліцензіатів, які мають таку ліцензію на поводження з клінічними та подібними їм відходами. Стосовно посилання іншого учасника на рішення АМКУ, то доводимо до Вашого відома, що дане рішення, яке ґрунтувалось на невірному поясненні замовника, умови тендерної документації якого оскаржувались, оскаржується у суді (подано позовну заяву). Взагалі, по цій справі наявні ознаки зговору ТОВ «Укрекосервіс» з замовником, який надав безглузде пояснення щодо того які послуги він замовляє, а колегія АМКУ не вдалась до вивчення даного питання глибоко.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Діємо згідно Наказ МОЗУ №325 від 08 червня 2015 року«Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами»
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 17.09.2019 15:29
Підтвердження вирішення: Діємо згідно Наказ МОЗУ №325
Вимога
Залишено без розгляду

висновок екологічної експертизи

Номер: 59044f25a79646a38ff1996dd8f0b19a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-001350-a.b3
Назва: висновок екологічної експертизи
Вимога:
1.Замовник: Київський міський пологовий будинок №6 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-09-16-001350-a 3. Підстави подання вимоги: Порушення Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи» 4. Обґрунтування вимоги: Згідно Додатку 3, Тендерної документації Замовником вимагається «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності, висновок Державної екологічної експертизи;» Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом» Додатково зазначаємо, що даний Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно. Вимагаємо: Пункт «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності, висновок Державної екологічної експертизи;» викласти в наступній редакції «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для утилізації або видалення небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сканкопія з оригіналу сертифікат відповідності, сканкопія з оригіналу висновку Державної екологічної експертизи (обов’язково повинні містити підпис та печатку Міністерства Екології та природних ресурсів або його департаменту, який видав даний документ із зазначенням № документа та дату видачі) з організації збирання, зберігання, видалення небезпечних відходів на території Учасника;» Додатково зазначаємо, що з даним твердженням погоджується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (для ознайомлення, ідентифікатор Закупівлі UA-2019-07-22-001025-b ), де ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» намагається зобов'язати Замовника видалити вимогу «сканкопія з оригіналу висновку Державної екологічної експертизи (обов’язково повинні містити підпис та печатку Міністерства Екології та природних ресурсів або його департаменту, який видав даний документ із зазначенням № документа та дату видачі) з організації збирання, зберігання, видалення небезпечних відходів на території Учасника» проте АМКУ відмовляє у задоволенні скарги, що є підтвердженням саме наявності в складі тендерної пропозиції саме «сканкопія з оригіналу висновку Державної екологічної експертизи (обов’язково повинні містити підпис та печатку Міністерства Екології та природних ресурсів або його департаменту, який видав даний документ із зазначенням № документа та дату видачі) з організації збирання, зберігання, видалення небезпечних відходів на території Учасника» (копію скарги та результуючої частини надаємо)
Вимога
Залишено без розгляду

маршрут руху спецтранспорту

Номер: 5c07fe6bec4a4df6b746e90f20ac1d8c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-001350-a.a2
Назва: маршрут руху спецтранспорту
Вимога:
Шановний замовнику, информуємо вас стосовно вимоги наявності маршруту руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, погодженого з уповноваженим органом. Відповідно до п.21 Постанови КМУ від 02 грудня 2015 р. № 1001, повідомляємо наступне. Пунктом 2 розділу ІІ Наказу МВС України від 04.08.2018 р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» до повноважень Національної поліції України відноситься погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів відповідно до підрозділу 1.9.3 b додатка А до ДОПНВ. З введенням в дію зазначеного Наказу МВС України від 04.08.2018 р. №656 змінено порядок видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ), згідно пункту 2 розділу 2 Порядку Свідоцтва видаються (продовжуються) на транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU (тип ТЗ визначається виходячи з його призначення і конструкції, наведених у підрозділі 9.1.1.2 ДОПНВ, а саме: - Транспортні засоби ЕХ/ІІ, ЕХ/ІІІ призначені для перевезення вибухових речовин і виробів класу 1; - Транспортні засоби FL, АТ призначені для перевезення легкозаймистих рідин та газів; - Транспортний засіб МЕМU (або змішувально-зарядна машина) — спеціалізований ТЗ із установленою на ньому машиною для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, і їхнього заряджання. Порядком погодження та оформлення маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів серед переліку документів зазначено подання інформації щодо свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (строк дії погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів не має перевищувати терміну дії свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, п.10 порядку погодження). Оскільки спецтранспотр, що перевозить небезпечні медичні відходи не відноситься до зазначених вище типів транспортних засобів, на які необхідно отримувати свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів, відповідно, отримувати погоджений маршрут руху для такого спецтранспорту не передбачено чинним законодавством. Просимо видалити вимогу щодо наявності погодженого маршруту руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажівта небезпечних відходів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Закону України про відходи , видалення або утилізація

Номер: f9bb8d46c10c49868493419fdc533e0d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-16-001350-a.b1
Назва: Закону України про відходи , видалення або утилізація
Вимога:
1.Замовник: Київський міський пологовий будинок №6 2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-09-16-001350-a 3. Підстави подання вимоги: Порушення Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи» 4. Обґрунтування вимоги: 1) Згідно Тендерної документації Замовником вимагається «надання Ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) або наказу про видачу ліцензії» Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом» Додатково зазначаємо, що даний Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно. Вимагаємо: - Пункт ««Ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) або наказу про видачу ліцензії». » викласти в наступній редакції «Ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація або видалення) або наказу про видачу ліцензії»» Додатково зазначаємо, що з даним твердженням погоджується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (для ознайомлення, ідентифікатор Закупівлі UA-2019-07-22-001025-b ), де ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» намагається зобов'язати Замовника видалити вимогу наявності в ліцензії у потенційних учасників операції «ВИДАЛЕННЯ ЧИ УТИЛІЗАЦІЇ», як то передбачено п. «е» , Статті 32, Закону України «Про відходи » проте АМКУ відмовляє у задоволенні скарги, що є підтвердженням саме наявності в ліцензії операції «ВИДАЛЕННЯ ЧИ УТИЛІЗАЦІЇ», а не знешкодження (копію скарги та результуючої частини надаємо)
Вирішення: Діємо згідно Наказ МОЗУ №325 від 08 червня 2015 року«Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами»
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 17.09.2019 15:28
Підтвердження вирішення: Діємо згідно Наказ МОЗУ №325