-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфікуючий засіб «Госпісепт» згідно док. СПЕЦИФІКАЦІЯ
Дезинфікуючий засіб «Госпісепт» згідно док. СПЕЦИФІКАЦІЯ
Завершена
9 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 90.00 UAH
мін. крок: 1% або 90.00 UAH
Період оскарження:
16.09.2019 14:17 - 18.09.2019 14:22
Вимога
Вирішена
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
da6d3551b6c54307b9660c156f7f0d82
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-16-000785-a.a1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ.
Шановний Замовнику, Ви оприлюднили документацію у якій грубо порушуються принципи закупівель. Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає такі принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Ці принципи мають статус загального поширення на всі закупівлі, через те, їх порушення свідчить про корумповану складову при здійсненні закупівлі . Замовник, створив документацію, де чітко визначив, яку саме продукцію він хоче закупити, не пояснюючи при цьому, чому саме така продукція повинна бути закуплена.
. Замовник Зазначив, що не має на меті розглядати еквіваленти .
Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та наказу ДП «Прозорро» №11 від 20.03.2019 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. Наказ №11 від 20.03..2019 ДП «Прозорро» дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначаний в документації засіб не є унікальним і на ринку є безліч еквівалентів зі значно кращими якостями та дешевших. Ми здатні запропонувати повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи . Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів,
Хочеться нагадати , що закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, тож закон діє для всіх однаково, а отже заощадження саме державних коштів через систему ПРОЗОРРО, є основна мета, для досягнення якої проводяться закупівлі відповідно до Закону про Публічні закупівлі та наказу ДП «Прозорро» №11 від 20.03.2019 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель» . Натомість, не допущення до торгів учасників із еквівалентами - обмеження конкурентного середовища є пряме порушення принципу "максимальної економії та ефективності".
Дискримінаційні вимоги до поставки Вашої документації:
1. Присутність представника підприємства-переможця під час підписання договору;
2. Доставка власним транспортом…;
3. Аналоги не пропонувати;
4. Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб і санітарної книжки водія –експедитора.
Відповідно до Постанови КМУ №908 ,всі засоби повинні бути зареєстровані, а отже пройти певні випробування для дозволу застосування. Отже всі зареєстровані засоби мають рівні права для застосування за відповідним призначенням. Тож , конкретна назва препарату не може виступати головним критерієм для обрання засобу, сукупність всіх загальних характеристик може розкрити повну картину про засіб, саме для цього й повинен кожний Замовник порівнювати еквівалентні засоби, та обирати кращий. У Вашому випадку ви обрали засіб одного виробника та його представників, отже ніяких заощаджень коштів не може бути, а ще й заборона еквівалентів, тож сукупність цих складових вказує на корупційну змову.
Вимагаємо, прибрати з документації дискримінаційні вимоги. В іншому випадку ми направимо відповідні листи до АМКУ, Антикорупційного бюро, Департаменту охорони здоров?я, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2019 14:42
Вирішення:
Зауваження викладені у скарзі враховано, до тендерної документації внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено