-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги провайдерів
державний бюджет
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 172 дні назад
1 127 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 508.00 UAH
мін. крок: 0% або 508.00 UAH
Період оскарження:
16.09.2019 11:45 - 28.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування протоколу визнання переможця
Номер:
ace2ca51f3624572a9e7977302767b6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-16-000734-b.a7
Назва:
Вимога про скасування протоколу визнання переможця
Вимога:
08.10.2019 року був прийнятий протокол засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації, яким було прийнято рішення, визначити переможцем по результатам аукціону 03 жовтня 2019 року за оголошенням UA-2019-09-16-000734-b від 16.09.2019 року на електронній торговій площадці Zakupki.prom.ua учасника, тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації та запропонована ціна угоди є найменшою – ФОП «КОЗИРЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА» та оприлюднення інформації про визнання переможцем за Лотом №17.
Висновки прийняті в протоколі засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації не відповідають фактичним обставинам, та документи, які додані учасником, є такими, що додані з порушенням чи не відносяться до самого учасника.
Частиною 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарга повинна містити таку інформацію: найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Порушення вимог тендерної документації:
1. Підпункт 16 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає у разі підключення інтернету радіоканалом необхідно надати: - скановану ліцензію про виділення радіочастот - надання відповідним записом у Плані використання радіочастотного ресурсу України права використовувати певні смуги радіочастот для застосування в Україні визначених цим Планом радіотехнологій згідно Закону України 42 статті частини І «Про радіочастотний ресурс України» - сканований висновок щодо електромагнітної сумісності - технічний висновок щодо можливості застосування конкретного радіоелектронного засобу у визначених умовах - дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою (далі - дозвіл на експлуатацію) - документ, який засвідчує право власника конкретного радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою на його експлуатацію протягом визначеного терміну в певних умовах.
Ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України видана ФОП Козирєву Сергію Миколайовичу, тобто переможець ФОП Козирєва Н.І. не має ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України, хоча і зазначає у таких документах, як «Відомості обсягів робіт», «Додаток до розрахунку вартості», «Пояснювальна записка» №26 від 26.09.2019р. таке обладнання: «антена 5 Ггц Ubiquiti PowerBeam 5AC Gen 2 (PBE-5AC-Gen2)» та «Nanostation M2», яке передбачає підключення закладу чи роздачу інтернету за допомогою технології WI-FI, яке підлягає ліцензуванню. Використання цього обладнання зобов’язує ФОП Козирєву Н.І., надати відповідну ліцензію, яку вона на час звернення не надала, а тому ФОП Козирєва Н.І. не може бути переможцем, так як порушила вимоги тендерної документації та не надала відповідні документи.
2. Підпункт 7 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з: 7) сканованою копією Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників - платників ПДВ).
Підпункт 8 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з: 8) сканованою копією Свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку).
ФОП Козирєва Н.І. не надала жодних відомостей про свою систему оподаткування, що вважається грубим порушенням умов тендерної документації.
Тому, у відповідності до пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачено, що відсутність документів, передбачених для подання в складі ТД, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД.
Вважаю відсутність копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість та копії Свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку та відсутність пояснень причини ненадання копії свідоцтв, як ненадання документів передбачених ТД, а як наслідок розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД.
3. У Додатку до розрахунку вартості вих. №18 від 26.08.2019р. відсутні посилання, чи зроблений даний розрахунок з ПДВ чи без нього. Беручи до уваги пункт 2 цієї скарги та відсутність посилань на ПДВ, то дана пропозиція є неповною та складеною з порушенням вимог основних вимог ТД.
Враховуючи, що ФОП Козирєва Н.І. допустила порушення заповнення додатку до пропозиції в частині визначення ПДВ, то вважаю, що вся пропозиція складена з порушенням вимог ТД, що є підставою для відмови у визнанні ФОП Козирєвої Н.І. переможцем по даному тендеру.
4. У відповідності до пункту 6 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, а саме:
- пояснювальну записку, яка відображає відповідність товару/ послуг/ робіт, що пропонуються до постачання/ надання/ виконання, усім вимогам Замовника, викладену згідно змісту Додатку 4 «Технічні вимоги» цієї Тендерної документації.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 4 цієї Тендерної документації.
Згідно додатку 4 пункту 4.3. «Відомість обсягів робіт по навчальному закладу» передбачає для вище зазначених вимог з ДІ та для об’єднання всіх пристроїв в IP-мережу з допомогою технології LAN і WLAN, необхідно наступне гіпотетичне обладнання: - Керуючий портовий свіч для підключення стаціонарного обладнання; - Маршрутизатори з технологією LAN і WLAN(по типу технічних характеристик MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN або його еквівалент) здатні аналізувати та блокувати певні з’єднання (наприклад соціальні мережі, сервіси з покупки/продажу тощо) які не відностяться до навчального процесу.
08.10.2019р. о 10 годині 45 хвилин було внесені зміни у «Додаток: розрахунок вартості послуг».
ФОП Козирєва Н.І. не включила у «Додаток: розрахунок вартості послуг» пристрій, який здатний аналізувати та блокувати певні з’єднання (наприклад соціальні мережі, сервіси з покупки/продажу тощо), тобто учні школи, без цього обладнання, зможуть без перешкод користуватися соціальними мережами та іншими сервісами, які не відносяться до навчального процесу.
Ні портовий свіч, ні тим паче звичайні роутери та точки доступи не підтримують функцію аналізу та блокування певних пристроїв, що означає відсутність обладнання, яке зможе виконати відповідні задачі.
Тендерна пропозиція ФОП Козирєвої Н.І. не відповідає вимогам додатку 4 та технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, бо Замовник зазначив «Маршрутизатори з технологією LAN і WLAN(по типу технічних характеристик MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN або його еквівалент)», а ФОП Козирєва Н.І. виключила із переліку обладнання MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN і не зазначила еквівалент. Дана обставина є дуже серйозним порушенням вимог тендерної документації в частині вимог до предмета закупівлі в частині технічних, якісних та кількісних вимог, що є підставою для скасування протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації від 08.10.2019р.
Прошу скасувати протокол засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації від 08.10.2019р. по Лоту №17, так як ФОП КОЗИРЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА подала не повний перелік документів, а також у пропозиції ФОП КОЗИРЄВОЇ НАТАЛІЇ ІВАНІВНІ є дуже багато порушень відповідно до вимог Тендерної документації.
В разі відсутності відповіді до 18.09.2019р. я буду змушений звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу UA-2019-09-16-000734-b.a7.pdf 17.10.2019 20:04
Дата подачі:
15.10.2019 10:37
Вирішення:
Відхилити вимогу UA-2019-09-16-000734-b.a7 про скасування рішення щодо вибору переможця на закупівлю код ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-000734-b.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування протоколу визнання переможця
Номер:
a5a87418df694bee83f9ccd7d7d047eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-16-000734-b.a6
Назва:
Вимога про скасування протоколу визнання переможця
Вимога:
08.10.2019 року був прийнятий протокол засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації, яким було прийнято рішення, визначити переможцем по результатам аукціону 03 жовтня 2019 року за оголошенням UA-2019-09-16-000734-b від 16.09.2019 року на електронній торговій площадці Zakupki.prom.ua учасника, тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації та запропонована ціна угоди є найменшою – ФОП «КОЗИРЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА» та оприлюднення інформації про визнання переможцем за Лотом №14.
Висновки прийняті в протоколі засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації не відповідають фактичним обставинам, та документи, які додані учасником, є такими, що додані з порушенням чи не відносяться до самого учасника.
Частиною 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарга повинна містити таку інформацію: найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Порушення вимог тендерної документації:
1. Підпункт 16 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає у разі підключення інтернету радіоканалом необхідно надати: - скановану ліцензію про виділення радіочастот - надання відповідним записом у Плані використання радіочастотного ресурсу України права використовувати певні смуги радіочастот для застосування в Україні визначених цим Планом радіотехнологій згідно Закону України 42 статті частини І «Про радіочастотний ресурс України» - сканований висновок щодо електромагнітної сумісності - технічний висновок щодо можливості застосування конкретного радіоелектронного засобу у визначених умовах - дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою (далі - дозвіл на експлуатацію) - документ, який засвідчує право власника конкретного радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою на його експлуатацію протягом визначеного терміну в певних умовах.
Ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України видана ФОП Козирєву Сергію Миколайовичу, тобто переможець ФОП Козирєва Н.І. не має ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України, хоча і зазначає у таких документах, як «Відомості обсягів робіт», «Додаток до розрахунку вартості», «Пояснювальна записка» №26 від 26.09.2019р. таке обладнання: «антена 5 Ггц Ubiquiti PowerBeam 5AC Gen 2 (PBE-5AC-Gen2)» та «Nanostation M2», яке передбачає підключення закладу чи роздачу інтернету за допомогою технології WI-FI, яке підлягає ліцензуванню. Використання цього обладнання зобов’язує ФОП Козирєву Н.І., надати відповідну ліцензію, яку вона на час звернення не надала, а тому ФОП Козирєва Н.І. не може бути переможцем, так як порушила вимоги тендерної документації та не надала відповідні документи.
2. Підпункт 7 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з: 7) сканованою копією Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників - платників ПДВ).
Підпункт 8 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з: 8) сканованою копією Свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку).
ФОП Козирєва Н.І. не надала жодних відомостей про свою систему оподаткування, що вважається грубим порушенням умов тендерної документації.
Тому, у відповідності до пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачено, що відсутність документів, передбачених для подання в складі ТД, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД.
Вважаю відсутність копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість та копії Свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку та відсутність пояснень причини ненадання копії свідоцтв, як ненадання документів передбачених ТД, а як наслідок розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД.
3. У Додатку до розрахунку вартості вих. №18 від 26.08.2019р. відсутні посилання, чи зроблений даний розрахунок з ПДВ чи без нього. Беручи до уваги пункт 2 цієї скарги та відсутність посилань на ПДВ, то дана пропозиція є неповною та складеною з порушенням вимог основних вимог ТД.
Враховуючи, що ФОП Козирєва Н.І. допустила порушення заповнення додатку до пропозиції в частині визначення ПДВ, то вважаю, що вся пропозиція складена з порушенням вимог ТД, що є підставою для відмови у визнанні ФОП Козирєвої Н.І. переможцем по даному тендеру.
4. У відповідності до пункту 6 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, а саме:
- пояснювальну записку, яка відображає відповідність товару/ послуг/ робіт, що пропонуються до постачання/ надання/ виконання, усім вимогам Замовника, викладену згідно змісту Додатку 4 «Технічні вимоги» цієї Тендерної документації.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 4 цієї Тендерної документації.
Згідно додатку 4 пункту 4.3. «Відомість обсягів робіт по навчальному закладу» передбачає для вище зазначених вимог з ДІ та для об’єднання всіх пристроїв в IP-мережу з допомогою технології LAN і WLAN, необхідно наступне гіпотетичне обладнання: - Керуючий портовий свіч для підключення стаціонарного обладнання; - Маршрутизатори з технологією LAN і WLAN(по типу технічних характеристик MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN або його еквівалент) здатні аналізувати та блокувати певні з’єднання (наприклад соціальні мережі, сервіси з покупки/продажу тощо) які не відностяться до навчального процесу.
08.10.2019р. о 10 годині 56 хвилин було внесені зміни у «Додаток: розрахунок вартості послуг».
Тобто ФОП Козирєва Н.І. виключила із переліку обладнання пристрій, який здатний аналізувати та блокувати певні з’єднання (наприклад соціальні мережі, сервіси з покупки/продажу тощо), тобто учні школи, без цього обладнання, зможуть без перешкод користуватися соціальними мережами та іншими сервісами, які не відносяться до навчального процесу.
Ні портовий свіч, ні тим паче звичайні роутери та точки доступи не підтримують функцію аналізу та блокування певних пристроїв, що означає відсутність обладнання, яке зможе виконати відповідні задачі.
Тендерна пропозиція ФОП Козирєвої Н.І. не відповідає вимогам додатку 4 та технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, бо Замовник зазначив «Маршрутизатори з технологією LAN і WLAN(по типу технічних характеристик MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN або його еквівалент)», а ФОП Козирєва Н.І. виключила із переліку обладнання MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN і не зазначила еквівалент. Дана обставина є дуже серйозним порушенням вимог тендерної документації в частині вимог до предмета закупівлі в частині технічних, якісних та кількісних вимог, що є підставою для скасування протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації від 08.10.2019р.
Прошу скасувати протокол засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації від 08.10.2019р. по Лоту №14, так як ФОП КОЗИРЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА подала не повний перелік документів, а також у пропозиції ФОП КОЗИРЄВОЇ НАТАЛІЇ ІВАНІВНІ є дуже багато порушень відповідно до вимог Тендерної документації.
В разі відсутності відповіді до 18.09.2019р. я буду змушений звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу UA-2019-09-16-000734-b.a6.pdf 17.10.2019 20:03
Дата подачі:
15.10.2019 10:36
Вирішення:
Відхилити вимогу UA-2019-09-16-000734-b.a6 про скасування рішення щодо вибору переможця на закупівлю код ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-000734-b.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування протоколу визнання переможця
Номер:
5cce3998286b4e6a9dfd82b415f2f373
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-16-000734-b.a5
Назва:
Вимога про скасування протоколу визнання переможця
Вимога:
08.10.2019 року був прийнятий протокол засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації, яким було прийнято рішення, визначити переможцем по результатам аукціону 03 жовтня 2019 року за оголошенням UA-2019-09-16-000734-b від 16.09.2019 року на електронній торговій площадці Zakupki.prom.ua учасника, тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації та запропонована ціна угоди є найменшою – ФОП «КОЗИРЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА» та оприлюднення інформації про визнання переможцем за Лотом №13.
Висновки прийняті в протоколі засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації не відповідають фактичним обставинам, та документи, які додані учасником, є такими, що додані з порушенням чи не відносяться до самого учасника.
Частиною 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарга повинна містити таку інформацію: найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Порушення вимог тендерної документації:
1. Підпункт 16 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає у разі підключення інтернету радіоканалом необхідно надати: - скановану ліцензію про виділення радіочастот - надання відповідним записом у Плані використання радіочастотного ресурсу України права використовувати певні смуги радіочастот для застосування в Україні визначених цим Планом радіотехнологій згідно Закону України 42 статті частини І «Про радіочастотний ресурс України» - сканований висновок щодо електромагнітної сумісності - технічний висновок щодо можливості застосування конкретного радіоелектронного засобу у визначених умовах - дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою (далі - дозвіл на експлуатацію) - документ, який засвідчує право власника конкретного радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою на його експлуатацію протягом визначеного терміну в певних умовах.
Ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України видана ФОП Козирєву Сергію Миколайовичу, тобто переможець ФОП Козирєва Н.І. не має ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України, хоча і зазначає у таких документах, як «Відомості обсягів робіт», «Додаток до розрахунку вартості», «Пояснювальна записка» №26 від 26.09.2019р. таке обладнання: «антена 5 Ггц Ubiquiti PowerBeam 5AC Gen 2 (PBE-5AC-Gen2)» та «Nanostation M2», яке передбачає підключення закладу чи роздачу інтернету за допомогою технології WI-FI, яке підлягає ліцензуванню. Використання цього обладнання зобов’язує ФОП Козирєву Н.І., надати відповідну ліцензію, яку вона на час звернення не надала, а тому ФОП Козирєва Н.І. не може бути переможцем, так як порушила вимоги тендерної документації та не надала відповідні документи.
2. Підпункт 7 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з: 7) сканованою копією Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників - платників ПДВ).
Підпункт 8 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з: 8) сканованою копією Свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку).
ФОП Козирєва Н.І. не надала жодних відомостей про свою систему оподаткування, що вважається грубим порушенням умов тендерної документації.
Тому, у відповідності до пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачено, що відсутність документів, передбачених для подання в складі ТД, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД.
Вважаю відсутність копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість та копії Свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку та відсутність пояснень причини ненадання копії свідоцтв, як ненадання документів передбачених ТД, а як наслідок розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД.
3. У Додатку до розрахунку вартості вих. №18 від 26.08.2019р. відсутні посилання, чи зроблений даний розрахунок з ПДВ чи без нього. Беручи до уваги пункт 2 цієї скарги та відсутність посилань на ПДВ, то дана пропозиція є неповною та складеною з порушенням вимог основних вимог ТД.
Враховуючи, що ФОП Козирєва Н.І. допустила порушення заповнення додатку до пропозиції в частині визначення ПДВ, то вважаю, що вся пропозиція складена з порушенням вимог ТД, що є підставою для відмови у визнанні ФОП Козирєвої Н.І. переможцем по даному тендеру.
4. У відповідності до пункту 6 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, а саме:
- пояснювальну записку, яка відображає відповідність товару/ послуг/ робіт, що пропонуються до постачання/ надання/ виконання, усім вимогам Замовника, викладену згідно змісту Додатку 4 «Технічні вимоги» цієї Тендерної документації.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 4 цієї Тендерної документації.
Згідно додатку 4 пункту 4.3. «Відомість обсягів робіт по навчальному закладу» передбачає для вище зазначених вимог з ДІ та для об’єднання всіх пристроїв в IP-мережу з допомогою технології LAN і WLAN, необхідно наступне гіпотетичне обладнання: - Керуючий портовий свіч для підключення стаціонарного обладнання; - Маршрутизатори з технологією LAN і WLAN(по типу технічних характеристик MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN або його еквівалент) здатні аналізувати та блокувати певні з’єднання (наприклад соціальні мережі, сервіси з покупки/продажу тощо) які не відностяться до навчального процесу.
08.10.2019р. о 10 годині 46 хвилин було внесені зміни у «Додаток: розрахунок вартості послуг».
ФОП Козирєва Н.І. не включила у «Додаток: розрахунок вартості послуг» пристрій, який здатний аналізувати та блокувати певні з’єднання (наприклад соціальні мережі, сервіси з покупки/продажу тощо), тобто учні школи, без цього обладнання, зможуть без перешкод користуватися соціальними мережами та іншими сервісами, які не відносяться до навчального процесу.
Ні портовий свіч, ні тим паче звичайні роутери та точки доступи не підтримують функцію аналізу та блокування певних пристроїв, що означає відсутність обладнання, яке зможе виконати відповідні задачі.
Тендерна пропозиція ФОП Козирєвої Н.І. не відповідає вимогам додатку 4 та технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, бо Замовник зазначив «Маршрутизатори з технологією LAN і WLAN(по типу технічних характеристик MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN або його еквівалент)», а ФОП Козирєва Н.І. виключила із переліку обладнання MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN і не зазначила еквівалент. Дана обставина є дуже серйозним порушенням вимог тендерної документації в частині вимог до предмета закупівлі в частині технічних, якісних та кількісних вимог, що є підставою для скасування протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації від 08.10.2019р.
Прошу скасувати протокол засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації від 08.10.2019р. по Лоту №13, так як ФОП КОЗИРЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА подала не повний перелік документів, а також у пропозиції ФОП КОЗИРЄВОЇ НАТАЛІЇ ІВАНІВНІ є дуже багато порушень відповідно до вимог Тендерної документації.
В разі відсутності відповіді до 18.09.2019р. я буду змушений звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу UA-2019-09-16-000734-b.a4.pdf 17.10.2019 20:01
- Відповідь на вимогу UA-2019-09-16-000734-b.a5.pdf 17.10.2019 20:01
Дата подачі:
15.10.2019 10:35
Вирішення:
Відхилити вимогу UA-2019-09-16-000734-b.a5 про скасування рішення щодо вибору переможця на закупівлю код ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-000734-b.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування протоколу визнання переможця
Номер:
0093cc28bbcd4ef88f1e079d8e9c0e9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-16-000734-b.a4
Назва:
Вимога про скасування протоколу визнання переможця
Вимога:
08.10.2019 року був прийнятий протокол засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації, яким було прийнято рішення, визначити переможцем по результатам аукціону 03 жовтня 2019 року за оголошенням UA-2019-09-16-000734-b від 16.09.2019 року на електронній торговій площадці Zakupki.prom.ua учасника, тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації та запропонована ціна угоди є найменшою – ФОП «КОЗИРЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА» та оприлюднення інформації про визнання переможцем за Лотом №11.
Висновки прийняті в протоколі засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації не відповідають фактичним обставинам, та документи, які додані учасником, є такими, що додані з порушенням чи не відносяться до самого учасника.
Частиною 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарга повинна містити таку інформацію: найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Порушення вимог тендерної документації:
1. Підпункт 16 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає у разі підключення інтернету радіоканалом необхідно надати: - скановану ліцензію про виділення радіочастот - надання відповідним записом у Плані використання радіочастотного ресурсу України права використовувати певні смуги радіочастот для застосування в Україні визначених цим Планом радіотехнологій згідно Закону України 42 статті частини І «Про радіочастотний ресурс України» - сканований висновок щодо електромагнітної сумісності - технічний висновок щодо можливості застосування конкретного радіоелектронного засобу у визначених умовах - дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою (далі - дозвіл на експлуатацію) - документ, який засвідчує право власника конкретного радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою на його експлуатацію протягом визначеного терміну в певних умовах.
Ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України видана ФОП Козирєву Сергію Миколайовичу, тобто переможець ФОП Козирєва Н.І. не має ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України, хоча і зазначає у таких документах, як «Відомості обсягів робіт», «Додаток до розрахунку вартості», «Пояснювальна записка» №26 від 26.09.2019р. таке обладнання: «Nanostation M2», яке передбачає підключення закладу чи роздачу інтернету за допомогою технології WI-FI, яке підлягає ліцензуванню. Використання цього обладнання зобов’язує ФОП Козирєву Н.І., надати відповідну ліцензію, яку вона на час звернення не надала, а тому ФОП Козирєва Н.І. не може бути переможцем, так як порушила вимоги тендерної документації та не надала відповідні документи.
2. Підпункт 7 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з: 7) сканованою копією Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників - платників ПДВ).
Підпункт 8 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з: 8) сканованою копією Свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку).
ФОП Козирєва Н.І. не надала жодних відомостей про свою систему оподаткування, що вважається грубим порушенням умов тендерної документації.
Тому, у відповідності до пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачено, що відсутність документів, передбачених для подання в складі ТД, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД.
Вважаю відсутність копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість та копії Свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку та відсутність пояснень причини ненадання копії свідоцтв, як ненадання документів передбачених ТД, а як наслідок розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД.
3. У Додатку до розрахунку вартості вих. №18 від 26.08.2019р. відсутні посилання, чи зроблений даний розрахунок з ПДВ чи без нього. Беручи до уваги пункт 2 цієї скарги та відсутність посилань на ПДВ, то дана пропозиція є неповною та складеною з порушенням вимог основних вимог ТД.
Враховуючи, що ФОП Козирєва Н.І. допустила порушення заповнення додатку до пропозиції в частині визначення ПДВ, то вважаю, що вся пропозиція складена з порушенням вимог ТД, що є підставою для відмови у визнанні ФОП Козирєвої Н.І. переможцем по даному тендеру.
4. У відповідності до пункту 6 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, а саме:
- пояснювальну записку, яка відображає відповідність товару/ послуг/ робіт, що пропонуються до постачання/ надання/ виконання, усім вимогам Замовника, викладену згідно змісту Додатку 4 «Технічні вимоги» цієї Тендерної документації.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 4 цієї Тендерної документації.
Згідно додатку 4 пункту 4.3. «Відомість обсягів робіт по навчальному закладу» передбачає для вище зазначених вимог з ДІ та для об’єднання всіх пристроїв в IP-мережу з допомогою технології LAN і WLAN, необхідно наступне гіпотетичне обладнання: - Керуючий портовий свіч для підключення стаціонарного обладнання; - Маршрутизатори з технологією LAN і WLAN(по типу технічних характеристик MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN або його еквівалент) здатні аналізувати та блокувати певні з’єднання (наприклад соціальні мережі, сервіси з покупки/продажу тощо) які не відностяться до навчального процесу.
08.10.2019р. о 10 годині 46 хвилин було внесені зміни у «Додаток: розрахунок вартості послуг».
ФОП Козирєва Н.І. не включила у «Додаток: розрахунок вартості послуг» пристрій, який здатний аналізувати та блокувати певні з’єднання (наприклад соціальні мережі, сервіси з покупки/продажу тощо), тобто учні школи, без цього обладнання, зможуть без перешкод користуватися соціальними мережами та іншими сервісами, які не відносяться до навчального процесу.
Ні портовий свіч, ні тим паче звичайні роутери та точки доступи не підтримують функцію аналізу та блокування певних пристроїв, що означає відсутність обладнання, яке зможе виконати відповідні задачі.
Тендерна пропозиція ФОП Козирєвої Н.І. не відповідає вимогам додатку 4 та технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, бо Замовник зазначив «Маршрутизатори з технологією LAN і WLAN(по типу технічних характеристик MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN або його еквівалент)», а ФОП Козирєва Н.І. виключила із переліку обладнання MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN і не зазначила еквівалент. Дана обставина є дуже серйозним порушенням вимог тендерної документації в частині вимог до предмета закупівлі в частині технічних, якісних та кількісних вимог, що є підставою для скасування протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації від 08.10.2019р.
Прошу скасувати протокол засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації від 08.10.2019р. по Лоту №11, так як ФОП КОЗИРЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА подала не повний перелік документів, а також у пропозиції ФОП КОЗИРЄВОЇ НАТАЛІЇ ІВАНІВНІ є дуже багато порушень відповідно до вимог Тендерної документації.
В разі відсутності відповіді до 18.09.2019р. я буду змушений звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.10.2019 10:33
Вирішення:
Відхилити вимогу UA-2019-09-16-000734-b.a4 про скасування рішення щодо вибору переможця на закупівлю код ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-000734-b.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування протоколу визнання переможця
Номер:
01d34105930848c28afc785ffb379bf1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-16-000734-b.a3
Назва:
Вимога про скасування протоколу визнання переможця
Вимога:
08.10.2019 року був прийнятий протокол засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації, яким було прийнято рішення, визначити переможцем по результатам аукціону 03 жовтня 2019 року за оголошенням UA-2019-09-16-000734-b від 16.09.2019 року на електронній торговій площадці Zakupki.prom.ua учасника, тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації та запропонована ціна угоди є найменшою – ФОП «КОЗИРЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА» та оприлюднення інформації про визнання переможцем за Лотом №7.
Висновки прийняті в протоколі засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації не відповідають фактичним обставинам, та документи, які додані учасником, є такими, що додані з порушенням чи не відносяться до самого учасника.
Частиною 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарга повинна містити таку інформацію: найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Порушення вимог тендерної документації:
1. Підпункт 16 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає у разі підключення інтернету радіоканалом необхідно надати: - скановану ліцензію про виділення радіочастот - надання відповідним записом у Плані використання радіочастотного ресурсу України права використовувати певні смуги радіочастот для застосування в Україні визначених цим Планом радіотехнологій згідно Закону України 42 статті частини І «Про радіочастотний ресурс України» - сканований висновок щодо електромагнітної сумісності - технічний висновок щодо можливості застосування конкретного радіоелектронного засобу у визначених умовах - дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою (далі - дозвіл на експлуатацію) - документ, який засвідчує право власника конкретного радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою на його експлуатацію протягом визначеного терміну в певних умовах.
Ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України видана ФОП Козирєву Сергію Миколайовичу, тобто переможець ФОП Козирєва Н.І. не має ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України, хоча і зазначає у таких документах, як «Відомості обсягів робіт», «Додаток до розрахунку вартості», «Пояснювальна записка» №26 від 26.09.2019р. таке обладнання: «Nanostation M2», яке передбачає підключення закладу чи роздачу інтернету за допомогою технології WI-FI, яке підлягає ліцензуванню. Використання цього обладнання зобов’язує ФОП Козирєву Н.І., надати відповідну ліцензію, яку вона на час звернення не надала, а тому ФОП Козирєва Н.І. не може бути переможцем, так як порушила вимоги тендерної документації та не надала відповідні документи.
2. Підпункт 7 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з: 7) сканованою копією Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників - платників ПДВ).
Підпункт 8 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з: 8) сканованою копією Свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку).
ФОП Козирєва Н.І. не надала жодних відомостей про свою систему оподаткування, що вважається грубим порушенням умов тендерної документації.
Тому, у відповідності до пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачено, що відсутність документів, передбачених для подання в складі ТД, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД.
Вважаю відсутність копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість та копії Свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку та відсутність пояснень причини ненадання копії свідоцтв, як ненадання документів передбачених ТД, а як наслідок розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД.
3. У Додатку до розрахунку вартості вих. №18 від 26.08.2019р. відсутні посилання, чи зроблений даний розрахунок з ПДВ чи без нього. Беручи до уваги пункт 2 цієї скарги та відсутність посилань на ПДВ, то дана пропозиція є неповною та складеною з порушенням вимог основних вимог ТД.
Враховуючи, що ФОП Козирєва Н.І. допустила порушення заповнення додатку до пропозиції в частині визначення ПДВ, то вважаю, що вся пропозиція складена з порушенням вимог ТД, що є підставою для відмови у визнанні ФОП Козирєвої Н.І. переможцем по даному тендеру.
4. У відповідності до пункту 6 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, а саме:
- пояснювальну записку, яка відображає відповідність товару/ послуг/ робіт, що пропонуються до постачання/ надання/ виконання, усім вимогам Замовника, викладену згідно змісту Додатку 4 «Технічні вимоги» цієї Тендерної документації.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 4 цієї Тендерної документації.
Згідно додатку 4 пункту 4.3. «Відомість обсягів робіт по навчальному закладу» передбачає для вище зазначених вимог з ДІ та для об’єднання всіх пристроїв в IP-мережу з допомогою технології LAN і WLAN, необхідно наступне гіпотетичне обладнання: - Керуючий портовий свіч для підключення стаціонарного обладнання; - Маршрутизатори з технологією LAN і WLAN(по типу технічних характеристик MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN або його еквівалент) здатні аналізувати та блокувати певні з’єднання (наприклад соціальні мережі, сервіси з покупки/продажу тощо) які не відностяться до навчального процесу.
08.10.2019р. о 10 годині 46 хвилин було внесені зміни у «Додаток: розрахунок вартості послуг» відповідно до яких із переліку обладнання було виключено MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN.
Тобто ФОП Козирєва Н.І. виключила із переліку обладнання пристрій, який здатний аналізувати та блокувати певні з’єднання (наприклад соціальні мережі, сервіси з покупки/продажу тощо), тобто учні школи, без цього обладнання, зможуть без перешкод користуватися соціальними мережами та іншими сервісами, які не відносяться до навчального процесу.
Ні портовий свіч, ні тим паче звичайні роутери та точки доступи не підтримують функцію аналізу та блокування певних пристроїв, що означає відсутність обладнання, яке зможе виконати відповідні задачі.
Тендерна пропозиція ФОП Козирєвої Н.І. не відповідає вимогам додатку 4 та технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, бо Замовник зазначив «Маршрутизатори з технологією LAN і WLAN(по типу технічних характеристик MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN або його еквівалент)», а ФОП Козирєва Н.І. виключила із переліку обладнання MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN і не зазначила еквівалент. Дана обставина є дуже серйозним порушенням вимог тендерної документації в частині вимог до предмета закупівлі в частині технічних, якісних та кількісних вимог, що є підставою для скасування протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації від 08.10.2019р.
Прошу скасувати протокол засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації від 08.10.2019р. по Лоту №7, так як ФОП КОЗИРЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА подала не повний перелік документів, а також у пропозиції ФОП КОЗИРЄВОЇ НАТАЛІЇ ІВАНІВНІ є дуже багато порушень відповідно до вимог Тендерної документації.
В разі відсутності відповіді до 18.09.2019р. я буду змушений звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу UA-2019-09-16-000734-b.a3.pdf 17.10.2019 19:57
Дата подачі:
15.10.2019 10:31
Вирішення:
Відхилити вимогу UA-2019-09-16-000734-b.a3 про скасування рішення щодо вибору переможця на закупівлю код ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-000734-b
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування протоколу визнання переможця
Номер:
29e3c8ee1ecf46cc8c1ee6f4ab62c3c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-16-000734-b.a2
Назва:
Вимога про скасування протоколу визнання переможця
Вимога:
08.10.2019 року був прийнятий протокол засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації, яким було прийнято рішення, визначити переможцем по результатам аукціону 03 жовтня 2019 року за оголошенням UA-2019-09-16-000734-b від 16.09.2019 року на електронній торговій площадці Zakupki.prom.ua учасника, тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації та запропонована ціна угоди є найменшою – ФОП «КОЗИРЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА» та оприлюднення інформації про визнання переможцем за Лотом №1.
Висновки прийняті в протоколі засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації не відповідають фактичним обставинам, та документи, які додані учасником, є такими, що додані з порушенням чи не відносяться до самого учасника.
Частиною 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарга повинна містити таку інформацію: найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Порушення вимог тендерної документації:
1. Підпункт 16 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає у разі підключення інтернету радіоканалом необхідно надати: - скановану ліцензію про виділення радіочастот - надання відповідним записом у Плані використання радіочастотного ресурсу України права використовувати певні смуги радіочастот для застосування в Україні визначених цим Планом радіотехнологій згідно Закону України 42 статті частини І «Про радіочастотний ресурс України» - сканований висновок щодо електромагнітної сумісності - технічний висновок щодо можливості застосування конкретного радіоелектронного засобу у визначених умовах - дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою (далі - дозвіл на експлуатацію) - документ, який засвідчує право власника конкретного радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою на його експлуатацію протягом визначеного терміну в певних умовах.
Ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України видана ФОП Козирєву Сергію Миколайовичу, тобто переможець ФОП Козирєва Н.І. не має ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України, хоча і зазначає у таких документах, як «Відомості обсягів робіт», «Додаток до розрахунку вартості», «Пояснювальна записка» №26 від 26.09.2019р. таке обладнання: «антена 5 Ггц Ubiquiti PowerBeam 5AC Gen 2 (PBE-5AC-Gen2)», яке передбачає підключення закладу за допомогою технології WI-FI. Використання цієї технології зобов’язує ФОП Козирєву Н.І., надати відповідну ліцензію, яку вона на час звернення не надала, а тому ФОП Козирєва Н.І. не може бути переможцем, так як порушила вимоги тендерної документації та не надала відповідні документи.
2. Підпункт 7 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з: 7) сканованою копією Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників - платників ПДВ).
Підпункт 8 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з: 8) сканованою копією Свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку).
ФОП Козирєва Н.І. не надала жодних відомостей про свою систему оподаткування, що вважається грубим порушенням умов тендерної документації.
Тому, у відповідності до пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачено, що відсутність документів, передбачених для подання в складі ТД, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД.
Вважаю відсутність копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість та копії Свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку та відсутність пояснень причини ненадання копії свідоцтв, як ненадання документів передбачених ТД, а як наслідок розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД.
3. Додаток 3 до договору та Додаток до розрахунку вартості вих. №18 від 26.08.2019р. мають різну загальну суму, 46 000грн та 32 000грн. відповідно, і якщо Додаток до розрахунку вартості вих. №18 від 26.08.2019р. відповідає тендерній пропозиції, то додаток 3 до договору більше цієї суми аж на 14 000 гривень.
Тобто доданий додаток до договору не відповідає тендерній пропозиції, що є також грубим порушенням тендерної документації, що є підставою для скасування протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації від 08.10.2019р.
4. У Додатку до розрахунку вартості вих. №18 від 26.08.2019р. відсутні посилання, чи зроблений даний розрахунок з ПДВ чи без нього. Беручи до уваги пункт 2 цієї скарги та відсутність посилань на ПДВ, то дана пропозиція є неповною та складеною з порушенням вимог основних вимог ТД.
Враховуючи, що ФОП Козирєва Н.І. допустила порушення заповнення додатку до пропозиції в частині визначення ПДВ, то вважаю, що вся пропозиція складена з порушенням вимог ТД, що є підставою для відмови у визнанні ФОП Козирєвої Н.І. переможцем по даному тендеру.
5. У відповідності до пункту 6 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації зі змінами щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з доступу до мережі Інтернет «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 72410000-7 – (Послуги провайдерів - підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг)» передбачає учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, а саме:
- пояснювальну записку, яка відображає відповідність товару/ послуг/ робіт, що пропонуються до постачання/ надання/ виконання, усім вимогам Замовника, викладену згідно змісту Додатку 4 «Технічні вимоги» цієї Тендерної документації.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 4 цієї Тендерної документації.
Згідно додатку 4 пункту 4.3. «Відомість обсягів робіт по навчальному закладу» передбачає для вище зазначених вимог з ДІ та для об’єднання всіх пристроїв в IP-мережу з допомогою технології LAN і WLAN, необхідно наступне гіпотетичне обладнання: - Керуючий портовий свіч для підключення стаціонарного обладнання; - Маршрутизатори з технологією LAN і WLAN(по типу технічних характеристик MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN або його еквівалент) здатні аналізувати та блокувати певні з’єднання (наприклад соціальні мережі, сервіси з покупки/продажу тощо) які не відностяться до навчального процесу.
08.10.2019р. о 10 годині 45 хвилин було внесені зміни у «Додаток: розрахунок вартості послуг» відповідно до яких із переліку обладнання було виключено MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN.
Тобто ФОП Козирєва Н.І. виключила із переліку обладнання пристрій, який здатний аналізувати та блокувати певні з’єднання (наприклад соціальні мережі, сервіси з покупки/продажу тощо), тобто учні школи, без цього обладнання, зможуть без перешкод користуватися соціальними мережами та іншими сервісами, які не відносяться до навчального процесу.
Ні портовий свіч, ні тим паче звичайні роутери та точки доступи не підтримують функцію аналізу та блокування певних пристроїв, що означає відсутність обладнання, яке зможе виконати відповідні задачі.
Тендерна пропозиція ФОП Козирєвої Н.І. не відповідає вимогам додатку 4 та технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, бо Замовник зазначив «Маршрутизатори з технологією LAN і WLAN(по типу технічних характеристик MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN або його еквівалент)», а ФОП Козирєва Н.І. виключила із переліку обладнання MikroTik RB2011UiAS-2HnD-IN і не зазначила еквівалент. Дана обставина є дуже серйозним порушенням вимог тендерної документації в частині вимог до предмета закупівлі в частині технічних, якісних та кількісних вимог, що є підставою для скасування протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації від 08.10.2019р.
Прошу скасувати протокол засідання тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації від 08.10.2019р. по Лоту №1, так як ФОП КОЗИРЄВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА подала не повний перелік документів, а також у пропозиції ФОП КОЗИРЄВОЇ НАТАЛІЇ ІВАНІВНІ є дуже багато порушень відповідно до вимог Тендерної документації.
В разі відсутності відповіді до 18.09.2019р. я буду змушений звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу UA-2019-09-16-000734-b.a2.pdf 17.10.2019 19:55
Дата подачі:
15.10.2019 10:26
Вирішення:
Відхилити вимогу UA-2019-09-16-000734-b.a2 про скасування рішення щодо вибору переможця на закупівлю код ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-16-000734-b
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
131bdf30e4384b178543b34ddda9e228
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-16-000734-b.b1
Назва:
Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
У відповідності до ч. 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. подаю вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
1. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції містить підпункт 17, який обмежує конкуренцію, так відповідно до цього пункту передбачено, що: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з:
17) тендерна форма «Пропозиція» з відповідним додатком згідно Додатку 1 до тендерної документації, до «Пропозиції» має бути наданий Розрахунок вартості послуг, який повинен включати в себе обсяг необхідних робіт та кінцеве обладнання, що буде встановлюватись Учасником для забезпечення дотримання необхідних технічних та якісних вимог тендерної документації (дана інформація також необхідна для отримання погодження на виконання робіт в ДЕРЖАВНОМУ АГЕНТСТВІ З ПИТАНЬ ЕЛЕКТРОННОГО УРЯДУВАННЯ УКРАЇНИ на виконання Постанови КМУ № 440 від 2 с 2.05.2019р. та відповідно до наказу № 35 від 14.05.2019 р. ДЕРЖАВНОГО АГЕНТСТВА З ПИТАНЬ ЕЛЕКТРОННОГО УРЯДУВАННЯ УКРАЇНИ).
1. Наказ № 35 від 14.05.2019 р. ДЕРЖАВНОГО АГЕНТСТВА З ПИТАНЬ ЕЛЕКТРОННОГО УРЯДУВАННЯ УКРАЇНИ передбачає «МЕТОДИКУ
визначення належності бюджетних програм до сфери інформатизації» дана методика не передбачає обов'язок Учасника тендеру у надані відомостей про обсяг необхідних робіт та кінцеве обладнання, тобто застосування цього наказу для отримання відповідної інформації є недоцільним, та таким, що суперечить нормам чинного законодавства.
2. Постанова КМУ №440 від 22 травня 2019 року «Про внесення змін до Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації» не передбачає, що учасник тендеру повинен надати відомості про обсяг необхідних робіт та кінцеве обладнання, тобто посилання на цю постанову КМУ є недоцільним та незаконним, як на підставу для вимоги відомостей про обсяг необхідних робіт та кінцеве обладнання.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи, що Наказ № 35 від 14.05.2019 р. ДЕРЖАВНОГО АГЕНТСТВА З ПИТАНЬ ЕЛЕКТРОННОГО УРЯДУВАННЯ УКРАЇНИ та Постанова КМУ №440 від 22 травня 2019 року «Про внесення змін до Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації» не передбачають обов’язок Учасника тендеру у надані відомостей про обсяг необхідних робіт та кінцеве обладнання, то пп. 17 пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» підлягає скасуванню, бо створює додаткові вимоги для учасника тендеру, які не передбачені чинним законодавством, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Вимагаю усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та привести Розділ ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме підпункт 17 у відповідності до вимог пункту 3 частини 2 статті 22 та ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. та не допустити обмеження конкуренції та дискримінації учасників закупівлі, відповідний пункт має бути або виключний з тендерної документації, або мати посилання на законодавство, яким передбачений відповідний обов’язок за учасником.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги.pdf 23.09.2019 10:59
Дата подачі:
19.09.2019 11:33
Вирішення:
Відхилити вимогу щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-05-002340-b
Статус вимоги:
Відхилено