• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (санація) будівлі поліклініки комунальної установи «Центральна районна лікарня» за адресою: Донецька область, м.Костянтинівка, пр.Ломоносова, будинок 161. Джерело фінансування: державний бюджет

Торги не відбулися

8 210 010.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 050.05 UAH
Період оскарження: 13.09.2019 12:09 - 26.09.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога на перегляд рішення тендерного комітету

Номер: 5ab8ee198116469f9468e4a205b76d13
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-13-000710-a.c1
Назва: Вимога на перегляд рішення тендерного комітету
Вимога:
ВИМОГА щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації та невідповідності кваліфікаційним критеріям ТОВ "КРАСК", як учасник процедури закупівлі, подав тендерну пропозицію на відкриті торги із закупівлі: "Капітальний ремонт (санація) будівлі поліклініки комунальної установи «Центральна районна лікарня» за адресою: Донецька область, м. Костянтинівка, пр. Ломоносова, будинок 161" (коригування), ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-09-13-000710-a ● a95d9eaa3cba428dbdbd7c2eaf82f65a) та висловлює свою незгоду з тим фактом, що нашу тендерну пропозицію було відхилено. Так, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 07.10.2019 року, члени тендерного комітету розглянули тендерну пропозицію ТОВ «КРАСК» і встановили, що тендерна документація не відповідає кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації. Проте, у протоколі відсутні пояснення Голови тендерного комітету Філіппової О.М. щодо невідповідності ТОВ «КРАСК» кваліфікаційним вимогам, вимогам встановленим ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». На вимогу п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації ТОВ «КРАСК» в складі тендерної пропозиції надало всі необхідні документи, а саме: - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складеною за формою Додатку 5; - довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складеною за формою Додатку 6 ; - інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7; - завірені копії підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо); - оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору. Тендерна пропозиція ТОВ "КРАСК" повністю відповідає тендерній документації, а саме технічному завданню, яке було опубліковане 13.09.2019 на платформі тендерної закупівлі. На вимогу п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 3 тендерної документації, ТОВ «КРАСК» в складі тендерної пропозиції надало всю необхідну документацію, а саме: інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, яка розрахована у програмному комплексі АВК, підтверджена наступними документами: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України). В складі тендерної пропозиції, наданому локальному кошторисі 2-1-1 в п.7 було обґрунтовано прийнято норму на роботу з демонтажу пластикових перегородок Е9-36-1. Пряма норма на роботу з демонтажу пластикових перегородок відсутня, тому при складанні кошторису прийнята норма, яка відповідає складу робіт та застосовується коефіцієнт згідно: ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 4.4 Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКН на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за нормами ДСТУ Б Д.2.2-46 та норм 9-70-1 – 9-75-2 ДСТУ Б Д.2.2-9 без застосування зазначеного коефіцієнта. ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012 2.8 Витрати ресурсів на роботи з демонтажу окремих конструкцій будівель і споруд, внутрішнього санітарно-технічного та електротехнічного обладнання, а також зовнішніх мереж за відсутності необхідних норм на демонтаж (розбирання) можуть визначатися за нормами відповідних Збірників РЕКН на будівельні роботи без урахування норм витрат матеріалів, конструкцій, арматури, трубопроводів, санітарно-технічного та електротехнічного обладнання, врахованих нормами, із застосуванням до норм витрат труда робітників-будівельників, машиністів(3), часу експлуатації будівельних машин і механізмів, механізованого виробничого знаряддя, що застосовуються при демонтажі, таких коефіцієнтів: а) при демонтажі збірних залізобетонних і бетонних конструкцій - 0,8; б) те саме, збірних дерев'яних конструкцій - 0,8; в) те саме, внутрішнього санітарно-технічного і електро- технічного обладнання (водопроводу, каналізації, во- достоків, опалення, вентиляції, електропостачання) - 0,4; г) те саме, зовнішніх мереж водопроводу, каналізації, теплопостачання, газопостачання, електропостачання - 0,6; д) те саме, металевих конструкцій - 0,7. В складі тендерної пропозиції, наданому локальному кошторисі 2-1-1 в п. 105 було обґрунтовано прийнято норму ПР15-4064 с заміною матеріальних ресурсів - як «Облицювання цоколя плитами мінераловатними базальтовими 150 мм на розчинної суміші», що відповідає технічному завданню. Прямої норми на цей вид робіт немає. Можливості заміни будь-яких матеріальних ресурсів в нормах передбачена ДСТУ-Н Б.Д. 1.1-2 діє до: 2013 «Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» в такому порядку. До того ж, в кінці технічного завдання Додатку 3 до тендерної документації наявна примітка: "У разі, якщо у даному технічному завданні йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічне завдання містить вираз (або еквівалент)", що дає можливість учасникам закупівлі застосувати еквіваленти до марок матеріалів та конструкцій, які будуть застосовані в ході реалізації даної тендерної закупівлі. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що кошторис складено кваліфікованим інженером-проектувальником, який має кваліфікаційний сертифікат на роботи з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (сертифікат Серія АР № 006520 від 26.02.2013 р. та свідоцтво № 00390 від 30.03.2018 р. про підвищення кваліфікації додаємо). ТОВ "КРАСК" повністю незгодне з протоколом засідання тендерного комітету від 07.10.2019 Комунального некомерційного підприємства "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" в частині того, що учасник даної тендерної закупівлі ТОВ "КРАСК" не відповідає кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації, тому що всі документи, надані нашим підприємством в рамках тендерної пропозиції, були виконані згідно додатків до тендерної документації, яку Ви як замовник, виклали на платформі тендерних закупівель, а також у відповідності до діючих нормативних документів. Отже на засіданні тендерного комітету необґрунтовано прийнято рішення 07.10.2019 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАСК», у зв’язку з чим вбачається, що члени тендерного комітету, не маючи нормативного та законодавчого обґрунтування начебто не відповідності кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації з боку ТОВ «КРАСК», прийняли не обґрунтоване рішення у протоколі засідання тендерного комітету від 07.10.2019, яке не відповідає нормативним документам у сфері будівництва та діючому законодавству, чим порушили права ТОВ «КРАСК». На підставі вищевикладеного, керуючись п. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Вимагаємо: 1. Розглянути дану вимогу. 2. За результатами розгляду надати обґрунтовану інформацію стосовно причин невідповідності пропозиції ТОВ «КРАСК» умовам тендерної документації та невідповідності кваліфікаційним критеріям. 3. У зв’язку із відсутністю фактів невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «КРАСК» умовам тендерної документації та відповідності кваліфікаційним критеріям - прийняти рішення щодо визначення переможцем тендерної закупівлі ТОВ «КРАСК». У разі, якщо ця вимога не буде виконана, ТОВ «КРАСК» буде вимушено звернутися до Антимонопольного комітету України. Додаток: 1. Кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 006520 від 26.02.2013 2. Свідоцтво № 00390 від 30.03.2018 р. про підвищення кваліфікації
Пов'язані документи: Учасник