• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період оскарження: 13.09.2019 11:19 - 24.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

необєктивна оцінка пропозиції

Номер: cd66ccf243e04ca39728de24f92133fd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-13-000720-b.b7
Назва: необєктивна оцінка пропозиції
Вимога:
1. Вiдповiдно до п.3.4 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати копію таблиці 6 зареєстрованого, у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Замовник НЕ ВИМАГАВ підтвердження реєстрації, Замовник вимагав подання таблиці 6. Учасник ПП «САБІ» подав зареєстровану таблицю 6. Здогадки Замовника про те, що вона не зареєстрована, у встановлений законодавством спосіб, це лише здогадки Замовника. Закон не має такої підстави для відхилення як здогадки Замовника. Якщо у Замовника були сумніви з приводу реєстрації він мав право звернутися до уповноваженого органу та перевірити цю інформацію. Або чітко виписувати ТД та писати про документ який має бути подано в складі пропозиції на підтвердження реєстрації. Таким чином, Учасником виконано вимогу замовника і пропозиція Учасника відповідає вимогам Замовника встановленим у п. 3.4. таб. 1 дод. 2 до тендерної документації. 2. Вiдповiдно до п.3.6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено: «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам повинна бути підтверджена: - Розрахунком вартості виконання робіт з проектування (договірна ціна та кошторис(и)), згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, підписаним уповноваженою особою учасника і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Договірна ціна, що надана учасником ПП «САБІ» не містить підпис інженера-проектувальника, не скріплена його печаткою. Договірна ціна подана ПЕРЕМОЖЦЕМ торгів НЕ МІСТИТЬ підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника (містить підпис та печатку архітектора), ОДНАК Замовник не вважає це підставою для його відхилення. Таким чином, пропозиція учасника ПП «САБІ» теж відповідає вимогам Замовника, оскільки пропозицію іншого учасника за цієї підстави не було відхилено. 3. Замовник пише: «ДОГОВОРИ надані учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджують досвід розроблення проектної документації "Чистих приміщень", адже вони не містять відомостей про розроблення проектної документації саме "Чистих приміщень"». Перший договір надано на розробку проектно-кошторисної документації ХІРУРГІЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ, другий договір на розробку проектно-кошторисної документації ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ. Згідно законодавства «Чисті приміщення» - поняття, яке виходить з об’єкту виконання робіт або переліку виконаних робіт (наданих послуг) та використовується у операційних, реанімаційних, пологових, опікових, інфекційних відділеннях. Таким чином, пропозиція учасника відповідає вимогам ТД в цій частині. Замовник не встановлював інших вимог для підтвердження цього пункту, окрім копій договорів та актів. 4. Вiдповiдно до п.3.2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації: В обов’язковому порядку зазначається інформація про наявність у головного архітектора проекту та головного інженера проекту досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі (розроблення проектної документації на об‘єкт будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2). На підтвердження надаються копії наказів про призначення головним архітектором проекту, головним інженером проекту, створення групи для розробки проекту тощо. Учасником НАДАНО копії наказів про призначення головним архітектором проекту, головним інженером проекту. Таким чином, пропозиція учасника відповідає вимогам ТД. Згідно зі статтею 11 Закону, тендерний комітет, зокрема, забезпечує рівні умови для всіх учасників – об’єктивний та чесний вибір переможця. Вимагаємо відмінити закупівлю через допущені порушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! По-перше повідомляємо, що у разі, якщо в період підготовки тендерної пропозиції Учаснику не зрозумілі будь-які умови тендерної документації, такий Учасник має право звернутися до Замовника за роз’ясненнями. ПП «САБІ» не вбачав за необхідне звертатися до Замовника в процесі підготовки тендерної пропозиції за роз’ясненнями незрозумілих йому положень тендерної документації. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, буде вважатися, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Тому, Замовник не несе відповідальності за неналежне складання тендерної пропозиції ПП «САБІ» Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон). Умови тендерної пропозиції були викладенні Замовником публічно, в порядку, визначеному Законом, і кожен з учасників мавзмогу з ними ознайомитися на рівних умовах. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції": відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з документів передбачених цим розділом Документації, є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, згідно ст. 30 Закону. По-друге, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам ТД виходячи з наступного: 1. Вiдповiдно до п.3.4 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати копію таблиці 6 зареєстрованого, у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Замовник ВИМАГАВ подання копії таблиці 6 зареєстровану, у встановлений законодавством спосіб, тобто підтвердження реєстрації та/або подання її за місцем обліку, тощо.Учасник ПП «САБІ» подав таблицю 6 не зареєстровану, у встановлений законодавством спосіб . Не зареєстрована, у встановлений законодавством спосіб копія таблиці 6 не підтверджує жодним інформацію, що в ній наведена. Таким чином, Учасником не виконано вимогу замовника і пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника встановленим у п. 3.4. таб. 1 дод. 2 до тендерної документації. 2. Відповідно до п.3.6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено: «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам повинна бути підтверджена: - Розрахунком вартості виконання робіт з проектування (договірна ціна та кошторис(и)), згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, підписаним уповноваженою особою учасника і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Договірна ціна, що надана учасником ПП «САБІ» не містить підпис інженера-проектувальника, не скріплена його печаткою. Таким чином, Учасником не виконано вимогу замовника і пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника встановленим у п.3.6 розділу ІІІ тендерної документації. Договірна ціна подана переможцем торгів містить підписта печатку сертифікованого архітектора, який до того ж є ГАП. Повідомляємо, статтею 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи. Виходячи з наведеного у Замовника відсутні підстави підставою для відхилення його пропозиції. 3. Чисте приміщення (зона) - приміщення, в якому контролюється концентрація завислих у повітрі часток та життєздатних мікроорганізмів і яке побудовано і використовується таким чином, щоб звести до мінімуму їх надходження, утворення і втримання усередині приміщення. Цей термін використовується в Україні. Замовник встановлював вимогу підтвердження розроблення проектної документації "Чистих приміщень", що забезпечують дотримання чистоти повітря не нижче класу ISO-5/8 згідно ДСТУ ISO 14644 під ламінарним полем у стані спокою та обсягом не меншим ніжпрогнозований за медичним завданням. Договір№ 235 від 07.08.2018 наданий учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», згідно довідки учасника вих. № 26/09-2 від 26 вересня 2019 р., та договір № 1 від 01.02.2017р., який надано без жодного пояснення відносно факту його надання, не підтверджують досвід розроблення проектної документації "Чистих приміщень", бо вони не містять а ні відомостей про розроблення проектної документації саме "Чистих приміщень"», а ні переліку виконаних робіт (наданих послуг), а ні технічного завдання на розроблення проектної документації, а ні будь-яких інших документів, які б могли містити підтвердження досвіду розроблення проектної документації "Чистих приміщень". Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам ТД в цій частині. 4. Вiдповiдно до п.3.2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації: В обов’язковому порядку зазначається інформація про наявність у головного архітектора проекту та головного інженера проекту досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі (розроблення проектної документації на об‘єкт будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2). На підтвердження надаються копії наказів про призначення головним архітектором проекту, головним інженером проекту, створення групи для розробки проекту тощо. Учасником копії наказів про призначення головним архітектором проекту, головним інженером проекту, створення групи для розробки проекту тощо на підтвердження досвіду виконання ними робіт, аналогічних предмету закупівлі не надано. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам ТД. Вимоги тендерної документації встановлені для всіх учасників даної процедури закупівлі, тому при оцінці тендерної пропозиції ПП «САБІ» Замовником дотриманий принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, встановлений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вище, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «САБІ», оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 190 від 03.10.2019, є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та є закономірним наслідком порушення Учасником умов Тендерної документації. Згідно зі статтею 11 Закону, тендерний комітет, зокрема, забезпечує рівні умови для всіх учасників – об’єктивний та чесний вибір переможця.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

згідно ст. 32 Закону

Номер: 7dd6b541ee9c410bbc3556aca4ec81f2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-13-000720-b.b6
Назва: згідно ст. 32 Закону
Вимога:
На підставі ч. 1 ст.32 Закону вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів, у тому числі зазначити її переваги порівняно з найбільш економічно вигідною пропозицією учасника ПП «САБІ», враховуючи також факт, що ПП «САБІ» відмовляється від отримання попередньої оплати за договором та має ВИКОНАНІ договори в медичній сфері і ціна на 264 000грн є дешевшою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Економічно найвигідніша пропозиція учасника — це ще не запорука успішної закупівлі. Неможливість Учасника підготувати належним чином тендерну пропозицію, відповідно до вимог тендерної документації , спричиняє її відхилення. Замовник не зобов’язаний за Законом доводити будь-яким третім особам правомірність своїх рішень.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД

Номер: b5259927abf5499ab35180c1b75fabdc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-13-000720-b.b5
Назва: пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД
Вимога:
Замовник в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» визнав переможцем учасника пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. А саме: 1) Замовник вимагав: «Розрахунком вартості виконання робіт з проектування (договірна ціна та кошторис(и)), згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, підписаним уповноваженою особою учасника і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника». Договірна ціна на проектні та вишукувальні роботи, що надана учасником-переможцем ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг» НЕ МІСТИТЬ підпис інженера-проектувальника скріплений його печаткою (файл «Договірна ціна.pdf»). Він містить печатку підприємства та підпис керівника директора Хребтова В.В., та печатку та підпис Архітектора Петровський О.Г. Та підпис особи, яка склала кошторис Пічкуров В.В. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника в цій частині. Окрім того, через зазначену підставу було відхилено пропозицію учасника з найменшою ціною ПП «САБІ». Таким чином, Замовник всупереч вимогам Закону застосовує певні переваги для учасника ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг», пропозиція якої є дорожчою за аналогічну пропозицію ПП «САБІ». Та умисно відхиляє учасника з найменшою ціною та визнає учасником-переможцем ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг» з такою самою помилкою. Договірна ціна ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг» НЕ МІСТИТЬ ПІДПИС ТА ПЕЧАТКУ СЕРТИФІКОВАНОГО ІНЖЕНЕРА-ПРОЕКТУВАЛЬНИКА (містить підпис і печатку Архітектора). 2) Замовник вимагав «Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна та кошторис(и)) ПОВИНЕН СКЛАДАТИСЯ ВІДПОВІДНО до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та змін до нього «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та змін до нього (далі – ДСТУ).» Кошториси надані учасником ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг» складені НЕ ВІДПОВІДНО до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та змін до нього «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та змін до нього. А саме: П. 5.10 Якщо вартість проектних, вишукувальних, науково-проектних робіт складається за ДЕКІЛЬКОМА кошторисами, складеними за формами № 2-П та/або № 3-П (додаток Д), загальну кошторисну вартість визначають за ЗВЕДЕНИМ кошторисом, складеним за формою № 1-П (додаток В). 5.10.1 Якщо вартість проектних, вишукувальних або науково-проектних робіт визначається за одним кошторисом, складеним за формою № 2-П або № 3-П, зведений кошторис (форма № 1-П) не складається. У цьому випадку роль зведеного кошторису на проектні і вишукувальні роботи виконує відповідний кошторис, складений за формою № 2-П або № З-ГІ. Такий кошторис підписує керівник проектної організації, головний архітектор проекту (головний інженер проекту) та виконавець, що склав кошторис. Враховуючи, що учасник подав три кошториси він згідно вимог Замовника ЗОБОВЯЗАНИЙ був керуватися п. 5.10 ДСТУ та надати ОБОВЯЗКОВО ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС. Форма договірної ціни визначена Додатком М ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та змін до нього «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та змін до нього. Договірна ціна подана учасником-переможцем НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам ДСТУ. Таким чином, Замовник зобов’язаний виконати вимогу Закону та відхилити пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам Замовника. Отже, учасник ВСУПЕРЕЧ ВИМОГАМ ТД та ДСТУ подав договірну ціну, яка не відповідає вимогам ДСТУ та НЕ НАДАВ ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС. 3) Замовник вимагав: «1.3. Враховуючи високу відповідальність робіт, що є предметом закупівлі, в обов’язковому порядку окремо необхідно підтвердити досвід розроблення проектної документації "Чистих приміщень", що забезпечують дотримання чистоти повітря не нижче класу ISO-5/8 згідно ДСТУ ISO 14644 під ламінарним полем у стані спокою та обсягом не меншим ніж прогнозований за медичним завданням. На підтвердження надаються КОПІЇ ДОГОВОРІВ (у т.ч. діючих) з актами виконаних робіт, тощо.» Учасник не виконав цю вимогу та не підтвердив досвід розроблення проектної документації "Чистих приміщень» КОПІЯМИ ДОГОВОРІВ (у замовника передбачено саме множина, тобто більше ніж один договір). Учасник надав лише один договір, що не відповідає вимогам Замовника. 4) Замовник вимагав: «Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких інших документів, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або скан-копії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, тендерна пропозиція учасника повинна містити їх переклад українською мовою». Всупереч зазначеній вимозі ТД та Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» учасник в складі пропозиції надав Диплом на Калиніна С.Г. на російській мові без перекладу на українську мову. Таким чином, Замовник ЗОБОВЯЗАНИЙ відхилити таку вимогу Враховуючи зазначене, Замовник ЗОБОВЯЗАНИЙ виконати вимоги Закону та відхилити пропозицію такого учасника. Вимагаємо, скасувати рішення №191 від 07.10.2019 року про визнання переможцем учасника пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника, у випадку не можливості це зробити відмінити процедуру у зв’язку з допущеним порушенням, яке не можливо виправити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Рішення тендерного комітету прийняте згідно протоколу № 191 від 07.10.2019 року, відповідає вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі". 1. Відповідно до п.3.6 розділу ІІІ тендерної документації (ТД) передбачено: «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам повинна бути підтверджена: - Розрахунком вартості виконання робіт з проектування (договірна ціна та кошторис(и)), згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, підписаним уповноваженою особою учасника і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Договірна ціна подана переможцем торгів містить печатку підприємства та підпис керівника директора Хребтова В.В., печатку та підпис архітектора Петровський О.Г. та підпис особи, яка склала кошторис Пічкуров В.В.. Відповідно до наданих документів Петровський О.Г. має відповідний сертифікат та є головним архітектором проект. Відповідно до статті 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи. Статтею 7 Закону України «Про архітектурну діяльність» (з урахуванням змін, внесених Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань регулювання містобудівної діяльності» від 20.11.2012 № 5496), встановлено, що проект об’єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов’язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний сертифікат. Зазначене положення стосується усіх об’єктів архітектури незалежно від їх призначення (виробничого, невиробничого). Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 договірну ціну (кошторис) підписує керівник проектної організації, головний архітектор проекту (головний інженер проекту) та виконавець, що склав кошторис. Виходячи з наведеного у Замовника відсутні підстави підставою для відхилення його пропозиції. До того ж зазначаємо, що договірна ціна, яка надана учасником ПП «САБІ» окрім печатки підприємства та підпису керівника взагалі не містить жодного підпису та печатки відповідального виконавця у сфері архітектурної діяльності. 2) Пунктом 2 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» визначено Порядок розрахунку вартості виконання робіт, згідно якого: Ціна тендерної пропозиції учасника (договірна ціна) - сума заяку учасник пропонує виконати перелік робіт, передбачених згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації. Договірна ціна – кошторис вартості розробки проектно-кошторисної документації, який узгоджений замовником і використовується при проведенні взаєморозрахунків. ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 встановлює основні правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектної документації для нового будівництва, реконструкції та технічного переоснащення підприємств, будівель і споруд, ремонту житла, об'єктів соціальної сфери і комунального призначення та благоустрою, а також реставрації пам'яток архітектури і містобудування, що здійснюються на території України. Цей стандарт призначений для використання підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, які виконують проектні роботи та експертизу проектів будівництва, або є замовниками цих робіт при обґрунтуванні договірної ціни. Замовник вимагав «Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна та кошторис(и)) повинен складатися відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та змін до нього «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та змін до нього (далі – ДСТУ).» Учасником-переможцем ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг» у якості обґрунтуванні договірної ціни в складі пропозиції надано: - договірну ціну на проектні та вишукувальні роботи Розроблення проектної документації стадії «Проект» (затверджувальна частина) по об'єкту: «Реконструкція Обласного перинатального центру по вул. Олекси Тихого, 17-П, м. Краматорськ, Донецької області» (файл «Договірна ціна.pdf»); - кошторис № 1 на проектні (вишукувальні) роботи (файл «Кошторис1. Реконструкція Обласного перинатального центру по вул. Олекси Тихого, 1.pdf»); - кошторис № 2 на проектні (вишукувальні) роботи (файл «Кошторис2. Реконструкція Обласного перинатального центру по вул. Олекси Тихого, 1.pdf»); - кошторис № 3 на проектні (вишукувальні) роботи (файл «Кошторис3. Реконструкція Обласного перинатального центру по вул. Олекси Тихого, 1.pdf»). Окремої вимоги щодо надання зведеного кошторису тендерна документація не містила. Кошториси надані учасником ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг» складені відповідно до вимог тендерної замовника. Здогадки Учасника щодо необхідно надання будь-яких інших документів у якості обґрунтування договірної ціни, окрім договірної ціни та кошторисів, це лише здогадки Учасника. Закон не має такої підстави для відхилення як здогадки Учасника. 3) У таблиці 1 додатку 2 ТД містяться кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, зокрема, «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Серед іншого, враховуючи високу відповідальність робіт, що є предметом закупівлі, Замовником передбачено підтвердження досвіду розроблення проектної документації "Чистих приміщень", що забезпечують дотримання чистоти повітря не нижче класу ISO-5/8 згідно ДСТУ ISO 14644 під ламінарним полем у стані спокою та обсягом не меншим ніж прогнозований за медичним завданням. Учасником-переможцем ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг» надано для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», відповідно до довідки вих. № 1/172-5 від 26.09.2019 надано два договори: 1. на підтвердження виконання досвіду виконання аналогічного договору – Договір № 19-ПК від 15.12.2017 предметом якого є роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації стадії «ЕП», «П», «Р» . До договору № 19-10 надано акти прийому-здачі виконаних проектних робіт. До договору № 19-ПК надано акти прийому-здачі виконаних проектних робіт та лист-відгук від Замовника. 2. на підтвердження виконання досвіду розроблення проектної документації "Чистих приміщень" - Договір № 19-10 на коригування проектної документації від 19.10.2018 предметом якого є наступні роботи: роботи з коригування проектної документації стадії Р (робоча документація) в частині «Чистих приміщень» (ЧП) для блоку В (другий пусковий комплекс) та розділів «Опалення, вентиляція та кондиціонування» (ОВ), «Конструкції металічні» (КМ) для «Чистих приміщень» (ЧП) блоку В (другий пусковий комплекс). Додоговору № 19-10 надано акти прийому-здачі виконаних проектних робіт. Замовником не передбачено надання більше ніж одногодоговору а ні у якостіпідтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а ні у якості підтвердження виконання досвіду розроблення проектної документації "Чистих приміщень" адже: - по-перше: тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (без множини). П. 1 таблиці 1 додатку 2 ТД містить: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання саме аналогічного договору». - по-друге: замовник вимагає підтвердити додатковий досвід розроблення проектної документації "Чистих приміщень" одночасно з вимогами підтвердження виконання досвіду виконання аналогічного договору та на рівні з ними, крім того, тендерна документація не містить заборони та/або будь-яких обмежень відносно наданняодного договору на підтвердження і досвіду виконання аналогічного договору, і досвіду розроблення проектної документації "Чистих приміщень"; - по-третє: частиною 4 статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" передбачено: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінаціїучасників.» Вимога про надання підтверджень виконання щонайменше двох договорів обмежує коло потенційних учасників процедури та є необґрунтованою. Учасником невірно було трактовано вимоги замовника в цій частині. Здогадки Учасника щодо необхідності надання більше одного договору, це лише здогадки Учасника. Закон не має такої підстави для відхилення як здогадки. Якщо у Учасника були сумніви з даного приводу він мав право звернутися до Замовника за роз’ясненнями. ПП «САБІ» не зверталося до Замовника з запитом на надання роз’яснень положень тендерної документації. 4) Пунктом 7 Розділу І. «Загальні положення»Замовник вимагав: «Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких інших документів, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або скан-копії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, тендерна пропозиція учасника повинна містити їх переклад українською мовою». Таким чином, тендерна документація міститьвичерпний перелік документів переклад, яких необхідно надати у складі тендерної пропозиції, а саме:  накази про призначення,  протоколи зборів,  договори,  накладні,  акти,  виписки,  листи-відгуки,  технічні специфікації,  сертифікати,  паспорти якості тощо,  та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів,  та/або скан-копії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень. Серед вказаного переліку, переклад дипломів на українську мову відсутній. Враховуючи вищевикладене вважаємо Вашу вимогу безпідставною для відміни рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг». Припущення ПП «САБІ» про вчинення Замовником умисних незаконних дій при здійсненні закупівлі є неприйнятними. В подальшому просимо Вас додержуватись принципів здійснення закупівель , що визначені статтею 3 Закону, більш об’єктивно та неупереджено оцінювати тендерні пропозиції інших учасників та не допускати безпідставного обвинувачення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

доповнення до вимог розміщених раніше

Номер: c315d0046aff4aecacae3c5f693c11c5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-13-000720-b.b4
Назва: доповнення до вимог розміщених раніше
Вимога:
Шановний Замовнику, своїми прийнятими рішенням з приводу дискваліфікації ПП "САБІ" з найменшою ціновою пропозицією, пропозиція якого відповідає вимогам Замовника та має формальні помилки (які не впливають на зміст пропозиції) та рішенням про визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам ТД, Ви порушуєте вимоги Стаття 6 Закону україни "Про захист економічної конкуренції". А саме: Антиконкурентні узгоджені дії суб’єктів господарювання 1. Антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції. 4) спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів. Прийняті Вами рішення спотворюють результати торгів, у тому числі враховуючт той факт, що учасника з найменшою ціною ви відхиляєте, а на такий самий недолік пропозиції учасника-конкурента заплющуєте очі, що порушує принцин обєктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Економічно найвигідніша пропозиція учасника — це ще не запорука успішної закупівлі. Передусім Ви маєте усвідомити, що Учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації замовниката завантажує в електронну систему закупівель пакет документів відповідно до вимог тендерної документації замовника. Повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації. Замовник правомірно очікує, що ці умови будуть виконані Учасником. Неможливість Учасника підготувати належним чином тендерну пропозицію, відповідно до вимог тендерної документації , спричиняє її відхилення. Припущення ПП «САБІ» про вчинення Замовником умисних незаконних дій при здійсненні закупівлі є неприйнятними.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Незаконне визначення переможця. Пропозиція якого не відповідає вимогам замовника.

Номер: c1b3a5eae47f43baab527a4d67445749
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-13-000720-b.b3
Назва: Незаконне визначення переможця. Пропозиція якого не відповідає вимогам замовника.
Вимога:
Замовник в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» визнав переможцем учасника пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. А саме: 1) Замовник відхилив пропозицію учасника ПП «САБІ» через відсутність підпису і печатки інженера-проектувальника на договірній ціні, в той же час у учасника-переможця ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг» відсутній підпис та печатка інженера-проектувальника на договірній ціні. Таким чином, Замовник всупереч вимогам Закону застосовує певні переваги для учасника ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг», пропозиція якої є дорожчою за аналогічну пропозицію ПП «САБІ». Та умисно відхиляє учасника з найменшою ціною та визнає учасником-переможцем ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг» з такою самою помилкою. 2) Замовник вимагав «Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна та кошторис(и)) повинен складається відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та змін до нього «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та змін до нього (далі – ДСТУ).» В складі пропозиції Учасника відсутній зведений кошторис, що не відповідає вимогам ТД, оскільки це не відповідає ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та змін до нього «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». 3) Замовник вимагав: «1.3. Враховуючи високу відповідальність робіт, що є предметом закупівлі, в обов’язковому порядку окремо необхідно підтвердити досвід розроблення проектної документації "Чистих приміщень", що забезпечують дотримання чистоти повітря не нижче класу ISO-5/8 згідно ДСТУ ISO 14644 під ламінарним полем у стані спокою та обсягом не меншим ніж прогнозований за медичним завданням. На підтвердження надаються копії договорів (у т.ч. діючих) з актами виконаних робіт, тощо.» Учасник не виконав цю вимогу та не підтвердив досвід розроблення проектної документації "Чистих приміщень» копіями договорів (у замовника передбачено саме множина, тобто більше ніж один договір). Учасник надав лише один договір, що не відповідає вимогам Замовника. 4) В довідці про досвід виконання аналогічних договорів, в інформації про договір з ДП «Укрмедпроектбуд» учасник зазначив, що письмової згоди на оприлюднення договору не отримував. Розділ 12 договору надає перелік конфіденційної інформації, отже можливо, що учасник не мав права оприлюднювати таку інформацію як договір з усіма технічними вимогами та калькуляцією і т.д. в публічний доступ, враховуючи специфіку об’єкту лікарню «Охматдит», що прямо заборонено договором. Враховуючи зазначене, Замовник ЗОБОВЯЗАНИЙ виконати вимоги Закону та відхилити пропозицію такого учасника. Вимагаємо, скасувати рішення №191 від 07.10.2019 року про визнання переможцем учасника пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника, у випадку не можливості це зробити відмінити процедуру у зв’язку з допущеним порушенням, яке не можливо виправити. На підставі ч. 1 ст.32 Закону вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів, у тому числі зазначити її переваги порівняно з найбільш економічно вигідною пропозицією учасника ПП «САБІ», враховуючи також факт, що ПП «САБІ» відмовляється від отримання попередньої оплати за договором та має ВИКОНАНІ договори в медичній сфері. Учасник-переможець не надав жодного виконаного договору в медичній сфері (медичні заклади). ПП «САБІ» буде звертатися до контролюючих та правоохоронних органів з метою перевірки відсутності факту змови та інших порушень в цій закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1) Замовник відхилив пропозицію учасника ПП «САБІ» через відсутність підпису і печатки інженера-проектувальника на договірній ціні, в той же час у учасника-переможця ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг» відсутній підпис та печатка інженера-проектувальника на договірній ціні. Таким чином, Замовник всупереч вимогам Закону застосовує певні переваги для учасника ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг», пропозиція якої є дорожчою за аналогічну пропозицію ПП «САБІ». Та умисно відхиляє учасника з найменшою ціною та визнає учасником-переможцем ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг» з такою самою помилкою. Договірна ціна на проектні та вишукувальні роботи, що надана учасником-переможцем ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг» містить підпис інженера-проектувальника, скріплена печаткою, а також містить підпис кошторисника. (файл «Договірна ціна.pdf») 2) Замовник вимагав «Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна та кошторис(и)) повинен складається відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та змін до нього «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та змін до нього (далі – ДСТУ).» В складі пропозиції Учасника відсутній зведений кошторис, що не відповідає вимогам ТД, оскільки це не відповідає ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та змін до нього «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Тендерною документацією передбачено, що інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам повинна бути підтверджена: - Розрахунком вартості виконання робіт з проектування (договірна ціна та кошторис(и)), згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, підписаним уповноваженою особою учасника і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Учасником-переможцем ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг» у складі пропозиції надано: - договірну ціну на проектні та вишукувальні роботи Розроблення проектної документації стадії «Проект» (затверджувальна частина) по об'єкту: «Реконструкція Обласного перинатального центру по вул. Олекси Тихого, 17-П, м. Краматорськ, Донецької області» (файл «Договірна ціна.pdf»); - кошторис № 1 на проектні (вишукувальні) роботи (файл «Кошторис1. Реконструкція Обласного перинатального центру по вул. Олекси Тихого, 1.pdf»); - кошторис № 2 на проектні (вишукувальні) роботи (файл «Кошторис2. Реконструкція Обласного перинатального центру по вул. Олекси Тихого, 1.pdf»); - кошторис № 3 на проектні (вишукувальні) роботи (файл «Кошторис3. Реконструкція Обласного перинатального центру по вул. Олекси Тихого, 1.pdf»). Окремої вимоги щодо надання зведеного кошторису тендерна документація не містила. 3) Замовник вимагав: «1.3. Враховуючи високу відповідальність робіт, що є предметом закупівлі, в обов’язковому порядку окремо необхідно підтвердити досвід розроблення проектної документації "Чистих приміщень", що забезпечують дотримання чистоти повітря не нижче класу ISO-5/8 згідно ДСТУ ISO 14644 під ламінарним полем у стані спокою та обсягом не меншим ніж прогнозований за медичним завданням. На підтвердження надаються копії договорів (у т.ч. діючих) з актами виконаних робіт, тощо.» Учасник не виконав цю вимогу та не підтвердив досвід розроблення проектної документації "Чистих приміщень» копіями договорів (у замовника передбачено саме множина, тобто більше ніж один договір). Учасник надав лише один договір, що не відповідає вимогам Замовника. У таблиці 1 додатку 2 ТД містяться кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, зокрема, «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Серед іншого, враховуючи високу відповідальність робіт, що є предметом закупівлі, Замовником передбачено підтвердження досвіду розроблення проектної документації "Чистих приміщень", що забезпечують дотримання чистоти повітря не нижче класу ISO-5/8 згідно ДСТУ ISO 14644 під ламінарним полем у стані спокою та обсягом не меншим ніж прогнозований за медичним завданням. Учасником-переможцем ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг» для підтвердження виконання досвіду розроблення проектної документації "Чистих приміщень" у складі пропозиції надано Договір № 19-10 на коригування проектної документації від 19.10.2018 предметом якого є наступні роботи: роботи з коригування проектної документації стадії Р (робоча документація) в частині «Чистих приміщень» (ЧП) для блоку В (другий пусковий комплекс) та розділів «Опалення, вентиляція та кондиціонування» (ОВ), «Конструкції металічні» (КМ) для «Чистих приміщень» (ЧП) блоку В (другий пусковий комплекс). До договору № 19-10 надано акти прийому-здачі виконаних проектних робіт. Замовником не передбачено надання більше ніж одного договору на підтвердження виконання досвіду розроблення проектної документації "Чистих приміщень" адже: - по-перше: тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (без множини). П. 1 таблиці 1 додатку 2 ТД містить: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання саме аналогічного договору». - по-друге: замовник вимагає підтвердити досвід розроблення проектної документації "Чистих приміщень"; - по-третє: частиною 4 статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" передбачено: « Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінаціїучасників.» Вимога про надання підтверджень виконання щонайменше двох договорів обмежує коло потенційних учасників процедури та є необґрунтованою. Учасником невірно було трактовано вимоги замовника в цій частині. 4) В довідці про досвід виконання аналогічних договорів, в інформації про договір з ДП «Укрмедпроектбуд» учасник зазначив, що письмової згоди на оприлюднення договору не отримував. Розділ 12 договору надає перелік конфіденційної інформації, отже можливо, що учасник не мав права оприлюднювати таку інформацію як договір з усіма технічними вимогами та калькуляцією і т.д. в публічний доступ, враховуючи специфіку об’єкту лікарню «Охматдит», що прямо заборонено договором. Враховуючи зазначене, Замовник ЗОБОВЯЗАНИЙ виконати вимоги Закону та відхилити пропозицію такого учасника. Учасником-переможцем ТОВ «Компанія «Енергоефективність та консалтинг» у колонці «Номер, дата та сума договору» зазначено: номер та дату договору, а також інформацію щодо конфіденційності саме суми договору. Колонка «Характеристика робіт, що виконувались» не містила жодних окремих пояснень, відносно конфіденційності цієї інформації. Крім того, а ні закон, а ні тендерна документація не містіть будь-яких вимог відносно підтвердження доступу до інформації, що визначена в аналогічному договору, як конференційна, це взаємовідносини безпосередньо між учасником процедури закупівлі та його контрагентом. Замовник не може приймати рішення відносно взаємовідносин третіх осіб.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Незаконне відхилення учасника з найменшою ціною.

Номер: d5995ead74554f4eb4124edebdf375b6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-13-000720-b.b2
Назва: Незаконне відхилення учасника з найменшою ціною.
Вимога:
ПП «САБІ» категорично не погоджується з рішенням Замовника про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції (протокол №190 від 03.10.2019) та вважає його не законним та таким, що порушує законні права та інтереси учасника. 1) Замовник пише, що учасник в порушення вимог п. 3.4. таб. 1 додатку 2 до ТД надав копію таблиці 6 «Відомості…», не зареєстрованої у встановленому законодавством порядку. Це не відповідає дійсності, оскільки Замовник НЕ ВИМАГАВ жодного документу на підтвердження факту реєстрації, вимагав лише таблицю 6 «Відомості…..»: «п. 3.4. Учасник повинен надати копію таблиці 6 зареєстрованого, у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування".». Чим саме керувався Замовник роблячи висновок, що звіт не зареєстрований у встановленому законодавством порядком? Таким чином, Учасником повністю виконано вимогу замовника і пропозиція Учасника відповідає вимогам Замовника встановленим у п. 3.4. таб 1 дод 2 до ТД (надано копію таблиці 6). 2) Замовник пише, що договірна ціна не підписана підписом і печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 ДОДАТОК М (довідковий) не встановлено вимоги про обов’язкове підписання договірної ціни інженером-проектувальником. Окрім того, в складі пропозиції надано зведений кошторис та кошториси до нього які є обов’язковими зазначені документи беруться за основу при формуванні договірної ціни, і вони містять підпис та печатку інженера – проектувальника, отже відсутність підпису сертифікованого інженера-проектувальника виконано в повному обсязі згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.Таким чином, пропозиція учасника відповідає вимогам законодавства в цій частині. 3) Замовник пише, учасник не підтвердив досвід розробки проектної документації «Чистих приміщень»……. Замовник вимагав: «1.3. Враховуючи високу відповідальність робіт, що є предметом закупівлі, в обов’язковому порядку окремо необхідно підтвердити досвід розроблення проектної документації "Чистих приміщень", що забезпечують дотримання чистоти повітря не нижче класу ISO-5/8 згідно ДСТУ ISO 14644 під ламінарним полем у стані спокою та обсягом не меншим ніж прогнозований за медичним завданням. На підтвердження надаються копії договорів (у т.ч. діючих) з актами виконаних робіт, тощо.». Замовник визначив, що на підтвердження цієї вимоги надаються копії договорів з актами виконаних робіт. В складі пропозиції учасником надано 2 договори з актами виконаних робіт та лист підтвердження досвіду розроблення проектної документації "Чистих приміщень". Перший договір надано на розробку проектно-кошторисної документації хірургічного відділення, другий договір на розробку проектно-кошторисної документації пологового будинку. Згідно законодавства «Чисті приміщення» - поняття, яке виходить з об’єкту виконання робіт або переліку виконаних робіт (наданих послуг) та використовується у операційних, реанімаційних, пологових, опікових, інфекційних відділеннях. Таким чином, Учасником повністю виконано вимогу Замовника і пропозиція учасника відповідає вимогам замовника в цій частині, учасником надано договори з актами виконаних робіт на розробку проектно-кошторисної документації чистих приміщень хірургічного відділення та пологового будинку. 4) Замовник пише, що учасник не виконав вимоги п. 3.2. таблиці 1 додатку 2. Замовник вимагав: «п. 3.2. В обов’язковому порядку зазначається інформація про наявність у головного архітектора проекта та головного інженера проекта досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі (розроблення проектної документації на об‘єкт будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2). На підтвердження надаються копії наказів про призначення головним архітектором проекту, головним інженером проекту, створення групи для розробки проекту тощо.» В пропозиції учасника ПП «САБІ» зазначено інформацію про наявність у головного архітектора проекта та головного інженера проекта досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі (розроблення проектної документації на об‘єкт будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2). На підтвердження надано копії наказів про призначення головним архітектором проекту, головним інженером проекту. Згідно норм чинного законодавства та розпорядку проектної організації ГІП та ГАП назначені на підприємстві на всі об’єкти незалежно від класу наслідків, оскільки і ГІП і ГАП мають право проектування об’єктів будь якої складності, згідно кваліфікаційних сертифікатів. Таким чином, пропозиція учасника повністю відповідає вимогам Замовника в цій частині. Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ПП «САБІ», оскільки пропозиція учасника повністю відповідає вимогам ТД і у Замовника відсутні підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, у випадку не можливості скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «САБІ» вимагаємо відмінити процедуру через допущені порушення, які не можливо усунути.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозицiяПП «САБІ» має бути вiдхилена на пiдставi п.1 ч. 1 ст. З0 Закону України «Про публiчнiзакупiвлi» - тендерна пропозицiя не вiдповiдаєкваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, з огляду нанаступне. 1. Вiдповiдно до п.3.4 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати копію таблиці 6 зареєстрованого, у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Учасником в порушення даної вимоги надано не зареєстровану, у встановлений законодавством спосіб, копію таблиці 6 звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Таким чином, Учасником не виконано вимогу замовника і пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника встановленим у п. 3.4. таб. 1 дод. 2 до тендерної документації. 2. Вiдповiдно до п.3.6 розділу ІІІ тендерної документаціїпередбачено: «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам повинна бути підтверджена: - Розрахунком вартості виконання робіт з проектування (договірна ціна та кошторис(и)), згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, підписаним уповноваженою особою учасника і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Договірна ціна, що надана учасником не містить підпис інженера-проектувальника, не скріплена печаткою. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам законодавства в цій частині. 3. Вiдповiдно до п.1.3. таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації: Враховуючи високу відповідальність робіт, що є предметом закупівлі, в обов’язковому порядку окремо необхідно підтвердити досвід розроблення проектної документації "Чистих приміщень", що забезпечують дотримання чистоти повітря не нижче класу ISO-5/8 згідно ДСТУ ISO 14644 під ламінарним полем у стані спокою та обсягом не меншим ніжпрогнозований за медичним завданням. На підтвердження надаються копії договорів (у т.ч. діючих) з актами виконаних робіт, тощо. Договори надані учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджують досвід розроблення проектної документації "Чистих приміщень", адже вони не містять відомостей про розроблення проектної документації саме "Чистих приміщень". Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам законодавства в цій частині. 4. Вiдповiдно до п.3.2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації: В обов’язковому порядку зазначається інформація про наявність у головного архітектора проекту та головного інженера проекту досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі (розроблення проектної документації на об‘єкт будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2). На підтвердження надаються копії наказів про призначення головним архітектором проекту, головним інженером проекту, створення групи для розробки проекту тощо. Учасником копії наказів про призначення головним архітектором проекту, головним інженером проекту, створення групи для розробки проекту тощо на підтвердження досвіду виконання ними робіт, аналогічних предмету закупівлі не надано. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам законодавства в цій частині. Відповідно до статті 28 Закону встановлено, що замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічновигідною. Згідно зі статтею 30 Закону в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, замовник відхиляє таку пропозицію. Слід звернути увагу, що відхилення тендерних пропозицій у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону є обов’язком замовника. Одночасно зазначаємо, що згідно зі статтею 11 Закону, тендерний комітет, зокрема, забезпечує рівні умови для всіх учасників – об’єктивний та чесний вибір переможця. Наведені вище обставини свідчать, що всі дії/рішення вчинялися Замовником у повній відповідності до вимог законодавства на засадах прозорості, ефективності та раціональності.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Обмеження кола потенційних учасників задля заключення договору з конкретним учасником по завищеній ціні, що призведе до розрадання бюджетних коштів

Номер: 8aac457f5c024dfdbba2e15e29765f63
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-13-000720-b.b1
Назва: Обмеження кола потенційних учасників задля заключення договору з конкретним учасником по завищеній ціні, що призведе до розрадання бюджетних коштів
Вимога:
Замовник вимагає: "Сертифікат відповідності системи управління якістю Учасника вимогам ISO 9001:2015 у сфері сертифікації робіт, що відповідають предмету закупівлі" Дана вимога є дискримінаційною та такою, що націлена на зменшення конкуренції серед учасників закупівлі в результаті чого порушуються принципи державних закупівель. Сертифікація ISO 9001 в Україні не є обов’язковою. Це система добровільної сертифікації яка носить рекомендаційний характер. Дана закупівля оголошена по процедурі відкриті торги та регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі- Закон) Згідно ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:  добросовісна конкуренція серед учасників;  максимальна економія та ефективність;  відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;  недискримінація учасників;  об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;  запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п.3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Керуючись п.2 ст.16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:  наявність обладнання та матеріально-технічної бази;  наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;  наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.4 ст.22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для набуття права на виконання проектних робіт, суб’єкту господарської діяльності необхідно мати у своєму складі фахівців з відповідним кваліфікаційним сертифікатом. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 1 ДСТУ ISO 9001:2015 даний стандарт визначає вимоги до системи управління якістю, якщо організація: а) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; б) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Розроблення проектної документації стадії «Проект» (затверджувальна частина) (Код ДК021: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності. Наявність в учасників Процедури закупівлі сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості послуг/робіт, що надаються, злагодженості дій під час впровадження, а тому надійнішого використання бюджетних коштів за призначенням. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)тендерна документація повинна містити: «..посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…». Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015).Вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону . Крім того, наголошуємо, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі. Тендерна документація відповідає приписам Закону, а тому така Вимога не підлягає задоволенню
Статус вимоги: Відхилено