• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво будівель

Програма поліпшення техногенної та пожежної безпеки населених пунктів та об'єктів усіх форм власності, розвитку інфраструктури підрозділів пожежної охорони Бершадського району на 2016-2020 роки (зі змінами)

Торги не відбулися

4 052 222.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 261.11 UAH
Період оскарження: 13.09.2019 11:07 - 26.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: e5db4a18f7554f468568b6405feccbb8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-13-000480-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога на дії Замовника щодо дискваліфікації учасника ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: “Шановний Учаснику». Частиною 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи надане Законом право Замовник в абзаці 15 частини 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації встановив обов’язкову вимогу, що: “Учасник перед подачею пропозиції здійснює обов’язково огляд об’єкту на якому передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації, а також має повне право отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту учасник несе за власні кошти. При цьому, замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. За результатом огляду складається акт огляду за підписами представників обох сторін, який подається у складі тендерної документації.”. Тендерною документацією Замовника встановлено обов’язкову вимогу про огляд об’єкту будівництва зі складанням за результати огляду відповідного акту. При цьому в частини 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації не передбачені вимоги про подання в складі Тендерної пропозиції Учасників “Листів-пояснень” чи “Довідок” замість “Акту огляду об’єкту”. Вимогами частини 1 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що: “Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону”. Однак, згідно інформації оприлюдненої на веб-порталі PROZORRO про перебіг торгів, Учасник ТОВ “ЖИЛ СІТІ БУД” впродовж наданого Законом терміну не звертався до Замовника за наданням роз’яснень щодо Тендерної документації та вимогами щодо усунення порушень чи дискримінаційних вимог в Тендерній документації Замовника. В абзаці 16 частини 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації визначено, що: “Тендерна пропозиція, що не відповідає даним вимогам буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.”. Під час прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “ЖИЛ СІТІ БУД”, замовник керувався вимогами пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” та відхилив тендерну пропозицію ТОВ “ЖИЛ СІТІ БУД” через невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації Замовника. В доповнення до вищезазначеного, повідомляємо що Тендерна пропозиція наступного учасника, яка була визначена системою PROZORRO як найбільш економічно вигідна та перебувала на розгляді Замовника, незважаючи на наявність в ній акту огляду об’єкту будівництва, була відхилена з іншої єдиної підстави через невідповідність Тендерної пропозиції цього Учасника вимогам Тендерної документації Замовника.”
Статус вимоги: Відхилено