• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення поліграфічної продукції

Виготовлення поліграфічної продукції для проекту "Наталка Полтавка. doc", за грантом УКФ : 1. Виготовлення макетів (зображення + текст) - 3шт. 2. Нанесення логотопів (брендовані майки, 4+0) - 50шт. 3. Друк брошур (6 ст, А5, 4Х4) - 100шт. 4. Друк буклетів (4Х4, А4)- 500шт. 5. Друк афіш (А3, 4+0) - 50шт. 6. Друк банерів 2х2 - 2шт.

Завершена

34 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 300.00 UAH
Період оскарження: 12.09.2019 19:55 - 16.09.2019 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Не відповідність критеріям учасника- переможця

Номер: 53642822abf74422a4f3aa0cfe0857f7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-12-001780-a.c1
Назва: Не відповідність критеріям учасника- переможця
Вимога:
По вашим Вимогам до кваліфікації учасників ви чітко без варіантів прописали в п. 4,1 Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, або копія витягу (довідки) з реєстру платників податку на додану вартість. Також в 4.5. Довідка про наявність кваліфікованого персоналу із переліком виконавців, які будуть залучатися до виконання робіт. 4.6. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору. 4.7. Довідка про виконання договорів з виконання аналогічних ремонтних робіт із зазначенням контактних номерів телефонів, замовників яким надавалися аналогічні роботи. Всі перераховані вище пункти учасник ФОП Петрук В М проігнорував, а саме: п.4,1 він не є платником ПДВ п. 4,4 "підприємство" не може знаходитись в квартирі, де проживає Довідка про діяльність теж відсутня. п..4,5 він не має офіційно влаштованих працівників (спеціалістів)тим самим порушуючи закон про офіційне працевлаштування, або ж взагалі вони не існують п. 4,6 він не надав список обладнання для виконання робіт , що говорить про його відсутність. п. 4,7 договори що були надані(календарі буклети і брошури) зовсім не відповідають продукту, який був заявлений на ПРОЗОРО Виготовлення макетів (зображення + текст) .2. Нанесення логотопів (брендовані майки, 4+0). 3. Друк брошур (6 ст, А5, 4Х4) . 4. Друк буклетів (4Х4, А4)- 5. Друк афіш (А3, 4+0) . 6. Друк банерів 2х2 Виходячи з даної ситуації пропоную дискваліфікувати даного учасника, як такого що не відповідає умовам поданої закупівлі згідно правил системи "ПРОЗОРО"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Під час переговорів із переможцем було з'ясовано, що наданих документів достатньо для укладення договору.
Статус вимоги: Не задоволено