• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузки для дорослих

Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 12.09.2019 19:32 - 17.09.2019 19:32
Вимога
Вирішена

Невідповідність характеристик товару вимогам тендерної документації

Номер: f58a9c66b25442e2842fdc0c17d14cb1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-12-000891-c.b4
Назва: Невідповідність характеристик товару вимогам тендерної документації
Вимога:
В технічній специфікації Додатку №2 тендерної документації чітко вказаний такий параметр підгузка як "Обхват у поясі 100-150см". В порушення вказаної вимоги ТОВ "Альтернатива трейд" заявило на тендер підгузки з обхватом в поясі 115-155см (про це чітко вказано в їх тендерній пропозиції) Відповідно до п.4) ч.1 ст.30 Закону "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. На підставі викладеного, керуючись Законом вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ "Альтернатива трейд" переможцем. У разі відмови скасувати рішення вимушені будем звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою з послідуючим покладенням на Вас витрат по оплаті збору за подання скарги
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. В технічній специфікації Додатку №2 тендерної документації вказаний такий параметр підгузка Large (3) Обхват у поясі 100-150см. Разом з тим Замовником у період уточнень було прийнято рішення, що так як показники розміру L (115-155 см) відповідають міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки, то такі розміри підгузків для дорослих будуть розглядатися. Крім того, нагадуємо, що дана закупівля проводиться відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Також, слід зауважити що Законом “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі не регулюються, на них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель добросовісна конкуренція, відкритість, максимальна економія, недискримінація кожного з Учасників, неупередженість.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Порушення принципу «Недискримінація учасників» визначеного ст.3,5 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: f33edd71ab9e4f2fa98c1fcff2d0b29e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-12-000891-c.b3
Назва: Порушення принципу «Недискримінація учасників» визначеного ст.3,5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Встановлення вимоги про надання: 1) декількох аналогічних договорів, 2) щоб дата укладення цих аналогічних договорів не була раніше 17.09.2017 та 3) щоб ці аналогічні договори були на поставку тільки підгузків для дорослих та ще й розміру L – це якраз і є встановленням дискримінаційніх вимог до учасників. Вказані вимоги призводять до незаконного позбавлення права на участь тих учасників, які не відповідають цим 3-м протиправним критеріям. На підставі викладеного, керуючись принципом «недискримінація учасників - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», встановленим ст.3, ст.5 Закону, якого Ви як замовник повинні дотримуватися, вимагаємо видалити вказані вище незаконні критерії.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дана закупівля проводиться відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Таким чином Замовник не порушив норми Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Невідповідність кваліфікаційного критерію ч.2 ст.16 Закону Ураїни "Про публічні закупівлі"

Номер: b1c1c6df7c6b4509bd9b109fedb768e5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-12-000891-c.b2
Назва: Невідповідність кваліфікаційного критерію ч.2 ст.16 Закону Ураїни "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі- Закон). Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв,зокрема - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не дозволяє обмеження щодо дати укладення договору та звужувати значення терміну аналогічний. Тобто, згідно Закону учасник повинен надати лише один аналогічний договір, а не декілька зі строком укладення після 2017 року та тільки на підгузки для дорослих розміру L. На підставі викладеного, керуючись ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо п.6 Додатку №3 Оголошення викласти в наступній редакції: " 6. довідки в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (із зазначенням реквізитів, контактного номеру телефону організації (підприємства) з якими укладено договор. В підтвердження Учасник надає сканкопію аналогічного договору (складеного до вимог чинного законодавства)".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Маємо повідомити, що дана закупівля провадиться відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Також, слід зауважити що Законом “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі не регулюються, на них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель добросовісна конкуренція, відкритість, максимальна економія, недискримінація кожного з Учасників, неупередженість. Виходячи з вищезазначеного Замовник має право у п.6 Додаток № 3 до Оголошення встановлювати кваліфікаційні вимоги до Учасника. Доброго дня. Маємо повідомити, що дана закупівля провадиться відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Також, слід зауважити що Законом “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі не регулюються, на них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель добросовісна конкуренція, відкритість, максимальна економія, недискримінація кожного з Учасників, неупередженість. Виходячи з вищезазначеного Замовник має право у п.6 Додаток № 3 до Оголошення встановлювати кваліфікаційні вимоги до Учасника. Дякуємо за запитання.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Незаконність вимоги про надання сканованої копії паспорту, що посвідчує уповноважену особу

Номер: b84628ea48db4bf19ea7e44191b5fb35
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-12-000891-c.b1
Назва: Незаконність вимоги про надання сканованої копії паспорту, що посвідчує уповноважену особу
Вимога:
У п.3 Додатку №3 тендерної документації міститься вимога про надання у складі тендерної пропозиції "сканованої копії паспорта, що посвідчує уповноважену особу". Дана вимога: 1) Суперечить вимогам Конституції та Закону України «Про захист персональних даних»: Згідно ст.32 Конституції України не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Відповідно до ч.6 ст.6 Закону України «Про захист персональних даних» не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно ч.1 ст.11. Закону України «Про захист персональних даних» обробка (збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача) персональних даних здійснюється за згодою суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до ч.1 ст.14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою цієї фізичної особи. Отже будь-які дії з персональними даними фізичної особи здійснюються лише з її ЗГОДИ. Директор (уповноважена особа) ТОВ «КФ «Альянс Україна» не давав згоди ТОВ «КФ «Альянс Україна» чи будь-якій іншій особі на поширення (оприлюднення) його паспорту для ЗАГАЛЬНОГО ДОСТУПУ в мережі інтернет. Тому публічне оприлюднення паспорту в загальному доступі суперечить Конституції та Закону України «Про захист персональних даних». 2) Суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» : Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є - недискримінація учасників. Згідно ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вимога про надання паспорту є дискримінаційною оскільки позбавляє можливості участі у тендері тих учасників-юридичних осіб, яким їх керівники (уповноважені особи), скориставшись своїми правами визначеними КОНСТИТУЦІЄЮ та Законом України «Про захист персональних даних», не дали згоди на поширення (публічне оприлюднення в загальному доступі в мережі Інтернет) своїх персональних даних, у т.ч. копії паспорта громадянина України. 3) Необгрунтованою та недоцільною: 3.1. Повноваження керівника юридичної особи на підписання договору та інших документів тендерної пропозиції підтверджуються не паспортом особи, а іншими документами, що надаються в складі тендерної пропозиції (статутом, наказом про призначення, протоколом загальних зборів засновників підприємства, витягом (випискою) з ЄДРЮОФОПГФ); 3.2. Перевірити особу директора та зробити копію паспорта (з його згоди) замовник закупівлі може під час укладення договору закупівлі, що не порушить вимог Закону України «Про захист персональних даних». На підставі вищевикладеного, керуючись ст.32 Конституції України,ст.3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо: Видалити з п.3 Додатку №3 Оголошення (тендерної документації) вимогу про надання у складі тендерної пропозиції "сканованої копії паспорта, що посвідчує уповноважену особу".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Порушення усунуте добровільно
Дата скасування: 17.09.2019 11:28