• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

32230000 – 4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (Цифрова портативна радіостанція діапазону 403-470 МГц без дисплея та клавіатури (1420 комп.))

Завершена

25 462 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 127 000.00 UAH
Період оскарження: 12.09.2019 18:26 - 09.10.2019 00:00
Скарга
Відхилено

На рішення тендерного комітету

Номер: c899d2d55f43408888089dd1cff4b15a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-12-002577-b.a7
Назва: На рішення тендерного комітету
Скарга:
на рішення тендерного комітету
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.12.2019 22:04
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЦИФРОВІ РАДІОСИСТЕМИ", Гарькавый Сергей +380678847444 serg@drsua.com http://catalog.drsua.com
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на дії, бездіяльність Замовника згідно статті 18 Закону про публічні закупівлі.

Номер: f2df92547b304bc7822907913751f728
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-12-002577-b.a6
Назва: Скарга на дії, бездіяльність Замовника згідно статті 18 Закону про публічні закупівлі.
Скарга:
Неправомірне рішення, щодовідхилення нашої пропозиції та допуску до аукціону учасників, тендерна пропозиція яких не відповідає вимогам Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: підгружена не та скарга
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 12.11.2019 22:43
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 15.11.2019 17:35
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЦИФРОВІ РАДІОСИСТЕМИ", Гарькавый Сергей +380678847444 serg@drsua.com http://catalog.drsua.com
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо надання причин відхилення

Номер: fc05db946e0543d09b5a1ffc47d1aab0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-12-002577-b.c5
Назва: Вимога щодо надання причин відхилення
Вимога:
Звертаємось до Замовника з вимогою дотримання Закону про закупівлі та розміщенням у відкритому доступі протоколу відхилення нашого товариства, як учасника данної процедури з ДЕТАЛЬНИМ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПРИЧИН з яких пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ «ЦИФРОВІ РАДІОСИСТЕМИ» було відхиленота не допущено до аукціону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за звернення. Ваша вимога була розглянута на засіданні тендерного комітету. Надаємо протокол відхилення через авторизований електронний майданчик на порталі Уповноваженого органу.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

Скарга на вимоги тендерної документації в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: ed45afa84a294a0ab261e6b28de227b9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-12-002577-b.c4
Назва: Скарга на вимоги тендерної документації в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Tендерна документація розроблена під конкретного виробника предмету закупівлі, встановлює додаткові умови, які не передбачені законодавством та обмежують коло учасників представниками одного виробника.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.11.2019 21:57
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЦИФРОВІ РАДІОСИСТЕМИ", Гарькавый Сергей +380678847444 serg@drsua.com http://catalog.drsua.com
Вимога
Відхилено

щодо розгляду вимоги UA-2019-09-12-002577-b.b1

Номер: 16422719e12c42c983e5b745a243e952
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-12-002577-b.a3
Назва: щодо розгляду вимоги UA-2019-09-12-002577-b.b1
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. У відповіді на вимогу UA-2019-09-12-002577-b.b1 Вами було підтверджено, що строки проведення експертизи КЗІ та отримання сертифікату на радіостанції об’єктивно суттєво перевищують 30 робочих днів. Наведене вище, підтверджує, що в закупівлі зможуть приймати участь лише учасники, які заздалегідь підготували Експертний висновок в галузі КЗІ до оголошення даної закупівлі. Даний факт може свідчити, що тендерна документація розроблялась заздалегідь під одного конкретного учасника, що в свою чергу свідчить про корупційні зловживання. Подібні дії Замовника свідчать про порушення принципів закупівель закріплених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – запобігання корупційним діям і зловживанням, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Повторно наголошуємо, що неможливість підготовки необхідних документів в строк наданий на подання тендерних пропозицій порушує частину 1 статті 3, частину 3 статті 5 та частину 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, повторно просимо Вас, внести відповідні зміни до тексту тендерної документації вилучивши пункт 2 таблиці 3 Додатку 2 Документації яким вимагається надання у складі Пропозиції позитивний Експертний висновок державної експертизи в галузі КЗІ на правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4 в аналогічному радіообладнанні. Також, просимо Вас вилучити з приміток Додатку 3 Документації необхідність надання позитивного Експертного висновку державної експертизи в галузі КЗІ на правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4., протягом 3 (трьох) днів з дня проведення аукціону. Разом з тим, з метою задоволення потреб Служби судової охорони в захищеному радіотехнічному обладнанні, мінімізації ризиків щодо невідповідності об’єкту закупівлі встановленим технічним вимогам, а також максимально швидкого та оперативного впровадження об’єкту закупівлі в професійній діяльності державного органу, просимо вилучені пункти викласти в редакції передбаченій проектом договору, а саме – «Учасник на момент поставки радіообладнання, яке обладнане пристроєм криптографічного захисту інформації, повинен надати Замовнику позитивний Експертний висновок державної експертизи в галузі КЗІ на правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4, з наданням Замовнику переліку серійних номерів виробів партії, що пройшли експертизу та мають зазначений висновок».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На виконання п.16 розділу 4 Положення про Службу судової охорони у частині, що стосується взаємодії з Національною гвардією України, органами Служби безпеки України, органами охорони державного кордону України, розвідувальними органами України, Національною поліцією України та іншими правоохоронними органами, та враховуючи вимоги положень п.1 розділу 4 наказу Адміністрації Держспецзв’язку України №141 від 20.07.2007, Служба судової охорони не має права використовувати у своїй діяльності обладнання радіозв’язку з функцією криптографічного захисту інформації без позитивного Експертного висновку державної експертизи в галузі КЗІ. Разом з тим, всі учасники ринку обладнання оперативного радіозв’язку України, які мали/мають/будуть мати намір постачати обладнання з функцією криптографічного захисту інформації до державних установ, повинні враховувати вимоги чинного Законодавства у галузі КЗІ та подавати обладнання на експертизу. За нашою інформацією, на ринку обладнання оперативного радіозв’язку України існує більше двох постачальників обладнання з позитивним Експертним висновком державної експертизи в галузі КЗІ, що свідчить про наявність конкуренції. Таким чином, ваші звинувачення про корупційні зловживання та навмисне обмеження конкуренції є упередженими та не відповідають дійсності. Слід зазначити, шо Закон України «Про публічні закупівлі»: 1) Не містить дискримінаційних критеріїв, пов’язаних зі строками отримання учасниками торгів висновків, сертифікатів тощо; 2) Не забороняє Замовникові на момент поставки вимагати від учасників торгів документи, що підтверджують відповідність товарів вимогам нормативно-правових актів та законів України. За результатами державної експертизи може бути встановлено неправильність реалізованого в об’єкті закупівлі криптографічного алгоритму ARC4, що робить його використання в інтересах Служби судової охорони неприпустимим. Враховуючи викладене, з метою задоволення потреб Служби судової охорони в захищеному радіотехнічному обладнанні, мінімізації ризиків щодо невідповідності об’єкту закупівлі встановленим технічним вимогам, а також максимально швидкого та оперативного впровадження об’єкту закупівлі в професійній діяльності державного органу, при підготовці тендерної документації було висунуто вимогу щодо наявності у потенційних учасників закупівлі відповідного експертного висновку на об’єкт закупівлі на момент її проведення. Зазначене в повній мірі відповідає вимогам законодавства України з питань публічних закупівель, а також прийнятій практиці щодо закупівлі обладнання або програмного забезпечення, призначеного для захисту інформації, з наявними (на момент закупівлі) документами, підтверджуючими його відповідність вимогам нормативно-правових актів України з питань захисту інформації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо розміру та ваги радіостанцій

Номер: 7da86e7408584f8f9d490713d7a9a31b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-12-002577-b.c2
Назва: Вимога щодо розміру та ваги радіостанцій
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Під час ознайомлення з тендерною документацією закупівлі 32230000 – 4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (Цифрова портативна радіостанція діапазону 403-470 МГц без дисплея та клавіатури (1420 комп.)), було встановлено, порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Пунктом 4.3. розділу 1 Документації встановлена кількість товару: цифрова портативна радіостанція 403-470 МГц без дисплея та клавіатури (125мм х 60мм х 45мм, 315 гр.) – 1000 комплектів; цифрова портативна радіостанція 403-470 МГц без дисплея та клавіатури (100мм х 65мм х 35мм, 255 гр.) – 420 комплектів; Додатком 1 Документації передбачена форма тендерної пропозиції, в якій зазначено, зокрема, найменування товару, а саме – цифрова портативна радіостанція 403-470 МГц без дисплея та клавіатури (125мм х 60мм х 45мм, 315 гр.) – 1000 комплектів; цифрова портативна радіостанція 403-470 МГц без дисплея та клавіатури (100мм х 65мм х 35мм, 255 гр.) – 420 комплектів. Додатком 3 Документації встановлено технічні, якісні та кількістю характеристики предмета закупівлі, а саме – цифрова портативна радіостанція 403-470 МГц без дисплея та клавіатури (125мм х 60мм х 45мм, 315 гр.) – 1000 комплектів; цифрова портативна радіостанція 403-470 МГц без дисплея та клавіатури (100мм х 65мм х 35мм, 255 гр.) – 420 комплектів. Також, Додатком 3 Документації встановлено масово габаритні показники радіостанцій, а саме – ВхШхТ 100мм х 65мм х35 мм, 255 гр та ВхШхТ 125мм x 60мм x 45мм, 315 гр. Звертаємо Вашу увагу, що зазначення конкретного розміру та показника ваги радіостанції не дає можливості надання еквіваленту, що в свою чергу порушує вимоги пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент" Зазначення конкретного розміру та показника ваги радіостанції унеможливлює участь, як мінімум трьох виробників радіостанцій, що порушує пункт 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Чому Замовником обрано саме вказані параметри, а не, наприклад 135мм x 70мм x 50мм 350 гр? Зазначення параметрів розміру та ваги у редакції наведеній у тендерній документації не надає можливості запропонувати еквівалент з більш ємкісним акумулятором, враховуючи, що радіостанції з більш ємкісним акумулятором лише на 5-10 мм вище від розмірів, що вимагаються Замовником. Враховуючи наведене, за сукупністю вимог умови тендерної документації зможе виконати лише один виробник обладнання, що є порушенням статей 3, 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, просимо Вас, внести відповідні зміни, вилучивши з тексту показники розміру та ваги радіостанцій або змінивши їх на такі, наприклад 135мм x 70мм x 50мм 350 гр, що дозволять більшості учасників приймати участь в закупівлі, щоб тендерна документація відповідала чинному Законодавству України, а вимоги до технічних характеристик не містили вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за повідомлення. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та незабаром опубліковані на електронному майданчику.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 11a5b3f2aef9481d9f3fa6980b561813
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-12-002577-b.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Під час ознайомлення з тендерною документацією закупівлі 32230000 – 4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (Цифрова портативна радіостанція діапазону 403-470 МГц без дисплея та клавіатури (1420 комп.)), було встановлено, що відповідно до пункту 2 таблиці 3 Додатку 2 Документації вимагається надання у складі Пропозиції позитивний Експертний висновок державної експертизи в галузі КЗІ на правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4 в аналогічному радіообладнанні. Також, в примітках Додатку 3 Документації вимагається надання позитивного Експертного висновку державної експертизи в галузі КЗІ на правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4., протягом 3 (трьох) днів з дня проведення аукціону, Звертаємо Вашу увагу, що строк одержання даного висновку на радіообладнання складає 30 робочих днів, вказаний строк є більшим ніж строк на подання тендерних пропозицій учасників. З наведеного вище, можна зробити висновок, що в закупівлі зможуть приймати участь лише учасники, які заздалегідь підготували Експертний висновок в галузі КЗІ до оголошення даної закупівлі. Даний факт вказує на порушення принципів закупівель закріплених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – запобігання корупційним діям і зловживанням, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Наголошуємо, що обмеження кількості учасників, шляхом необхідності подання документів строк отримання яких перевищує строк подання тендерних пропозицій порушує вимоги частини 1 статті 3, частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо увагу, що практикою розгляду АМКУ скарг щодо подібних порушень встановлено, що тендерна документація не повинна містити дискримінаційних вимог до учасників та не повинна обмежувати конкуренцію в закупівлі. Тому, просимо Вас, внести відповідні зміни до тексту тендерної документації вилучивши пункт 2 таблиці 3 Додатку 2 Документації яким вимагається надання у складі Пропозиції позитивний Експертний висновок державної експертизи в галузі КЗІ на правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4 в аналогічному радіообладнанні. Також, просимо Вас вилучити з приміток Додатку 3 Документації необхідність надання позитивного Експертного висновку державної експертизи в галузі КЗІ на правильність реалізації криптографічного алгоритму ARC4., протягом 3 (трьох) днів з дня проведення аукціону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, доброго дня! За результатами розгляду Вашого звернення зазначаємо наступне. Порядок проведення державної експертизи в сфері криптографічного захисту інформації та, зокрема, порядок отримання відповідних експертних висновків, регулюється Положенням про державну експертизу в сфері криптографічного захисту інформації, затвердженим наказом Адміністрації Держспецзв’язку від 23.06.2008 № 100, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.07.2008 за № 651/15342 (зі змінами). Зазначене Положення не встановлює конкретних термінів проведення експертизи, ці терміни визначаються експертними закладами в залежності від технічної складності об’єктів експертизи, достатності наданих матеріалів, обладнання та документації замовником експертизи, ресурсоємності проведення відповідних експертних досліджень тощо. Згадане Положення лише встановлює окремі часові нормативи для Адміністрації Держспецзв’язку на розгляд та оформлення відповідних матеріалів, а саме: - на розгляд заявки на експертизу – до місяця (п. 2.1.4 Положення); - на оформлення рішення за заявкою – до 10 днів (п. 2.1.10 Положення); - на розгляд результатів експертизи – до місяця (п. 2.3.7 Положення); - на підготовку та надсилання експертного висновку після ухвалення рішення Експертною комісією – до 20 робочих днів (п. 2.3.9 Положення). Таким чином, навіть не враховуючи термін, необхідний для безпосереднього проведення експертних досліджень експертним закладом, строки проведення експертизи об’єктивно суттєво перевищують наведені у Вашому зверненні 30 робочих днів та можуть, в загальному випадку, призвести до суттєвої затримки впровадження об’єкту закупівлі до складу системи зв’язку Служби судової охорони. Разом з цим, Закон України «Про публічні закупівлі»: 1) Не містить дискримінаційних критеріїв, пов’язаних зі строками отримання учасниками торгів висновків, сертифікатів тощо; 2) Не забороняє Замовникові вимагати від учасників торгів документи, що підтверджують відповідність товарів вимогам нормативно-правових актів та законів України. Крім того, за результатами державної експертизи може бути встановлено неправильність реалізованого в об’єкті закупівлі криптографічного алгоритму ARC4, що робить його використання в інтересах Служби судової охорони неприпустимим. Враховуючи викладене, з метою задоволення потреб Служби судової охорони в захищеному радіотехнічному обладнанні, мінімізації ризиків щодо невідповідності об’єкту закупівлі встановленим технічним вимогам, а також максимально швидкого та оперативного впровадження об’єкту закупівлі в професійній діяльності державного органу, при підготовці тендерної документації було висунуто вимогу щодо наявності у потенційних учасників закупівлі відповідного експертного висновку на об’єкт закупівлі на момент її проведення. Зазначене в повній мірі відповідає вимогам законодавства України з питань публічних закупівель, а також прийнятій практиці щодо закупівлі обладнання або програмного забезпечення, призначеного для захисту інформації, з наявними (на момент закупівлі) документами, підтверджуючими його відповідність вимогам нормативно-правових актів України з питань захисту інформації. Отже, відповідно до вищенаведеного, Вашу вимогу вимушені відхилити. Додатково звертаємо увагу, що під час проведення процедур закупівель тендерний комітет керується виключно нормами чинного законодавства та у жодному разі не має на меті порушити Ваші права та законні інтереси.
Статус вимоги: Відхилено