-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Термінал електронної черги
Завершена
256 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 280.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 280.00 UAH
Період оскарження:
12.09.2019 17:46 - 23.09.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника
Номер:
4819db72c91a429daf86fbae2e7b0bb5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-12-001684-a.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Головним управлінням Пенсійного фонду України у Сумській області (далі - Замовник), розташованим за адресою: 40009, Україна, Сумська область, Суми, вул. Пушкіна, 1, 12.09.2019 р. було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (термінал електронної черги) з ідентифікатором Закупівлі UA-2019-09-12-001684-a (далі-Закупівля). Ознайомившись з тендерною документацією, опублікованою на електронному майданчику «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА», ТОВ «Сервус Сістемз Інтегрейшн» (код ЄДПОУ 31089403, місцезнаходження Україна, 04073, м. Київ, просп. Степана Бандери, 9) прийняло рішення про прийняття участі у конкурсі та 27 вересня 2019 року TOB «Сервус Сістемз Інтегрейшн» (код ЄДПОУ 31089403) подало пропозицію щодо участі у Закупівлі та прийняло участь у відповідному аукціоні (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-12-001684-a). Пропозиція була подана в електронній формі на електронному майданчику «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» згідно вимог Замовника. За результатами аукціону, який було проведено «30» вересня 2019 року, тендерний комітет Замовника опублікував рішення щодо наміру укладання договору з переможцем ФОП Куницький Костянтин Сергійович (код ЄДРПОУ 3204709457) як Учасника найбільш економічно вигідною пропозицією яка повністю відповідає вимогам тендерної документації та потребам замовника, та прийняв рішення про намір укласти договір із переможцем та надіслати відповідне повідомлення Переможцю, не зважаючи на порушення учасником ФОП Куницький Костянтин Сергійович (код ЄДРПОУ 3204709457) технічних та кваліфікаційних вимог Тендерної документації Закупівлі, а саме:
1. Відповідно до п. 4 ст. 11 ЗУ про Про публічні закупівлі Замовник повинен:
Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Замовник у порушення п. 4 ст. 11 ЗУ про Про публічні закупівлі Публічних закупівель опублікував не протокол, а повідомлення у форматі MS Word без підпису уповноважених осіб тендерного комітету, що порушує умови процедури проведення Відкритих торгів згідно ЗУ Про публічні закупівлі.
Таким чином, вважаємо, що рішення Замовника не відповідає та порушує до п. 4 ст. 11 ЗУ про Про публічні закупівлі.
2. Відповідно до вимог розділу ІІІ тендерної документації закупівлі за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (термінал електронної черги) з ідентифікатором Закупівлі UA-2019-09-12-001684-a оголошеним Головним управлінням Пенсійного фонду України у Сумській області та ивп. 3 ст. 22 ЗУ «Про Публічні Закупівлі», Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка повинна відповідати технічним та кількісним вимогам Замовника. Зокрема повинен чітко вказати специфікацію товару, який буде запропоновано Замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про Закупівлю, а також для виконання самого договору
Проте учасник Закупівлі ФОП Куницький Костянтин Сергійович (код ЄДРПОУ 3204709457) у завантажених документах не технічних специфікацій запропонованого Товару, а саме у завантаженому та підписаному Додатку 1 до тендерної документації Закупівлі (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету Закупівлі), у завантаженому та підписаному Додатку 2 до тендерної документації (Тендерна пропозиція) та завантаженому Додатку 2 до тендерної документації Закупівлі (Тендерна пропозиція за результатами аукціону) учасник Закупівлі ФОП Куницький Костянтин Сергійович (код ЄДРПОУ 3204709457) не вказав:
А. Монітор терміналу обслуговування електронної черги- не зазначено модель та виробника монітору, що унеможливлює перевірку зазначених технічніх характеристик та, відповідно, ставить під сумнів якість товару, його походження та його сумісність щодо коректної роботи зі встановленим програмним забезпеченням (Ubuntu 16.04 з ядром версії 4.7). Також, такий недостатній ступінь деталізації може привести до встановлення на терміналах моніторів різних виробників, що ускладнить гарантійне та післягарантійне обслуговування для Замовника.
Б. Термопринтер терміналу обслуговування електронної черги- не зазначено модель та виробника термопринтеру, що унеможливлює перевірку зазначених технічніх характеристик та, відповідно, ставить під сумнів якість товару, його походження та його сумісність щодо коректної роботи зі встановленим програмним забезпеченням (Ubuntu 16.04 з ядром версії 4.7). Також, такий недостатній ступінь деталізації може привести до встановлення на терміналах термопринтерів різних виробників, що ускладнить гарантійне та післягарантійне обслуговування для Замовника.
Таким чином вважаємо що завантажені документи учасника Закупівлі ФОП Куницький Костянтин Сергійович (код ЄДРПОУ 3204709457) не відповідають вимогам п. 6 розділу ІІІ тендерної документації закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (термінал електронної черги) з ідентифікатором Закупівлі UA-2019-09-12-001684-a оголошеним Головним управлінням Пенсійного фонду України у Сумській області та п. 3 ст. 22 ЗУ «Про Публічні Закупівлі».
2. На підтвердження кваліфікаційних критеріїв п. 5 розділу ІІІ тендерної документації Закупівлі та п. 2 ст. 16 ЗУ «Про Публічні Закупівлі», а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію договору щодо предмету закупівлі, з обов'язковим наданням підтвердження його виконання (акт приймання-передавання, видаткова накладна, тощо). Видаткова накладна відноситься до первинних документів. Первинні документи – це документи, створені у письмовій або електронній формі, які містять відомості про господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Наприклад, до первинних документів належать такі документи, як видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, акт виконаних робіт, прибутковий та видатковий касовий ордер, та інші.
Мета складання первинних документів – зафіксувати факт господарської операції.
Первинні документи повинні мати обов’язкові реквізити, перелік яких визначено ч. 2 ст. 9 Закону № 996, а саме назву документа (форми),дату складання, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
ПОСАДИ ОСІБ, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Наявність усіх реквізитів на документі надає йому юридичної сили та доказовості. На цьому наголосив і Мінфін в листі від 15.01.2015 р. № 31-11410-08-10/871.
Проте учасник Закупівлі ФОП Куницький Костянтин Сергійович (код ЄДРПОУ 3204709457) завантажив Видаткову накладну №119 від «08» травня 2019 року на якій не зазначено номеру договору, посади та ПІБ відповідального особи Замовника за здійснення господарської операції, не містить печатки Замовника (Управління надання адміністративних послуг Оболоської районної в місті Києві державної адміністрації) хоча у завантаженому аналогічному договорі печатка Замовника присутня. Не заповнений обов’язковий реквізит, призводить до того, що наведена видаткова може бути не визнана первинним документом. А це в свою чергу може призвести до невизнання господарської операції.
Таким чином вважаємо що завантажені кваліфікаційні документи учасника Закупівлі ФОП Куницький Костянтин Сергійович (код ЄДРПОУ 3204709457) не відповідають вимогам п. 5 розділу ІІІ тендерної документації закупівлі UA-2019-09-12-001684-a оголошеним Головним управлінням Пенсійного фонду України у Сумській області, п. 3 ст. 22 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» та ч. 2 ст. 9 Закону № 996.
3. Згідно вимог Додатку 1 п.3-5 розділу ІІІ тендерної документації Закупівлі та п. 2 ст. 16 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» Учасник на підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета Закупівлі повинен надати:
- документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro;
- копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015) на виробництво.
Учасник Закупівлі ФОП Куницький Костянтин Сергійович (код ЄДРПОУ 3204709457) для участі у Закупівлі надав авторизаційний лист вих. №27092019/1 від 27.09.2019р. у якому вказано що ТОВ «КЮСОЛЮШНС» (код ЄДРПОУ 4183367, 03069 Україна, м. Київ вул. Гайова, 14) є виробником товару, на який проводиться Закупівля, а саме термінали обслуговування електронної черги та підтверджує наявність Сертифікату менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001:2015 на виробництво.
ТОВ «КЮСОЛЮШНС» (код ЄДРПОУ 4183367) для участі у Закупівлі ФОП Куницький Костянтин Сергійович (код ЄДРПОУ 3204709457) надало сертифікат на систему менеджменту якості за номером SIC.MS.040.ISO 9001.1003 від 6 вересня 2019 року (копія додається), виданий ТОВ «РОСУРКСЕРТ» (код ЄДРПОУ 37768287), яке міститься в переліку органів з сертифікації системи менеджменту (ДСТУ EN ISO/IES 17021-1), що знаходиться на сайті Національного агентства з акредитації України за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ . Проте вказаний сертифікат не є дійсним в національній системі (НААУ). Це підтверджується номером сертифікату SIC.MS.040.ISO 9001.1003. Сертифікати, які видаються ТОВ «РОСУКРСЕРТ» в національній системі НААУ мають формат номеру №8О059.. Це випливає з Реєстру сертифікованих замовників ОС ТОВ «РОСУКРСЕРТ» який знаходиться на веб сайті ТОВ «РОСУКРСЕРТ» за посиланням http://ukrcert.com.ua/klienty/. Цей сертифікат виданий не в національній системі (НААУ), а начебто в міжнародній системі, що зазначається декількома надписами на самому сертифікаті (на сертифікаті є надписи англійською мовою «System of International Certification», що в перекладі на українську мову означає «Міжнародна Система Сертифікації») У вказаному сертифікаті також наведений веб сайт Міжнародної Системи Сертифікації (SIC) http://sic-global.com/reg/. Виходячи із інформації зазначеної на веб сайті, ТОВ «РОСУКРСЕРТ» має НОТОФІКАЦІЮ в системі SIC, а не АКРЕДИТАЦІЮ, як в легітимних міжнародних органах акредитації. Усі міжнародні органи акредитації, які взаємно визначаються у світі – входять до складу IAF (Міжнародний акредитаційний форум), про це зазначено на веб сторінці за наступною адресою: https://www.iaf.nu//articles/P109110891089108210801081/337/. АЛЕ SIC ДО ТАКИХ ОРГАНІВ НЕ НАЛЕЖИТЬ. Міжнародна система сертифікації (SIC) http://sic-global.com/reg/ являється не легітимним органом акредитації. Це підтверджується и тим фактом, що на вказаному сайті http://sic-global.com/reg/ відсутня будь яка інформація про саму систему, адресу штаб квартири, будь яка контактна інформація. Така ситуація являється ознакою фіктивності та не компетентності цього органу акредитації. Разом з тим в інтернеті достатньо інформації про те що Міжнародна Система Сертифікації має всі признаки фіктивності http://pravda.in.ua/rassledovaniya/SIC-mezhdunarodniy-puzir-ukrainskogo-proishozhdeniya/. У практиці Антимонопольного комітету вже були скарги з участю SIC http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=92272&schema=main.
Зважаючи на вищенаведене TOB «Сервус Сістемз Інтегрейшн» (код ЄДПОУ 31089403, місцезнаходження Україна, 04073, м. Київ, просп. Степана Бандери, 9) ВИМАГАЄ СКАСУВАТИ рішення тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України у Сумській області щодо визнання переможцем ФОП Куницький Костянтин Сергійович (код ЄДРПОУ 3204709457, місце проживання 41100, Сумська обл., місто Шостка, ПРОВУЛОК МАЯКОВСЬКОГО, будинок 14, квартира 281 ) як Учасника найбільш економічно вигідною пропозицією яка повністю відповідає вимогам тендерної документації та потребам замовника, та прийняв рішення про намір укласти договір із переможцем та надіслати відповідне повідомлення Переможцю зважаючи на порушення учасником ФОП Куницький Костянтин Сергійович (код ЄДРПОУ 3204709457, місце проживання 41100, Сумська обл., місто Шостка, ПРОВУЛОК МАЯКОВСЬКОГО, будинок 14, квартира 281) технічних та кваліфікаційних вимог Тендерної документації Закупівлі та ЗУ "Про Публічні Закупівлі".
Пов'язані документи:
Учасник
- 7.scan.pdf 02.11.2019 22:23
- Аналогічний Договір.pdf 02.11.2019 22:23
- Дов Кваліф.pdf 02.11.2019 22:23
- Дов. аналог договір.pdf 02.11.2019 22:23
- Довідка мат тех.pdf 02.11.2019 22:24
- Довідка Статут.pdf 02.11.2019 22:24
- Таблиця відповідності.pdf 02.11.2019 22:24
- Технічний Опис.pdf 02.11.2019 22:24
- Лист 2.pdf 02.11.2019 22:24
- Лист 3.pdf 02.11.2019 22:24
- Лист.pdf 02.11.2019 22:24
- ОСТАТОЧНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf 02.11.2019 22:24
- ПРОПОЗИЦІЯ.pdf 02.11.2019 22:24
- РН.pdf 02.11.2019 22:24
- Копія аналогічного Договору.pdf 02.11.2019 22:24
- повідомлення ФОП КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ.doc 02.11.2019 22:24
- Продовження строку.doc 02.11.2019 22:24
- Платіжн доруч 2019.11.01.pdf 02.11.2019 22:24
- рішення від 06.11.2019 № 16049 + лист Замовнику.pdf 06.11.2019 21:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.11.2019 № 17057.pdf 21.11.2019 15:54
- рішення від 20.11.2019 № 17057.pdf 25.11.2019 22:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.11.2019 22:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.11.2019 22:31