• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)

Завершена

19 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 190.00 UAH
Період оскарження: 12.09.2019 17:23 - 16.09.2019 17:21
Вимога
Відкликано скаржником

оскарження рішення

Номер: 5df5a1207afc477297456ebba01a2e22
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-12-002447-b.b1
Назва: оскарження рішення
Вимога:
Шановний Замовнику, здається, що ви проводите закупівлю за власні кошти та для власних потреб. Чи знаєте ви що існує Наказ ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10, який затвердив Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону україни «Про публічні закупівлі», та виключив неоднозначний вираз «або еквівалент», але ніяким чином не змінився Закон Про публічні закупівлі , який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції . Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив конкретну назву засобу та «забув» додати вираз «або еквівалент», але як з’ясувалось він і не мав наміру розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників ну і звичайно свої. Зазначені в документації засіб не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували еквівалент за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, він навіть не розглядав нашу пропозицію ,формально вказав не відповідає вимогам.Тож ,керуючись вище вказаним наказом та Законом Про публічні закупівлі, вимагаємо детальне пояснення, яким саме вимогам не відповідає запропонований засіб Амісепт .Різниця в ціні становить понад 45%, 7 914 грн,це щонайменше та сума яка ляже комусь в кишеню. Згідно інформації в системі Прозоро( закупівля № UA-2019-08-13-001422-a) ціна на засіб Еконорм Плюс 1л становить 183грн, проти вашої ціни 384 грн, чистий прибуток 200грн на одному літрі, а Еконорм Плюс 5л – 1420грн(UA-2019-08-07-000521-b), проти 1632 грн вашої ціни , та знову 200грн»навару». Тож поясніть , як так без жодного пояснення відхиляється найбільш економічна закупівля? Тож ,це дійсно корупційна змова. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направимо лист, для моніторингу ваших закупівель , вразі якщо не відміните своє упереджене рішення про відхилення найбільш економічно привабливої пропозиції та не повернете нашу пропозицію на розгляд. Формальну відповідь ми не приймаємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилка
Дата скасування: 20.09.2019 09:52