-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (господарські товари для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Торги відмінено
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
12.09.2019 17:03 - 23.09.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірну дискваліфікацію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ Стельмаха Володимира Васильовича та визначення переможцем ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО
Номер:
c16a284835494306bbdce732e5a574ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-12-001593-a.b3
Назва:
Скарга на неправомірну дискваліфікацію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ
Стельмаха Володимира Васильовича
та визначення переможцем ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО
Скарга:
19.09.2019 Тендерним комітетом Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації розпочато проведення публічної закупівлі ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (господарські товари для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва) (процедура закупівлі UA-2017-06-02-000478-c).
Протоколом розгляду тендерних пропозицій №1541 від 07.10.2019р. було відхилено тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ Стельмаха Володимира Васильовича.
Підставами відхилення було зазначено: на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 1559 від 09.10.2019р. тендерним комітетом було визначено переможцем закупівлі ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО».
При цьому тендерна пропозиція ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» не відповідала вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 18.10.2019 19:46
- Скарга АМКУ.pdf 18.10.2019 19:46
- 1111.pdf 19.10.2019 21:41
- Рішення від 23.10.2019 № 15202 + лист Замовнику.pdf 23.10.2019 20:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2019 № 16117.pdf 07.11.2019 17:24
- рішення від 06.11.2019 № 16117.pdf 11.11.2019 23:24
- Протокол № 1723.PDF 13.11.2019 11:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.10.2019 19:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.11.2019 23:24
Дата виконання рішення Замовником:
13.11.2019 11:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом управління освіти вирішино відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (господарські товари для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва) згідно рішення від 06.11.2019 № 16117-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з підстави, що передбачена ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: про неможливості усунення порушень, що виникла через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Також згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про відміну торгів оприлюднюється в електронній системі закупівель Замовником протягом дня з дня прийняття Замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушень у процедурі закупівлі - відкриті торги на закупівлю товару: ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (господарські товари для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Номер:
b8aa35c626c34575b0a6459b24a6d578
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-12-001593-a.b2
Назва:
Вимога щодо усунення порушень у процедурі закупівлі - відкриті торги на закупівлю товару: ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (господарські товари для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення від 09.10.2019 р №1559 про визначення переможцем ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» згідно зі ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
1) ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» не надав висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та/або матеріали на зазначені позиції.
2) ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО» не надав в складі тендерної пропозиції Лист-згоду (для юридичних та фізичних осіб, суб‘єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб) - Додаток № 6 до тендерної документації, що вимагався відповідно Змісту пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції ІІІ Розділу, а саме:
….. «п.10. іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.»…..
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 16.10.2019 13:49
- Протокол № 1613.PDF 21.10.2019 12:23
Дата подачі:
16.10.2019 13:49
Вирішення:
Тендерний комітет управління освіти вважає, що Приватне підприємство «Роял Кард Дніпро» надало всі копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством. Приватне підприємство «Роял Кард Дніпро» є виробником предмету закупівлі і гарантує постачання товару згідно вимог зазначених Замовником.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Непогодження з протоколом
Номер:
28f20c9d03024b7ebe5b8bec4dc39a99
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-12-001593-a.b1
Назва:
Непогодження з протоколом
Вимога:
Уважно розглянувши протокол №1541 від 07 жовтня 2019 р., ми ФОП Стельмах В.В. не погоджуємося з рішенням Замовника.
По перше, ФОП Стельмах надав скан-копію оригіналу договору в повному обсязі, при цьому ми пояснюємо, що оригінал наданого нами договору складається з двох сторінок, в якому згідно п.1 вказано, що « Продавець в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується передати у власність Покупцю товар: ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя» (надалі іменується "товар") у кількості 50 одиниць на загальну суму 4300,00 грн., а Покупець зобов'язується прийняти такий товар та оплатити його.» . Так, нагадаємо, що відповідно Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу договору, і оригінал листа- відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг ДК 021:2015 код 44510000-8 «Знаряддя». ФОП Стельмах виконав всі вимоги Замовника в цій частині.
По-друге, в протоколі зазначено, нібито Учасником не надано перелік до висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та /або матеріали. Але така вимога не містилася в тендерній документації .
Відповідно всього вищевказаного, ФОП Стельмах виконав всі вимоги тендерної документації, так просимо повернути нас на стадію кваліфікації і розглянути нашу пропозицію уважніше ще раз.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 1579.PDF 11.10.2019 14:55
Дата подачі:
09.10.2019 16:24
Вирішення:
В складі своєї пропозиції Учасник Фізична особа-підприємець Стельмах Володимир Васильович на закупівлю ДК 021:2015 код – 44510000-8 «Знаряддя» (господарчі товари для закладів установ освіти Дарницького району м. Києва) надав аналогічний договір , в якому не зазначено перелік товару, якій постачався згідно договору. В договорі відсутній Додаток № 1 (специфікація) до договору, або видаткова накладна з листом-роз’ясненням в довільній формі. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи не відповідають предмету закупівлі Замовника. Учасник Фізична особа-підприємець Стельмах Володимир Васильович не виконав вимоги тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено