-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфікуючий засіб
Джерело фінансування закупівлі: Власні кошти
Завершена
491 940.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 459.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 459.70 UAH
Період оскарження:
12.09.2019 10:17 - 21.10.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Замовник виклав технічні умови, які обмежують коло учасників і є неаргументованими, безпідставними
Номер:
be770e4f451e41dc846dfa268cfc4974
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-12-000337-b.c2
Назва:
Замовник виклав технічні умови, які обмежують коло учасників і є неаргументованими, безпідставними
Вимога:
Шановний Замовнику в документації торгів Ви виклали вимоги до дезінфекційного засобу, який запланували закупити в т.ч. наступне:
"Дезінфекційний засіб, у вигляді рідкого концентрату, на основі комплексу ЧАС (не більше 15,0%) і сінергічних компонентів, що не містить в якості діючої речовини (або не утворювати в робочому розчині) альдегіди, надкислоти, гуанідіни, аміни, спирти, активний хлор або кисень, кислоти, луги, феноли та інші леткі, екологічно несприятливі або агресивні до конструктивних матеріалів компоненти"
А Ви можете надати відповідь чому таке обмеження? Як вплине на процес дезінфекції вміст ЧАС, наприклад 22% чи може 25%, 20%? Але при цьому абсолютно всі показники, включаючи спектр протимікробної дії, сумісність із матеріалами об'єктів, змивння, вплив на довкілля, токсикологічні характеристики, умови застосування інші значущі властивості абсолютно однакові із деззасобами , в яких ЧАС до 15%.
З яких чинних номативних документів Ви взяли інформацію про те що надкислоти, гуанідіни, аміни, спирти, активний кисень, кислоти (принаймні органічні кислоти) є екологічно несприятливі або агресивні до конструктивних матеріалів компоненти? Таких документів не існує! А Ви не є експертною установою/організацією, яка нормує вказані показники. Тим більше, якщо брати , наприклад кисень, та навіть альдегіди, то в порівнянні з ними ЧАС - "екологічно несприятлива речовина".
Ви вимагаєте, щоб у складі не було спиртів. Вам мабуть не відомо, що спирти досить часто є розчинниками багатьох хімічних речовин, є вони розчинниками і для ЧАС, (причому в досить високих концентраціях - до 50% принаймні дуже значної їх частини. Отже, оголошуючи закпівлю дезінфекційних засобів на основі ЧАС, і декларуючи відсутність в їх складі спиртів- насправді взаємовиключаюча вимога.
Вимога Замовника:
"Засіб не повинен потребувати вологого прибирання об'єктів (поверхонь) та провітрювання приміщень після дезінфекції (обробки) методом протирання".
Із яких поверхонь можна засіб не змивати? Шановний Замовнику, підкажемо, якщо є вірогідність дотикання такої поверхні до шкіри людини, то змивання обов'язкове для любого засобу, така ж ситуація із поверхнями, які стикаються з харчовими продуктами. Змивання обов'язкове. А якщо це підлога- то таки можна й не змивати.
Що ж до провітрювання. Вам відомі вцілому санітарні вимоги щодо повітреобміну в приміщеннях, які відносяться до залізниці, в т.ч. вокзали , вагони, залізничні станції тощо. Відома кратність зміни повітря за годину, чи такі поняття для Вас відкриття. Тим більше. є загальні вимоги до проведення дезінфекційних робіт, яким би засобом вони не проводились, навіть якщо це мийний засіб без дезінфіуючих властивостей, після поточних і генералтьних прибирань приміщення підлягає провітрюванню. Тим більше, що провітрювання необхідне не тільки для покращення хімічного складу повітря, яким дихають люди, але і для зменшення кількості патогенної і умовно патогенної мікрофлори в ньому провітрювання приміщень - обов'язкова вимога для профілактики інфекцій, які передаються крапельним шляхом, в т.ч. ГРВІ, грипу, кору, вітряної віспи та інших. А Ви проводите закупівлю засобу для дезінфекції якраз напередодні епідемічного сезону цих інфекцій, і що не будете провітрювати щоб спецально створювати умови для розповсюдження інфекцій? Провести дезінфекцію поверхонь і не очистити повітря шляхом природнього провітрювання (це є знезараження повітря, зменшення мікробного обсіменіння шляхом перемішування із повітрям зовнішнім) - повний абсурд, який не відповідає нормам санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режимів.
Отже перераховані вище технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме:
обмеження вмісту ЧАС 15%, приписування деяким речовинам властивостей, яких вони не мають, не допущення в складі спиртів, але одночасно закупівля деззасобу на основі ЧАС, для яких спирти є розчинниками і можуть бути присутніми в значній кількості, не вказано з яких поверхонь допускається можливість не змивати засіб після обробки, є не аргументованими, такими. що не мають впливу на процес дезінфекції, якість результатів її проведення, а вимога щодо не провітрювання приміщень після дезінфекції може призвести до розповсюдження інфекційних засхворювань в т.ч. під час загострення епідемічної ситуації з грипу і інших ГРВІ, тому вимагаємо виключити вказані технічні характеристики дезінфекційного засобу із документації торгів
Пов'язані документи:
Замовник
- 2 відповідь.pdf 23.09.2019 10:55
Дата подачі:
18.09.2019 21:03
Вирішення:
Доброго дня Шановний учаснику.
На Вашу вимогу повідомляю, що в разі необхідності будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо за звернення».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Замовник вимагає документ, який не несе будь якої інформації, водночас примушує учасників витрачати додаткові кошти, що позначається на собівартості продукції
Номер:
ff8cff11792d490685de7cae3ce092b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-12-000337-b.b1
Назва:
Замовник вимагає документ, який не несе будь якої інформації, водночас примушує учасників витрачати додаткові кошти, що позначається на собівартості продукції
Вимога:
Шановний Замовнику Ви вимагаєте:
1. На підтвердження відповідності товару надати один із наступних документів:
- сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання, (або їх копії,) що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. Форма документів з підтвердження відповідності, виданих до 01.01.2018 року, повинна відповідати вимогам ДСТУ 3498-96;
- сертифікат відповідності або подібний документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності зазначених документів має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. Форма документів з підтвердження відповідності, виданих після 01.01.2018 року, складена на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
- декларація про відповідність, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 (додаток № 4);
- Оригінал або копію документу про відповідність, складеного відповідно до вимог технічних регламентів (Для товару, який підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів).
Надані документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо термін дії документу про відповідність товару надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного.
Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленого товару, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії товару."
Водночас, про яку оцінку відповідності йде мова?
Відповідно до положення статті 34 Закону України «Про захист
населення від інфекційних хвороб» дезінфекційні засоби – це хімічні речовини,
біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для
проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та
державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством.
Наразі функцію державної реєстрації дезінфекційних засобів покладено
на Міністерство охорони здоров’я України, яке є центральним органом
виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах
охорони здоров’я, санітарного та епідемічного благополуччя населення, а
також формування та реалізацію державної політики у сфері епідеміологічного
нагляду (спостереження), серед завдань якого є, зокрема, забезпечення
гігієнічної регламентації та державної реєстрації небезпечних факторів
середовища життєдіяльності. Відповідно Порядку державної
реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 із змінами, внесеними
постановою КМУ від 14 березня 2018 року № 178 (далі - Порядок) дезінфекційні засоби підлягають державній реєстрації. а не декларуванню, чи оцінці відповідності, чи отриманню Сертифікатів. Тим більше не існує Технічних регламентів для дезінфекційних засобів, адже. вони, як вказано вище, підлягають державній реєстрації. Підтвердженням державної реєстрації, у відповідності до Порядку є внесення дезінфекційного засобу в Реєстр дезінфекційних засобів, який викладений на сайті МОЗ у вільному доступі.
Отже вимога Замовника надання/підтвердження відповідності примушує учасників звертатись в організації для отримання паперу, який не несе будь якого змісту, тим більше правового, але примушує учасників витрачати додаткові кошти, які будуть включені в собівартість продукції, видуть до її здорожчання та порушення принципу максимальної економії коштів.
Враховуючи викладене вимагаємо від Замовника виключти із умов тендерної документації вимоги п. 1. №6 розділу ІІІ тендерної документації, який приведено вище, як такого, що не відповідає чинному законодавству україни, в т.ч. щодо сертифікації/оцінки відповідності продукції, Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", Порядку реєстрації. застосування дезінфекційних засобів в Україні, та веде до порушення принципу максимальної економії коштів.
Пов'язані документи:
Замовник
- 3 відповідь.pdf 23.09.2019 16:18
Дата подачі:
18.09.2019 20:13
Вирішення:
Доброго дня Шановний учаснику.
На Вашу вимогу повідомляю, що Ваше звернення було розглянуто та
в разі необхідності до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо за звернення
Статус вимоги:
Задоволено